eli mikä laulu sen taustalla ? beibi beibi siellä ainakin hoetaan
kiinteistömaailma mainos
12
1136
Vastaukset
- JK
Voi Ei! Ite oo ihan samaa ettiny jo pari päivää. Se mummeli aina pälpättää nii ei saa biisin sanoista selvää.
- hmm...
mieki haluan tietää mikä se biisi on!
- Jagemus
hmm... kirjoitti:
mieki haluan tietää mikä se biisi on!
Voisko joku ystävällinen laittaa tän biisin nimen tänne, koht on koko youtube kahlattu läpi...
- kete rahkonen
Jagemus kirjoitti:
Voisko joku ystävällinen laittaa tän biisin nimen tänne, koht on koko youtube kahlattu läpi...
Voiskos olla You're Makin' Me High by Toni Braxton ?
- ....
kete rahkonen kirjoitti:
Voiskos olla You're Makin' Me High by Toni Braxton ?
Ei se oo toi, menee hermo ku ei sitä löydy mistään :(
- She93
.... kirjoitti:
Ei se oo toi, menee hermo ku ei sitä löydy mistään :(
sama ongelma!
- näin se on
Jagemus kirjoitti:
...kyseessä on mainosta varten sävelletty musiikinpätkä, jota ei ole saatavissa erillisenä tallenteena.
- yhyhyhyyyy...
näin se on kirjoitti:
...kyseessä on mainosta varten sävelletty musiikinpätkä, jota ei ole saatavissa erillisenä tallenteena.
JOSTAKI sais??
- näin se on
yhyhyhyyyy... kirjoitti:
JOSTAKI sais??
näin vastattiin Kiinteistömaailman kautta.. että se on teetätetty... tuli just muuten telkusta taas :D
- jeepa
näin se on kirjoitti:
näin vastattiin Kiinteistömaailman kautta.. että se on teetätetty... tuli just muuten telkusta taas :D
etsin itse myös samaa biisiä:(
- jeepa
jeepa kirjoitti:
Mä voisin olla se poika, jos sä olisit se tyttö ;)
- jeepa
jeepa kirjoitti:
Mä voisin olla se poika, jos sä olisit se tyttö ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584866On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016- 1161913
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161889- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201176
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka301124