Parikin naisporukkaa lähdössä Silja Europalle 17.4 .2010 iltalaivalle.
Nyt tanssitaitoiset miehet huom. Kaivataan tanssittajia!!!
Laivalle!!!
12
629
Vastaukset
- Suhdepari
Tanssikirppis taitas olla hyvä! Alkaa tulla mieleen että, tulisiko perustaa noita tanssikirppiksiä tuohon kevät vonkuamiseen. Itse asiassa ihmetyttääkin tuo tilaaja /tuottaja vastuu. Eikös olisi hyvä jos olisi sataman kupeessa pikaputiikki sieltä vois menessä pirteästi poimia ja testauttaa itselle sopivan käytettyä kierrätys tansittajaa. tai vaikkapa laukkutätiä.
- Taiteilija....
Ollaan tulossa samalle laivalle,kahdeksan miehen ryhmä.
- Tytöt
Länsirannikon tyttölöitä lähdössä ja esiintyjänä Markku Aro joten pitäis
olla ihan hyvät musiikitkin. - se tuttu sikailija
Tytöt kirjoitti:
Länsirannikon tyttölöitä lähdössä ja esiintyjänä Markku Aro joten pitäis
olla ihan hyvät musiikitkin.jos hyvä esiintyjä pitäisi olla, niin ei se ainakann M.S. olisi. Pnakin naiset kiinnostaa kyllä edelleen, aina olen lähestynyt heitä "pano mielessä", enkä poikkeusta aio tehdä nytkään. ;-)
- Silja++++
Voiko hoitaa panon samalla kertaa?
Otto kyselee.- outooooo
Peeveli jos täällä pitää panoja kysellä?
- Tytöt!!
Kai selvästi kävi ilmi et TANSSISEURAA kaivataan , ei muuta.
- Selipaatti :))))
Tytöt!! kirjoitti:
Miehiä vain tanssimaan ! Muistakaa itse HAKEA !!!
- laivallakävijä
Tytöt!! kirjoitti:
...juttui, kukaan ei lähde laivalle TANSSIMAAN... ;) sitten varmaan samanlaisia höpöjuttuja voi jälestäpäin uskotella itselleen että ne varmaan huumas tai jotain... enhän mä sillä lailla ois muuten ollu... ihan kahen kans yhtäaikaa silleen... ;)))
- tanssahtelemaan
laivallakävijä kirjoitti:
...juttui, kukaan ei lähde laivalle TANSSIMAAN... ;) sitten varmaan samanlaisia höpöjuttuja voi jälestäpäin uskotella itselleen että ne varmaan huumas tai jotain... enhän mä sillä lailla ois muuten ollu... ihan kahen kans yhtäaikaa silleen... ;)))
Lähtee ihan oikeasti tanssimaan laivalle meitä useampi kymmenen ihmistä kylläkin toisella laivalla vain päiväristeily mutta sama päivä
- Silja++++
outooooo kirjoitti:
Peeveli jos täällä pitää panoja kysellä?
Yleensä panot tehdään ekana,otto myöhemmin.
Olette varmaan tottuneet panoihin????? - Tyytyminen kohtuutee
Tytöt!! kirjoitti:
Miksi ei riitä se mitä on tarjolla ? Laivalla varmaan on porukkaa ja silloin siellä on ketkä on? Miksi ei riitä mikään? Pitäiskö junaakin alkaa väki valitsemaan jotta se tyydyttäisi kanssamatkustajien enelmat? Tuota TANSSISEURAA varmaan siellä on yllin kyllin ja jos haluaa täsmäohjuksen se pitää viedä mukanaan. Vaikka kuljetusalustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472