Milloin teillä alkoivat kasvaa alapäänkarvat?
Olen jo 12v eikä yhtään ole tullut karvoitusta,vaikka rinnat on jo 70b kokoiset
Alapäänkarvat
7
558
Vastaukset
- Heidi96
Noin 14v ja nyt rinnat 75d
- 14vuotias^^
Mulla alko kasvaa joskus 10-12vuotiaana (en muista tarkkaan) ja tissit on ihan sika pienet 70A:t ;(
- 8+3=?
Mulla alko kasvaan joskus 11v. Oon nyt 12v eikä ole vielä edes kuppikokoa..
- kissanminttu15
Mul alkoi kasvaa 12-13v ja kuppikoko on 80A mut en tajuu miks mun nännit on tosi pienet ne pitäis olla isot pallukat oon 15v ja mun nännit on iha sellaiset hyttysenpureman kokoiset vaikka niitten pitäis olla sellaiset isot pallukat.
- Sani :))
Karvoitusta tuli alapäähän jo 10-vuotiaana.. 11-vuotiaana niitä oli jo runsaasti (olen tumma hiuksiltani, mutta tosi vaalea iholtani.. ), rinnat alkoivat ''kasvaa'' näkyvästi myös 10-vuotiaana. Jokaisella on tuon ikäisenä karvoitusta, saatat olla vaalea eikä se näy, ja se voi tietysti olla periytynyt tai ne vain ovat hyvin pieniä, tai olet hidas kehittymään.. (siis kehossasi..). kyl ne kohta alkaa näkyä.
- satu98
10 vuotiaana about alko tulla, oon tosi loppuvuodesta syntynyt, nyt siis vähän päälle 11 v ja runsaasti on. Rinnat on sit tosi minit, ei varmaan kuppikokoo löydy. ://
- ujjj
oon siis 11 ja puoli. muutamia vaaleita haituvia on tullut. Edenpää katsotuna ihan posliinilta näyttää. Kainaloissa ei yhtään, peppu on kyllä leventynyt ja pituutta jo 157.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1444682Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k893463- 1061678
- 901529
Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen
Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan151525- 1061025
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26963- 50917
- 74864
- 47763