AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Puhe kouluun

Puhe kouluun

10 Vastausta 2 664 Lukukertaa
Juu eli tarvis pitää puhe koulus ja oon tosi huono kirjottaan, joten voisko joku auttaa keksiin puhetta tai jos sulla on jo valmis puhe niin voisitko lähettää sen.
Ja aihe on muuten vapaa ja pitäis olla enintään 5 min. tosin haluaisin, että olis lyhyempi. Olisin tosi kiitollinen, jos joku lähettäis tänne valmiin puheen.
ole vain luova niin kyllä sä sen aikaan saat

erinomaista täytettä puheisiin ovat pienet huumorinvivahteet sekä konkreettiset vertauskuvat

ja kun käytät vielä paljon adjektiiveja, niin kaikki on valmista

enää sun tarvihtee keksiä ittelles aine

kertaukses viälä; kehnostakin puheesta voi tulla erinomainen , mikäli siinä käytetään loistavaa retoriikkaa, vastaavasti retoriikaton, mutta täysin asiallinen puhe voi puolestaan olla täysin surkea
Oikeesti tarvisin sen puheen niin jos jollain on joku hyvä puhe joka kestäis alle 5 min. voisitko lähettää sen mun sähköpostiin tyyppi-95@luukku.com?? Oikeesti tarvisin sellasen hyvän puheen ja olisin tosi kiitollinen!
Mäkin tarviin puheen!! :) Se pitäs kestää 3 min.
nobot te mtn saa.
Äää, samat ongelmat, mut tarviis kestää kolme minsaa D: en keksi alotusta enkä lopetusta. help! 3:
hei ää'ö'ö'' mäki tarvin puhee::DD
Kyllä vio olla puheen keksiminen vaikeeta. (ainakin mulle)
kirjoitus virhe: voi ei vio
hautajaisista saa aina hyviä puheita: kiitos teille kaikille sen ja sen omaisille, tuttaville ja ystäville jotka olette tänään päässeet kunnioittamaan ja muistelemaan sitä ja sitä ja saattamaan hänet viimeiselle matkalleen...jne
 /   /  / Puhe kouluun

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta