Meidän 4,5-vuotiaat neidit käyvät viikonloppuhoidossa tässä lähellä. Kotoa ne saa häkkeihinsä melko helposti, tosin toinen aloittaa huutamisen koppiin jouduttuaan. Kun menen hakemaan niitä hoidosta, toinen piiloutuu sängyn alle, eikä tule sieltä pois kuin perään ryömimällä ja aloittaa huutamisen häkkiin joutuessaan. Jos ei ennätä sängyn alle piiloon, aloittaa huutamisen jo etukäteen ja menee sohvan taakse piiloon ja sieltä juoksee karkuun. Aina saa kulkea perässä. Toinen ei huuda, mutta haluaa myös koetella hermoja. Tuo huutaminen on alkanut tänä talvena ja on melko surkean kuuloista.
Ennen ei ole ollut huutamista, kun olen kuljetushäkkiin laittanut, mutta mikä lie tullut nyt. Talvella kulkevat pulkassa tuon pienen matkan häkkeineen, mutta kesällä kantamalla. Mikähän lie nyt vialla?
Kissat kuljetushäkkiin vain jahtaamalla
4
163
Vastaukset
- KolliVanki
Voisi olla harvinaisempi joskaan ei ainutlaatuinen tapaus, että menisi mielellään ja odottaisi luukun sulkemista.
- pm30n
Itse asiassa toinen menikin jossakin vaiheessa oma aloitteisesti koppiinsa, kun vain sormella osoitti ja sanoi, häkkiin. Sitäkin on siis tapahtunut.
- kun häkki heilahtaa
pm30n kirjoitti:
Itse asiassa toinen menikin jossakin vaiheessa oma aloitteisesti koppiinsa, kun vain sormella osoitti ja sanoi, häkkiin. Sitäkin on siis tapahtunut.
Meillä myös tuo häkkiin meno vaikeaa , kesäisin viikonloppuisin joutuu häkissä kulkemaan n.30 km mökkimatkan ja naukuu surkeasti koko ajan kun auto liikkuu , jos auto paikoillaan ei naukumista.
Vaistoaa jostakin sinne laittamisen ja myös piiloutuu ovelasti milloin minnekin , sekä kotoa perjantaina lähtiessä että sunnuntaisin mökiltä lähtiessä , silloin yleensä ulkona ja se etsiminen hankalampaa.
Talvisin hoidossa viikonloppuisin sukulaisilla lähellä , 5 min matka ja sinne olemme kulkeneet kissan ollessa minun sylissä kun mieheni ajaa. Ei naukumista. - H
kun häkki heilahtaa kirjoitti:
Meillä myös tuo häkkiin meno vaikeaa , kesäisin viikonloppuisin joutuu häkissä kulkemaan n.30 km mökkimatkan ja naukuu surkeasti koko ajan kun auto liikkuu , jos auto paikoillaan ei naukumista.
Vaistoaa jostakin sinne laittamisen ja myös piiloutuu ovelasti milloin minnekin , sekä kotoa perjantaina lähtiessä että sunnuntaisin mökiltä lähtiessä , silloin yleensä ulkona ja se etsiminen hankalampaa.
Talvisin hoidossa viikonloppuisin sukulaisilla lähellä , 5 min matka ja sinne olemme kulkeneet kissan ollessa minun sylissä kun mieheni ajaa. Ei naukumista.Jos boksiin meneminen (ja etenkin metallioven sulkeminen) on kurja juttu, niin kannattaa testata noita kissojen kantokasseja! Meillä ainakin nuorimmainen tykkää enemmän olla kassissa, ja minua lähellä kun häntä kuljettelen. Itseasiassa ennen tuota kantokassin hommaamista kuljetin häntä tavallisessa urheilukassissa, niin että pää oli ulkopuolella (tietysti valjaat päällä varmuuden varalta). Utelias kun on, niin tahtoo tietää minne ollaan matkalla;)) Kassiin kissa on myös helppo nostaa, ei tarvitse astella sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454705- 1061678
- 901539
- 1061035
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26973- 50937
- 74864
- 47763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113753Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?43749