Asunto Milanossa

Lasse35HKI

Tarkoituksena hommata ensimmäinen oma asunto Italian Milanosta Porta Genovan satama-aluelta sellainen loft asunto.Ullakko asunto sellainen juuri rakennettu. Pari makuuhuonetta ja ruokailutila isolla keittiöllä sekä katto teranssilla. Samalla rahalla kun täältä saisi jonkun Hesan Pihlajamäen kaksion niin samalla tuonkin saa.
Nykyään se on niin helppoa kun on EU ja euro rahana. Yhtiövastike taikka sellainen kulu kuussa on vain 112 euroo sisältäen jätemaksut,talonmiesmaksut ja talon sisäisen nettiyhteyden.
Työtä löytyy onneksi mun alalta ja eläminen on mukavaa Italiassa.
Olen käynyt katsomassa ja tekemässä paperit jo pankissa kaupasta. Muuttoauto lähtee ensi viikolla matkaan. Pääsiäiseksi olisi itsellä lento varattuna sinne.
Paikallisesta Ikea marketista ensitöikseen jotain sänkyä sinne.

4

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inssi'

Minulla on asunto Multialla, siellä vasta halpaa onkin, omakotitalo 50 k€. Ei tarvitse asua betonikolossa eikä pelätä mafiaa, korkeintaan kepua. Onneksi siellä on jo euro käytössä ja näinä aikoina etätyö on kaiken a ja o. Ja vapaa-aikana voi kalastella, metsästellä tai lähteä paikalliseen bistroon, ihan miten mieli tekee.

• jotain tietävä

on kyllä aika mutalammikko eikä mikään varsinainen satama, sehän on sisämaassa ja puolikuiva. Onhan siel tietysti muutama paatti parkissa, mutta sieltä on kanavia pitkin niin perkeleen pitkä matka minnekään missä vois esim. purjehtia että ei sitä senkään puolesta satamaksi sanois. Oikeestaan vaan täyttämätön tontti.

• herra J

Muuta vaan...mutta mikä oli kysymys??????

• Hohhoijakkaa

Olen törmännyt ennenkin tuohon että joidenkin mielestä keskustelun avauksen pitäisi aina olla kysymys johonkin ongelmaan.

EI AVAUKSESSA TARVI OLLA MITÄÄN V.I.T.U.N KYSYMYSTÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      116
      4402
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3200
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      100
      1473
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1338
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      869
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      703
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      687
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      663
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      649
    Aihe