että ette enään jaksa välittää oikeen mistään/ette pelkää oikeen mitään,ettekä tunne muita kohtaan oikeen mitään?
ite masennuin n.5vuotta sitten vakavasti,tai no jo aiemmin mutta sinnittelin siinä hullunmyllyssä vuosia ennenkun en vaan enään pystynyt.
Tai ite en enään halua ajatella mitään mun tuntemuksia,kun en oikeesti oikeen tiedä mitä ees tunnen, oon kokoajan SIIS kokoajan vaan ihan "ilonen",mä en itke vaikka olis aihetta,en jaksa suuttua tai loukkaantua mistään,mikään ei oikeesti kosketa, esim.vähän aikaa sitten läheinen ihminen hakkas mut(oon nainen,se mies,enkä tehnyt mitään musta vaan tuntu et oon niin vihattava et se ei voinut itelleen mitään. Tai sit toinen ääripää et vaikka mun mummo kuolis niin se ei liikuttais mua yhtään,maailmanloppukin vuonna2012 lähinnä on se ja sama,joskus sitä kuitenkin kuollaan,mielummin sit tyylillä:p
...Mut saitte varmaan kuvan.. Lääkärissäkään en oo käyny vuoteen kun en oo jaksanu,ja ne masennuslääkkeet tuntuu niin turhalta pipipalilta,sama kun vetäis sokeritabletteja.
Lähinnä sitä oon miettiny et oonko parantumassa masiksesta vai sitten aivan kylmettynyt eikä normaaleihin tunteisiin oo enään mitään toivoa.?
Onko kellään muulla mennyt masennus niin pitkälle
4
296
Vastaukset
- ......
Maailmanloppu on 1.1.2011, koska kalenterissani ei ole enempää päiviä.
- aliime
Mää en osaa itkeä, entiedä onko masennuslääkeet latistanu tunneelämää vaiko sairaus?
Sun kannattas varmaan kokeilla muuta masislääkettä, itelläni on 5des lääke menossa. - venla72_
uskon edelleen olevan hyvinkin. Kuten jo ketjussa mainittu, kannattaa kokeilla eri lääkettä jos tuntuu ettei apua ole ollut aiemmasta. varmasti löytyy lääke, joka tepsii tai useimmiten löytynee.
Älä jää tuleen makaamaan!
Tuo hakkaaminen särähti tosi pahasti korvaani :(- Sonnnja
Hei! Et ole ainoa joka on samassa tilanteessa. Itse olen sairastanut 11 vuotta vaikeaa masennusta ja vaikeaa ahdistuneisuutta. Mulla on ihan sama mitä ympärillä tapahtuu, tai mitä tahansa teenkin, niin mikään ei enää kiinnosta. Elämä tuntuu toivottamalta ja turhalta. Ennen olin tosi persoonallinen ihminen, suutuin helposti, ja saatoin huutaa pääpunasena niin kauan että saan tahtoni läpi asiassa kuin asiassa. Nytten ne kaikki on kadonnut. Hyvä kun jaksan nousta sängystä, saati tehdä mitään muuta. Masennukseni on muuttunut psykoottiseksi. En enää erota mikä on todellisuutta ja mikä ei. Näin käy hoitamattomalle masennukselle. Kaiken huippu on se että syytän itseäni kaikesta. Elän koko ajan ajatuksen kanssa että olen itse aiheuttanut itselleni pahan olon, vaikka se ei ole siitä kiinni. Elin 4-vuotta todella väkivaltaisessa suhteessa, enkä myöntänyt itselleni että tämä mies teki väärin. Annoin hänen lyödä itseään ja jopa raiskata minut, koska uskottelin itselleni että ansaitsen tämän kaiken. Ja rakastin ihan tosissani tätä miestä, vaikka hän ei missään vaiheessa ansainnut rakkauttani, pikemminkin linnaa.
Mulla on iso tukiverkosto ympärilläni että jaksan eteen päin. 4 itsemurha yritystä takana. Tälläinen on mun elämäni.
Hyvää jatkoa sulle, ja yritetään molemmat jaksaa ja saada elämämme takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543935Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603513Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084