Nutrilett_päiväkirja

luuuluuu**

Ajattelin tarkalleen kirjoittaa syömisistä, olotiloista ym. jos ketään vaikka kiinnostaisi lukaista :)
Eli olen 23 v nainen, 174 cm pitkä ja painoa 96 kg. Aion täysnutrata neljällä nutrilett tuotteilla/päivä. Sen jälkeen ainon jatkaa kolmella nutrilett tuotteilla ja yhdellä lämpimällä aterialle/päivä. Tämä jatkuu kunnes tavoitepaino, 65 kg on saavutettua. En aio lipsua tällä kertaa,nyt saavat kilot kyytiä vikaa kertaa! Pakko onnistua, motivaatio huipussaan!

päivä 1
aamukahdeksalta join nutrilett hunger controlin. Maistui hyvälle, ei vaivannut nälkä
yhdeltätoista söin yhden patukan, täytti hyvin
puoli kolmelta join hunger controlin
puoli kahdeksalta söin kasvisketion, lisäsin neljännesosan fon du chefiä lisäämään makua

Olen juonut 2 kuppia kahvia, 3 kuppia teetä ja juonut 2l vettä
Olo ollut hyvä,lievää päänsärkyä(voi myös johtua väsymyksestä), muuten pirtee olo koko päivän, nälkä oli vasta illalla kymmenen aikaan, ajattelin että sinnitän aamujuomaan asti :)

Tuotteet tosi hyviä, keitto tökkii pahasti mutta laitoin enemmän vettä että se oli juoksevampaa ja se fon du chef auttoi paljon , antoin makua ja vähän suolaisuutta ja sisäältää vain 6 kcal/kuutio ja käytin siitä vain neljännesosan. Nyt nukkumaan hyvillä mielin! :) Kyllä näillä pärjää, ekat päivät varmaan pahimmat :)

12

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutrrkff

Heippa! Itse olen myös pitkin alku vuotta nutraillut aina väliajoin. Olen hakenut nutriletista potkua laihdutukseen, mutta AINA olen sortunut mässäilemään tehostartin jälkeen. Tuloksena se, että painoa tällä hetkellä tismalleen samanverran kuin vuoden alussa. En ole ylipainoinen, mitat 179 cm, 76 kg. Mutta en tunne oloani hyväksi tässä painossa vaan pyrin nyt alkuun tuonne 65 kg tietämille.

Mutta siis, eilen tajusin, että eihän tämä näin voi jatkua, heitän tekosyillä ja itsekurin puutteella aina saavuttamani työn hukkaan. Alimmillani painoin helmikuussa jo 72. Tosin nesteiden poistumisestahan tuo paino pitkälti kertoo mutta silti. Olen myös tajunnut, että esimerkiksi n. 1200 kcal vähähiilarinen dieetti voisi olla minulle se kaikkein järkevin laihdutuskeino. Kuitenkin kaapista löytyy reilusti Nutrilett tuotteita, joten päätin vielä kerran yrittää niiden avulla alkuun. Koska kesä on kohta!!! ja se on totuus! Totuttelen nyt siis vkl kevyempään osa nutrauksella ja sitten maanantaista alkaen 4-5 nutrilettia per päivä. Voisin myös kirjoitella tänne fiiliksiäni!

Toivotan sinulle parempaa onnea laihduttamisyrityksen kanssa! :)

• luuuluuu*

Tsemppiä myös sinulle!
      Toinen päivä mennyt hiukan vaikeammin kuin eka..Ja sitäpaitsi olen todella kärsimätön ja haluaisin nähdä tuloksia jo ekan päivän jälkeen :)
      Tänään on mennyt tähän asti vissyy ja vettä litran edestä ja kahvia kaksi kuppia. Aamulla join hunger controlin siinä puoli yhdeksän maissa, yhdeltätoista söin patukan ja kolmelta hunger controlin. Nyt puoli kuudelta yhden sheikin joka oli aika järkyn makuista mutta pakko mennä. Nälkä vaivannut koko päivän ja pieni hedari ja toivon sydämeni pohjasta että tää helpottuu ajan myötä ja että tähän tottuu. Katsotaan miten menee huomenna, tsemppiä kaikille kanssalaihduttajille jotka ymmärtää mitä kärsimystä tämä on :D

• luuuluuu*

kolmas päivä oli tuskallinen. Teki mieli kaikkea hyvää, kaikkialla näkyi ruokaa ja herkkuja. Hirveä päänsärky vaivasi koko päivän ja muutenkin kipeä vatsa. Join kaksi hunger controlia, söin patukan, yhden kasviskeiton raan sipulin kanssa ja 100 kuoretonta kurkkua. 2 kuppia kahvia, 2 kuppia teetä ja puolitoista litraa vettä.

Neljäs päivä on tähän asti ollut helpoin ja luulen saavuttaneeni ketoositilan. Ei ole nälkä ollenkaan eikä mielihaluja. Vatsa ollut vähän sekaisin, pieni päänsärky joka aina välillä putkahtaa esille ja pari kertaa ollut outoa sydäntykytystä,pitänee seurata tilannetta. puoli litraa vettä, 3 kuppia teetä (sorruin laittaa neljännesosan hunajaa), 3 kuppia kahvia ja litra vissyä. Hunger control yhdeltätoista, yhdeltä söin patukan ja kuudelta join puolikkaan metsämarjasheikin. Kävin aamulla vaalla, 94,3 näytti eli 1,7 kg lähtenyt neljännen päivän alkaessa. JESS! hyvin mennyt ja aion jatkaa, tää päivä ollut helpompi kuin mikään dieettipäivä ikinä..tsemppiii :)

• Paksukainen567

Onnea vaan, itsellä kolmas nutrauspäivä menossa ja mieliteot ovat suuria....Syön 4 pussia keittoa ja olen näin alkupäivinä ottanut sen yhden patukan pahimpaan himoon viidenneksi annokseksi.
        Jos yhdistelee keittoa, patukkaa ja sitä Hunger Control-juomaa, niin kuinka monta voi siis syödä päivässä? Esim. 1 HC-juoma, 1 patukka ja 3 keittoa vai tuleeko siitä jo liikaa? Nyt pakko saada kunnon startti aikaiseksi ja pysyä päätöksessä. Tsemppiä kaikille meille taistelijoille!

• fiiddid
        Paksukainen567 kirjoitti:

Onnea vaan, itsellä kolmas nutrauspäivä menossa ja mieliteot ovat suuria....Syön 4 pussia keittoa ja olen näin alkupäivinä ottanut sen yhden patukan pahimpaan himoon viidenneksi annokseksi.
        Jos yhdistelee keittoa, patukkaa ja sitä Hunger Control-juomaa, niin kuinka monta voi siis syödä päivässä? Esim. 1 HC-juoma, 1 patukka ja 3 keittoa vai tuleeko siitä jo liikaa? Nyt pakko saada kunnon startti aikaiseksi ja pysyä päätöksessä. Tsemppiä kaikille meille taistelijoille!

intensivellä ole tarkoitus olla jossain 500kcal tuntumissa.. jostain luin että ketoosi lähtee yli 800kcal ruuista.. Itse olen syönyt suurinpiirtein 600kcal (juoma x2 ja patukka) tai sitten 500kcal useimmiten, juoma, pirtelö, keitto

• luuuluuu**

mä olen useinmiten juonut kaksi hunger controlia, yhden patukan syöny ja yhden keiton tai sheikin.....jää alle 800,suurinpiirtein 750 nii voin hyvillä mielin kahvii ja teetä juoda...pääasiassa pidän alle 800....myös joskus kurkkua syönyt.
      Tänään mennyt hyvin, ei ollut ruokahalua, join aamuksi hunger controlin, söin patukan lounaaksi, söin kurkkua 100 g ja yhden fetajuustoviipaleen(ohuen) välipalaksi koska en voinut sitä keittoo ottaa, tarvitsin pureskeltavaa ja ei makeeta... ja tänään on maha ollut tosi tosi löysä!!!
      Voihan sitä ihan miten itse haluaa räätälöidä mutta mä aion pitää alle 800.. kurkku ja sen fetaviipaleen söin hyvin mielin koska on tultu juotua ja syötyä vain 450 kcal edestä!huomenna taas ilman mitään muuta kuin nutrii....
      Tänään mennyt muuten tosi hyvin , jonkun verran mielihaluja kun töissä ne söivät sipsej,karkkii ja hodareita ja jouduin katsoo kaverini syömässä kiinalaista ja sitten tehnyt vielä fetasalaattii, lohta ja kermaperunoita poikaystävälle, joten haluja on ollut muttei suoranaisesti nälkää...nälkää en ole potenut eilen enkä tänään joten arvelen olevani ketoositilassa...ja tänään työkaverini sanoikin että olen vähän hoikustunut,jess!!!! :)

• luuuluuu**

tämä päivä on sitten ihan mennyt metsään...oli hurjan väsynyt olo ja sydän tykytti hurjaa tahtia,eli tänään söin kokonaisen karjalanpiirakan munavoin kanssa, 3 juustoviipaletta ja kotona jauhelihakastiketta vähäsen...en kadu yhtään, vointi paljon parempi nyt ja energiaakin antoi hirveesti..ajattelin ensin että tulee morkkis, mutta eipäs tullut ja nyt on energiaa syödä huomenna taas kokonaan nutriletin voimin, aion ainoastaan juoda kaksi HC ja syödä yhden patukan...ne sopat ovat ihan hirveitä, en enää pysty niitten kaa,meinasin että myisin pois halvalla jos ketään kiinnostaa??? eli se vegetable soup....loppuajan vedän HC:llä ja patukalla ja 18.4 siirryn osanutraukseen kokonaan, otan tämän päivän poikkeuksena kun oli nii hirveä olo...ja jos tulee suolanhimoa taas uudestaan niin juon kasvislientä....
      tsemppiii :))

• huuuuuuuuuuuu

Moikka. :) Ootko kokeillu maustaa kasviskeittoa? Mä laitan aina paprikamaustetta ja currya. Sitten mulla on tapana sekoittaa se keitto aina sellaisella patterikäyttöisellä maidonvaahdottajalla, tulee ihan syötävää. :)

• luuuluuu**

hirveä päänsärky ja sydämentykytykset saivat minut siirtymään huomisesta lähtien osanutraukseen :)
      1 lämmin ateria / päivä lounaaksi, HC aamupalaksi ja patukka illalliseksi...tahti hidastuu mutta terveys ensin...toivottavasti särky ja tykytys lähtee sillä ja kiloja karisee 0.5-1 kg/ viikko....vinkkejä tähän ihmiset?
      ja kuntoilua(esim km uintilenkki) 2-3 viikossa lisään tähän...
      tsemiii :)
      nii,ja myyn halvalla nutri kasviskeittoja jos kiinnostaa....25 pussii ja 3 metsämarja sheikkii 17 euroo,mä maksan postikulut :)

• Archamenel

Hei, jos sulla vielä noi sopat ja sheikit niin mulle kelpaa :-)

• luuuluuu*
        Archamenel kirjoitti:

Hei, jos sulla vielä noi sopat ja sheikit niin mulle kelpaa :-)

niitä on viel!!heti kotiin tullessa lauantaina tarkastan viel paljoks oli kaikkee ja ilmoitan sitten tänne :)

• Archamenel
        luuuluuu* kirjoitti:

niitä on viel!!heti kotiin tullessa lauantaina tarkastan viel paljoks oli kaikkee ja ilmoitan sitten tänne :)

Hyvä homma :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4564
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3299
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1608
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1415
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      102
      957
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      834
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      20
      827
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      730
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      707
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      672
    Aihe