release notes: edessä pahat ajat

saunalahti

lähes kaikki E160 käyttäjät muistavat viime syksyn eli ajan jolloin yhteys pätki ja lamautuin viikonloppuisin. syy oli silloin kapasiteetti ja se korjaantui päivityksellä, mutta nyt on sitten ilmennyt prioriteetti ongelmia eli yhteys pätkii ja lamautuu jos kaksi konetta on yhtäaikaa päällä alueella jossa tukiasemaa kuormitetaan. viikonloppuina pätkiminen ja lamautuminen on todella suuri ongelma, mutta myös arkisin netti saattaa pätkiä kun kaksi konetta on päällä. apu tähän ongelmaan tulee toukokuussa jolloin huawei julkaiseen päivityksen, mutta toukokuuhun odottelu voi olla monelle liikaa ja siksi kannattaakin käyttää vain yhtä konetta tai hankkia kahden megan kaista.

7

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hässipässi

mennyt viikonloppu oli todellakin karmea, jopa kamalampi kuin syksyllä eli kahden koneen yhtäaikainen käyttö ei onnistunut lainkaan. saunalahdelle lähti kirjallinen purku pyyntö!

• v.ministeri

viime viikonloppu oli ensimmäinen viikonloppu sitten joulukuun kun yhteys pätki ja lamaantui ja jopa yhdellä koneella yhteys hidasteli niin että nopeus oli maksimissaan 500 kbps.

• annaspulla
        v.ministeri kirjoitti:

viime viikonloppu oli ensimmäinen viikonloppu sitten joulukuun kun yhteys pätki ja lamaantui ja jopa yhdellä koneella yhteys hidasteli niin että nopeus oli maksimissaan 500 kbps.

siis voisiko joku nyt selventää minulle että mistä sen prioteetti päivityksen voi ladata kun netti pätkii jatkuvasti?

• spoora
        annaspulla kirjoitti:

siis voisiko joku nyt selventää minulle että mistä sen prioteetti päivityksen voi ladata kun netti pätkii jatkuvasti?

se päivitys tulee vasta TOUKOKUUSSA ja näin ollen et pysty sitä lataamaan mistään! toki voit pyytää huaweilta jos he laittaisivat sinulle päivityksen prototyypin. minä aijon ainakin sitä pyytää.

• johan on markkinat
        spoora kirjoitti:

se päivitys tulee vasta TOUKOKUUSSA ja näin ollen et pysty sitä lataamaan mistään! toki voit pyytää huaweilta jos he laittaisivat sinulle päivityksen prototyypin. minä aijon ainakin sitä pyytää.

saunalahden markkinoinnin mukaan E160 tikkujen myyntiin tulee lähes 50% nousu kevään ja kesän aikana ja tämä tarkoittaa kyllä sitä että jos nousu käydä nousee jyrkästi ennen päivityksen tuloa niin yhdelläkin koneella voi olla vaikeuksia pitää nettiä päällä.

• kaksi plus yksi on ?
        johan on markkinat kirjoitti:

saunalahden markkinoinnin mukaan E160 tikkujen myyntiin tulee lähes 50% nousu kevään ja kesän aikana ja tämä tarkoittaa kyllä sitä että jos nousu käydä nousee jyrkästi ennen päivityksen tuloa niin yhdelläkin koneella voi olla vaikeuksia pitää nettiä päällä.

viime torstaina hankin E160 tikun shopetista ja minulle tuli paketin mukana päivitys CD jolla on tämä kapasiteetti päivitys. asensin päivityksen ja silti minulla netti pätkii kun kaksi konetta päällä yhtäaikaa. mistä tämä nyt vielä voi johtua?

• huawein toimittaja
        kaksi plus yksi on ? kirjoitti:

viime torstaina hankin E160 tikun shopetista ja minulle tuli paketin mukana päivitys CD jolla on tämä kapasiteetti päivitys. asensin päivityksen ja silti minulla netti pätkii kun kaksi konetta päällä yhtäaikaa. mistä tämä nyt vielä voi johtua?

on se nyt taas hiton vaikea käsittää tätä asiaa. kuunnelkaa kaikki tietämättömät nyt tarkaan:

"kapasiteetti ja prioriteetti päivitys on aivan eriasia ja auttavat eri ongelmiin. kapasiteetti päivitys ei auta prioriteetti ongelmaan! kapasiteetti päivitys tulee E160 tikun mukana CD:llä ja sen päivittämisen jälkeen tikku toimii 900 verkossa kun taas prioriteetti päivitys tulee vasta toukokuussa yleiseen jakeluun ja se vaikuttaa siihen että päivityksen jälkeen pysyy vaikka kuusi konetta yhtäaikaa netissä." jos jollain on vielä tämän selvityksen jälkeen vaikea ymmärtää asiaa niin sitten suosittelen purkamaan sopimuksen vedoten tyhmyyteen sillä henkilö joka ei tätä asiaa nyt tajua niin ei voi tajuta edes miten yhteys muodostetaan E160 tikulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe