Haluttomuus nuorella? Pelko?

BadRomance2

Heippa

Olen 22-vuotias kaikin puolin terve mies. Tämä haluttomuus/erektio-ongelma alkoi vähitellen päätettyäni n. vajaan vuoden mittaisen parisuhteeni kesällä. Sen jälkeen ei heti ongelmia tullut (oli aika paljon yhdenyönjuttuja), vähitellen syksyn aikana. Aloin tapailla vuoden lopussa erästä typpiä, joka oli kaikin puolin mukava mutta jotenkin tuli fiilis ettei hän halua minusta muuta kuin seksiä... Kyseli myös usein, miksen suostu rakastelemaan häntä. Tässä vaiheessa jo jonkin verran alkoi tuo itse akti jännittämään, suuseksi ei tuottanut ongelmaa.

Tuo tapaileminen tuli päätökseensä, kun kuulin, että hän oli vehtaillut ystäväni kanssa. Sitten melko nopeasti kiinnostuin uudesta, mutta hänen kanssaan ongelma on nyt sitä sorttia, että seisokki häviää jopa suuseksin aikana... Minun on vaikea kiihottua, koska koko ajan ajattelen tätä asiaa. Itsetyydytyshalutkin vähenivät, vaikka siinä ei varsinaisesti erektio-ongelmaa esiinny.

Kävin juttelemassa lääkärille ja seksuaaliterapeutille. Lääkäri totesi siinä samassa myös masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön - siihen en ole vielä lääkitystä aloittanut, vaikka pitäisi. Sain myös Cialikseen reseptin. Kokeilin pienellä annoksella. Kyllähän se tuotti erektiota herkemmin, mutta sitten taas puski vanhat epäonnistumiset mieleen ja halut katosivat.

Mitäköhän tässä nyt voisi kokeilla vielä, kun tämä tosiaan syö miestä aika paljon? Hormoniarvot testattu yms, täysin kunnossa.

3

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v mies

Takana 2 vuoden tiivis intiimisuhde sen jälkeen tapasin ihanan neidon tässä ollaan seksiä yritetty n. 6kk ei tunnu onnistuvan ei sitten millään.. ennen toimi pili niinkuin pitää nytten tuntuu lerpahtavan aina kun yrittää sisään.. Tosin itselläni ei ole noin muuten mitään ongelmia seisokin kanssa.

• S_guru

Jos on diagnosoitu masennus ja ahdistuneisuushäiriö, niin uusimmat tutkimukset näyttävät, että psykoterapia olisi moninkertaisesti tehokkaampaa, kuin lääkehoito. Tosin seksivaikeuksilla ei saa tuettua psykoterapiaa, mutta jos ahdistus ja masennus haittaa opiskelua tai työntekoa, niin rahoitusta tulee helpommin. Yleislääkäri ei useinkaan näitä asioita hallitse, vaan kannattaa mennä psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolle.

• Lost of lust

Vähän sama juttu itsellä... On kaikin puolin testattu että mies on terve mutta homma vaan ei oikein toimi. Välillä nuo häiriöt ovat sitten jostain hemmetin syystä menneet myös siihen että joko on vaikeaa saada erektiota tai sitten saa liiankin nopeasti - Elikkä ei siis lähellekään mitään kultaista keskitietä nautittavasta puhumattakaan! Tosin itsekin tiedän syyksi tuon alituisen ja raskaan jännittämisen.. Olen myöskin huomannut että noiden ongelmien takia seksi ei tahdo enää kiinnostaa, ei siis oikeastaan tee edes mieli kun ajattelee vain noita jatkuvia epäonnistumisia.. Onpahan itsetyydytyshalutkin alkaneet lopahtaa samalla. Tiedän, pitäisi kai ajatella erilailla mutta kun ei se noin vaan onnistu!! Sitä seksuaaliterapeuttia pitäisi kai harkita myös...............................................
      Että myötätuntoa teille jos ongelmat tutuilta kuullostavat! Kun itsekin keksisis vielä jotain!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe