Huonoin mahdollinen tapa löytää elämänsä nainen.

Umpikujassa82

Tapasin kivan naisen. Hän oli kaunis ja hauska ja aika lähellä ajatusta unelmien naisesta. Kemiatkin sopi ihan hyvin yhteen, ja ryhdyttiin tapailemaan. Ihastuin, mutten rakastunut.

Sitten kaikki muuttui, tapasin ja tutustuin hänen siskoonsa. Hän ON unelmieni nainen. HÄn on hyvin samanlainen ja saman näköinen kuin siskonsa, mutta hänessä on ne kaikki pikku ominaisuudet, jotka minä haluan ja hänen siskostaan puuttuu. Ne pikkuasiat ja se kemia, jonka vuoksi en hänen siskoonsa rakastunut, vaan häneen heti. Hän on kauniimpi, hauskempi, enemmän omankaltaiseni versio siskostaan.

Olen ihan hukassa. Olen aina ollut hyvän moraalin omaava mies, en petä naisiani tai muuta. Olen viilentänyt välejäni tähän seurustelukumppaniini, mutten ole voinut jättää häntä, koska hänen kauttaan voin tavata myös hänen siskoaan. SIskoksilla on hyvät välit, ja en usko että voisin missään tapauksessa aloittaa suhteen tähän toiseen enää nyt.

Vai voisinko, jos ensin päättäisin suhteen tähän toiseen? Tämä Se Oikea-sisar on selkeästi huomannut välisemme kemian, ja kun tultiin niin hyvin juttuun, niin hän on selkeästi vetäytynyt taka-alalle ja välttää kahdenkeskisiä juttutuokioitamme. Välillä hän katsoo minua kaipaavin katsein.

ENNEN KAIKKEA:
Olenko menettänyt mahdollisuuteni unelmieni naiseen, vain koska valitettavasti tapasin hänen "ihan kivan"-siskonsa ensin?? Epätoivoinen mies haluaa mielipiteitä.

41

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄÄÄÄÄÄ

tyydy tähän nykyiseen tai jatka matkaasi.

• mieti

Jos todella on niin, että olet rakastunut siskoon ja hän on myös sinuun, niin ilman muuta eroat nykyisestä. Se on kaikille osapuolille reiluinta. Vaikka nykyinen siitä ensiksi saattaisi loukkaantua, niin varmasti hän jonkin ajan kuluttua ymmärtää, että ei rakastumiselle voi mitään.

Jos seurustelet vain sentakia, että pääset sen varjolla siskon kanssa tekemisiin, ei sinulla hyvää moraalia ole. Se on raukkamaista. Se loukkaa nykyistä tyttöystävääsi verisesti.

Mutta: katkaise suhteesi ensin, vasta sitten voit lähestyä siskoa ja kysyä josko hän on sinusta oikeasti kiinnostunut. Ei niin, että ensin kysyt ja sitten vasta päätät nykyisen suhteen kohtalon. Siinä tapauksessa nykyiselle jäisi tunne, että hän on ikuinen kakkonen. Se romuttaa suhteen ajan kanssa.

Sinä päätät, otatko riskin vai et. Jos jatkat nykyisen kanssa, älä kuolaa siskon perään!!

• Ketjunaloittaja

..En missään tapauksessa siis aio. Tiedän että se on hyvin väärin, enkä sitä enää haluaisikaan.
        Sanoinkin viilentäneeni jo välejäni häneen, mutta itse eroa olen lykännyt kyseisen raukkamaisen syyn vuoksi. Eron aion kuitenkin lähiaikoina toteuttaa. Jos jatkaisin hänen kanssaan, niin haikailisin siskon perään ainiaan.

Saatan jokatapauksessa haikailla hänen peräänsä ikuisesti, jossen häntä saa, mutta mielipiteitä kaipaan siihen kannattaako minun ylipäätään lähestyä tätä toista naista (eron jälkeen). Kyseenalaista se on, mutta polte on kova. En tiedä voisiko sillä olla mahdollisesti mitään tulevaisuutta.

• tuntuu olevan
        Ketjunaloittaja kirjoitti:

..En missään tapauksessa siis aio. Tiedän että se on hyvin väärin, enkä sitä enää haluaisikaan.
        Sanoinkin viilentäneeni jo välejäni häneen, mutta itse eroa olen lykännyt kyseisen raukkamaisen syyn vuoksi. Eron aion kuitenkin lähiaikoina toteuttaa. Jos jatkaisin hänen kanssaan, niin haikailisin siskon perään ainiaan.

Saatan jokatapauksessa haikailla hänen peräänsä ikuisesti, jossen häntä saa, mutta mielipiteitä kaipaan siihen kannattaako minun ylipäätään lähestyä tätä toista naista (eron jälkeen). Kyseenalaista se on, mutta polte on kova. En tiedä voisiko sillä olla mahdollisesti mitään tulevaisuutta.

On tietysti kyseenalaista, että jos mies on valmis viilentämään välejä ja suunnittelee samantien eroa, kun löytyy nätimpi ja parempi. Aina löytyy kauniimpia, laihempia, nuorempia, parempia. Puuttuisi vain, että jostain löytyisi kolmas sisko. Kyllä fiksu nainen ymmärtää myös arvostaa sitoutuvaa miestä ja siihen sinusta ei ole, koska aina on parempia ja oikeampia. Jos miehet on poltteiden perään, niin olkoon.

• Ketjunaloittaja
        tuntuu olevan kirjoitti:

On tietysti kyseenalaista, että jos mies on valmis viilentämään välejä ja suunnittelee samantien eroa, kun löytyy nätimpi ja parempi. Aina löytyy kauniimpia, laihempia, nuorempia, parempia. Puuttuisi vain, että jostain löytyisi kolmas sisko. Kyllä fiksu nainen ymmärtää myös arvostaa sitoutuvaa miestä ja siihen sinusta ei ole, koska aina on parempia ja oikeampia. Jos miehet on poltteiden perään, niin olkoon.

Ikinä en ole hdestäkään naisesta eronnut, koska olisi löytynyt parempi tilalle. Muutenkaan tarkoitukseni ei ole jatkuvasti löytää parempaa.
        Pointtina on vain ja ainoastaan se että jo ensimmäisen kerran kuin tämän naisen siskon tapasin, niin koin jotain "sykähdyttävää". Uskoisin, että hän voisi olla elämäni rakkaus, jos meille annettaisiin mahdollisuus.

Alunperinkään en uskonut hirveän vahvasti tämän nykyisen naisen kanssa yhteiseen tulevaisuuteen, koska en häneen heti rakastunut. Pidin sitä kuitenkin mahdollisena koska naisessa ei sinänsä ollut "mitään vikaa". Siksi aloimme nimenomaan tapailemaan. Halusin nähdä johtaako se johonkin. Ja ei johtanut.

Sitoutuva mies olen, ja siksi en aio tätä tapailusuhdetta jatkaa. Haluan löytää naisen johon sitoutua ja olla lopun elämää. Tämä nainen jonka nyt tahdon, vaikuttaa juuri siltä jonka kanssa haluan olla, enemmän kuin kukaan ennen tapaamani nainen. Siitä se polte johtuu, kun on rakastunut.

En itse ole "valinnut" tilannettani.

• Unelman löytänyt!

Okei...

Itse olen naimisiin päässyt unelmieni naisen kanssa ja monta kertaa melkein täydellisten kanssa seurustelleena sanoisin, että YRITÄ NYT EDES HYVÄ ÄIJÄ!

Tee näin. 1) Hiero kaveruutta ja vain kaveri -suhde hyvään kuntoon siskon kanssa. Rupee heittään "hyvä jätkä" -läppää sille. Ota se mukaan sun ja tyttöystäväs rientoihin kaverimeiningillä ja kattokaa leffaa kaveriporukalla. Rupee kutsuun sitä siskoksesi. 2) Eroa fiksusti ja jatka kaverina myös tyttöystäväsi kanssa jos hän suostuu. Tee ero mahdollisimman hyvin niin, ettet millään suututa muijaas. 3) Nyt hengaile edelleen kaverina siskon kanssa ja pikkuhiljaa annat asioiden lipua siihen pisteeseen, että yhtäkkiä olette "vain kavereina" pussailemassa sun kämpillä. 4) Vedä teatteria tyyliin "ei me voida" mutta tietenkään ette pysty pitään näppejänne erossa toisistanne. Vedä kuitenkin ihannemiehen roolia ja anna sen kemian kukoistaa. 5) Siltä pohjalta keskustele siskon kanssa tästä aiheesta vakavasti ja kerro tunteistasi. Naisen pään saa pyörrettyä puhumalla ympäri!!! Niin alatte seurustella.

• tuo on
        Unelman löytänyt! kirjoitti:

Okei...

Itse olen naimisiin päässyt unelmieni naisen kanssa ja monta kertaa melkein täydellisten kanssa seurustelleena sanoisin, että YRITÄ NYT EDES HYVÄ ÄIJÄ!

Tee näin. 1) Hiero kaveruutta ja vain kaveri -suhde hyvään kuntoon siskon kanssa. Rupee heittään "hyvä jätkä" -läppää sille. Ota se mukaan sun ja tyttöystäväs rientoihin kaverimeiningillä ja kattokaa leffaa kaveriporukalla. Rupee kutsuun sitä siskoksesi. 2) Eroa fiksusti ja jatka kaverina myös tyttöystäväsi kanssa jos hän suostuu. Tee ero mahdollisimman hyvin niin, ettet millään suututa muijaas. 3) Nyt hengaile edelleen kaverina siskon kanssa ja pikkuhiljaa annat asioiden lipua siihen pisteeseen, että yhtäkkiä olette "vain kavereina" pussailemassa sun kämpillä. 4) Vedä teatteria tyyliin "ei me voida" mutta tietenkään ette pysty pitään näppejänne erossa toisistanne. Vedä kuitenkin ihannemiehen roolia ja anna sen kemian kukoistaa. 5) Siltä pohjalta keskustele siskon kanssa tästä aiheesta vakavasti ja kerro tunteistasi. Naisen pään saa pyörrettyä puhumalla ympäri!!! Niin alatte seurustella.

oksettavaa!

• Unelman löytänyt
        tuo on kirjoitti:

oksettavaa!

Siis aivan kuin seurustelu olisi jotakin elämänikäistä sitoutumista! Ei ole ollenkaan moraalisesti väärin vaihtaa seurustelukumppania!

Moraalisesti on väärin pettää tai jättää toinen tökerösti ja selkärangattomasti (taito, jonka naiset varsinkin osaavat, esim serkkuni jätti tämän tyttöystävä siten, että ei enää pitänyt yhtäkkiä yhteyttä ja eräänä iltana kulki toisen miehen kainalossa kaupungilla vastaan).

Itse olen ainakin hankkinut seurustelukumppaneita kohdilla 3-5 sillä erotuksella, ettei kuvioissa ole ollut ketään toista tyttöystävää, tuttua eikä kenenkään siskoa. Ei siinä ole mitään väärää. On aivan luonnollista, että tyttö ja poika tapaavat ja ovat aluksi vain kavereita, mutta läheisyys tulee kuvioon ja seurustelu aloitetaan

Mikä tuossa oli oksettavaa? Eihän siinä ole mitään, kun avoimia ollaan, asioista keskustellaan. Mielestäni olisi oksettavaa, jos poika sanoisi, että moi mä jätän sut nyt koska rakastan siskoas. Varsinkin naiset osaavat tämän "hienotunteisen" jättämisen että sanotaan että "sä olet OK mut mä en nyt pysty seurusteleen" ja viikon päästä ollaan toisen kainalossa. Miksei miehet voi herrasmiesmäisesti jättää tyttöystävää ja yrittää sen jälkeen heti uutta täysin fiksusti?

• sikamaista

Ikinä en ole hdestäkään naisesta eronnut, koska olisi löytynyt parempi tilalle. Muutenkaan tarkoitukseni ei ole jatkuvasti löytää parempaa.
        Pointtina on vain ja ainoastaan se että jo ensimmäisen kerran kuin tämän naisen siskon tapasin, niin koin jotain "sykähdyttävää". Uskoisin, että hän voisi olla elämäni rakkaus, jos meille annettaisiin mahdollisuus.

Alunperinkään en uskonut hirveän vahvasti tämän nykyisen naisen kanssa yhteiseen tulevaisuuteen, koska en häneen heti rakastunut. Pidin sitä kuitenkin mahdollisena koska naisessa ei sinänsä ollut "mitään vikaa". Siksi aloimme nimenomaan tapailemaan. Halusin nähdä johtaako se johonkin. Ja ei johtanut.

Sitoutuva mies olen, ja siksi en aio tätä tapailusuhdetta jatkaa. Haluan löytää naisen johon sitoutua ja olla lopun elämää. Tämä nainen jonka nyt tahdon, vaikuttaa juuri siltä jonka kanssa haluan olla, enemmän kuin kukaan ennen tapaamani nainen. Siitä se polte johtuu, kun on rakastunut.

En itse ole "valinnut" tilannettani.

Entä sitten vaikkei tarkoitus ollut löytää parempaa, jokatapauksessa olet mielestäsi löytänyt parempaa.

Eli et ollut edes alunperin tosissasi ensimmäisen kanssa. Oliko tarkoitus muuten vain leikitellä ajankuluksi vai hengata jonkun kanssa, joka lämmittäisi sänkyäsi tuolla paskaperiaatteella, että no jos tästä tulis ehkä jotain, vaikket itsekään siihen uskonut.. Ei oikein hyvältä kuulosta. Eli ensin mielestäsi ajattelit, että annetaan tilanteen näyttää, vaikket edes uskonut siihen. Kysympä vain, onko tapanasi useinkin alkaa tällasia juttuja -en usko tähän, mut ollaan nyt sitten kunnes aika näyttää kauniimman vai... Sitten pyörrät puheesi ja et annakaan ensimmäisen kanssa tilanteen näyttää. Voitko sinä itsekään luottaa omiin päätöksiisi, jos tuo on toimintatapasi. Ensin pidit ensimmäistä mahdollisena, ja ei ollut mitään estettä sille, etteikö jutusta olisi voinut tulla ajan kanssa jotakin. Nyt yhtäkkiä päätit, että vaihdatkin kauniimman tilalle, jota nyt sitten pidät paremmin mahdollisena. Onko se ihme, jos miehiin menee vähemmästäkin luottamus.

Sitoutuva mies olen, -paraskin puhuja..
        ja siksi en aio tätä tapailusuhdetta jatkaa. Haluan löytää naisen johon sitoutua ja olla lopun elämää. Tämä nainen jonka nyt tahdon, vaikuttaa juuri siltä jonka kanssa haluan olla, enemmän kuin kukaan ennen tapaamani nainen. Siitä se polte johtuu, kun on rakastunut.

Niin, ei kun ensimmäinen yli laidan jotenkin kätevästi, ja sitten pestään kädet, jotta päästään seuraavan kimppuun. Arvaa pistääkö vihaksi molempien naisten puolesta. Katsele nyt kolmas jostain varmuuden vuoksi kuitenkin jo valmiiksi. Josko olis vaikka vähän vielä "sykähdyttävämpi".
        Niin, ainahan ne seuraavat vaikuttavat siltä, jonka kanssa haluaa olla enemmän kuin entisten.

En itse ole "valinnut" tilannettani. -Sanoo mies, joka on ottavinaan vastuun teoistaan.. Ja samaan aikaan ei kehtaa lopettaa suhdetta, jotta voisi vehdata tyttökaverin siskon kanssa.. Pokkaa sulla kyllä on.

• kiva mies joo
        Unelman löytänyt kirjoitti:

Siis aivan kuin seurustelu olisi jotakin elämänikäistä sitoutumista! Ei ole ollenkaan moraalisesti väärin vaihtaa seurustelukumppania!

Moraalisesti on väärin pettää tai jättää toinen tökerösti ja selkärangattomasti (taito, jonka naiset varsinkin osaavat, esim serkkuni jätti tämän tyttöystävä siten, että ei enää pitänyt yhtäkkiä yhteyttä ja eräänä iltana kulki toisen miehen kainalossa kaupungilla vastaan).

Itse olen ainakin hankkinut seurustelukumppaneita kohdilla 3-5 sillä erotuksella, ettei kuvioissa ole ollut ketään toista tyttöystävää, tuttua eikä kenenkään siskoa. Ei siinä ole mitään väärää. On aivan luonnollista, että tyttö ja poika tapaavat ja ovat aluksi vain kavereita, mutta läheisyys tulee kuvioon ja seurustelu aloitetaan

Mikä tuossa oli oksettavaa? Eihän siinä ole mitään, kun avoimia ollaan, asioista keskustellaan. Mielestäni olisi oksettavaa, jos poika sanoisi, että moi mä jätän sut nyt koska rakastan siskoas. Varsinkin naiset osaavat tämän "hienotunteisen" jättämisen että sanotaan että "sä olet OK mut mä en nyt pysty seurusteleen" ja viikon päästä ollaan toisen kainalossa. Miksei miehet voi herrasmiesmäisesti jättää tyttöystävää ja yrittää sen jälkeen heti uutta täysin fiksusti?

niin aivan.. aivan kuin olis hienoa se, että en tässä nyt katkaisekaan välejä, kun tässähän saa samalla yrittää iskeä siskoa ja teeskennellä toisen kanssa. Hieno mies, tosiaan..
        Ylioksettavaa.. mies kuvittelee, että ensimmäinen nainen vain siinä tyytyväisenä vierestä katselee, kun tää ensimmäisestä suhteesta toisen perään kuolaaja onkin seuraavaksi hänen siskonsa kimpussa. Mies suunnittelee jotain lapsellisia ollaan kavereita juttuja, ja teeskentelee tuota samaa paskaa, jonka luulee muuttavansa hattaraksi, kun vähän liehittelee ja pitää teatteria sinne ja tänne.
        Mut onhan niitä miehiä olemassa, jotka yrittää iskeä vaikka vastaantulevaa lyhtypylvästä hetken tueksi, vaikkei usko siitäkään mitään tulevan.

Mies varmaan on tosi herrasmies ja fiksukin omasta mielestään. Hieno mies.. mikäs siinä, jos kaksnaamasista petollisista tykkää, jotka hengaa suhteessa, jotta pääsis toiseen käsiksi ja vielä edellisen siskoon. Koita nyt vielä oikeen jälkeenpäin kehua miten hyvin pääsit ekasta paskaa puhumalla eroon ja toisen samalla tyylillä kiertoon..

• Unelman löytänyt
        kiva mies joo kirjoitti:

niin aivan.. aivan kuin olis hienoa se, että en tässä nyt katkaisekaan välejä, kun tässähän saa samalla yrittää iskeä siskoa ja teeskennellä toisen kanssa. Hieno mies, tosiaan..
        Ylioksettavaa.. mies kuvittelee, että ensimmäinen nainen vain siinä tyytyväisenä vierestä katselee, kun tää ensimmäisestä suhteesta toisen perään kuolaaja onkin seuraavaksi hänen siskonsa kimpussa. Mies suunnittelee jotain lapsellisia ollaan kavereita juttuja, ja teeskentelee tuota samaa paskaa, jonka luulee muuttavansa hattaraksi, kun vähän liehittelee ja pitää teatteria sinne ja tänne.
        Mut onhan niitä miehiä olemassa, jotka yrittää iskeä vaikka vastaantulevaa lyhtypylvästä hetken tueksi, vaikkei usko siitäkään mitään tulevan.

Mies varmaan on tosi herrasmies ja fiksukin omasta mielestään. Hieno mies.. mikäs siinä, jos kaksnaamasista petollisista tykkää, jotka hengaa suhteessa, jotta pääsis toiseen käsiksi ja vielä edellisen siskoon. Koita nyt vielä oikeen jälkeenpäin kehua miten hyvin pääsit ekasta paskaa puhumalla eroon ja toisen samalla tyylillä kiertoon..

Käsittääkseni en missään kohtaa kehottanut aloittajaa olemaan suhteessa ja iskemään tämän sisarta samalla, vaan eroamaan ensin! Luitko ihan oikein tekstini? Olitko kännissä? Käsi Raamatulla nyt! Ja eikös se nytkin ole teeskentelemistä yhtä kaikki, kun tämä jätkä tietää, ettei halua olla tyttöystävänsä kanssa mutta ON SILTI :D

On täysin luonnollista, ei suunnittelua eikä manipulointia se, että nuoret ovat yhdessä vain kavereina ennen kuin alkavat seurustella.

Muistin hieman väärin tuossa kun sanoin, että kohdallani ei ole ollut tilannetta, jossa mukana seurustelukiemuroissa olisi ollut läheisiä. Itselleni kävi siten, että hyvin läheinen serkkuni, jota näin viikottain, seurusteli erään kivan tytön kanssa. Tämä tyttö tutustui minuun kaverina ja erosi serkustani. Serkkuni oli ihan muusina ja koitin lohduttaa.

Pian tämän jälkeen minä lähenin tämän tytön kanssa eikä tarkoitukseni ollut seurustella tämän tytön kanssa, mutta tyttöpä painoi täysillä kaasua ja oli ilmeisesti jo tavatessamme iskenyt silmänsä minuun. Aloimme seurustella ja salasimme asian serkultani kunnes hän oli päässyt exästään yli. Kun sitten kerroin seurustelevani hänen exänsä kanssa, niin serkku vaan sanoi arvanneensa koko asian jo aikaa sitten ja ettei häntä haitannut.

Seurustelumme meni poikki parin vuoden päästä ja emme jatkaneet edes kavereina mutta kas kummaa, tämä tyttö oli edelleen serkkuni kaveri :D.

Että tuskin ne sisarusten välit rikkoontuis yhden poikakaverin takia.

Ai niin... unohdin että tuossa minun tapauksessani kyseessä olikin tyttö, joka jätti poikakaverin ja alkoi olla sen serkun (minun) kanssa. Unohdin kokonaan, että naisille tuollaiset temput ovat ihan sallittuja toisin kuin meille miehille! Jos aloittaja olisi ollut nainen, hän saisi vaan kannustusta teiltä naisilta. Anteeksi... unohtakaa koko tekstini!

• Ketjun aloittaja
        Unelman löytänyt kirjoitti:

Käsittääkseni en missään kohtaa kehottanut aloittajaa olemaan suhteessa ja iskemään tämän sisarta samalla, vaan eroamaan ensin! Luitko ihan oikein tekstini? Olitko kännissä? Käsi Raamatulla nyt! Ja eikös se nytkin ole teeskentelemistä yhtä kaikki, kun tämä jätkä tietää, ettei halua olla tyttöystävänsä kanssa mutta ON SILTI :D

On täysin luonnollista, ei suunnittelua eikä manipulointia se, että nuoret ovat yhdessä vain kavereina ennen kuin alkavat seurustella.

Muistin hieman väärin tuossa kun sanoin, että kohdallani ei ole ollut tilannetta, jossa mukana seurustelukiemuroissa olisi ollut läheisiä. Itselleni kävi siten, että hyvin läheinen serkkuni, jota näin viikottain, seurusteli erään kivan tytön kanssa. Tämä tyttö tutustui minuun kaverina ja erosi serkustani. Serkkuni oli ihan muusina ja koitin lohduttaa.

Pian tämän jälkeen minä lähenin tämän tytön kanssa eikä tarkoitukseni ollut seurustella tämän tytön kanssa, mutta tyttöpä painoi täysillä kaasua ja oli ilmeisesti jo tavatessamme iskenyt silmänsä minuun. Aloimme seurustella ja salasimme asian serkultani kunnes hän oli päässyt exästään yli. Kun sitten kerroin seurustelevani hänen exänsä kanssa, niin serkku vaan sanoi arvanneensa koko asian jo aikaa sitten ja ettei häntä haitannut.

Seurustelumme meni poikki parin vuoden päästä ja emme jatkaneet edes kavereina mutta kas kummaa, tämä tyttö oli edelleen serkkuni kaveri :D.

Että tuskin ne sisarusten välit rikkoontuis yhden poikakaverin takia.

Ai niin... unohdin että tuossa minun tapauksessani kyseessä olikin tyttö, joka jätti poikakaverin ja alkoi olla sen serkun (minun) kanssa. Unohdin kokonaan, että naisille tuollaiset temput ovat ihan sallittuja toisin kuin meille miehille! Jos aloittaja olisi ollut nainen, hän saisi vaan kannustusta teiltä naisilta. Anteeksi... unohtakaa koko tekstini!

Kiitos vastauksestasi, mietin vielä mitä teen.

Ja kaikille jotka minut tuomitsevat, huomioikaa se että aloin tämän ensimmäisen siskon kanssa tapailemaan sillä tavalla millä aikuiset ihmiset tapailevat. Ei tehty sopimusta avioliitosta tai edes seurustelusta. Rakkauttakaan kumpikaan ei ole tunnustanut ja yhteen ei ole muutettu. Tutustutaan toisiimme ja katsotaan mihin tilanne johtaa. Ja valitettavasti se johti tähän, ei rakkauteen osallamme, vaan hänen kauttaan tapasin naisen jota olen sisimmillään etsinyt.

Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta. Ja ei, ei voi sanoa että olen tässä suhteessa vain toisen siskon vuoksi. Olen jättäitynyt taka-alalle mutta vielä en ole sanonut ettei kannata jatkaa. Ajattelin että ensin täytyy selvittää asiat itsensä kanssa edes jollain tasolla selviksi, ennen kuin jätän toisen.

Monet naispuoliset vastajat ovat olleet kovin mustavalkoisia. Olen mielestäni tehnyt selväksi etten TODELLAKAAN pidä tilanteesta, kaikkea muuta. En pidä oikeutena itselleni lähestyä enää tätä toista siskoa. Tunteet ovat kuitenkin jotain sellaista mitä en ole ikinä ennen kokenut, niin ensimmäistä kertaa elämässäni otan huomioon MAHDOLLISUUDEN, että onko tämä sellainen tilanne että kannattaisi sittenkin yrittää? En tiedä, ja siihen halusin neuvoja, en mustavalkoista tuomitsemista ja asian vääntelyä.

Ja jos kerran elämässään löytää naisen johon todella rakastuu ja on kaikkea mitä haluat, niin onko silloin todella noin tuomittavaa että antaa tilaa _edes sille ajatukselle_, että koittaa saada hänet. Mitä itse tekisit? EN tiedä tuntuuko enää kukaan nainen hänen rinnallaan miltään.

• Ketjun aloittaja
        sikamaista kirjoitti:

Entä sitten vaikkei tarkoitus ollut löytää parempaa, jokatapauksessa olet mielestäsi löytänyt parempaa.

Eli et ollut edes alunperin tosissasi ensimmäisen kanssa. Oliko tarkoitus muuten vain leikitellä ajankuluksi vai hengata jonkun kanssa, joka lämmittäisi sänkyäsi tuolla paskaperiaatteella, että no jos tästä tulis ehkä jotain, vaikket itsekään siihen uskonut.. Ei oikein hyvältä kuulosta. Eli ensin mielestäsi ajattelit, että annetaan tilanteen näyttää, vaikket edes uskonut siihen. Kysympä vain, onko tapanasi useinkin alkaa tällasia juttuja -en usko tähän, mut ollaan nyt sitten kunnes aika näyttää kauniimman vai... Sitten pyörrät puheesi ja et annakaan ensimmäisen kanssa tilanteen näyttää. Voitko sinä itsekään luottaa omiin päätöksiisi, jos tuo on toimintatapasi. Ensin pidit ensimmäistä mahdollisena, ja ei ollut mitään estettä sille, etteikö jutusta olisi voinut tulla ajan kanssa jotakin. Nyt yhtäkkiä päätit, että vaihdatkin kauniimman tilalle, jota nyt sitten pidät paremmin mahdollisena. Onko se ihme, jos miehiin menee vähemmästäkin luottamus.

Sitoutuva mies olen, -paraskin puhuja..
        ja siksi en aio tätä tapailusuhdetta jatkaa. Haluan löytää naisen johon sitoutua ja olla lopun elämää. Tämä nainen jonka nyt tahdon, vaikuttaa juuri siltä jonka kanssa haluan olla, enemmän kuin kukaan ennen tapaamani nainen. Siitä se polte johtuu, kun on rakastunut.

Niin, ei kun ensimmäinen yli laidan jotenkin kätevästi, ja sitten pestään kädet, jotta päästään seuraavan kimppuun. Arvaa pistääkö vihaksi molempien naisten puolesta. Katsele nyt kolmas jostain varmuuden vuoksi kuitenkin jo valmiiksi. Josko olis vaikka vähän vielä "sykähdyttävämpi".
        Niin, ainahan ne seuraavat vaikuttavat siltä, jonka kanssa haluaa olla enemmän kuin entisten.

En itse ole "valinnut" tilannettani. -Sanoo mies, joka on ottavinaan vastuun teoistaan.. Ja samaan aikaan ei kehtaa lopettaa suhdetta, jotta voisi vehdata tyttökaverin siskon kanssa.. Pokkaa sulla kyllä on.

On erittäin suuri vahinko että löysin haluamani naisen tällä tavalla.

Ei, tarkoitukseni ei ollut leikitellä ensimmäisen tytön kanssa. Etkö ole itse ikinä alkanut tapailla miestä, koska hän vaikuttaa kiinnostavalta? Ei ehkä siltä unelmien täyttymykseltä, mutta kiinnostavalta kuitenkin? EI tämä tyttökään minuun ole rakkauttaan tunnustanut taikka ehdottanut yhteen muuttamista. Niinkuin monet sinkut, mekin etsimme itsellemme sitä hyvää kumppania, emmekä ensimmäisen mahdollisesti kiinnostavan ehdokkaan tullen lyö pillejä pussiin ja mene samantien vihille. En ole myöskään pettänyt tämän tytön luottamusta millään tavalla, koska mitään ei olla toisillemme luvattu. Ja etenkin jos jätän hänen siskonsa vain ikuiseksi unelmakseni, mikä nyt on vahvin vaihtoehto, niin en myöskään satuta tätä naista. En usko että hänelle on hirveän suuri kolaus, kun sanon etten usko että meidän kannattaa enää jatkaa. Oli kivaa, mutta loppujen lopuksi tunteet eivät KUMMALLAKAAN selkeästi roihahtaneet sillä tavalla millä voisivat.

Olen pahoillani että rakastuin hänen siskoonsa palavasti. Sillä tavalla millä en ole koskaan ennen kehenkään rakastunut. Käännä tai väännä miten tahdot, mutta en voi tunteilleni mitään.

Ja kyllä olen sitoutuva mies. Olen parin naisen kanssa seurustellut elämässäni pidemmät jaksot ja ne päättyivät aivan muista syistä kuin pettäminen taikka uuden löytäminen taikka paremman etsiminen.

Et selkeästi tajua etten etsinyt "parempaa". Täydellien unelmieni nainen sattui kohdalleni, valittettavasti tämän mutkan kautta. Mitään en toivo enempää, kuin että oltaisiin tavattu muulla tavalla.

• Ketjun aloittaja
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

On erittäin suuri vahinko että löysin haluamani naisen tällä tavalla.

Ei, tarkoitukseni ei ollut leikitellä ensimmäisen tytön kanssa. Etkö ole itse ikinä alkanut tapailla miestä, koska hän vaikuttaa kiinnostavalta? Ei ehkä siltä unelmien täyttymykseltä, mutta kiinnostavalta kuitenkin? EI tämä tyttökään minuun ole rakkauttaan tunnustanut taikka ehdottanut yhteen muuttamista. Niinkuin monet sinkut, mekin etsimme itsellemme sitä hyvää kumppania, emmekä ensimmäisen mahdollisesti kiinnostavan ehdokkaan tullen lyö pillejä pussiin ja mene samantien vihille. En ole myöskään pettänyt tämän tytön luottamusta millään tavalla, koska mitään ei olla toisillemme luvattu. Ja etenkin jos jätän hänen siskonsa vain ikuiseksi unelmakseni, mikä nyt on vahvin vaihtoehto, niin en myöskään satuta tätä naista. En usko että hänelle on hirveän suuri kolaus, kun sanon etten usko että meidän kannattaa enää jatkaa. Oli kivaa, mutta loppujen lopuksi tunteet eivät KUMMALLAKAAN selkeästi roihahtaneet sillä tavalla millä voisivat.

Olen pahoillani että rakastuin hänen siskoonsa palavasti. Sillä tavalla millä en ole koskaan ennen kehenkään rakastunut. Käännä tai väännä miten tahdot, mutta en voi tunteilleni mitään.

Ja kyllä olen sitoutuva mies. Olen parin naisen kanssa seurustellut elämässäni pidemmät jaksot ja ne päättyivät aivan muista syistä kuin pettäminen taikka uuden löytäminen taikka paremman etsiminen.

Et selkeästi tajua etten etsinyt "parempaa". Täydellien unelmieni nainen sattui kohdalleni, valittettavasti tämän mutkan kautta. Mitään en toivo enempää, kuin että oltaisiin tavattu muulla tavalla.

Mikä tässä on niin sikamaista?

En ole tehnyt elettäkään tämän toisen naisen suuntaan. Olen aika varma etten aiokaan. Koen aika suuria tunnon tuskia ajatuksesta että enää tämän jälkeen voisin lähestyä häntä. Silti en ole pystynyt luopumaan täysin ajatuksesta, että se on kuitenkin mahdollista.

Pallottelen ajatuksilla kuten, sitten olemme katkaisseet suhteen (jonka aion tehdä tänään, kun tapaamme), niin odottaisin vaikka vuoden ja sitten lähestyn siskoa. Pallottelen myös sillä että myönnän huonon tuurini ja jään loppuiäksi haikailemaan hänen peräänsä salaa, sinkkumiehenä.

Minua pelottaa ajatus etten koskaan löydä kumppania itselleni, koska tämän naisen rinnalla muut tuntuvat toisarvoisilta.

Miten voit sanoa sitä sikamaiseksi? Älä herjaa miestä joka on jo valmiiksi kuin liekeissä moraalin, järjen ja rakkauden välimaastoissa.

• Unelman löytänyt
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, mietin vielä mitä teen.

Ja kaikille jotka minut tuomitsevat, huomioikaa se että aloin tämän ensimmäisen siskon kanssa tapailemaan sillä tavalla millä aikuiset ihmiset tapailevat. Ei tehty sopimusta avioliitosta tai edes seurustelusta. Rakkauttakaan kumpikaan ei ole tunnustanut ja yhteen ei ole muutettu. Tutustutaan toisiimme ja katsotaan mihin tilanne johtaa. Ja valitettavasti se johti tähän, ei rakkauteen osallamme, vaan hänen kauttaan tapasin naisen jota olen sisimmillään etsinyt.

Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta. Ja ei, ei voi sanoa että olen tässä suhteessa vain toisen siskon vuoksi. Olen jättäitynyt taka-alalle mutta vielä en ole sanonut ettei kannata jatkaa. Ajattelin että ensin täytyy selvittää asiat itsensä kanssa edes jollain tasolla selviksi, ennen kuin jätän toisen.

Monet naispuoliset vastajat ovat olleet kovin mustavalkoisia. Olen mielestäni tehnyt selväksi etten TODELLAKAAN pidä tilanteesta, kaikkea muuta. En pidä oikeutena itselleni lähestyä enää tätä toista siskoa. Tunteet ovat kuitenkin jotain sellaista mitä en ole ikinä ennen kokenut, niin ensimmäistä kertaa elämässäni otan huomioon MAHDOLLISUUDEN, että onko tämä sellainen tilanne että kannattaisi sittenkin yrittää? En tiedä, ja siihen halusin neuvoja, en mustavalkoista tuomitsemista ja asian vääntelyä.

Ja jos kerran elämässään löytää naisen johon todella rakastuu ja on kaikkea mitä haluat, niin onko silloin todella noin tuomittavaa että antaa tilaa _edes sille ajatukselle_, että koittaa saada hänet. Mitä itse tekisit? EN tiedä tuntuuko enää kukaan nainen hänen rinnallaan miltään.

Nimenomaan asiat pitää laittaa perspektiiviin. Ei ole kyse vielä vakavasta seurustelusta ja seurustelussa on kyse juuri siitä, että otetaan selvää, onko toinen sopiva. Nyt kävi näin!

Jos siskon kanssa päätyisi seurustelemaan niin siinäkin pitäisi samalla tavalla ottaa asioista selvää. Voisi hyvin olla että alkuhuuman jälkeen siitäkin ihmisestä paljastuisi epäsopivuuksia. Yleensä menee pari vuotta ennenkuin sietämättömät erilaisuudet nostavat päätään mutta lyhyessäkin ajassa voi sopivuus tulla esiin. Minulla kävi nykyisen vaimoni kanssa juuri näin, että pian huomattiin olevamme sopivia ja nyt vuosien jälkeenkään ei vielä olla mitään epäsopivuuksia havaittu.

Tommonen 2kk elämästä on nin naurettavan lyhyt aika kun vertaa siihen että kyseessä on elämänkumppanin etsiminen. Mielestäni pallo on enemmänkin tällä siskolla, että haluaako hän pitää jotain ihmeellistä sisaruskollisuutta.

Mielestäni voisi tehdä ihan hyvin niin että kaveeraa ja antaa ajan kulua, vaikka puoli vuotta tai enemmän. Siinä ajassa kyllä tommonen 2kk seurustelu on unohdettu ja aikuiset ihmiset osaa ottaa asian!

• ejf

SE POLTE ON? ..JALKOVÄLISSÄKÖ?

Hoidata tuo pakkoneuroosi nyt ainakin ensin pois. Tämä on neuvoni ja hyvä neuvo onkin.

• ikuinen kakkonen

kieltämättä inhottavin tilanne kaikille. Minulla on samanlainen ystävä. Ja kaikki miehet, jotka hän kohtaa ihastuvat heti häneen, ja minua ei ole sen jälkeen olemassakaan. Aiheuttaa vaikeita tunteita ja joskus katkeruutta, koska mikä siinä on, että toiset on niin täydellisiä, ettei niiden rinnalla enää kukaan koskaan ole mitään. Ja vaikkei miehet saiskaan tätä täydellistä, eihän niille kukaan muukaan enää kävisi. Katkerinta on joskus ollut kuulla, miten jotkut miehet ovat uskoneet minulle sen salaisuuden, että ovat kyllä kiinnostuneita ytävästästäni, vaikkei se yllätä. Siinä sitten esitetään, että no ompas ihanaa.

Aivan sama mitä teit tai jätit tekemättä, se tulee loukkaamaan jokatapauksessa. Ja vaikka kuinka tekisit niinkuin tunteesi käskevät ja et olisi enää kiinnostunut ensimmäisestä siskosta, sinun on turha enää kuvitella, että tuota tilannetta saisi mitenkään korjattua. Veikkaisin, että siinä menee siskoksilta välit ainakin, samoin sinun on enää turha odottaa tältä ensimmäiseltä siskolta mitään. Pilalla, mikä pilalla.
      Ja aivan turha siinä on kenenkäään teeskennellä enää yhtään mitään.

En sanois ihan noinkaan. Alkuun voi olla hankalaa ja se ottaa oman aikansa että kaikki tottuu tilanteeseen. Mutta jos kuvitellaan, että mies alottais suhteen tän uuden siskon kanssa ja ne olis pitkään yhdessä, niin varmasti jo vuoden parin jälkeen kaikki alkais hyväksyä tilanteen. Riippuu tietty kuinka kauan olet seurustellut tämän ekan siskon kanssa? Jos vain jonkin aikaa tapaillut, niin musta se on koko elämän mittakaavassa niin lyhyt aika ettei sitä kukaan kunnolla edes muutaman vuoden päästä muista ja kaikki pitäis ennemmin sua ja kakkossiskoa sitten parina.

Tärkeintä tosiaan että hoidat eron hienosti ja niinkun joku kommentoi ensin jätät nykyisen ja vasta sitten jonkin ajan päästä lähestyt toista siskoa. Ei missään nimessä saa mennä kysymään siltä mitään ennen kun on ero selvä! Ja puhuminen auttaa, jossain vaiheessa teidän olisi sitten hyvä kaikkien musta keskustella avoimesti tilanteesta, siis jos tällä toisella siskolla nyt on tunteita edes sua kohtaan, kyllä kai ihmiset ymmärtää jos jotkut vaan rakastaa toisiaan ei sille mitään voi.

• miltä se tuntuu
        ***** kirjoitti:

En sanois ihan noinkaan. Alkuun voi olla hankalaa ja se ottaa oman aikansa että kaikki tottuu tilanteeseen. Mutta jos kuvitellaan, että mies alottais suhteen tän uuden siskon kanssa ja ne olis pitkään yhdessä, niin varmasti jo vuoden parin jälkeen kaikki alkais hyväksyä tilanteen. Riippuu tietty kuinka kauan olet seurustellut tämän ekan siskon kanssa? Jos vain jonkin aikaa tapaillut, niin musta se on koko elämän mittakaavassa niin lyhyt aika ettei sitä kukaan kunnolla edes muutaman vuoden päästä muista ja kaikki pitäis ennemmin sua ja kakkossiskoa sitten parina.

Tärkeintä tosiaan että hoidat eron hienosti ja niinkun joku kommentoi ensin jätät nykyisen ja vasta sitten jonkin ajan päästä lähestyt toista siskoa. Ei missään nimessä saa mennä kysymään siltä mitään ennen kun on ero selvä! Ja puhuminen auttaa, jossain vaiheessa teidän olisi sitten hyvä kaikkien musta keskustella avoimesti tilanteesta, siis jos tällä toisella siskolla nyt on tunteita edes sua kohtaan, kyllä kai ihmiset ymmärtää jos jotkut vaan rakastaa toisiaan ei sille mitään voi.

puhu sitten, kun uusi nainen vie oman veljesi, kun se alkoikin sykähdyttään ja oli komeempi. Kivat heille vaan ja sä vaan nyökyttelet, että hieno. Eiks olekin hieno sanoa, että eihän se enää missään tunnu, kun itsellä hyvin pyyhkii. Kyllä ihmiset ymmärtää ja kohta kaikki pitää heitä parina.

• njäolnhl
        ***** kirjoitti:

ihan sama asia kuin siskon "vaihtaminen toiseen", mutta kaverini vaihtoi ekan poikaystävänsä serkkuun... Olivat yhtä läheisiä kuin veljekset, ja vaihtokin tapahtui varsin "lennossa" eli olihan siinä sulattelemista pariskunnan häihin saakka sukulaisilla. Häissä sitten sulhasen serkku kävi tokaisemassa morsiammelle, että ei olisi ikinä uskonut, että tämä hänelle sellaisen tempun tekee... No "temppu" oli jotain muuta kuin morsian luuli: serkkus syytti häntä parhaan kaverinsa viemisestä... Monenlaisia kiemuroita.

miltä se tuntuu kirjoitti:

puhu sitten, kun uusi nainen vie oman veljesi, kun se alkoikin sykähdyttään ja oli komeempi. Kivat heille vaan ja sä vaan nyökyttelet, että hieno. Eiks olekin hieno sanoa, että eihän se enää missään tunnu, kun itsellä hyvin pyyhkii. Kyllä ihmiset ymmärtää ja kohta kaikki pitää heitä parina.

No tota sun kuvailemaa tilannetta ei musta voi rinnastaa tähän, "uusi nainen vie mun veljen", joo niin on jo käynyt, ja kaiken lisäksi tämä nainen oli mun paras lapsuudenystävä, ja siinä oli melko paljon sulattelemista että yhtäkkiä hän onkin meidän suvussa ym. vai pitäskö häntä edelleen ajatella mun ystävänä vai miten. mutta eipä sitä voi toisten rakkautta mennä rikkomaan jos ne toisistaan tykkää

********* kirjoitti:

No tota sun kuvailemaa tilannetta ei musta voi rinnastaa tähän, "uusi nainen vie mun veljen", joo niin on jo käynyt, ja kaiken lisäksi tämä nainen oli mun paras lapsuudenystävä, ja siinä oli melko paljon sulattelemista että yhtäkkiä hän onkin meidän suvussa ym. vai pitäskö häntä edelleen ajatella mun ystävänä vai miten. mutta eipä sitä voi toisten rakkautta mennä rikkomaan jos ne toisistaan tykkää

niin luulit siis varmaan että olen miespuoleinen, mutta ihan nainen olen

• Nyt toimeen!

Tottakait voit yrittää siskoa sitten, kun olet ensin asiallisesti lopettanut suhteen toiseen siskoon! Haloo!!
      Rakkaudessa ja sodassa ovat kaikki keinot sallittuja!
      Hänhän voi olla se elämäsi nainen!

• dfvavgfag

tais tulla monella akalla hätä housuun ko tietää että oma sisko on kauniimpi ku ite on ja nyt miettivät tuolla pitääköhän munki ukko mun siskosta.

Oksettavaa tässä jutussa ei oo mikään!
        kaks ihmistä joista toinen on ihan kiva ja toinen aivan upea ja ne nyt vaa ahingossa sattuu olemaa siskoksia. voi jestas teitä katkeria petettyä akkoja.
        Ketää ei oo petetty ja kyl ne teidänki ukot teijä siskoo kattoo, et ompa nätti tai ompa mukava.

• ei ole uutta
        dfvavgfag kirjoitti:

tais tulla monella akalla hätä housuun ko tietää että oma sisko on kauniimpi ku ite on ja nyt miettivät tuolla pitääköhän munki ukko mun siskosta.

Oksettavaa tässä jutussa ei oo mikään!
        kaks ihmistä joista toinen on ihan kiva ja toinen aivan upea ja ne nyt vaa ahingossa sattuu olemaa siskoksia. voi jestas teitä katkeria petettyä akkoja.
        Ketää ei oo petetty ja kyl ne teidänki ukot teijä siskoo kattoo, et ompa nätti tai ompa mukava.

kuule, aikuinen ja tasapainoinen nainen tietää, et aina löytyy jostain kauniimpi, ja sille kauniillekin löytyy kauniimpi. Ja ainahan miehet on munansa perässä juosseet, joten onko tuo joku yllätys?
        Tavallisen näköinen nainen pääsee itse asiassa helpommalla, koska tietää, mitä odottaa. Kukaan mies ei ole kiinnostunut silloin ulkonäöstä vaan jostain ihan muusta. Mutta kauniimpi voi olla ongelmissa, jos saa huomion kauneutensa vuoksi ja kun sille kauniimmalle löytyy aina kauniimpi ja nuorempi.
        Perusnormaalin näköinen on jo teininä oppinut ja geeneissään sisäistänyt sen, että miten tämä maailma pyörii. Rakastumiset ja sykähtymiset on suoraan verrannollisia ulkonäköön poislukien homot ja sokeat, joiden tunteisiin voi normaalikin nainen jopa ehkä luottaa hieman enemmän.

• kaunis Veera..joskus
        ei ole uutta kirjoitti:

kuule, aikuinen ja tasapainoinen nainen tietää, et aina löytyy jostain kauniimpi, ja sille kauniillekin löytyy kauniimpi. Ja ainahan miehet on munansa perässä juosseet, joten onko tuo joku yllätys?
        Tavallisen näköinen nainen pääsee itse asiassa helpommalla, koska tietää, mitä odottaa. Kukaan mies ei ole kiinnostunut silloin ulkonäöstä vaan jostain ihan muusta. Mutta kauniimpi voi olla ongelmissa, jos saa huomion kauneutensa vuoksi ja kun sille kauniimmalle löytyy aina kauniimpi ja nuorempi.
        Perusnormaalin näköinen on jo teininä oppinut ja geeneissään sisäistänyt sen, että miten tämä maailma pyörii. Rakastumiset ja sykähtymiset on suoraan verrannollisia ulkonäköön poislukien homot ja sokeat, joiden tunteisiin voi normaalikin nainen jopa ehkä luottaa hieman enemmän.

Olin nuorena kaunis ja ukot juoksi perässä!
        Valitsin sitten mieheni heistä ja kas kummaa! Nyt olen 50 vuotias ja ukko katseleekin muita kauniita!
        Minä menin halpaan! oon lapsia synnyttänyt ja hyvin hoitanut ja rupsahtanut, en kelpaa enään ukolle..nyt katselee muita 20 vuotiaista 40 vuotiaisiin ja minä olen vanha!
        En ruma vieläkään, mutta ukolle pettymys, kun olen tullut 50v. näköiseksi! No, onneksi se ei minulle itselleni ole ongelma..ukolle vain! :)

• 7+6
        ei ole uutta kirjoitti:

Niinpä, sokea ei näe sun ulkonäköä mutta se ei siitä sokeasta yhtään luotettavampaa tee. Puhun kokemuksesta.

• hoh hoijaa

Minkä ikäinen olet?
      Kuka nainen haluaa epätoivoisen miehen?

• ...........

Joo, niin mullekin kävi 18-vuotiaana näin vuonna 1999.
      Rakastuin uuden poikaystävän serkkuun serkkuun.
      Olin menettää henkeni. Minua kuristettiin, pidettiin kaulalla puukkoa jne..

Että joo, älä koskaan sekaannu poikaystävän/tyttöystävän lähisukulaisiin!
      Tai ota sen sisko mukaan ja pakene!

• Sinner

Aika paha tilanne kyllä, lähes koominen I must say.
      Huomaa heti, että tänne tulee joukko katkeria naisia valittamaan moraalista vaikka aloittaja ei tekstien perusteella vaikuta edes yhtä pahalta kuin täällä kommentoineet naiset. Mutta ai niin joo, naisten mielestä ''kaikki miehet ovat sikoja'' (Eivät vain osaa valita miehiään, jos minulta kysytään), mutta naisilta samanlaiset tunteet olisivat hyväksyttäviä. Ihmiset rakkaat, mitä ihmettä sitä tunteilleen mahtaa?

Kyllä itse tekisin niin, että jättäisin naisen kertoen tälle etten näe tulevaisuutta hänen kanssaan. Tämän jälkeen kertoisin tälle siskolle tunteistani, mutta en kyllä exälleni jottei siskosten välille tule skismaa.. Sitten ottaisin vähän etäisyyttä molempiin. Kun rakkaudentunnustukset on tehty niin naisille kannattaa antaa omaa tilaa miettiä ja harkita. Tilanne ei nimittäin tule olemaan kiva sillekään siskolle, johon olet niin tykästynyt, sanoo tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä..

• rptprt

Heitän tähän nyt naiskielellä vastauksen.
      Sinun täytyy vain kuunnella sydäntäsi. Ahdistut vain ok-suhteessa naisen kanssa, johon tunteet loppuvat kuitenkin jossain vaiheessa! Pitää uskaltaa elää unelmansa todeksi, vaikka se vaatisi rankkoja ratkaisuja. Ei kannata antaa kateellisten sukulaisten ja muiden kaunaisten rajoittaa elämäänsä. You go boy!!

• .........

on kai aika luonnollista ihastua tyttöystävän siskoon, hän näyttää aika paljon tyttöystävältäsi ja saattavat olla aika samanlaisia.
      lisäksi siinä on sitä "kiellettyä rakkautta" mikä myös saattaa lisätä siskon viehätysvoimaa.

minä olin suhteeni alkuvaiheilla ihastunut poikaystäväni veljeen, ja minusta hän oli aivan ihana. näin tästä miehestä vain ne parhaat puolet, kun taas poikaystävästäni näin ne ei niin kivatkin puolet. loppujen lopuksi poikaystäväni veli muutti toiseen asuntoon (he asuivat ennen poikaystäväni kanssa) ja näin häntä harvemmin. silloin ihastumiseni lakkasi.
      olen myöhemmin huomannut poikaystäväni oikeasti sopivan minulle paremmin, kuin hänen veli sopisi. hänen veljensä on enemmän minun kaltainen, mutta poikaystäväni tasapainottaa minua hyvin erilaisuudellaan, ja minäkin häntä.

eli voipi olla, että olet nyt hämmentynyt tästä ihastuksesta, ja siksi luulet tyttöystäväsi siskon olevan sinulle sopivampi. kannattaa muutamaksi kuukaudeksi kokonaan lakata näkemästä tyttöystäväsi siskoa, jotta voit oikeasti miettiä haluatko erota tyttöystävästäsi. nyt tunteesi ovat vähän sekaisin, etkä välttämättä tee parasta ratkaisua.

• **

Minun mielestä jätä nyt mahdollisimman pian sen nykyisen, sitten annat pölyn laskeutua. En nyt ehkä menisi sanomaan, että siskosi takia. :)

Sitten ku aikaa on vähän menny, niin eihän sitä tiedä, jos vaikka se sisko lähestyy sinua.. Joten odottele vähän aikaa ja mieti yksinäsi, että mitä oikeastaan haluat. En tiedä onko mahdollista, että näätte jossain sattumalta. Sitten vaikka alat jutella ja katsot, miten juttu lähtee etenemään.
        Ja lopulta jos homma ei ole muuten edennyt, niin sitten vaan otat yhteyttä mikäli vielä kiinnostaa. Syteen tai saveen. :)

Elämä on, joskus sitä ihmiset tapaa oudoissakin yhteyksissä. :)

• tuttukokemus

Tiedätkö miten pääset ongelmasta? Toimii todella hyvin, ainakin omalla kohdallani toimii vaikka olisi kysymyksessä hyvät kaverit tai siskokset.

• hanneliina

Taitavat siskot olla yleensä aika lojaaleja toisilleen, eli kyllä siinä jotkut puolitutut miehet jää kakkosiksi. Alkaisivat siskokset vain naureskelemaan sinulle, jos nyt toistakin siskoa alat yrittämään..

• mmmmmm999

Mulla on tilanne, miehet aina ihastuu siskooni, ja pitää sitä sinä"parempana versiona", muhun tyydytään, mutta siskoni olisi oikein unelma. Voi helvetti!! Aina kun tapaan uuden miehen, pelkään esitellä siskoani tälle uudelle, juuri siitä syystä, että minua OKSETTAA ajatuskin siitä, että MINUN mieheni ajattelis siskostani, että se onpaljon paremman näköinen ja hauskemman luonteinen. Tää on aiheuttanut katkeruutta siskoani kohtaan. EIkä tilannetta helpota, että siskoni nauttii tilanteesta saada miesten huomio itseensä ja on innokas flirttailemaan. EN pysty enää luottaan miehiin, että haaveileeko ne sittenkin siskostani ja vain tyytyvät minuun,

• huh...

Miten kävi? Ei sisko tainnut olla kiinnostunut. Ainakin pitää erota siitä toisesta ensin.

• Eisiskoei

Jos minun siskoni ottaisi minun exäni joka jätti minut siskooni ihastumisen vuoksi olisi se siskolta käsittämätön teko alkaa olemaan exäni kanssa ei niinkään sen exän oleminen siinä. Siskojen pitää samoin kuin veljien olla syömättä kuormasta.

• hmm....

Juu, noinhan se menee. Sisaruussuhteet pysyvät läpi elämän, ei niitä pidä tuhota jonkun ihastuksen takia. Rakastumisia tulee ja menee, sisaruus on pysyvää.

• Huvinsa hälläkin

Tämä on sinusta verrattoman hauskaa, eikö olekin?

• Ei siskojen väliin

En voisi ikinä kuvitella että tyttäreni joita siis on kaksi aikuista jompi kumpi alkaisi vehtaamaan toisen exän kanssa? He ovat toisillensa niin läheiset että siihen väliin ei yksikään mies voi tulla. Niin sen pitääkin olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4462
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1520
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1365
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      742
    7. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      55
      719
    8. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe