Nettiin profiilin jättäneet miehet suuriluuloisia luusereita

Kokeiltu on

Annan tässä naisen vinkin seuraa etsiville naisille. Älä missään nimessä alennu vastaamaan miehen jättämään ilmoitukseen. Laita vaikka oma ilmoitus, niin saat edes kohteliasta kohtelua.

Olen itse aika mukiinmenevä alle viisikymppinen sinkku: kaunis, fiksu, sosiaalinen, akateeminen nainen.Erehdyinpä seuranhakupalstalle nimeltä match.com. Hah, ensinnäkin kuukaudenkin jäsenyydestä jouduin pulittamaan euroja, ja mitä sillä sain? Suurin osa miehistä, joille kirjoitin, ei edes vaivautunut vastaamaan takaisin. Missä sitten syy? Siinäkö, että treffailu on heille liukuhihnahommaa, ja kuvattomia meilejä ei edes jakseta lukea.
Vastauksessani ei ollut kuvaa ihan siitä yksinkertaisesta syystä, ettei työpaikan koneella olevaa kuvaa voi tietoturvaeston takia ladata ns. viihdesivuilla. Lupasin sen toki toimittaa heti ensimmäisessä meilissä, kun vastausautomaattiin en sitä saanut ladattua. Hyvä kuvakin oli jo skannattuna tietokoneelle.
Muutama "herrasmies" sitten sentään vastasi. Ensimmäisenä tivattiin sitä kuvaa. Samalla jouduin kun kolmannen asteen kuulusteluun vastailemaan ranskalaisin viivoin esitettyihin tusinaan "karsintakysymykseen"kuin ala-asteen pistokokeissa konsanaan: montako suhdetta takana, miksi loppuivat jne, miksi kiinnostuit minusta, mikä on musiikkimakusi (kuulemma ratkaiseva kysymys), miksi osaat venäjää (etkai vain ole venäläinen?). Tein kiltisti työtä käskettyä ja revittelin siinä sitten tuntemattomalle ihmiselle suhdehistoriani. Kuvankin liitin mukaan, mutta tämäpä tomppeli ei saanut sitä edes auki. Olen saanut useita viestejä häneltä, jossa ainoastaan pyydetään uudestaan ja uudestaan lähettämään kuvaa. Kuulemma sen jälkeen hänkin voisi "avautua" itsestään enemmän.
Voi vitalis. Ei ole häävejä nämäkään miehet, mutta luulot ovat kyllä suuret.Ilmoitustensa valokuvien mukaan suht taviksen näköisiä miehiä, eikä supliikissakaan ilmeisesti ole kehumista. Siellä ne sitten kukkoilevat ja karsivat naisia aivan kuin työhaastatteluihin. Naurattaa ihan, miten esim. 32-vuotias mies voi olla niin yksinkertainen, että tulevaa puolisoa haetaan pelkästään musiikkimaun mukaan.
No, laskettakoon tämäkin menetyksesi näille miehille itselleen.Enhän minäkään nyt kiinnostu miehestä, joka yksipuolisesti testaa minun sopivuuttani HÄNELLE, eikä tee elettäkään voittaakseen kiinnostukseni. Osoitus mielestäni siitä, että tyyppi on täysin käytöstavaton luuseri, johon en koskisi heinäseipäälläkään reaalimaailmassa.
Ja mies, jos tunnistat itsesti tästä: pienenpienellä maltilla (tai alkeellisilla atk-taidoilla) olisit kyllä saanut kuvani. Ja kerrottakoon, ettei yksikään kuvani nähnyt mies ole jättänyt pyytämättä minua treffeille. Jos se ulkonäkö nyt mikään tae on

5

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shshhssgsg

Yksi juttu olisi kannattanut ottaa huomioon tuon match.com:n kanssa, siellä saattaa olla profiileja paljonkin mutta vain murto-osa on niitä jotka pystyvät vastaamaan sinun viestiisi, eivät siis ole maksaneet tuota jäsenmaksua ja näinollen ovat vain ns. hiljaisina jäseninä.

• = ?

Voi kuules, jos noiden kokemusten perusteella miehet määritellään suuriluuloisiksi luusereiksi, niin sitä samaa on oltava aivan kaikkien muidenkin nettideittailijoiden. Miehet saa järjestään samanlaista kohtelua. Pitää vain hyväksyä että sitä tulee itse kullekin jos tätä kautta tahtoo etsiä seuraa.

Annan sinulle vinkin, nimittäin sellaisen että älä ota itseesi muiden toimista.

• nainen joutuu

hakemaan seuraa joltain epämääräiseltä treffipalstalta ?

"Olen itse aika mukiinmenevä alle viisikymppinen sinkku: kaunis, fiksu, sosiaalinen, akateeminen nainen"

Oliskohan jossain vika ?

• Miesprofiili

Minä olen mies ja minulla on profiili suomi24:ssa. Laitoin profiilin sinne juuri siitä syystä, että minulla on useita reunaehtoja naiselle. Tuo kuvaamasi tapa on ainoa järkevä tapa saada asiat heti selväksi ilman loputtomia nettikeskusteluja tai tapaamisia. Minä ainakin haluan valita treffikumppanini sopivien naisten joukosta enkä sattumalta.

• Ex. match.com kävijä

Etkö ole lukassut sääntöjä siellä, kaikki siis ei välttämättä maksa, joten et välttämättä saa vastaustakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      95
      7695
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      124
      6400
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      165
      4531
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3101
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      93
      2674
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      49
      2035
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      140
      1688
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1564
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      48
      896
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      832
    Aihe