Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Laivalle!!!
12 Vastausta 594 Lukukertaa

Laivalle!!!

Parikin naisporukkaa lähdössä Silja Europalle 17.4 .2010 iltalaivalle.
Nyt tanssitaitoiset miehet huom. Kaivataan tanssittajia!!!

Ottakakaa omat mukaan

Tanssikirppis taitas olla hyvä! Alkaa tulla mieleen että, tulisiko perustaa noita tanssikirppiksiä tuohon kevät vonkuamiseen. Itse asiassa ihmetyttääkin tuo tilaaja /tuottaja vastuu. Eikös olisi hyvä jos olisi sataman kupeessa pikaputiikki sieltä vois menessä pirteästi poimia ja testauttaa itselle sopivan käytettyä kierrätys tansittajaa. tai vaikkapa laukkutätiä.

Mistäpäin ?

Ollaan tulossa samalle laivalle,kahdeksan miehen ryhmä.
Länsirannikon tyttölöitä lähdössä ja esiintyjänä Markku Aro joten pitäis
olla ihan hyvät musiikitkin.

muinaisjäänne

jos hyvä esiintyjä pitäisi olla, niin ei se ainakann M.S. olisi. Pnakin naiset kiinnostaa kyllä edelleen, aina olen lähestynyt heitä "pano mielessä", enkä poikkeusta aio tehdä nytkään. ;-)

Panoja

Voiko hoitaa panon samalla kertaa?
Otto kyselee.

on se

Peeveli jos täällä pitää panoja kysellä?

Panija

Yleensä panot tehdään ekana,otto myöhemmin.
Olette varmaan tottuneet panoihin?????
Kai selvästi kävi ilmi et TANSSISEURAA kaivataan , ei muuta.

Laivalta löytyy....

Miehiä vain tanssimaan ! Muistakaa itse HAKEA !!!

höpö

...juttui, kukaan ei lähde laivalle TANSSIMAAN... ;) sitten varmaan samanlaisia höpöjuttuja voi jälestäpäin uskotella itselleen että ne varmaan huumas tai jotain... enhän mä sillä lailla ois muuten ollu... ihan kahen kans yhtäaikaa silleen... ;)))

Kyllä vaan

Lähtee ihan oikeasti tanssimaan laivalle meitä useampi kymmenen ihmistä kylläkin toisella laivalla vain päiväristeily mutta sama päivä

Miksi ei MIKÄÄN

Miksi ei riitä se mitä on tarjolla ? Laivalla varmaan on porukkaa ja silloin siellä on ketkä on? Miksi ei riitä mikään? Pitäiskö junaakin alkaa väki valitsemaan jotta se tyydyttäisi kanssamatkustajien enelmat? Tuota TANSSISEURAA varmaan siellä on yllin kyllin ja jos haluaa täsmäohjuksen se pitää viedä mukanaan. Vaikka kuljetusalustalla.
 /   /  / Laivalle!!!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua