* ) loogiset johtopäätökset pelottavat typeryyksiä ja valaisevat viisaita !
Tämä lause tuli mieleeni kun ajattelin vhh.n uskottavuutta täällä esille olevien kirjoitusten valossa.
Onko tämä sivistynyttä keskustelua ja auttaako tämä terveyskeskustelua millään osa-alueella ?
Minulle ainakin tämä 3 minuutin visiitti täällä riitti !
MISSÄ ON VHH.N USKOTTAVUUS ?
17
223
Vastaukset
- spesialisti dr
Maksa velkasi ja häivy. Tämä on sivistyneitten ihmisten sivistinyt foorumi.
Vie samalla kaikki sivupersoonasi niin päästään trolleista eroon.
- hämmässtynyt...
tuli tätä parasta antia jollekin vhh palstalle eksyneelle.... eipä sunkaan enää tarvi miettiä mistä näitä trolleja oikein tulee!!!
- kiki kikkare
OIVALLINEN ALOITUS !
- ruotsin tiapeetis
kiki kikkare kirjoitti:
OIVALLINEN ALOITUS !
pöngitys aloitus veijolle
- Veijo
Että ihan niinkun kätilö tällä kertaa. Mikä seuraavalla kerralla? Tuulimyllyn käyttäjä vai lakaisinkoneenkuljettaja?
- hammashoitajatar
sairaille diabetes ja aivo-potilaille.
- Veijo
hammashoitajatar kirjoitti:
sairaille diabetes ja aivo-potilaille.
minkä nimimerkin alla puutaheinää seuraavalla kerralla?
- oikea veijo
on vhh uskottavuus tällä hetkellä ??
- mattila katti
on veijon palttinapöksyissä ja uuni lämpimänä.
- ha haa...
kun ryssä ei anna-- ei edes fyrkalla.
VHH:ssa on enemmän ideaa, kuin mitä tällä lukien uskoisi!
Ymmärän, että kolme minuuttia riitti kohdallasi. Tämä on sellainen viemäri, että täytyy olla vähän kaheli, jos täällä pidempään viihtyy. Itse olen ollut jo melkein pari vuotta (kertoo minusta paljon) ja sen minustakin jo alkaa vähitellen huomata. Nyt pidän taukoa muutamien tyyppien kirjoitusten lukemisessa.
Kaikkea hyvää sinne Ouluun! Olen yhdessä etelän/lännen yliopistosairaalassa sisätaudeilla.
Oululla on hyvä maine sairaalapiireissä, kuten varmaan tiedätkin. Älä masennu tästä palstasta. Kurkkaa joskus uudelleen. Varsinkin kun on jostain syystä tyhmä olo: vähän kun lukee tätä palstaa, on ihan Einstein-fiilis välittömästi! Sopii myös minun kirjoituksiini: koet olevasi todella älykkö, kun luet pari sepustustani. Olen tauolla ja sen huomaa.- Veijo
"VHH:ssa on enemmän ideaa, kuin mitä tällä lukien uskoisi!"
Olen samaa mieltä kanssasi. Häiriköt sotkee asian monelta.
Kuten tiedät LCHF/VHH ruokavaliosta ei löydy mitään todistettua negatiivista sanottavaa mutta sitävastoin positiivista vaikka kuinka paljon. Terveydelliset hyödyt jo pienilläkin muutoksilla Virallinen ravintosatu suositukseen nähden antaa yllättävän suuria terveydellisiä etuja.
Kuten tiedät on virallisen ravintosuosituksen perusta, tyydytettyjen rasvojen vaarallisuus, täysin vailla tieteellistä pohjaa.
Kuten ymmärrät että ravintoterapeutit ja lääkärit ovat saaneet koulutuksensa ravintoasioissa täysin vääristä teeseistä.
Kuten tiedät diabetesliiton ravintosuositus johtaa vaan kasvavaan lääkitykseen eikä hoida itse sairautta.
oikein hyvä boxi että olemme samaa mieltä.
- YrjöJurri
Tässä, nn voi kirjoittaa kun omasta puolestani. Minulle vähähiilihydraattinen ruokavalio oli ratkaisu lihavuuteen ja siitä seuranneisiin terveydellisiin ongelmiin - voiko enempää vaatia.
- suu makiaks
manillaköyttä kitaan vaan! ps. jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.
- vhh=onanointia
suu makiaks kirjoitti:
manillaköyttä kitaan vaan! ps. jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.
skottavampi uskottavuutta käsittelevä kuin mattila horo-aloitus jossa vaan katsotaan vhh:ta hitsauslasit silmillä-näkemättä mitään.
Kyllä KÄTILÖ tietää ravinnosta enemmän kuin työtön ilmoitusmyyjä jonka pitää turvautua jopa voissapaistettuun Pim**ppiin jos meinaa sexsiä harrastaa onanoinnin sijaan ? - suu makiaks
vhh=onanointia kirjoitti:
skottavampi uskottavuutta käsittelevä kuin mattila horo-aloitus jossa vaan katsotaan vhh:ta hitsauslasit silmillä-näkemättä mitään.
Kyllä KÄTILÖ tietää ravinnosta enemmän kuin työtön ilmoitusmyyjä jonka pitää turvautua jopa voissapaistettuun Pim**ppiin jos meinaa sexsiä harrastaa onanoinnin sijaan ?sen erottaa selvästi mikä on mattilan, veijon tai ykän provosoiva aloitus joko omalla nimellään tai sitten muulla nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912660On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732569Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421976Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu681954Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401843Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291402Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?191248