Mutta minua ei kuunneltu. Sanoin, että joudutte vielä maksamaan maksamattomat sakkonne ParkCom:ille ja minä, parkkipaavo tiesin että oikeus vielä voittaa. Sain kenkää teidän takianne, mutta nyt pääsen takaisin töihin. Aion sakottaa oikein kosto mentaliteetilla teitä, leväperäiset sääntöjen rikkojat.
Tästä olen teille huomauttanut!!
Parkkipaavo
3
150
Vastaukset
- palvelua
olet nyt julkisuudessa olleen ParkCom -yhtiön työntekijä, niin tiedoksi, että ParkCom on merkitty kaupparekisteriin merkitty pysäköintipalveluja tuottavaksi yritykseksi. Palvelua ei ole kostomentaliteetti, joten ottakaamme yhteyttä ParkComiin asian selvittämiseksi. Julkisista, asiattomista uhkauksista on myös syytä tehdä ilmoitus viranomaiselle.
- Veroja maksava autoi
mitäs siinä pullikoit, jos kerran Paavon tehtävä on sakottaa, niin turhaan siinä uhoat, ettei hän saisi tehtäväänsä hoitaa.
- Veroja maksava autoi
Hyvä Paavo, toi oli miehen puhetta, pidä pintasi ja sakota oikein kunnolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314561Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743299- 1061598
- 881405
- 98938
- 74824
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka20817- 42730
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111707- 43656