Mulla tilttas kone ja jouduin sammuttamaan sen kylmästi. Luulen että ip-osoite muuttui tässä hötäkässä?
Kaikki koodit pitää kirjoittaa uusiks... Pystyykö ip:tä muuttamaan manuaalisesti? Ja miten?
olet jo useaan kertaan kysellyt samaa, etkö ymmärrä, että et voi itse valita ip osoitetta? Se tulee sulle aina kun käynnistät koneen - siis tietokoneen - operaattorilta.
Ja mitähän mahdoit tarkoittaa koodilla?
Ehkä sinun olisi viisainta käydä työväenopiston ATK peruskurssi jossa opetetaan kädestä pitäen tällaisia asioita...
"muista minut" jutskan panee selain, ko. ohjelma tai käyttis talteen. Sivukohtaiset jutut hoidetaan evästein. IP-ossu on muutenkin ilman lisämaksua vaihtuvaa laatua, eli yks lysti minkä milloinkin saat.
ip-os.
Mitkä koodit?Osoite tulee operaattorilta, ei sitä itse voi arpoa.
no niin...
olet jo useaan kertaan kysellyt samaa, etkö ymmärrä, että et voi itse valita ip osoitetta? Se tulee sulle aina kun käynnistät koneen - siis tietokoneen - operaattorilta.Ja mitähän mahdoit tarkoittaa koodilla?
Ehkä sinun olisi viisainta käydä työväenopiston ATK peruskurssi jossa opetetaan kädestä pitäen tällaisia asioita...
Tämä on uusi nimimerkki
minulla. En ole kysellyt tällaisia asioita ennen. Sähköpostin salasanat, vaikka "muista minut" on päällä.voihan
järjestelmänpalautusta yrittää.tietäväiset tänne...
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3244