Täällä haluttaisiin tietää millon voi 2010 vuoden alustavien kirjoitusten tuloksia kysellä? Entäpä lopullisten? Erityisesti Äidinkielen ja Ruotsin.
Jos joku sattuu tietämään niin Kiitos vastauksista etukäteen!
ylioppilaskokeiden alustavat ja lopulliset tulokset
1
1881
Vastaukset
- -------ABI----
Alustavat riippuvat ihan opettajista ja kokelaista. Jos vastauksia on 50 ja opettajia viisi, tarkastus on paljon nopeampaa kuin jos vastauksia on 500 ja opettajia 2. Näin kärjistettynä. Siksi mitään ei voi alustavista sanoa, kun noita asioita ei voi ennustaa ja tietää ulkoa, mutta muistaakseni opettajilla on jokin deadline, johon mennessä nuo pitää lähettää YTL:ään. Yleensä parin viikon sisällä nuo ovat tietääkseni ilmestyneet täälläpäin... Sama epätietoisuus pätee ruotsiinkin, vaikka monivalinnoissa opettajilla on sapluuna, mikä helpottaa työtä varmastikin.
Lopulliset yo-tulokset saapuvat toukokuussa. Itse asiassa toukokuun lopulla, sillä YTL:stä lähetetään viimeistään 25.5. nuo koululle. Koulu itse ei tiedä niiden saapumisesta kuin hieman ennen itse saapumispäivää. Lopulliset tuloksethan saa kaikki samalla kertaa, joten niissä ei eroja sitten ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584856On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352006- 1151899
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161879- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201166
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka291115