niin kätes yhteen lyö;)
http://www.crustysocks.com/HTML/IMAGES/CONSPIRACIES/JESUS.JPG
Nauru pidentää todistettavasti ikää ja auttaa voimaan hyvin,koska nauraessa tietyt hormoonit erittyvät,uskovaiset uskaltavat harvoin nauraa ja heidän huumorintajunsa on hyvin kuivaa.
Myös lasi punaviiniä päivässä auttaa elämään muutaman vuoden pidempään,ja muutaman lasillisen jälkeen tulee hauskoja juttuja mieleen kuten yllä oleva sutkautus Jeesuksesta;)
Otetaas taas!
Jos sun lysti on
66
559
Vastaukset
- Kössönöm
että ihminen on naulattuna tuolla tavalla, eikä mitään voi. Eikö nämä papitkaan koskaan ahdistu ihan vaikka empatian takia, kun tuo tyyppi roikkuu täysin avuttomana kirkon etuseinällä?
- Aatteleppaite2.0
kuin pahimmaista kauhuleffoista,minusta uskontojen pitäisi olla k-18.
Kyllä siinä taas raiskataan viattomien lasten mieliä kun krikossa pakotetaan katsomaan tuollaista,ei jessus. - Kössönöm
Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
kuin pahimmaista kauhuleffoista,minusta uskontojen pitäisi olla k-18.
Kyllä siinä taas raiskataan viattomien lasten mieliä kun krikossa pakotetaan katsomaan tuollaista,ei jessus.Itsellä kun on korkean paikan kammo, suljetun paikan kammo ja vielä sekin kammo, että olisi sidottuna niin, että on aivan avuton, niin en voi tajuta miksi tuollaista saa pitää esillä.
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Itsellä kun on korkean paikan kammo, suljetun paikan kammo ja vielä sekin kammo, että olisi sidottuna niin, että on aivan avuton, niin en voi tajuta miksi tuollaista saa pitää esillä.
ovat vailla mitään järkeviä syitä,ne ovat vain tunteita jotka itse luot.
Niistä pääsee harjaannuttamalla eroon. - Kössönöm
Niistä pääsee harjaannuttamalla eroon.No joo, mitäs jos olisit sidottuna jossain niin, ettet mitään pystyisi tekemään? Milloin mahtaisi kauhu iskeä?
Entä jos joku tulisi siihen naureskelemaan, että harjaannuta nyt itseäsi, pelkosi on aivan järjetön ja itsesi luoma:))))) - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
No joo, mitäs jos olisit sidottuna jossain niin, ettet mitään pystyisi tekemään? Milloin mahtaisi kauhu iskeä?
Entä jos joku tulisi siihen naureskelemaan, että harjaannuta nyt itseäsi, pelkosi on aivan järjetön ja itsesi luoma:)))))pelkkä sitominen sitä kauhua aiheuta,vaan se ajattelu mitä sinulle tulee tapahtumaan.
Otetaan esim se korkeuden kammo,se on aivan turhaa ja siitä pääsee eroon harjaannuttamalla itseään ja totuttelemalla,on siis aivan aiheeton pelko.
Pelot ovat itsesi luomia,en nyt puhu peloista jotka johtuvat esim jonkun hullun vaikkapa kidnapatessa sinut ja sitoessasi sinut kiduttamista varten,ne pelot ovat eria asia,ja varsin järkeviä. - Kössönöm
pelkkä sitominen sitä kauhua aiheuta,vaan se ajattelu mitä sinulle tulee tapahtumaan.
Otetaan esim se korkeuden kammo,se on aivan turhaa ja siitä pääsee eroon harjaannuttamalla itseään ja totuttelemalla,on siis aivan aiheeton pelko.
Pelot ovat itsesi luomia,en nyt puhu peloista jotka johtuvat esim jonkun hullun vaikkapa kidnapatessa sinut ja sitoessasi sinut kiduttamista varten,ne pelot ovat eria asia,ja varsin järkeviä."Eihän se pelkkä sitominen sitä kauhua aiheuta,vaan se ajattelu mitä sinulle tulee tapahtumaan."
- Onhan siinä ero onko käden läpi lyöty kolme tuuman naula lankkuun, tai sidottu naruilla, joo.
"Otetaan esim se korkeuden kammo,se on aivan turhaa ja siitä pääsee eroon harjaannuttamalla itseään ja totuttelemalla,on siis aivan aiheeton pelko."
- Ei se ole turhaa. Korkealta jos putoaa, niin voi vaikka kuolla. Lentokone kun tulee syöksyllä alas, niin eipä siinä meditaatiot auta. Se on pläts!
Pelot ovat itsesi luomia,en nyt puhu peloista jotka johtuvat esim jonkun hullun vaikkapa kidnapatessa sinut ja sitoessasi sinut kiduttamista varten,ne pelot ovat eria asia,ja varsin järkeviä.""
. Ei. On ihan järkevää pelätä joitain asioita. - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
"Eihän se pelkkä sitominen sitä kauhua aiheuta,vaan se ajattelu mitä sinulle tulee tapahtumaan."
- Onhan siinä ero onko käden läpi lyöty kolme tuuman naula lankkuun, tai sidottu naruilla, joo.
"Otetaan esim se korkeuden kammo,se on aivan turhaa ja siitä pääsee eroon harjaannuttamalla itseään ja totuttelemalla,on siis aivan aiheeton pelko."
- Ei se ole turhaa. Korkealta jos putoaa, niin voi vaikka kuolla. Lentokone kun tulee syöksyllä alas, niin eipä siinä meditaatiot auta. Se on pläts!
Pelot ovat itsesi luomia,en nyt puhu peloista jotka johtuvat esim jonkun hullun vaikkapa kidnapatessa sinut ja sitoessasi sinut kiduttamista varten,ne pelot ovat eria asia,ja varsin järkeviä.""
. Ei. On ihan järkevää pelätä joitain asioita.lentokoneessa korkeita paikkoja pelkää,koska et tiedosta edes sitä,pelkäät sen koneen hajoamista.
Itse olen harrastanut vuorikiipeilyä ja siinä ollaan hyvinkin korkealla joskus,korkeuteen tottuu,ainoa mitä pelkää on varusteiden hajoamista mutta nekin pelot unohtuu ajan kanssa.
Ja eihän putoaminekaan mitään vaan se äkkipysäys;)
Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä,se ehtii sulaa ennenkuin siihen totuu;) - joku näistä
Uskovaiset erottaa tästä maailmasta vain se, että he ovat maailmassa eläviä, armahdettuja syntisiä. Jos et ikinä ole nähnyt uskovaisten olevan huuumorintajuisia, niin sinun täytyy olla joko hyvin nuori, hyvin pieneltä kylältä. tai avalehtelija. Mikä näistä kolmesta on totuus?
joku näistä kirjoitti:
Uskovaiset erottaa tästä maailmasta vain se, että he ovat maailmassa eläviä, armahdettuja syntisiä. Jos et ikinä ole nähnyt uskovaisten olevan huuumorintajuisia, niin sinun täytyy olla joko hyvin nuori, hyvin pieneltä kylältä. tai avalehtelija. Mikä näistä kolmesta on totuus?
Minä ainakin olen avalehtelija, avalehtelen ympäriinsä.
- Aatteleppaite2.0
joku näistä kirjoitti:
aloitus??
Ei tainnut eli huumoritaju puuttuu.
Olen 39 ja kotoisn Helsingistä,en enää asu siellä,avalehtija on minulle tuntematonto,mutta valehtelija en ole,vihaan valehtelua ja uskovaisia ,suuriosa heistä vain uskottelee toisilleen ja itselleen olevansa uskovaisia eli valehtelevat ja "uskovat" valheeseen.Syntiä ei voi olla koska se on vain raamatun määrittelemää ja se perustuu valheeseen,lakeja sen sijaan on. - Aatteleppaite2.0
missxcessive kirjoitti:
Minä ainakin olen avalehtelija, avalehtelen ympäriinsä.
onko tuo jokin Avatar elokuvan mukanaan tuoma villitys;)??
- Kössönöm
lentokoneessa korkeita paikkoja pelkää,koska et tiedosta edes sitä,pelkäät sen koneen hajoamista.
Itse olen harrastanut vuorikiipeilyä ja siinä ollaan hyvinkin korkealla joskus,korkeuteen tottuu,ainoa mitä pelkää on varusteiden hajoamista mutta nekin pelot unohtuu ajan kanssa.
Ja eihän putoaminekaan mitään vaan se äkkipysäys;)
Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä,se ehtii sulaa ennenkuin siihen totuu;)Nyt muka tiedät mitä lentokoneessa ajattelen? Ihan taatusti se on juuri korkeanpaikan kammoa. Metallihäkkyrässä pilvien päällä!
Harrasta sinä mitä lystäät, minulla menee perse turraksi jo kun telkkarista katselen näkymää jostain kielekkeen reunalta alas. - Kössönöm
joku näistä kirjoitti:
joo just
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Nyt muka tiedät mitä lentokoneessa ajattelen? Ihan taatusti se on juuri korkeanpaikan kammoa. Metallihäkkyrässä pilvien päällä!
Harrasta sinä mitä lystäät, minulla menee perse turraksi jo kun telkkarista katselen näkymää jostain kielekkeen reunalta alas.olla korkeanpaikan kammoa kun et millään tavalla aisti sitä korkeutta,ymmärrätkös??
Ja ihminen menttää ns korkeuden tajunsa n 80 metrin korkeudessa,sen ylä puolella et enää pelkää,usko minua olen ne kokenut satoja kertoja. - Kössönöm
olla korkeanpaikan kammoa kun et millään tavalla aisti sitä korkeutta,ymmärrätkös??
Ja ihminen menttää ns korkeuden tajunsa n 80 metrin korkeudessa,sen ylä puolella et enää pelkää,usko minua olen ne kokenut satoja kertoja.näköjään mitään korkeanpaikankammosta. Jospa et alkaisi asiantuntijan kanssa kinaamaan.
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
näköjään mitään korkeanpaikankammosta. Jospa et alkaisi asiantuntijan kanssa kinaamaan.
ymmärrän,olen jopa saanut muutaman "luopumaan" siitä;)
- Kössönöm
ymmärrän,olen jopa saanut muutaman "luopumaan" siitä;)
jos alat minulle väittämään miltä minusta tuntuu kun olen korkealla paikalla, lentokoneessa, tai katson telkkarista jotain juttua, missä joku on KORKEALLA PAIKALLA!. Niin että älä ala mulle.
Senkus menet kiipeilemääm Stallonena kynsiesi avulla vuoren seiniä. Ei kuulu minulle. - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
jos alat minulle väittämään miltä minusta tuntuu kun olen korkealla paikalla, lentokoneessa, tai katson telkkarista jotain juttua, missä joku on KORKEALLA PAIKALLA!. Niin että älä ala mulle.
Senkus menet kiipeilemääm Stallonena kynsiesi avulla vuoren seiniä. Ei kuulu minulle.tunne josta on mahdollisuus päästä eroon,se pelko ei ole järkevää.
Sinun pitää vain luottaa itseesi samoin kuin näissä uskonasioissa,ei ole jumalaa,ei ole pelkoa korkean;) - Kössönöm
tunne josta on mahdollisuus päästä eroon,se pelko ei ole järkevää.
Sinun pitää vain luottaa itseesi samoin kuin näissä uskonasioissa,ei ole jumalaa,ei ole pelkoa korkean;)Olet kuin pahin hihhuli. On ihan järkevää pelätä putoamista lentokoneessa kilometrien korkeudessa.
Enhän minä kuolla halua! - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Olet kuin pahin hihhuli. On ihan järkevää pelätä putoamista lentokoneessa kilometrien korkeudessa.
Enhän minä kuolla halua!sitten älä lennä;)
Järkevää pelkosi ei ole,kuolet todennäköisemmin NYT kuin lentäessäsi,kuolitkos?? - Kössönöm
sitten älä lennä;)
Järkevää pelkosi ei ole,kuolet todennäköisemmin NYT kuin lentäessäsi,kuolitkos??On ihan järkevää pelätä lentokoneessa, koska kun se lähtee syöksyyn, tai abdullahit kaappaa sen ja ajaa päin jotain pytinkiä niin henkihän siinä lähtee.
Todennäköisyyslaskelmilla ei ole mitään merkitystä siinä tapauksessa. Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
onko tuo jokin Avatar elokuvan mukanaan tuoma villitys;)??
Ei, kun se on vähän niinkun ajelehtimista mutta sillai erilailla, ei päämäärättömästi.
- Aatteleppaite2.0
missxcessive kirjoitti:
Ei, kun se on vähän niinkun ajelehtimista mutta sillai erilailla, ei päämäärättömästi.
uskonnolta;)
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
On ihan järkevää pelätä lentokoneessa, koska kun se lähtee syöksyyn, tai abdullahit kaappaa sen ja ajaa päin jotain pytinkiä niin henkihän siinä lähtee.
Todennäköisyyslaskelmilla ei ole mitään merkitystä siinä tapauksessa.jos pelkäät,kulje vesitse.
- Kössönöm
jos pelkäät,kulje vesitse.
varmaan enää ikinä. On se vaan kamalinta mitä tiedän. Ainakin tähän mennessä. Parempi kun ei matkusta minnekään enää ikinä.
missxcessive kirjoitti:
uus lahko avalehtijat
ehh alkaa tulemaan jo niin tyhmää läppää että voi mennä nukkuun. :D öitä.
- Ei kukaan itse luo
Niistä pääsee harjaannuttamalla eroon.korkeanpaikan- tai suljetunpaikan kammoa, ne kuuluvat paniikkihäiriöön.
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
varmaan enää ikinä. On se vaan kamalinta mitä tiedän. Ainakin tähän mennessä. Parempi kun ei matkusta minnekään enää ikinä.
kanssas,jospa minä pitäisin käestä kiinni.
- Aatteleppaite2.0
Ei kukaan itse luo kirjoitti:
korkeanpaikan- tai suljetunpaikan kammoa, ne kuuluvat paniikkihäiriöön.
juuri omien ajatusten aikaan saama reaktio,ei mitään muuta.
- Aatteleppaite2.0
missxcessive kirjoitti:
uus lahko avalehtijat
tuota sietää kehitellä tuonnempana.
- Vihaat uskovia ?
aloitus??
Ei tainnut eli huumoritaju puuttuu.
Olen 39 ja kotoisn Helsingistä,en enää asu siellä,avalehtija on minulle tuntematonto,mutta valehtelija en ole,vihaan valehtelua ja uskovaisia ,suuriosa heistä vain uskottelee toisilleen ja itselleen olevansa uskovaisia eli valehtelevat ja "uskovat" valheeseen.Syntiä ei voi olla koska se on vain raamatun määrittelemää ja se perustuu valheeseen,lakeja sen sijaan on.Sieltähän se tuli, miten ateisti ajattelee.
- Kössönöm
kanssas,jospa minä pitäisin käestä kiinni.
Olen ajatellut asian niin, että jos voitan lotossa päävoiton, niin siinä tapauksessa ostan menolipun Bora Boralle ja se olkoon viimeinen lentomatkani.
- Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Olen ajatellut asian niin, että jos voitan lotossa päävoiton, niin siinä tapauksessa ostan menolipun Bora Boralle ja se olkoon viimeinen lentomatkani.
BB on paratiisi,sinne minäkin haluaisin jäädä.
- Aatteleppaite2.0
Vihaat uskovia ? kirjoitti:
Sieltähän se tuli, miten ateisti ajattelee.
älä yleistä.
Minulle jeesuksella ei ole mitään merkitystä,häntä tuskin on ollut.
Joten olemattomasta tehty pilkka on ,,,,olematonta.. - Kössönöm
BB on paratiisi,sinne minäkin haluaisin jäädä.
Yhteen suuntaan. Se olisi semmoinen fifty-fifty reissu. Lopullinen päätepiste. Jos lennäkki putoaisi matkalla, niin sitten sille ei tietty voisi mitään, mutta olisipa ainakin haave melkein onnistunut. Jos lennäkki ei putoaisi, niin sitten kuolisin Bora Boralla vasta joskus myöhemmin.
Voisi sitä tietenkin jonnekin lähemmäksikin muuttaa, mutta miksi, kun ei aikoisi kuitenkaan enää ikinä takaisin tulla.
Pitää varmaan tarkistaa lottonumerot nyt. - Aatteleppaite2.0
Kössönöm kirjoitti:
Yhteen suuntaan. Se olisi semmoinen fifty-fifty reissu. Lopullinen päätepiste. Jos lennäkki putoaisi matkalla, niin sitten sille ei tietty voisi mitään, mutta olisipa ainakin haave melkein onnistunut. Jos lennäkki ei putoaisi, niin sitten kuolisin Bora Boralla vasta joskus myöhemmin.
Voisi sitä tietenkin jonnekin lähemmäksikin muuttaa, mutta miksi, kun ei aikoisi kuitenkaan enää ikinä takaisin tulla.
Pitää varmaan tarkistaa lottonumerot nyt.suoria lentoja,joudut vaihtamaan konetta kahdesti,eli siis lentämätään kolmella eri konella.
Lykkyä tykö,se viimeisin Tahitilta BB:lle on piskuinen potkurikone ja vain merta ympärillä;) - Kössönöm
suoria lentoja,joudut vaihtamaan konetta kahdesti,eli siis lentämätään kolmella eri konella.
Lykkyä tykö,se viimeisin Tahitilta BB:lle on piskuinen potkurikone ja vain merta ympärillä;)En ole vielä lottonumeroitakaan tarkistanut. Ei minua meri ole koskaan pelottanut, hukkuminen kylläkin...
En näe tuota kuvaa :(
Forbidden
You don't have permission to access /HTML/IMAGES/CONSPIRACIES/JESUS.JPG on this server.
No ehkä parempi niin. Herkän ihmisen silmille ehkä liikaa? ;)- Aatteleppaite2.0
totaaliJeesuksenkieltäjä;)
No tässä ihan vastaava,
http://jakerake.files.wordpress.com/2009/03/jesus_on_cross.jpg
Jos sun lysti on niin kätes yhteen lyö;) Aatteleppaite2.0 kirjoitti:
totaaliJeesuksenkieltäjä;)
No tässä ihan vastaava,
http://jakerake.files.wordpress.com/2009/03/jesus_on_cross.jpg
Jos sun lysti on niin kätes yhteen lyö;)Helvetti sentään... tuli ihan mieleen kotikunnan kirkkoni samantapainen maalaus jota lapsena kauhulla tuijotin.
- silloin ei kiinnosta
missxcessive kirjoitti:
Helvetti sentään... tuli ihan mieleen kotikunnan kirkkoni samantapainen maalaus jota lapsena kauhulla tuijotin.
Jos ei ymmärrä uskon sisällöstä yhtään mitään, ihminen on pelkkä koristeiden katselija, ulkonäköjen arvostelija ja kuvien tuijottelija. Saarnoissa sisiältö on se tärkein asia.
- Aatteleppaite2.0
silloin ei kiinnosta kirjoitti:
Jos ei ymmärrä uskon sisällöstä yhtään mitään, ihminen on pelkkä koristeiden katselija, ulkonäköjen arvostelija ja kuvien tuijottelija. Saarnoissa sisiältö on se tärkein asia.
uskoa ei ymmärrä oman pään sisällöstä mitään,miten luet raamattua??
- Tähtis 98
ikää, pelkkää harhaa! Mutta tässä tilanteessa toki ymmärrettävää. Toisaalta tarkemmin ajatellen::::???!!!
http://www.youtube.com/watch?v=snMOmHzgssk- Aatteleppaite2.0
joskus ihan hyvää,enää en niin välitä sen musiikista.
- Tähtis 98
joskus ihan hyvää,enää en niin välitä sen musiikista.
koska havaitsit, että hänkin vanhenee ja elämä päättyy! Toivon, että osaat asennoitua tähä faktaan neutraalisti.
Ps. Cohenia on useampikin artisti 'toistanut', mutta aito Cochen on aina aito Cohen! - Tähtis 98
missxcessive kirjoitti:
Jaah jeesuxta ei naulattukaan ristiin?
asiaa tiedä enkä halua tietääkään. Elämmehän nykyaikaa, joka sekin on jo hetken päästä mennyttä aikaa!
- on sama
musiikkimaku...hmmm.
- Aatteleppaite2.0
on sama kirjoitti:
musiikkimaku...hmmm.
ei ole lukihäiriötä.
- Tähtis 98
on sama kirjoitti:
musiikkimaku...hmmm.
riippuu miten asiaa tarkastelee!
Ps. Musiikkimaku on asia sinänsä! - sen takia
Tähtis 98 kirjoitti:
koska havaitsit, että hänkin vanhenee ja elämä päättyy! Toivon, että osaat asennoitua tähä faktaan neutraalisti.
Ps. Cohenia on useampikin artisti 'toistanut', mutta aito Cochen on aina aito Cohen!Siis tarkoitin että saarnoissa on sisältö tärkeintä, niistä oppii uusia asioita uskosta, jos vain jaksat kuunnella. Minä en nuorena ymmärtänyt enkä silloin paljonkaan jaksanut kuunnella, mutta nyt on tilanne muuttunut täysin minun kohdaltani. Kun tajusin, että Jumala on oikeasti olemassa, ja ottaa rukouksia vastaan.
- niin tapahtui siellä
missxcessive kirjoitti:
Jaah jeesuxta ei naulattukaan ristiin?
Suksistasi en tiedä sanoa yhtään mitään, mutta Raamatussa kerrotaan Uuden Testamentin puolella, miten asia oli, kyllä Jeesus maksoi meidän syntimme siellä ristillä, kuoli ristinkuoleman, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.
- Aatteleppaite2.0
sen takia kirjoitti:
Siis tarkoitin että saarnoissa on sisältö tärkeintä, niistä oppii uusia asioita uskosta, jos vain jaksat kuunnella. Minä en nuorena ymmärtänyt enkä silloin paljonkaan jaksanut kuunnella, mutta nyt on tilanne muuttunut täysin minun kohdaltani. Kun tajusin, että Jumala on oikeasti olemassa, ja ottaa rukouksia vastaan.
kirjoittaa,joku kenellä on oma lehmä ojassa.
Usassahan niitä vasta ihania saarnaajia on,antakaa miljoona,ei minulle mutta Jumala tarvitsee sitä,HALLEJUHAAHHAHA.
- mf
Etko usko mysteereihin? Sinulle on ilmeisesti mysteeri, miten joku voi enää uskoa Jumalaan. Minä uskon ja miksi se sinua niin häiritsee. Me olemme totaalisesti erilaisia. Minä en olisi koskaan onnellinen ateistisessa yhteiskunnassa. Sinulle se olisi onnela.
- Aatteleppaite2.0
voi uskoa vaikka aidanseipääseen,kunhan siitä ei tehdä yhteiskunnalista filosofiaa ja sitä ei sotketa politiikkaan.Omanaan tietonaan pitäviä uskovaisia minulla ei ole mitään vastaan,älkää vaan lapsia sotkeko mukaan kommelluksiinne tai satuttako heitä.
Tyhmäähän se uskominen siihen aidanseipääseen on,tai mihin muuhun tahansa mysteeriin,koska mysteereitä ei ole.
Yksikään ns mysteeri ei kestä tarkempaa tarkastelua tai ajattelua.
Voisin kysyä että miksi sinua häiritsee jos en usko,tämähän on ateisti palsta;) - mf
voi uskoa vaikka aidanseipääseen,kunhan siitä ei tehdä yhteiskunnalista filosofiaa ja sitä ei sotketa politiikkaan.Omanaan tietonaan pitäviä uskovaisia minulla ei ole mitään vastaan,älkää vaan lapsia sotkeko mukaan kommelluksiinne tai satuttako heitä.
Tyhmäähän se uskominen siihen aidanseipääseen on,tai mihin muuhun tahansa mysteeriin,koska mysteereitä ei ole.
Yksikään ns mysteeri ei kestä tarkempaa tarkastelua tai ajattelua.
Voisin kysyä että miksi sinua häiritsee jos en usko,tämähän on ateisti palsta;)Siinä on jotain mystistä.
- Aatteleppaite2.0
mf kirjoitti:
Siinä on jotain mystistä.
Varsinkin jos sen nielee,uskovaiset näyttävät hieman seipään nielleiltä;)
Varsinkin jos sen nielee,uskovaiset näyttävät hieman seipään nielleiltä;)
hahahahah
- ja te kumpikin
missxcessive kirjoitti:
hahahahah
kuten sinä itsekkin, ja miss exessiive myös.
- mf
mf kirjoitti:
Siinä on jotain mystistä.
Siis minun täällä olemisessa. Kai se on jonkinlaista hyväksijättöä. Kai meidän tiemme jonain päivänä eroavat. Minä olen kai dinosaurus, mutta minulle ne hallusinaatot mitkä psykoosissa näin, olivat kalliita omaisuuksia.
- mf
mf kirjoitti:
Siis minun täällä olemisessa. Kai se on jonkinlaista hyväksijättöä. Kai meidän tiemme jonain päivänä eroavat. Minä olen kai dinosaurus, mutta minulle ne hallusinaatot mitkä psykoosissa näin, olivat kalliita omaisuuksia.
Sorry, piti olla hallusinaatiot. Ennen niitä kutsuttiin näyiksi.
- mf
mf kirjoitti:
Sorry, piti olla hallusinaatiot. Ennen niitä kutsuttiin näyiksi.
Miksi minä en saa uskoa niitä Jumalan antamiksi, kun kerran Jumalaan uskon. Minä olen nykykielellä skitsofreenikko ja tiedän että se on myös vaarallista, jos syvässä psykoosissa on. Mutta kuten eräs palkittu sanoi että Jumalaan uskovat ovat skitsofreenikkoja, miksi sairaudeksi katsottu papantaa väkisin, jos parannettava ei sitä halua. Pakkohoito on jonkin verran ongelmallinen.
- mf
mf kirjoitti:
Miksi minä en saa uskoa niitä Jumalan antamiksi, kun kerran Jumalaan uskon. Minä olen nykykielellä skitsofreenikko ja tiedän että se on myös vaarallista, jos syvässä psykoosissa on. Mutta kuten eräs palkittu sanoi että Jumalaan uskovat ovat skitsofreenikkoja, miksi sairaudeksi katsottu papantaa väkisin, jos parannettava ei sitä halua. Pakkohoito on jonkin verran ongelmallinen.
Sorry, piti olla miksi sairaudesta katsottu pitää parantaa väkisin. Sallitaanhan alkoholinkäyttökin.
- mf
mf kirjoitti:
Sorry, piti olla miksi sairaudesta katsottu pitää parantaa väkisin. Sallitaanhan alkoholinkäyttökin.
Eihän tietysti kukaan palkittu kännejä vedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917540Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226285Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604407Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh311897- 1291521
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1961511Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693