Zumbasta muutama kysymys

zumbanehkäaloittava

Onko zumba oikeasti tehokasta? Mietin siis vain sitä, että jos tilaisin ne dvd't ostoskanavalta, niin kuinka paljon pitäisi zumbata päivässä, että tuloksia alkaisi tulemaan?

3

940

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zumbailija

Ite oon iha normaalipainonen mutta silti oon kokeillu tota zumbaa, tosin latasin ne netistä ja poltin dvd:lle. On todellaki tehokasta, varsinki Flat Abs ohjelmaa oon käyttäny paljon joka tehoo vatsalihaksiin ku ite haluisin saaha jenkkiksii veke.Seuraavana päivinä on ollu kyljet ja vatsalihakset vähä hellinä,samalla tavalla ku jos ois tehny normaaleja vatsalihaksia. Flat Absilla on kivempi treenailla vatsaa koska siinä liikkeet tehdään seisten, ei maassa makaamalla joka itellä ainaki sattuu selkään. Zumba Basic ohjelma on myös hyvä, kyllä nousee hiki pintaan :). Eli kannattaa kokeilla Zumbaa, ei kaikki ostos-tv:llä mainostettavat jutut oo höpöhöpöö vaa zumba on oikeesti kivaa ja tehokasta :).

• Neiti-ehtivä

Hmm, mietin tuossa että miten tuo zumba basics saa hien pintaan? :D Tai siis tulihan mullakin kuuma, mutta sehän on se jossa harjoitellaan liikkeet, itse tein sen kerran jonka jälkeen aloitin sit tekee niitä ''oikeita'' CD:itä.

Tykkään todella paljon zumbasta, ja olen kerran tehnyt tuon flat abs -ohjelman. Ei tosin tuntunut seuraavana päivänä missään, en osannut tehdä niitä oikein. :o

Mutta siis kannatan zumban hankkimista, itse olen löytänyt liikunnan ilot sen avulla! ennen en liikkunut juurikaan. siis en yhtään, paitsi kävelyä paikasta toiseen ja arkiliikunta, vaikkapa saunan pesu tai imuroiminen. Zumbasta tulee ihan TOSI hiki, ja se on hyvä. Aina kun olen tehnyt zumbaa, niin olen sen jälkeen venytellyt kunnolla. En tiedä, enkä ehkä haluakaan tietää kuinka kipeäksi paikat voi mennä. Kädet oli zumbaamisen jälkeen hellänä kun en niitä kunnolla venytellyt.

itse olen kohta viikon ajan omistanut zumban, ja päivässä olen tehnyt 1-2kertaa zumbaa. Yleensä teen esimerkiksi Cardio Partyn aamulla ja Expressin (20min) illalla. elikkä siinä tulee noin 1,2h/päivä. Joskus olen sit tehnyt pelkästään Sculp and tone ohjelman, ja yks päivä tein S&T sekä flat abs. Oon ottanut mitat ylös, joskus parin kuukauden päästä voisi katsoa että näkyykö tuloksia. Omasta mielestäni näkyy, tai siis tuntuu jo, mut en tiedä :D

Itse en voi uskoa että kuntoilu voi olla noin hauskaa!:O en jotenkin usko että tuosta edes voi tulla mitään tuloksia, vaikka pakkokai se on kohta uskoo. Hiki lentää kyllä alkuminuuteista asti!

Kannattaa kokeilla. :>

• ele_

Itsekkin omistan tuon zumba paketin tällä hetkellä ja tykkään todella paljon :) Itsekkin olin samanlainen että enpä paljoo jaksanut harrastaa liikuntaa ja eikä edes oikeastaan kiinostanut :S Kaveri sitten kehui zumbaa ja ajattelin itsekkin kokeilla sitä kaverin kanssa.. Positiivisesti yllätyin, tykkäsin ja rupesin zumbaaamaan sen jälkeen ;) Olen muutenkin laiha ihminen ja kuukauden jälkeen huomasin tuloksia jo, kerran pari viikossa aina zumbasin. Omistin reisissä ''mandariini ihon'' ja eipä ole ennään, zumbaamalla kiinteytin näköjään pois ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      47
      2974
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2808
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2590
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      106
      2163
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1832
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      22
      1715
    Aihe