Alapäänkarvat

Hansu98

Milloin teillä alkoivat kasvaa alapäänkarvat?

Olen jo 12v eikä yhtään ole tullut karvoitusta,vaikka rinnat on jo 70b kokoiset

7

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi96

Noin 14v ja nyt rinnat 75d

• 14vuotias^^

Mulla alko kasvaa joskus 10-12vuotiaana (en muista tarkkaan) ja tissit on ihan sika pienet 70A:t ;(

• 8+3=?

Mulla alko kasvaan joskus 11v. Oon nyt 12v eikä ole vielä edes kuppikokoa..

• kissanminttu15

Mul alkoi kasvaa 12-13v ja kuppikoko on 80A mut en tajuu miks mun nännit on tosi pienet ne pitäis olla isot pallukat oon 15v ja mun nännit on iha sellaiset hyttysenpureman kokoiset vaikka niitten pitäis olla sellaiset isot pallukat.

• Sani :))

Karvoitusta tuli alapäähän jo 10-vuotiaana.. 11-vuotiaana niitä oli jo runsaasti (olen tumma hiuksiltani, mutta tosi vaalea iholtani.. ), rinnat alkoivat ''kasvaa'' näkyvästi myös 10-vuotiaana. Jokaisella on tuon ikäisenä karvoitusta, saatat olla vaalea eikä se näy, ja se voi tietysti olla periytynyt tai ne vain ovat hyvin pieniä, tai olet hidas kehittymään.. (siis kehossasi..). kyl ne kohta alkaa näkyä.

• satu98

10 vuotiaana about alko tulla, oon tosi loppuvuodesta syntynyt, nyt siis vähän päälle 11 v ja runsaasti on. Rinnat on sit tosi minit, ei varmaan kuppikokoo löydy. ://

• ujjj

oon siis 11 ja puoli. muutamia vaaleita haituvia on tullut. Edenpää katsotuna ihan posliinilta näyttää. Kainaloissa ei yhtään, peppu on kyllä leventynyt ja pituutta jo 157.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      144
      4682
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      89
      3463
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1678
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1529
    5. Työeläkeloisille ottaa koville heidän rikosten julki tuominen

Niin koville, että yrittävät estää kansalaiskeskustelun, jolla turvattaisiin perustuslain takaama omaisuudensuoja palkan
      Maailman menoa
      15
      1525
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      106
      1025
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      26
      963
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      50
      917
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      864
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      47
      763
    Aihe