lähes kaikki E160 käyttäjät muistavat viime syksyn eli ajan jolloin yhteys pätki ja lamautuin viikonloppuisin. syy oli silloin kapasiteetti ja se korjaantui päivityksellä, mutta nyt on sitten ilmennyt prioriteetti ongelmia eli yhteys pätkii ja lamautuu jos kaksi konetta on yhtäaikaa päällä alueella jossa tukiasemaa kuormitetaan. viikonloppuina pätkiminen ja lamautuminen on todella suuri ongelma, mutta myös arkisin netti saattaa pätkiä kun kaksi konetta on päällä. apu tähän ongelmaan tulee toukokuussa jolloin huawei julkaiseen päivityksen, mutta toukokuuhun odottelu voi olla monelle liikaa ja siksi kannattaakin käyttää vain yhtä konetta tai hankkia kahden megan kaista.
release notes: edessä pahat ajat
7
251
Vastaukset
- hässipässi
mennyt viikonloppu oli todellakin karmea, jopa kamalampi kuin syksyllä eli kahden koneen yhtäaikainen käyttö ei onnistunut lainkaan. saunalahdelle lähti kirjallinen purku pyyntö!
- v.ministeri
viime viikonloppu oli ensimmäinen viikonloppu sitten joulukuun kun yhteys pätki ja lamaantui ja jopa yhdellä koneella yhteys hidasteli niin että nopeus oli maksimissaan 500 kbps.
- annaspulla
v.ministeri kirjoitti:
viime viikonloppu oli ensimmäinen viikonloppu sitten joulukuun kun yhteys pätki ja lamaantui ja jopa yhdellä koneella yhteys hidasteli niin että nopeus oli maksimissaan 500 kbps.
siis voisiko joku nyt selventää minulle että mistä sen prioteetti päivityksen voi ladata kun netti pätkii jatkuvasti?
- spoora
annaspulla kirjoitti:
siis voisiko joku nyt selventää minulle että mistä sen prioteetti päivityksen voi ladata kun netti pätkii jatkuvasti?
se päivitys tulee vasta TOUKOKUUSSA ja näin ollen et pysty sitä lataamaan mistään! toki voit pyytää huaweilta jos he laittaisivat sinulle päivityksen prototyypin. minä aijon ainakin sitä pyytää.
- johan on markkinat
spoora kirjoitti:
se päivitys tulee vasta TOUKOKUUSSA ja näin ollen et pysty sitä lataamaan mistään! toki voit pyytää huaweilta jos he laittaisivat sinulle päivityksen prototyypin. minä aijon ainakin sitä pyytää.
saunalahden markkinoinnin mukaan E160 tikkujen myyntiin tulee lähes 50% nousu kevään ja kesän aikana ja tämä tarkoittaa kyllä sitä että jos nousu käydä nousee jyrkästi ennen päivityksen tuloa niin yhdelläkin koneella voi olla vaikeuksia pitää nettiä päällä.
- kaksi plus yksi on ?
johan on markkinat kirjoitti:
saunalahden markkinoinnin mukaan E160 tikkujen myyntiin tulee lähes 50% nousu kevään ja kesän aikana ja tämä tarkoittaa kyllä sitä että jos nousu käydä nousee jyrkästi ennen päivityksen tuloa niin yhdelläkin koneella voi olla vaikeuksia pitää nettiä päällä.
viime torstaina hankin E160 tikun shopetista ja minulle tuli paketin mukana päivitys CD jolla on tämä kapasiteetti päivitys. asensin päivityksen ja silti minulla netti pätkii kun kaksi konetta päällä yhtäaikaa. mistä tämä nyt vielä voi johtua?
- huawein toimittaja
kaksi plus yksi on ? kirjoitti:
viime torstaina hankin E160 tikun shopetista ja minulle tuli paketin mukana päivitys CD jolla on tämä kapasiteetti päivitys. asensin päivityksen ja silti minulla netti pätkii kun kaksi konetta päällä yhtäaikaa. mistä tämä nyt vielä voi johtua?
on se nyt taas hiton vaikea käsittää tätä asiaa. kuunnelkaa kaikki tietämättömät nyt tarkaan:
"kapasiteetti ja prioriteetti päivitys on aivan eriasia ja auttavat eri ongelmiin. kapasiteetti päivitys ei auta prioriteetti ongelmaan! kapasiteetti päivitys tulee E160 tikun mukana CD:llä ja sen päivittämisen jälkeen tikku toimii 900 verkossa kun taas prioriteetti päivitys tulee vasta toukokuussa yleiseen jakeluun ja se vaikuttaa siihen että päivityksen jälkeen pysyy vaikka kuusi konetta yhtäaikaa netissä." jos jollain on vielä tämän selvityksen jälkeen vaikea ymmärtää asiaa niin sitten suosittelen purkamaan sopimuksen vedoten tyhmyyteen sillä henkilö joka ei tätä asiaa nyt tajua niin ei voi tajuta edes miten yhteys muodostetaan E160 tikulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462