teeltä tänään jotka ovat niiin suuret kansan juhlat että :) kuka siis saa edustaa ja kuka saa nostaa itsensä tähän media palstalle edustaman itseään tehden selvän ehdottoman puolueettomat pesä eron tuolaisista jotka ilmeisesti ovat ymmärtäneet tämän palstan olevan koko suomen media. johan pompas Ei ole.
Sitten iltapäivälhdistössä kirjoittava hassun hauska joka kirjoitit Ranskan presitentin rouvan :) caarla Brunista törkeää valhetta luulitko että suomalaiset uskovat niinkin ala-arvoista tökeröä Sun lehdistä kopioitua potaskaaa Sun Lehtikin on kaikessa edellä suomen roskapotaskajournalisimia. Kun lähtee netillä matkustamaan muille Uutis kanaville . en sano minne. voi nähdä kuin carla harjoittelee yhdessä muka uuden mies ystävänsä kansa sekä :)...sarkos vaklaa ovella lemmitynsä vaikka sarkosin olisi pitänyt kiireesti olla jossain muualla herras ja rouvas :)...yms.
että toki en mä eikä kukaan :) muukaan tahdo suitsia kaiken maailman roska tyhjän toimittajia Tiedoksi vain että kyllä te tyhmänä pidätte lukijoita sekä katselijoita. onko teillä varaa tuollaiseen käytökseen ja vaikka olisi oletko nyt onnelinen hyvin tehdystä työstäsi :)...
p.s viekää hittoon nuo kännykkä mainokset sun :) muut tele suomet Mulla on Sonera ja olen sentäs kulta asiakas etuineen ollut jo vuosia enkä vaihda huippu tyylikästä puhelintani mihinkään ällön vihreisiin näyttöihin Koska kännykäni voisi huonosti jos vastaisin kaiken maailman tuntemattomiin dna numeroihin.
tuliko varmasti selväksi :)....
Ruotsin euroviisut FST
3
315
Vastaukset
- .
Ei tämä esseepakinavielläolevalmis . Ihmisten kiihkolu esim. carlan sekä sarkosin ikäerosta on ollut huvittavaa joskin älytöntä. Kertokaapa mitä keillekään ikinä koskaan kuuluu joidenkin ihmisten Ykstyisasiat Suomalaiset ovat keskittäneet älyttömät voima varansa psyykisesti mainostamaan esim. atria että suomalaiset naiset tykkäävät nuoremista jne. joopa joo kyllä tuossakin mainoksessa itse asiassa voisi sanoa olevan roska viihteen tekijät asialla yms.
Onhan se nähty että nyt eronneet miehet uudestaan aviotuessaan eivät etsi itselleen vaimoa joka on urautunut sekä kaikessa kaavoihinsa kangistunut vaan tahtovat elää elämäänsä Kerrankin niin että tympeä elitismi ei pääse sanelemaan kuinka kunkin hierarkiassa sitä ja tätä täytyy elää sekä tehdä oman elämänsä valintoja piste.
eikä tästä kovin kauvas tarvitse ajalisesti ennä :) vaikka kuinka olen kasvattunut meidän hänen ylhäisyyttään että poikien perässä ei juosta niin mitä viellä kun näki kulman kundin joka oli häntä muutaman vuoden vanhempi sekä rodultaan ei niin leikkisän näköinen meidän tassuttelija kun lähti hänen peräänsä tosin :) mitään ei päässyt tapahtumaan mutta :)..
sitten viellä eräällekin toimittajalle kuinka hänen omat mieltymyksensä kuin roskajournalismi on kuin sanonko mistä no ei ainakaan tosi asiaoista Ei carla ole kiinostunut polittikasta Ei carla vain ajattele vaateita sekä jne. Tuo roskaväkijournalsti tietää aivan hyvin kuinka ja paljon carla käyttää vaikutusvaltaansa musikin tekijöiden, vähäosaisten jne. hyväksi Ei hänen tarvitse kierätyskeskusten vaateissa edustaa Viralisissa tilaisuuksissa jne Tosin mari kiviniemikin voisi harjata ton villatakin kauluksen hellästi sellaisella karstalla niin takki olisi sitä mitä se Oikeesti on
ei venynyt vanunut tekoturkis ole mistään kotoisin tosin kiirettä varmaan pitää että ei tuollaisiin Yksityiskohtiin kiinitä mutta.
sitten viellä mitä hittoa keillekään kuuluu jos sata ja sata vuotiset seukkaa se pitäisi kuulua jos parikymmiset tytöt pyörii kulmilla linnan vintijöiden kuin muiden hörhöjen hyväksi käytettävänä.
..no tässähän tätä tulikin sosiaaliaatsipoppaasoppaakaikellekansalle :)... - .
Hyvää huomenta :) suomi en ollenkaan istu mielikuvituskavereiden kanssa yksin kirjoitan mielikuvituskavereista kylläkin leikillisesti. Mutta mielelläni olisin eilen ollut ruotsin euroviisuja kuuntelemassa ..... oli ilo pelkästään koti soffalta katsoa tyylikästä, luonnolista showta jne. Voiton viennyt kappale oli jesh :) vaikka siellä oli niin monta jotka olisin äänestänyt voittajaksi.
tämäkin ruotasalaisuuden korostaminen on kielettyjen listalla täällä suomessa Mutta tässä suhteessa voin todeta että jo noille kielteisesti suhtautuville huomauttamalla heidän typeristä ennakkoluuloista heidän kuviteltu mykkyytensä siis nämä sivusta seuraavat jotka mahdolistavat esim. kiusaamista, syrjintää, väkivaltaa jne. Saatte tässä Voimakkaan viestin että ennakkoluulot eivät ole Yhdentekeviää.
hiljaiset hyväksyjät sivusta seuraajat sekä toimettomaksi alistetut Olette itse mahdolistajia .!
sairaisiin hierakkiohin Suomessa.
olen huomannut sekä tehnyt älistyttäviä havanointia esim Työpaikoilla pukeutuminen nyt en kirjoita huiveista vaan jos työpaikoilla nainen ei ole pukeutunutkaan farkkuihin ja lököttäviin neuleisiin kun se ei vain ole Kaikille ominaista jo tuollainen :) mauton :) hirveä "epäkohta " saattaa olla syys jonka saa mieleltään sairaaat kiistelyistä todella kuohuksiin, mieleltään sairaat tarkoitan empatian puutetta sekä tunnetta miltä itsestäsi Tuntuisi jne.. Lue lisää tunneälystä.
Lyhyesti sanottuna tokiksesssa :) on mielyttävämpi ilmapiiri esim. Sekä edistykselisempää monessakin suhteessa tämän kaiken kirjoitettuani en varmasti kuulu muuta kuin ulkopuoliseksi jossa pitäisi esim koulu/työpaikka kiusaaajien mielestä meidän tuntea avuttomuutta, toimettomuutta sekä suostua hiljaa hyväksymään heidän epäterveitä jonkin joutavia jne..
Rohkaisen kaikkia ihmisä puuttumaan p syrjinnän tai häirinnän merkkeihin jo nyt on aivan tarpeeksi heidän toiminnasta johtuen ihmisiä eläkkeellä masenuksen mm. vuoksi sekä turhia palavereijä joissa "hovit " vuodesta toiseen märehtivät samoja epäolleelisuuksia kuten monissa yhteyksissä on todettu.
Aikuiset ihmiset tosiaan käyttävät samoja ylenmyydentunteitaan väärin Aikuinen jolla on riitävän hyvä itsetunto uskaltaa itse "eristää " itsensä työhön eikä jää märehtimään omia tunteitaan esim :
:)...
Olosuhteissa toimettomuuskin on tuottamukselista se mahdolistaa syrjinnän rehottamisen mm.- .
ai, niin viellä tämäkin piti kirjoittaa kun meinasi unohtua kuuntelen "toisella korvalla " Ylen puhetta jossa rita tainolaa haastatellaan Olen samaa mieltä noista facepookeista sun muista vitteristä Siellä ihmiset keksivät mitä järjettöpämpiä juttuja ja myös valehtelvat jne. mm. myöskin Sitten on nuo jotkin hullut jotka uskovat, olen itsekkin saannut kokea kun itseäni on luultu joksikin muuksi :)
Aivan turhaa on minua ainakaan yhdistää siellä keidenkään kavereiksi jne. Elän todellisuudessa jo muutaman ystävyyssuhteen ylläpitäminen vaatii molenman puolista toimintaa todelisuudessa niin nuo joilla on muka satoja kavereita jne. niin höhölöpöhuihai miten ihmiset jotka eivät osaa elää edes asialisissa väleissä työpaikoilla saatika muutenkaan.
ai niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82738Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http181145Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta741004