isot ihanat naiset

pyöreys on kaunista

Varmaankin moni katsoi TV Viisi -kanavalta sunnuntai-iltana (11.4.2010) uusinnan ohjelmasta "Isot ihanat tytöt" ? Tällaista pullukoista oikeesti pitävää oikein kadehdituttaa, miten laajaa maailmalla isojen tyttöjen ja heistä tykkäävien miesten seuranpito klubeineen, risteilyineen ym. on ! Olisi jo korkea aika Suomessakin saada käynnistetyksi jotakin vastaavaa.. eli siis asiallista ja nautittavaa toimintaa, jossa me aidosti oikeesti TOSI pullukoista tykkäävät miehet voitaisiin vapaasti ja turvallisesti tavata pullukoita naisia keskinäisen kaikenlaisen hauskanpidon ja mahdollisesti enemmänkin merkeissä. Kumpikin ryhmä (isot naiset/heistä pitävät miehet) voisivat olla varmoja, että aito halukkuus tutustua toisiinsa olisi todellista, asiattomia feikkejä ei katsota hyvällä tässä yhteydessä !
Yksi mahdollisuus olisi järjestää jollekin tavalliselle lähiristeilylle (Tallinna/Tukholma) mukaan riittävästi tämänhenkisiä ihmisiä ja katsottais miten asia etenee. Kukin varaisi sovitulle risteilylle paikkansa itse. Alustavasti voisi laivayhtiöltä kysyä ennakkovarausmahdollisuutta. Ajankohta alkukesään mennessä, että laivoille vielä hyvin mahtuisi, jonakin viikonloppuna ellei kannatusta/mahdollisuuksia arkiristeilylle ole.
Ottakaa hyvät ihmiset kantaa... onko asia ok, mutta... /ilman muuta, heti tulisin.../ tuomittava ajatus.... viime mainittua ei tarvitse tänne tulla todistelemaan.... asia on uusi mutta takuulla vielä tulee tänne Suomeenkin... joko nyt olisi oikea hetki ????

22

8012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkutypy

      Minun mielestäni tosi kiva idea. Milloin toteutetaan ja kuka toteuttaa???
      Varmaan olisi runsas osaanotto.
      Jännää ettei terasseilta ja baareista oikein tahdo löytyä "isoille tytöille" seuraa, mutta muuten kyllä on ruutu punaisena, jos laitat jonkun xxl nikin.
      Eivätkö miehet kehtaa yleisellä paikalla jutella rehevän naisen kanssa...hiukka huono itsetunto joillakin...ehkä. Löytyy niitäkin, jotka juttelevat ja tanssivat rehevienkin kanssa, mutta aika harvassa ovat nämä tosi miehet :)
      Kyllä nyt olisi oikea hetki !!!!!!

      • kohtaliianpieni

        lähtisin myös mukaan.oot oikeessa, että se vika ei meissämuijis oo.mulle kans ukot hehkuttaa,muta toiset muijat aukoo koko ajan päätä, että noi su tissis on ällöt sunmuuta.nautin omasta seurastani myk.kun tuntuu että vain kateellisii nasii ja miehiä jotka ei ole miehiä.ois kiva joku teemaristeily, mutta nyt tätä asiaa täytyy tod.mainostaa jollain.tav.jos joku miehistä tekis aloitteen vaikka 7-päivää lehd.tai vast.jos tulee lisää kirjotuksia,niin mä voin soittaa ja ehdottaa.oisko joskus loppukesän puolella hyvä.


      • rouva xxxxxl
        kohtaliianpieni kirjoitti:

        lähtisin myös mukaan.oot oikeessa, että se vika ei meissämuijis oo.mulle kans ukot hehkuttaa,muta toiset muijat aukoo koko ajan päätä, että noi su tissis on ällöt sunmuuta.nautin omasta seurastani myk.kun tuntuu että vain kateellisii nasii ja miehiä jotka ei ole miehiä.ois kiva joku teemaristeily, mutta nyt tätä asiaa täytyy tod.mainostaa jollain.tav.jos joku miehistä tekis aloitteen vaikka 7-päivää lehd.tai vast.jos tulee lisää kirjotuksia,niin mä voin soittaa ja ehdottaa.oisko joskus loppukesän puolella hyvä.

        et joku tykkää meistäkin tosi pullukoista!!!Yleensä meikäläistä katsotaan halveksivasti ja naureskellaan päin naamaa ihan kuin meikäläisellä ei olis tunteita lainkaan!!!!Tuntee olevansa niin kakkosluokan kansalainen ja tyhmä ja vaikka mikä!Minusta on tullutkin niin arka etten mielelläni liiku oikein missään ja näin ollen painon kanssa on vain enempi ongelmia.Olis paljon mukavampaa jos päinvastoin oltais iloisia et lihavatkin liikkuvat ja kenties näin yrittävät saada painoa pois.Olen naimisissa oleva nainen ja olen lihonnut naimiisin menon jälkeen todella paljon monesta eri syystä.Miehenikin on alkanut karttelemaan minua ja mieluummin liikkuu yksin kuin minun kanssa.Niinpä minäkin yrittäisin jotenkin päästä tollaselle risteilylle mukaan jos sellainen järjestettäisiin vaikka täältä Pohjois-Karjalasta onkin vaikeaa päästä tulemaan.Piristäis varmaan kummasti!!!!


      • martti.

        Martti.Muurikkala.kiinnotunut.


    • Tre_kundi

      Itse olen ihaillut bbw naisia teinipojasta saakka. Moni ei tuota tajua kun itse olen urheilullinen ja atleettinen vartalo, mutta se ei minua haittaa. Isot tytöt ovat ihania ja puristelu ja hyväily saattaa olla yhdyntääkin parempaa seksiä.

      Vaikeuksia on tietysti, että miten tuollainen mittii järjestetään.

      • Kuulostat kiinnostavalta, oletko vielä tavanut ketään, vaikka on aika vanha viesti :)

        facebookissa olen ili salad


    • ssbbwlover

      sama kuin "tre_kundi"
      teinistä asti

    • BBW

      Etsin miestä joka uskaltautuu n
      äyttäytymään kanssani ja etsii tositarkoituksella kumppania/vaimoa. Olen XXL kokoinen ja kaunis 31- vuotias nainen joka pitää itse urheilullisista miehistä ja sen mukaisista vartaloista kuten kaksi kaveria tässä topicissa kertoi olevansa. Olenkin huomannut että on hyvin yleistä että atleettiset, komeat miehet ovat isoja naisia ihannoivia. Yhteyttä vain reippaasti ottamaan, niin jutellaan ja katsellaan mitä tapahtuu...Ei seksi kutsuja jne. [email protected]

    • Itsekin voisin uskaltautua tuommoisen miittiin kun ei tiedä vaikka vastaan tulisikin se oikea :) Hakusessa olisi itselläkin se oma kulta joka kehtaa näyttää tunteensa muiden nähden eikä häpeile liikkumista mun seurassa. Mulle kelpais semmoinen normaalivartaloinen mies joka omaa hyvän huumorintajun eikä ole mikään tosikko. Sit jos vielä kemiat pelais puolin ja toisin niin mikäs sen parempaa. Yhteyttä voi ottaa tuon mun treffi-ilmoituksen kautta. Nimimerkillä ReginaXXXL

    • motoristi_mies_

      Olis hieno jos sellainen miitti järkättäis. Minuakin kiinnostaisi miehenä lähteä mukaan. Halutaanko miitti kuitenkin rajoittaa vain sinkkuihin? Itse olen varattu mutta meitä varattujakin on, jotka ihalevat isoja naisia. Tässä siis olis avausta sille, että olisko miitille mahdollisesti halukkaita myös varatuissa naisissa.

      • pyöreys on kaunista

        Jo ei mitään pettämispaskaa jookos. Pidetään tää asia puhtaana niin ei tule kellekään ongelmia. :-)


    • sumo

      olispa mahtava jos järjesttäisiin tollainen risteily varmasti olisin mukana.

      • Ihanoin Xl naisia

        Upea risteily idea. Upea ajatus.


    • ja taas

      Ideatasolle jäi?

    • JiiQuu

      Näköjään jäi :D olis kyllä ollu niin hyvä idea.

    • Pullukka pullukka

      Mitäs tälle idealle tällä hetkellä kuuluu, onko toteutunut vai kaatuiko heti alkuunsa??

      • Mega

        No, mihin tämä loistoidea kaatui ?

        Lissää pullukoi !


    • 4xlvantaalainen

      Harmi että näköjään kaatu :( Itse oon 4xl 25v naikkonen ja kivaa olis käydä pitää laivalla :)

    • Minulle ainakin sopisi vallan mainiosti,että saisin kestitä BBW-naista esimerkiksi juurikin risteilyllä.Ihan vain siis seuranakin vain :)
      Juurikin alkaa sopivasti pääsiäisvapaata,joten jäänpä odottelemaan viestitulvaa treffiboksiini :D
      Täälläpäin kun tuntuvat isommat naiset olevan kovin pidättyväisiä lähestymisyrityksiin....

    • Anonyymi

      Itse olen yli 20 vuotias mies ja tapailen lähemmäs 30 vuotiasta vähän pyöreämpää naista. En osaa olla puristelematta tissejä ja persettä eikä se näyttäs haittaavan. Osaa ottaa suihin parhaiten tähän mennessä ja pillukin yllättävän tiukka. Muija tykkää kun alotan hitaasti ja nopeutan tahtia ja työnnän pohjaan asti. Muija ei kuulemma oo lauennu mutta silti on kuulemma tuntunu hyvältä. Olen pumpannu joskus lähemmäs tunnin putkeen ja molemmat meist sai hyvin nukuttua. Omasta mielestä parhaat panot kyseisen naisen kanssa

    • Anonyymi

      Olisko Lahes isoja mimmejä!

    • Haluisin tutustuu isoon tyttöön! Onko Lahes ketää...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe