niinkuin aina keväisin ja tietysti piti taas sortua ...niinkuin aina ennenkin. Ja tulee pääsiäinenkin kohtapian ja mulla siivous viittävaille valmiina...vain yksi kerros odottaa tekijää.
Kuinkas muilla?
http://s688.photobucket.com/albums/vv248/Issu6591/?action=view¤t=15032010.flv
Tuossa pätkässä on joitain kirpparibongauksiakin ja vaikka enkeliaihe onkin yksi keräilyni kohde, niin joku on kuitenkin ylitse muiden...arvaatteko mikä?
Niin ja tuossa vilahtelee aika moneenkiin kertaan huonekasvi, jonka ostin syksyllä, kun Kukkatori lopetti...en ole löytänyt tuolle nimeä...tietäiskö joku teistä kertoa mikä se on?
Se sitte tuli taas
63
278
Vastaukset
- issu56
Piti vielä kysymäni, että tiedättekö/arvaatteko, mikä on 3.11 kohdalla kyseessä?
- rehu ku rehu
Olisko pähkinäpensasta?
kattelen vielä sitä palmu/heinää, josko löytyisi. - -^-
rehu ku rehu kirjoitti:
Olisko pähkinäpensasta?
kattelen vielä sitä palmu/heinää, josko löytyisi.shttp://www.students.tut.fi/~wappu/kuvat/tamppi/ilmapallo.png
- maila.
rehu ku rehu kirjoitti:
Olisko pähkinäpensasta?
kattelen vielä sitä palmu/heinää, josko löytyisi.http://www.students.tut.fi/~wappu/kuvat/tamppi/ilmapallo.png
- issu56
maila. kirjoitti:
http://www.students.tut.fi/~wappu/kuvat/tamppi/ilmapallo.png
Heh...ihan kiva ilmapallo...sopii jollekin kyllä kuin nenä päähän ;)).
- Virtuaalikoneistaja
se 2.50 kohdalla.
Oli hieno taulu 1.50 kohdalla :)- issu56
Ei se ole enkeliaiheinen ensinkään, jota tarkoitin :).
Kerään noita tiettyjä vanhoja tauluja ja ostan aina kun vain eteen sattuu.
- olisiko ??????????
http://home-and-garden.webshots.com/photo/2355604050055761717SxWsCZ
vaikee nähdä tuota juuri osuutta, mutta aika vahvoilla ehdotukseni.- issu56
Ei ole tuo, sillä omassani ei lehdet ole likimainkaan rentoja...
- olisiko????????
issu56 kirjoitti:
Ei ole tuo, sillä omassani ei lehdet ole likimainkaan rentoja...
http://www.gflora.com/index.php?cmd=genus&family_id=15
bromelioita, niissä samanlaisia lehtiä, tuossa on niitä aika montaa erilaatua. - issu56
olisiko???????? kirjoitti:
http://www.gflora.com/index.php?cmd=genus&family_id=15
bromelioita, niissä samanlaisia lehtiä, tuossa on niitä aika montaa erilaatua.Ei todellakaan ole tuo(kaan)!
- olisiko nyt???
issu56 kirjoitti:
Ei todellakaan ole tuo(kaan)!
http://www.gardenersworld.com/plant-detail/PL00001706/12793/cabbage-palm
tuossa alempana, on vihree, olisko ???? - issu56
olisiko nyt??? kirjoitti:
http://www.gardenersworld.com/plant-detail/PL00001706/12793/cabbage-palm
tuossa alempana, on vihree, olisko ????Ei ole
- Myy-Pikkuinen
Jääkaappi magneetteja! =)))))))))))))))))))))))))
- issu56
No joo...pikkuihmisten iloksi niitä(kin) on tullut hamstrattua jonkin verran :). Pirpana tykkää järjestellä niitä uudelleen ja uudelleen ja joka kerta löytää jonkun uuden :).
- olisko tässäkään????
Parhaani yritin, nyt ei jaksa enää...
http://www.plantcare.com/encyclopedia/
tsekkaappa tuolta josko löytyy, kerro sitten mikä oli- issu56
No ei jaksa noita kaikkia alkaa käymään läpi.
- joko nyt onnaa????
issu56 kirjoitti:
No ei jaksa noita kaikkia alkaa käymään läpi.
Niih, mä kävin MUUTAMAN SAITIN rehut läpi, tuossa on sinulle vain 1.
Kyllä jaksat! - issu56
joko nyt onnaa???? kirjoitti:
Niih, mä kävin MUUTAMAN SAITIN rehut läpi, tuossa on sinulle vain 1.
Kyllä jaksat!No kuule arvaas nyt huvikses, miten paljon olen syksystä tähän yrittänyt tuota penkoa...siis niin paljon, että ei jaksa enää yksinkertaisesti, kun mistään ei löydy sitä oikeaa vastausta hittovie.
- onko se sittenkin ??
issu56 kirjoitti:
No kuule arvaas nyt huvikses, miten paljon olen syksystä tähän yrittänyt tuota penkoa...siis niin paljon, että ei jaksa enää yksinkertaisesti, kun mistään ei löydy sitä oikeaa vastausta hittovie.
Otappa lehti siitä mukaan, kun menet johonkin kasvitieteelliseen laitokseen...johan ura aukenee...
Tuo huonekasvi on melkoisella varmuudella traakkipuu...
- Pukeli 1
se traakkipuu, mutta siitähän ei kait ollut kysymys.
Minä tiedän mikä se kasvi on, mutta en sano kiusallanikaan. - issu56
Traakkipuuksi se kyllä on varsin omituisen näköinen ja nuo sen jäykät lehdet, jotka kasvaa lehdykkänä juuresta ei oikein traakkipuuta muistuta.
issu56 kirjoitti:
Traakkipuuksi se kyllä on varsin omituisen näköinen ja nuo sen jäykät lehdet, jotka kasvaa lehdykkänä juuresta ei oikein traakkipuuta muistuta.
Minusta se taas muistuttaa traakkipuun taimea johon ei vielä ole valmistunut runkoa, mulla on itelläni joskus ollut samanlainen taimi...
Pukeli 1 kirjoitti:
Minä tiedän mikä se kasvi on, mutta en sano kiusallanikaan.Valmis traakkipuu ja traakkipuun taimi ovat ihan erinäköisiä, mulla on itelläni ollut ihan saman näköinen traakkipuun taimi...
issu56 kirjoitti:
Videossa, ensimmäisenä ollut rehu joka oli siinä käytävän vasemmalla puolella oli reunustraakkipuu, ja se toinen joka vikahteli 3-4 kertaa, ei ollut lähelläkään.
Veikkaan jotain heinän/bambun tyyppistä ruoho kasvia. - Pukeli 1
Sikra kirjoitti:
Valmis traakkipuu ja traakkipuun taimi ovat ihan erinäköisiä, mulla on itelläni ollut ihan saman näköinen traakkipuun taimi...
että se haettu kasvi kuuluu narsissikasvien heimoon. Pohtiminen on terveellistä aivotoiminnalle :))))))
- 536
Pukeli 1 kirjoitti:
että se haettu kasvi kuuluu narsissikasvien heimoon. Pohtiminen on terveellistä aivotoiminnalle :))))))
on aivotoimintaa, heh
- 6+18
Pukeli 1 kirjoitti:
ja alkuperäinen kysyjä taitaa kuulua narsisti"kasvien" heimoon. ;))))
- Pukeli 1
6+18 kirjoitti:
ja alkuperäinen kysyjä taitaa kuulua narsisti"kasvien" heimoon. ;))))
mutta minnekkäs se seepra raidoistaan pääsee :))))))))
Pukeli 1 kirjoitti:
Apostolinmiekkaa?? En katsellut kyseistä videota joten en veikkaa.
******** kirjoitti:
Videossa, ensimmäisenä ollut rehu joka oli siinä käytävän vasemmalla puolella oli reunustraakkipuu, ja se toinen joka vikahteli 3-4 kertaa, ei ollut lähelläkään.
Veikkaan jotain heinän/bambun tyyppistä ruoho kasvia.Luovutan asiantuntijoille....tossa vielä pari linkkiä kuitenkin...
Tässä on reunustraakkipuu ja taimia ruukun juurella...
http://cartinafinland.fi/kuvapankki/imagebank/image/36/36563/Reunustraakkipuu - Dracaena marginata.jpg
Tässäkin on joku traakkipuulajikkeen taimi...noita traakkipuulajikkeita on kyllä paljon...
http://www.peoriagardens.com/images/premiums/DracaenaDiffusa.jpg- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Apostolinmiekkaa?? En katsellut kyseistä videota joten en veikkaa.
heh.
Luin , että sinulla on huoneen tyhjennys viikko meneillään. Onneksi olkoon ! Pyrin kaikin voimin siihen samaan. Pukeli 1 kirjoitti:
heh.
Luin , että sinulla on huoneen tyhjennys viikko meneillään. Onneksi olkoon ! Pyrin kaikin voimin siihen samaan.oli kyseessä kirjoja. Niitä oli jokapaikassa ja menin niitä pitkän aikaa läpi. Ne jotka halusin pitää on nyt puhdistettuina kirjahyllyisä ja lopuista luovuin.
Astioita vasta mietitään. Täytyy katsoa mitä pojat haluavat niistä joita tarjoan heille. Loput menevät Ekotorille.- issu56
Sikra kirjoitti:
Minusta se taas muistuttaa traakkipuun taimea johon ei vielä ole valmistunut runkoa, mulla on itelläni joskus ollut samanlainen taimi...
Mutta kun tuo ei ole taimi. Lattiasta mitattuna sen korkeus on 92cm ja halkaisija 98cm.
- issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
Minä tiedän mikä se kasvi on, mutta en sano kiusallanikaan.Luulit siis taas vaan...niinkuin yleensä aina!!!
- issu56
Mikä vitun tauti???
En ole unohtanut tuon kasvin nimeä, sillä en ole sitä milloinkaan tiennytkään...ostin vaan kun halvalla sain. Ja kuule se, joka siitä helvetin alzheimerista alkoi vääntämään oli kyllä pukeli, eikä suinkaan myy ja tiedossa on, mistä tuo paska on lähtöisin alunalkaen, joten... - issu56
Pukeli 1 kirjoitti:
Sun kannattais sitte ehdottomasti harrastaa sitä pohtimista paljon enemmän!!!
- -*-
aikas tavallist
- issu56
Joo...ihan tavallinen kotihan meillä on.
Piti vielä sanoa, et oisko se keräilykohde seinälautaset...?
Toi musiikki oli kyllä taas niin kaunista, ihan mun makuuni...!- issu56
No juu, sehän se ja se joka on tuolla pätkällä on mun "aarre". Takana on signeeraus ja vuosiluku -54.
Pääsiäistä en vielä ole ajatellut muuta kuin sen verran että lauantaina katsottiin paikka mikä pitäis traktorilla aurata ettei tarvi metriseen hankeen kokkoa kasata.
Sulla oli tossa videossa yksi taulu jonka huolisin heti ja välittömästi.Se missä oli mökki- issu56
Heh...mulla on niitä kolme muutakin saman aiheista samalta tekijältä...enkä luopuisi ainoastakaan.
- virtuaalivalistaja
videoissas tosiaanki vilahtelee huonekasveja enemmänkin, se on kyllä huomattu, mut yks asia mitä harvemmin näkee, on se muu elämä sun pihamaallaas.
Tahtoisinki kysyy, qnks sitä ensinkään vai oks se nii kamalaa katsottavaa muiden silmille, ettei sitä voi ees näyttää?- issu56
Hiljasta on, kun lähes metrinen hanki peittää koko takapihan. Ja edelleenkin kysyn, että mikäli päästäisin koirat tuonne mahdollisesti loukkaamaan itsensä, niin maksaisitko sinä ell kulut siinä tapauksessa???
- 1 + 1 = 2
issu56 kirjoitti:
Hiljasta on, kun lähes metrinen hanki peittää koko takapihan. Ja edelleenkin kysyn, että mikäli päästäisin koirat tuonne mahdollisesti loukkaamaan itsensä, niin maksaisitko sinä ell kulut siinä tapauksessa???
voi kuvata sisällä kuten huonekasveja.
- puttanlittan
1 + 1 = 2 kirjoitti:
miks et sää sit kuvaa häh ?
- 12+5
1 + 1 = 2 kirjoitti:
Miksi pitäisi? Missä ovat sinun kuvasi koiristasi?
- outo olet
1 + 1 = 2 kirjoitti:
etkö enää muista mistä issulle kitisit?
--videoissas tosiaanki vilahtelee huonekasveja enemmänkin, se on kyllä huomattu, mut yks asia mitä harvemmin näkee, on se muu elämä sun pihamaallaas.
Tahtoisinki kysyy, qnks sitä ensinkään vai oks se nii kamalaa katsottavaa muiden silmille, ettei sitä voi ees näyttää? .. - 3+3
issu56 kirjoitti:
"mahdollisesti loukkaamaan itsensä" ???
Siis etkö sä päästä koiria ulos jos on paljon lunta, ettei ne vaan "loukkaa itseään" ??
Huhu, kummallisinta mitä oon kuullu, Suomessa! Tääl on lunta joka vuosi monta kuukautta! Siinäkö ne koirat loukkaa itsensä ?? - issu56
3+3 kirjoitti:
"mahdollisesti loukkaamaan itsensä" ???
Siis etkö sä päästä koiria ulos jos on paljon lunta, ettei ne vaan "loukkaa itseään" ??
Huhu, kummallisinta mitä oon kuullu, Suomessa! Tääl on lunta joka vuosi monta kuukautta! Siinäkö ne koirat loukkaa itsensä ??Voi pyhä yksinkertaisuus...voiko kukaan oikeasti olla noin helvetin yksinkertaisen tyhmä...no näköjään.
Eikös nyt ollut kyse meidän pihamaasta, eli siis tuosta takapihasta? Ja joo, en tosiaankaan päästä niitä sinne jylläämään, sillä lumen alla on piilossa jos jonkinlaisia verkkoja ja samoin on lumen alla myös kasvimaan aita ja pari muuta, joissa on pltettu roihuja. Eli tajuatko, että noista jokaiseen ne voi mennä fletoessaan loukata itsensä. Mikä siinä on niin vaikeaselkoista, ettei sun pieneen nuppiin se mene???
Niin että terveisiä vaan jäältä...ja nyt makoilevat taas reporankoina pitkin huushollia....siis ne koirat.
Oliko vielä jotain, mitä et ymmärrä??? - 1 + 1 = 2
issu56 kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus...voiko kukaan oikeasti olla noin helvetin yksinkertaisen tyhmä...no näköjään.
Eikös nyt ollut kyse meidän pihamaasta, eli siis tuosta takapihasta? Ja joo, en tosiaankaan päästä niitä sinne jylläämään, sillä lumen alla on piilossa jos jonkinlaisia verkkoja ja samoin on lumen alla myös kasvimaan aita ja pari muuta, joissa on pltettu roihuja. Eli tajuatko, että noista jokaiseen ne voi mennä fletoessaan loukata itsensä. Mikä siinä on niin vaikeaselkoista, ettei sun pieneen nuppiin se mene???
Niin että terveisiä vaan jäältä...ja nyt makoilevat taas reporankoina pitkin huushollia....siis ne koirat.
Oliko vielä jotain, mitä et ymmärrä???Loukkaako ne itensä kesälläkin.
- voi elämä
1 + 1 = 2 kirjoitti:
Loukkaako ne itensä kesälläkin.
oll noin helvetin tyhmä kuin sinä??
Miten mä näänkin sut istumassa tuplateholasit = pullonpohjalasit päässä ekovillapaita ja vaarin vanhat pöksyt jalassa saivartelemassa hiukset takkuina kun eihän niitä voi harajta kun kerran kuussa ettei hius kulu mäntysuovalle tai vielä pahempaa kommuunissa itse keitetylle "saippualle" löyhkäten niin itsetietoisena ja ylpränä kun olit taas niin "näppärä"!!
Haloo pahvi !! Kesällä ne aidat ja verkot sun muut on NÄKYSÄLLÄ ja koirillakin on silmät jolla ne havaitsee. Talcvella ne on LUMEN ALLA ja ei niitä nää!!
Vai etkö tajua selkeän esimerkinkään avulla kokeillaan no tässä se tulee;
Naapuri heitti keppiä koiralleen lumisessa mökkimaastossa koirra tömähti innoissaan suoraan terävään ja isoon kiveen joka oli LUMEN ALLA. Koira loukkasi ittensä niin pahasti että 6 vuotias terve koira jouduttiin lopettamaan. TAJUATKO NYT PAHVI MIKSEI ISSU PÄÄSTÄ KOIRIAAN TAKAPIHALLEEN ???
BTW en päästä minäkään ja samasta syystä ei meidän koira heilu lumisella takapihalla!! - issu56
voi elämä kirjoitti:
oll noin helvetin tyhmä kuin sinä??
Miten mä näänkin sut istumassa tuplateholasit = pullonpohjalasit päässä ekovillapaita ja vaarin vanhat pöksyt jalassa saivartelemassa hiukset takkuina kun eihän niitä voi harajta kun kerran kuussa ettei hius kulu mäntysuovalle tai vielä pahempaa kommuunissa itse keitetylle "saippualle" löyhkäten niin itsetietoisena ja ylpränä kun olit taas niin "näppärä"!!
Haloo pahvi !! Kesällä ne aidat ja verkot sun muut on NÄKYSÄLLÄ ja koirillakin on silmät jolla ne havaitsee. Talcvella ne on LUMEN ALLA ja ei niitä nää!!
Vai etkö tajua selkeän esimerkinkään avulla kokeillaan no tässä se tulee;
Naapuri heitti keppiä koiralleen lumisessa mökkimaastossa koirra tömähti innoissaan suoraan terävään ja isoon kiveen joka oli LUMEN ALLA. Koira loukkasi ittensä niin pahasti että 6 vuotias terve koira jouduttiin lopettamaan. TAJUATKO NYT PAHVI MIKSEI ISSU PÄÄSTÄ KOIRIAAN TAKAPIHALLEEN ???
BTW en päästä minäkään ja samasta syystä ei meidän koira heilu lumisella takapihalla!!Kyllä voi, sillä hänhän näytti jo tyhmyytensä muutamaankin eri kertaan...
- 1 + 1 = 2
issu56 kirjoitti:
Kyllä voi, sillä hänhän näytti jo tyhmyytensä muutamaankin eri kertaan...
Videoissas keväällä kesällä syksyllä tosiaanki vilahtelee kasveja ja lintuja enemmänkin, se on kyllä huomattu, mut yks asia mitä harvemmin näkee, on se muu elämä sun pihamaallaas.
- Virtuaalikoneistaja
1 + 1 = 2 kirjoitti:
Videoissas keväällä kesällä syksyllä tosiaanki vilahtelee kasveja ja lintuja enemmänkin, se on kyllä huomattu, mut yks asia mitä harvemmin näkee, on se muu elämä sun pihamaallaas.
edes yksi hyvä syy miksi Issun tai kenenkään muunkaan tarvitsisi laittaa omaan yksityiselämäänsä kuuluvia kuvia tänne?
- g.a.b
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
edes yksi hyvä syy miksi Issun tai kenenkään muunkaan tarvitsisi laittaa omaan yksityiselämäänsä kuuluvia kuvia tänne?
ummukan uteliaisuus on ihast omaa luokkaa ko hää kuvitteelleep et hääl kuulluup kaik
- issu56
1 + 1 = 2 kirjoitti:
Ja se muu elämä meidän pihalla kuuluu täysin ja kokonaan mun yksityisyyteeni, josta en ole velvollinen täällä yhdellekään uteliaalle raportoimaan!!!
- 1 + 1 = 2
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
edes yksi hyvä syy miksi issu laittaa omaan yksityiselämäänsä kuuluvia kuvia tänne?
- issu56
1 + 1 = 2 kirjoitti:
edes yksi hyvä syy miksi issu laittaa omaan yksityiselämäänsä kuuluvia kuvia tänne?
Vähänkö taas mokasit esittämällä tuon kysymyksen ihan jollekin toiselle. Kerro ihmeessä miten virtuaalikoneistaja tai kukaan muukaan voi vastata mun puolestani miksi mitäkin teen tai tekemättä jätän...???
Minä ja vain pelkästään MINÄ itse päätän, mitä kuvia täällä näytän ja mitä taas en, joten lopeta tuo mutina!!!
- 17
tuo etsimäsi kasvi käärmeenparta?
- issu56
No ei tosiaankaan ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584866On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016- 1161923
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161889- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 681245
- 1211180
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka301134