että ette enään jaksa välittää oikeen mistään/ette pelkää oikeen mitään,ettekä tunne muita kohtaan oikeen mitään?
ite masennuin n.5vuotta sitten vakavasti,tai no jo aiemmin mutta sinnittelin siinä hullunmyllyssä vuosia ennenkun en vaan enään pystynyt.
Tai ite en enään halua ajatella mitään mun tuntemuksia,kun en oikeesti oikeen tiedä mitä ees tunnen, oon kokoajan SIIS kokoajan vaan ihan "ilonen",mä en itke vaikka olis aihetta,en jaksa suuttua tai loukkaantua mistään,mikään ei oikeesti kosketa, esim.vähän aikaa sitten läheinen ihminen hakkas mut(oon nainen,se mies,enkä tehnyt mitään musta vaan tuntu et oon niin vihattava et se ei voinut itelleen mitään. Tai sit toinen ääripää et vaikka mun mummo kuolis niin se ei liikuttais mua yhtään,maailmanloppukin vuonna2012 lähinnä on se ja sama,joskus sitä kuitenkin kuollaan,mielummin sit tyylillä:p
...Mut saitte varmaan kuvan.. Lääkärissäkään en oo käyny vuoteen kun en oo jaksanu,ja ne masennuslääkkeet tuntuu niin turhalta pipipalilta,sama kun vetäis sokeritabletteja.
Lähinnä sitä oon miettiny et oonko parantumassa masiksesta vai sitten aivan kylmettynyt eikä normaaleihin tunteisiin oo enään mitään toivoa.?
Sun kannattas varmaan kokeilla muuta masislääkettä, itelläni on 5des lääke menossa.
Toivoa
uskon edelleen olevan hyvinkin. Kuten jo ketjussa mainittu, kannattaa kokeilla eri lääkettä jos tuntuu ettei apua ole ollut aiemmasta. varmasti löytyy lääke, joka tepsii tai useimmiten löytynee.Älä jää tuleen makaamaan!
Tuo hakkaaminen särähti tosi pahasti korvaani :(
Mulla on iso tukiverkosto ympärilläni että jaksan eteen päin. 4 itsemurha yritystä takana. Tälläinen on mun elämäni.
Hyvää jatkoa sulle, ja yritetään molemmat jaksaa ja saada elämämme takaisin.