Kannattaisiko "enää" tehdä aloitetta?

nainen4hw8rjw43899

Olen ollut ihastunut jo monta kuukautta ehkä 4 suunnilleen, mutten ole koskaan puhunut tälle miehelle mitään.. En tunne olevani muissa tilanteissa ujo mutta tähän mieheen aivan liian ihastunut uskaltaakseni tehdä mitään ja kun hän on se jolta eniten toivoisin saavani hyväksyntää ja positiivista huomiota, niin en mitenkään uskalla heittäytyä koska pelkään kuollakseni jos hän minut sitten torjuisikin..

Mutta juttu on siis siinä että meillä oli silmäpeliä joskus parisen kuukautta sitten ja luulen että hänkin saattoi olla kiinnostunut mutta minä varmaan vaikutin siltä ettei hän minua kiinnostanut (ja edelleen) koska käyttäydyin aivan kuin hän olisi pelkkää ilmaa minulle koska ei häneeen uskalla paljoakaan katsoa kun hän on minun unelmieni mies.... Vaikken häntä tunne niin kyllä kumminkin vierestäkin voi saada jonkun sortin kelpo kuvan ja hän on herrasmies..

Huomaan edelleen sivusilmällä kun hän joskus katsoo minuun mutten itse viitti katsoa koska mitä jos hän katsoo ihan muuten vaan tai vieressä olevaa.. Apua olen niin säälittävä
Mutta sitten joskus taas meidän katseet kohtaa ja me katsotaan toisiamme piiitkään!
SIis minulla oli oikea kysymyskin mut nyt unohdin kysymykseni..:(
Niiin siis että kuinka nopeasti jätkät siirtyvät seuraavaan, jos nainen ei vaan innostu.....?
-!!!- Vai voiko olla että hän on minuun ihastunut.. Jos oli joskus, mutta ei enää, niin eihän hän sitten nyt ainakaan minua kattelisi ja etsisi katsekontaksia... ?

Ja tärkeintä:
Ja jos, hän on ollut minuun ihastunut jo saman ajan mitä minä häneen, ja ei olla puhuttu niin miten ihmeessä voi tehdä muka aloitteen.? Without ending up naurunalaiseksi....

Minua pelottaa kaikista eniten se, että jos kysyn häntä niin hän torjuu minut..
Aivan kuten minä torjuin yhden jätkän, koska en ollut hänestä kiinnostunut, hän nauraa erittäin kovaan ääneen ja kertoo rivoja juttuja samalla maahan räkien ja kysyy minulta erittäin kovaan ääneen että aionko ryypätä viikonloppuna kun ollaan hiljaisessa junassa..

Kaikella rakkaudella antakaa neuvoja:(

6

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mi Bebe

No jos se sinua katselee niin vaikuttaa kiinnostuneelta. Itse päätät kumpi on sinulle tärkeämpää: yrittää kaikkesi saadaksesi hänet vai suojautua pettymykseltä?
      Jos et mahdollisten pakkien jälkeen joudu pakosti häntä jatkuvasti näkemään kuten töissä tai koulussa, niin sinuna kokeilisin onneani. Jos taas joudut jatkuvasti näkemään harkitsisin aloitetta pidempään.
      Itsellä samanlainen tilanne päällä ja tuskaa on. Itse aion unohtaa tyypin tekemättä asialle mitään: tyyppi on ujo ja niiltä on luvassa vain tylytystä ja karkuun juoksemista =minulle pahaa mieltä ja julkinen nöyryytys. Joutuisin myös näkemään tyyppiä jatkuvasti jatkossa, joten parempi luovuttaa suosiolla ennen pahempia vaurioita. Kyllä hän olisi tehnyt jo aloitteen jos olisi todella kiinnostunut, aivan kuten minäkin. En vain ole TARPEEKSI ihastunut pistääkseni kaiken peliin mistään muusta mitään välittämättä!

• ape___

Ei me enää kyllä usein nähdä, mikä tavallaan myös aika harmi..
        Tuota sun kantaas ujoista en voi kyllä allekirjoittaa..:)
        Jos vain oot saanu hänestä ujon kuvan?
        Mun kaveri joka on erittäin ujo, on vaan sellanen romanttinen haaveilija eikä halua loukata ketään, jos joku ihminen joka on ujo ja sellanen kuvailemas kusipää, niin sillä vaan on shitti luonne:(

Sitä voi myös mennä juttelemaan ihan ilman kosimisaikeita ja unelmia yhteisestä loppuelämästä. Keksiä vain joku veruke jolla voi tovin jutella vaikka se olisi vähän "epäilyttäväkin". Voi vaatia mielikuvitusta ja tilanteisiin tarttumista ja kyllä, se voi vaikuttaa erilaiselta kuin mitä toisilleen tuntemattomat ihmiset yleensä harrastavat ja paljastaa osan aikeistasi, mutta so what? Sitten ei ainakaan tapahdu mitään jos kumpikaan ei tee mitään. En usko että miehet sen enempää kuin naisetkaan pelkästään huvikseen toisiaan tölläävät, kyllä pitkiin katseisiin liittyy vähintäänkin se että toisen ulkonäkö miellyttää (ellei kyseisellä henkilöllä nyt jostain syystä ole tapana tuijottaa silmiin jokaista vastaantulijaa).

• parempi luovuttaa

vastaantulija ja ympärillä olevat ihmiset kiinnostavat. Taasen ne jotka eivät lähelle halua tai pääse eivät voi vaikuttaa siihen että pääsevät seuraan.

• Pelottava mieskö ?

Sua mä katselen, enkä ketään sun vierellä olevaa. Sä olet kyllä uskomattoman söpö ;)
        Alan tulla siihen tulokseen että pelkäät minua, kerta et sekuntiakaan pidempää pysty vastaamaan katseeseen. :(
        Toivottavasti et pelkää kuitenkaan. Tai jos vaivaannut niin SANO suoraan. Onhan tää aika vaikeeta alkaa nyt vasta juttelee..4-6kk jälkeen :D

• alkuperäinen..

suuri kiitos teille kaikille kannustuksesta:)...
      jäin ihan miettimään että jos ihan tosissani antaisin mennä vaan...
      kun en kestä enää hetkeäkään vain olla siinä vieressä, kun olisi niin hyvä mahdollisuus tutustua...
      kiitos vielä kerran, jospa tästä rohkaistun:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      47
      2974
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2808
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2590
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      106
      2163
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1832
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      22
      1715
    Aihe