Näissä Vw konsernin autoissa yllättävän paljon ja kalliita vikoja kuten kaasupoljin ja välijäähdytin ym pannaan asiakkaan kontolle maksettaviksi saati syytetään väärästä käytöstä niin tulleepi kysymys mieleen että onko yhtä pahoja vääntöjä Kian omistajilla Kia liikkeen kanssa?
Tosiaan kun
5
249
Vastaukset
- Kialla takuulla
Ei ole ollut vääntöjä liikkeen kanssa.
Kohta täyttyy viides vuosi Kialla ( kaksi Kiaa peräkkäin 2 3 vuotta ) enkä ole Delta-Autossa käynyt muuten kuin ensimmäisen Kian ostolla ja toisen vaihdolla.
Huollot on hoidettu muualla eikä takuukorjauksia ole ollut.- ossss
kokemus..
- Muuten tyytyväinen
Eivät anna autoa tilalle,kun pitäs korjata maalipintoja.Kestää pari päivää.
Myyjä meinas,että saa lopputilin,jos antaa auton käyttöön.Vaikka olis vm-79 fiat.- ainakin
sain takuukorjauksen ajaksi auton deltasta lainaan.Olen varsin tyytyväinen muutenkin deltan palveluun.
- 1,6crdi
ainakin kirjoitti:
sain takuukorjauksen ajaksi auton deltasta lainaan.Olen varsin tyytyväinen muutenkin deltan palveluun.
Ovat saaneet palautetta kalleista hinnoista ja huonosta palvelusta.Tilanne saattaa olla eri tänään.
Huoltohintoja kuulemma jo laskettu.Heillä ei yksinkertaiseksi oo varaa menettää yhtään asiakasta.
Minä en oo kysynyt pariin kk tilanteesta.Aloittaja nähtävästi kiinnostunut ostamaan kian.
Mielestäni neuvottelussa kannattaa ottaa tämäki jutska esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001463
- 861316
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43639