viimeisen taistelunsa adventismia vastaan.
Hän väittää:
Ei Jeesus nukkunut kuolemassa.
Raamattu sanoo toisin:
20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
21 Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,
23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;
24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
25 Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
27 Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
Tämä kaikki vaikuttaa olevan täyttä hebreaa (tai ehkä kreikkaa) uskova_1:lle
uskova_1 on alkanut
16
112
Vastaukset
mitään väärää. Sama asia on se kun Raamatussa sanotaan, että "nukkui pois" tai kuoli. Ihminen joka nukkuu, siis on kuollut, herätetään kerran. Kristus oli esikoinen kuoloon nukkuneista. Mitä Jeesus sanoi Lasaruksesta:
11 Näin hän puhui, ja sitten hän sanoi heille: "Ystävämme Lasarus nukkuu, mutta minä menen herättämään hänet unesta".
12 Niin opetuslapset sanoivat hänelle: "Herra, jos hän nukkuu, niin hän tulee terveeksi".
13 Mutta Jeesus puhui hänen kuolemastaan; he taas luulivat hänen puhuneen unessa-nukkumisesta.
14 Silloin Jeesus sanoi heille suoraan: "Lasarus on kuollut,- mutta U ykkösen
väittämässä ON!
- Totesin sen jälleen
että Raamattu sanoo että Jeesus kuoli ja Jumala herätti hänet kuolleista kolmantena päivänä.
Aika paljon saa Raamattua muutella että siihen sa tuon teidän uskonne sopimaan - jos koskaan edes saa..
Kuolemasta teette inkaikkisen elämän
Tuhoutumisesta iankaikkisen piinan
ja mikä pahinta teette Jeesuksen uhrista vain verisen näytelmäm..
Teidän uskonne ei kestä tarkastelua - ei pienintäkään valoa ja siksi te puhuttekin väärin muista ihmisistä ja heidän uskostaan.
Sillä jos te puhuisitte siitä mihin he todella uskovat jäisitte sanattomaksi - minä en koskaan tulisi liittymään tuohon teidän laumaanne - sen hedelmät kauhistuttavat. Totesin sen jälleen kirjoitti:
että Raamattu sanoo että Jeesus kuoli ja Jumala herätti hänet kuolleista kolmantena päivänä.
Aika paljon saa Raamattua muutella että siihen sa tuon teidän uskonne sopimaan - jos koskaan edes saa..
Kuolemasta teette inkaikkisen elämän
Tuhoutumisesta iankaikkisen piinan
ja mikä pahinta teette Jeesuksen uhrista vain verisen näytelmäm..
Teidän uskonne ei kestä tarkastelua - ei pienintäkään valoa ja siksi te puhuttekin väärin muista ihmisistä ja heidän uskostaan.
Sillä jos te puhuisitte siitä mihin he todella uskovat jäisitte sanattomaksi - minä en koskaan tulisi liittymään tuohon teidän laumaanne - sen hedelmät kauhistuttavat.joka minulla on, on Jeesuksen Kristuksen minulle lahjoittama usko ja se lauma johon kuulun, on Kristusruumis eli seurakunta, johon Jumala itse meidät liittää, kun uudestisynnymme ylhäältä.
Tietysti Jeesus nukkui pois ja kärsi sen rangaistustuomion joka kuuluu
minulle ja sinulle. Mutta uskova on oikeassa, sillä eihän Jeesus jäänyt
nukkumaan. Väärin opetatte kun sanotte että Jeesus nukkui vuoteen
1844 saakka.
Jeesushan saarnasi - Pietari näki sen hengessään ja todisti siitä - Tuonelassa
ollessaan mm. KAIKILLE Nooan aikaisille, paitsi niille kahdeksalle, jotka
arkissa pelastuivat. Uskovat ovat oikeassa, te ellenistit olette täysin väärällä puolella. Kunpa Herra armahtaisi teitä nöyryydellä!- annu42
mitä kukaan adventisti ei usko, joten olisitko hyvä ja peruisit sanasi. Kuka meisät on koskaan väittänyt, että Kristus nukkui vuoteen 1844? Kuinka ihmeessä löydät päästäsi tuollaiset ajatukset? alan epäillä mielenterveyttäsi. Anteeksi vaan, mutta sekavia kirjoittelet.
- 65+
annu42 kirjoitti:
mitä kukaan adventisti ei usko, joten olisitko hyvä ja peruisit sanasi. Kuka meisät on koskaan väittänyt, että Kristus nukkui vuoteen 1844? Kuinka ihmeessä löydät päästäsi tuollaiset ajatukset? alan epäillä mielenterveyttäsi. Anteeksi vaan, mutta sekavia kirjoittelet.
MIKSI ja miksi .. koskas Antti on puhunut muuta kuin läpiä päähänsä?
Ihan seonnut koko mies. Eikös se ollut just Antti joka nimitti uskova_1:den "aikamme profeetaksi" .
Se sanoo kaiken siitä miehestä. oikea ajan kohta: Näet tämä saarnaaminenhan tapahtui aikana, jolloin rakenettiin arkkia, Silloin kuin Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, jossa vain muutamat se on kahdeksan sielua pelastuivat veden kautta. Tämän vertauskuvan mukaan vesi teidätkin pelastaa, kasteena,joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän oman tunnon pyytämistä Jumalalta Jeesuksen Kristuksen ylösnousemisen kautta.
Oikeilla Jäljillähän sitä ollahan. Ihan selvä Spiritisti-Kristittyhän tuo Antti on! Huomautus kyseessä on Nooan aika!Hermanni-itse kirjoitti:
oikea ajan kohta: Näet tämä saarnaaminenhan tapahtui aikana, jolloin rakenettiin arkkia, Silloin kuin Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, jossa vain muutamat se on kahdeksan sielua pelastuivat veden kautta. Tämän vertauskuvan mukaan vesi teidätkin pelastaa, kasteena,joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän oman tunnon pyytämistä Jumalalta Jeesuksen Kristuksen ylösnousemisen kautta.
Oikeilla Jäljillähän sitä ollahan. Ihan selvä Spiritisti-Kristittyhän tuo Antti on! Huomautus kyseessä on Nooan aika!silloin elävä Herra. Jeesushan on ollut olemassa taivaassa Isän tykönä iankaikkisesti. Siis jo aikoja ennen maailmaan syntymäänsä, ja sitä ei moni edes tiedä, saati että uskoisi sen. Vääritelijöitä riittää!
Ps. Onko siellä teillä jo syksy? Täällä tekee jo kevät tuloaan ja on jo käynyt vähän lämpimän puolella päivisin. Jumalan siunausta uskon veljelle ja vaimollesi!
Terveisin Sirkka ja Marcus;))- Stone83
annu42 kirjoitti:
teillä viimeisenä on oikeutta epäillä muiden mielenterveyttä..
Paitsi jos pidät terveenä kuulua kulttiin,millä on ihan omat lait,säännöt ja tulkinnat. - Kysyn sinulta
Stone83 kirjoitti:
Paitsi jos pidät terveenä kuulua kulttiin,millä on ihan omat lait,säännöt ja tulkinnat.viisas ja terve niin sanohan
että loiko sinun uskosi mukaan jumalasi elämää ikuiseen piinaan?
Ja jos loi niin sanohan miksi?
Erehdyksessä? Tahallaan? Hups, tulipa tehtyä ... vai miksi?
Eikö sinun jumalasi olekaan kaikkitietävä ja kaikkivoipa oikeudenmukainen ja luomaansa elämää rakastava? - Mulle uutta uskoa
Sanoit että "Tietysti Jeesus nukkui pois ja kärsi sen rangaistustuomion joka kuuluu
minulle ja sinulle".
Uskotko tosissas että Jeesus on ikuisessa piinassa kärsimässä ? meidän syntiemme rangaistusta? - 132846
Stone83 kirjoitti:
Paitsi jos pidät terveenä kuulua kulttiin,millä on ihan omat lait,säännöt ja tulkinnat.aika sairasta. Täysin mahdoton oppi jonka juuret juontaa pakanuuteen, mutta ollaan erimieltä - ei se minua haittaa.
- 234234234234
saarnannut tuonelassa yhtään mitään. Vääristelet Pietarin tekstiä, kuten u1.
- Stone83
Kysyn sinulta kirjoitti:
viisas ja terve niin sanohan
että loiko sinun uskosi mukaan jumalasi elämää ikuiseen piinaan?
Ja jos loi niin sanohan miksi?
Erehdyksessä? Tahallaan? Hups, tulipa tehtyä ... vai miksi?
Eikö sinun jumalasi olekaan kaikkitietävä ja kaikkivoipa oikeudenmukainen ja luomaansa elämää rakastava?"Eikö sinun jumalasi olekaan kaikkitietävä ja kaikkivoipa oikeudenmukainen ja luomaansa elämää rakastava?"
Kyllä on ja juuri sen takia meille onkin vaihtoehto annettu,juuri sitä on armo..sinulla on vapaus valita.Sinua ei tuomita suoraa vaan tekojesi perusteella,se jos mikä on armoa.
"loiko sinun uskosi mukaan jumalasi elämää ikuiseen piinaan? "
Ei minun uskon mukaan,se mainitaan Raamatussa.
"Erehdyksessä? Tahallaan? Hups, tulipa tehtyä ... vai miksi?"
Hän ei tee mitään erehdyksissä,niinkuin tiedätkin..miksi..?Siihen olenkin jo vastannut.
Lisätään vielä tähän,että en osaa sanoa onko se oikein vai väärin,se on Jumalan päätös..
Ja vaikka Jumala olisi luonut ikuisen helvetin,niin se ei tarkoita myöskään sitä,ettei hän voisi sitä muuttaa tai päätää mitä Hän haluaa kellekkin tehdä.
- Näin on ...
Siinä Raamattu sanoo :
Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
Ei mitään että Kristus ei olisi noussut kuolleista.. niinkuin Antti harhaa...
Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan:
ESIKOISENA Kristus,
sitten Kristuksen OMAT hänen TULEMUKSESSAAN;
sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, KUKISTETTUAAN kaiken HALLITUKSEN ja kaiken VALLAN ja VOIMAN.
Sillä hänen pitää hallitseman "SIIHEN ASTI, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin ALISTETAAN sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki KAIKISSA.
Huomaa: .. että kun Poika on vihollisista viimeisenä kukistanut kuoleman - silloin Jumala on kaikki KAIKISSA..
Ikuisessa piinassakin.. ko?
Eipä tietenkään, sillä eihän mitään ikuista piinaa ei ole edes olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454692- 1061678
- 901539
- 1061025
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26973- 50917
- 74864
- 47763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113743Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?42732