G&G GR16 Carbine Combo "High Speed"

mr.sami

Juu. Eli ajattelin tässä tämmöistä kysyä, että onkos kyseinen ase hyvä? Onko laadukas hintansa suhteen. Kommenttisi sitten tulee myös olla asiallinen, eikä vain tyyliin "Paska, älä vitussa osta!" tai "Paras, osta heti!". Eli jonkunlainen perustelu, miksi ostaa, ja taas miksi ei. Plussa ja miinus puoliakin saa toki kertoa. Ajattelin myös että ostaisin samalla siihen aseeseen tuon 75 € 30mm punapistetähtäimen ja nuo M16 kiskot. Niitäkin saa myös arvostella, mutta sama juttu niissäkin. Kiitos jo etukäteen!

Kiittää ja kumartaa, Mr. Sami. O.o

78

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweasd

Olen omistanut aseen noin puoli vuotta. Kerran on ollut huollossa ja vaihdettu rattaat johtuen kovasta tulinopeudesta. Lippaita kannattaa ostaa, koska aseen mukana tulee vain 60 kuulan lipas. Hyvin on toiminut, kannattaa ostaa.

• qweasd

sori väärä ase :D Tarkoitin tuota g&g rk47 asetta

• aseen

mukana tulee 450 kuulan lipas

• rikuli04

• minä vaan

kannattaa ostaa se on hyvin tehokas ja muutenkin hyvänlaatuinen ase

• jklsoftari

Itse omistan kysseisen tykin,kannattaa ostaa!G&P lippaat käy aseeseen:D

• kaheli

käykö king arms lippaat?

• sdrfety
        kaheli kirjoitti:

käykö king arms lippaat?

G&P lippaat käy tähän:D

• mkj_
        kaheli kirjoitti:

käykö king arms lippaat?

king arms m16/A4 lippaat käy tähän aseeseen... kannattaa ostaa se paketti missä tulee 5 kappaletta yli sadan padin lippaita, 39e pro air softissa

• HEHU

kaverillani on toi rk 47 joka on oikein mainio peli väline.Mutta älä osta mitään niistä high speedeistä niiden akut ei kestä kauan on kokemusta-.-

• looool!

rk 47 on high speed

• paskala13223

resyjdgfh

• G&G

tää M16 Carbine Combo High Speed niin se ampuu noin 100m s
        susittelen ostaa se on kevyt ja siinä on säädettävä hop up
        siihen saa asennetuu punapiste tähtäimen

• dbhsjmhbjhjbghej

minkä laiset kuulat siihen G&G Carbine Combo "High Speed"diin sopii

• ........

Suosittelen muovisia, mahdollisesti biohajoavia, niin eivät jää lojumaan luontoon. Metalliset tekee vaan tuhoa aseeseen ja ovat muutenkin vaarallisia.

• 20 vai 25

niin mutta minkä grammaset kuulat siihen sopii. onks se 20grammasia vai 25grammasia.

• ....

No se riippuu ihan sinusta, mistä tykkäät. Voit käyttää siis käyttää molempia, mutta itse suosin 0.25g kuulia, niin sähkö- kuin kaasuaseissa

• rikuli04

kannattaa käyttää 25grammasia ne lentää pidemmälle ja sattuu enemmän

• EI 20g VAAN 0.20g!!

vittu ku ei ne oo mitään 20 tai 25 grammasia VAAN NE ON 0.20g TAI 0.25g! Uskokaa nyt PERKELE!!! Rupee jo riepomaan tommonen!

• vitun tyhmä
        EI 20g VAAN 0.20g!! kirjoitti:

vittu ku ei ne oo mitään 20 tai 25 grammasia VAAN NE ON 0.20g TAI 0.25g! Uskokaa nyt PERKELE!!! Rupee jo riepomaan tommonen!

Ok. Se muuten on 20g äälä tuu tänne aukoon

• G&G gr16

Elikkä tilasin perjantaina G&G gr16 Carbine Combo "high speed":in ja toivon että se on parempi kun kaverini cyma:n ak-47 joka hajosi 3 pelikerran jälkeen :DD

• sandals

varmasti on

• softari...

haistakaa (|) jos pelaatta niin ostakaaG&G PMP5 A4 Combo "High Speed" pro airsoftista tai sit ilman ¨high speediä sit ostakaa sinpu esim maruin vsr ja sähkö pistooli

• lololololololol

kaikki ei oo lellikkejä kuten varmaan esim. sinä

• softari...
      • softari...

siis se konari

• G&G GR16 Carbine

mulla oli toi gr16 ja kesti vuoden ja nyt rikki

• 3lm3r1

Tilasin aseen proairsoftista pari viikkoa sitten eikä vieläkään ole tullut. Tietääkö kukaan milloin sen voisi olettaa tulevan?

• bunfucker
        3lm3r1 kirjoitti:

Tilasin aseen proairsoftista pari viikkoa sitten eikä vieläkään ole tullut. Tietääkö kukaan milloin sen voisi olettaa tulevan?

mä tilasin pistoolin sieltä proairsoftista ja venasin jonkun viikon eikä tullu ja sitten vasta mentiin sinne postiin ja otettiin sieltä. kävi ilmi että sitä muistutusta että on iso paketti nii sitä muistutusta ei ollutkaan tullut

• AseenostaJaSoftaaja1
      • Haisevasieni

No itselläni oin Juuri tuo cybergunin ak-47 ja aivan sairaan mahtava ase, ei ole ollut mitään vikoja ja mullakin yli vuoden ollut mutta siinä on se huono puoli että ei ole kiskoja nii ei saa oikeeen mitään lisävarusteita kiinni. olen tällä hetkellä myös itse hankkimassa tuota G&G GR16 Carbine Combo High Speed että kumpikin o todella hyviä aseita

• lol
        Haisevasieni kirjoitti:

No itselläni oin Juuri tuo cybergunin ak-47 ja aivan sairaan mahtava ase, ei ole ollut mitään vikoja ja mullakin yli vuoden ollut mutta siinä on se huono puoli että ei ole kiskoja nii ei saa oikeeen mitään lisävarusteita kiinni. olen tällä hetkellä myös itse hankkimassa tuota G&G GR16 Carbine Combo High Speed että kumpikin o todella hyviä aseita

osta erilliset kiskot

• heh heh
        Haisevasieni kirjoitti:

täysin sama asia mulla.

PsTiiän että nä viestin on vanhoja

• Airsoftaaja :)

Voisko joku kertoo pari G&G GR16 Carbine Combo High Speediin muutamia laser/kiikaritähtäimiä, jotka olisivat käyttökelvollisia osoitteesta www.proairsoft.com

Kiitos vastaajille valmiiksi!

• sniper.m

se toka oli perempi

• Herne69
      • JibiBoBo

se ON ihan hanurista koska mä ostin mun ak 47:aan sellaisen lipaspaketin ja ne kaikki lippaat oli pelkkää muovia eikä ne syötä melkeen yhtään niit kuulia ja sitten vielä niitä kun käyttää nii johan on heikompi lähtönopeus

• Al

Nuo King Armsin lippaat on vielä enemmän hanurista kuin vakio hi-cap.
      Lippaat eivät toimi ollenkaan ilman silikoni suihkausta, lippaita pitää myös teipata, jotta ne syöttävät. En suosittele.

• Al

Aseen ostaja ja Softaaja:
        Cybergunin Ak47 on tuota GG GR16 parempi.
        Ak'ssa on luotettavempi koneisto ja pidempi piippu, joka takaa paremman tarkkuuden.
        Ak'n lippaat ovat myös halvempia.
        Tämän lisäksi Ak'hon mahtuu akku jossa on enemmän milli-amppeeri -tunteja eli mAh'eja. Mitä suurempi määrä maheja sitä enemmän akku kestää.

Kaapistani löytyy myös saman valmistajan Ak74, joka on sama ase eri kuorissa, hyvin on pelittänyt ja toiminut. Ei mitään vikaa.

On toki tuossa GR16 omat hyvät puolensa, kuten se että ase ei nitise juuri yhtään. Ak taas nitisee enemmän.
        Kuitenkin kokonaisuutena Ak on parempi.

• Haisevasieni
        Al kirjoitti:

Ak'ssa on luotettavempi koneisto ja pidempi piippu, joka takaa paremman tarkkuuden.
        Tämän lisäksi Ak'hon mahtuu akku jossa on enemmän milli-amppeeri -tunteja eli mAh'eja. Mitä suurempi määrä maheja sitä enemmän akku kestää.

Kaapistani löytyy myös saman valmistajan Ak74, joka on sama ase eri kuorissa, hyvin on pelittänyt ja toiminut. Ei mitään vikaa.

On toki tuossa GR16 omat hyvät puolensa, kuten se että ase ei nitise juuri yhtään. Ak taas nitisee enemmän.

Haluan kuitenkin lisätä että Ak-47 akku menettää tehojaan jonkin ajan käytön jälkeen joten siksi kannattaa osta large akku

• jkjhklk
        Al kirjoitti:

Jos haluaa luotettavan aseen, ostakaa jing gongin g36c, serkku osti käytettynä ja ei oo koskaan ollu mitää vikoja, ja monet muutki sanoo että on luotettava

• Herne69

Juu no monilta oon kuullut, että tuossa mukana tulevassa hicap lippassa on sellanen ongelma että syöttää aina joka toisen kuulan. Sitte noita lippaita joita saa 5 kpl tuolla neljällä kympillä on kehuttu tuohon aseeseen aika kovasti. Osaisitko Al suositella sitten jotain parempaa lipasta tuohon GR16:sta?

• softaja

mäkin tilasin tuopn kyseisen G&G GR16 Carbine Combo Hight Speed. toivoisin että voisin olla tyytyväinen ostokseeni.

• Herne69

Ite tilasin kans sunnuntaina ProAirsoftista tuon GR16 ja siihen messiin tuon King Armsin 5 kpl:n lipaspaketin. Kannattaa ostaa samalla kympillä King Armsin lippaanlataaja, jos ostaa lisälippaita. Uskon olevani tyytyväinen ostoksiini. :P

• ostahetikunnonase:-D

HUOM! HALVALLA EI HYVÄÄ SAA!!
      en suosittele ostamaan kyseitä asetta (vuosimallia 2011),itselläni 2010,joka on huomattavasti parempi!
      vuoden -11 ase hajoaa käsiin ja sitä joutuu korjaamaan n.3kk käytön jälkeen(normaalikäytön)

hyvät jutut/huonot
      tarkkuus
      tehokas ase, täten myös nopea sarjatuli
      kohtuu halpa hintaan nähden, mutta korjaaminenkin maksaa...
      paketti sisältää kaiken tarvittavan, ASE EI TARVI ERI TÄHTÄINTÄ, koska perus `raudat`ovat jo todella hyvät verrattuna muihun m4/m16-sarjoihin!
      erittäin lyhyt, joten helppo mennä makaamaan nopeasti

-liian kova sarja kuluttaa rattaita ja moottoria mäntää muita osia aseen sisällä(pahimmassa tapauksessa akku ylikuumenee ja elinikä laskee todella paljon,eli kannattaa ampua pieniä sarjoja, tai nopeaa semiä)
      -kyllästyy nopeasti, tekee mieli kokoajan ostaa aseeseen jotakin lisää...
      -akku on liian tehokas aseeseen, suosittelen 8.4V akkua vaikka sarjatulinopeus tippuu, mutta silloin ASE KESTÄÄ PAREMMIN
      -paljon syöttövirheitä G&G laatuun nähden
      -joutuu rullaamaan suhtpaljon hi-cap-lipasta että voi ampua paljon ilman että rullaa...
      KOKEMUSTA TÄSTÄ ASEESTA RIITTÄÄ, ASETTA EN SUOSITTELE KOVAAN JA HUOLETTOMAAN KÄYTTÖÖN!

huonot asiat MIELESTÄNI voittavat, ostaisit saman tien aseen jonka arvostelut ovat paremmat, mutta kysy myyjältä saatko kokeilla asetta, jos se tuntuu oikealta osta se. kukaan ei tee puolestasi sitä kauppaa. jos ostat aseen sinun pitää todellakin pitää huolta siitä, silikoonata sitä, äläkä anna akun kuolla( lataa tarpeeksi usein, muuten akun ikä tippuu roimasti)
      aseen saa monesta kaupasta, itse en suosittele Proarisoftia, koska he eivät kokeile asetta ennen sen myymistä.

ps. kyselkää aseesta, olen omistanut vuoden -10 aseen ja se on lähes samanlainen kuin -11...eroa en ole löytänyt muutakuin kestävyydestä, ja sen kisan voitti -10

• Tukesoftaaja

Kyllä. itsellä on -11 ja on kyllä muuten kestäny tosi hyvin, paitsi lipas hajos..:( Vaikka sanoitkin, että ei tarvitse tähtäintä, ja olen itsekkin samaa mieltä, että tässä on todella hyvä' perustähtäin. Toisaalta, olishan se hieno olla punapistetähtäin siinä..ja saan tutulta Swiss Arms punapistetähtäimen hintaan 5e, ja ajattelin, että voisin ostaa sen. Mutta, kysymys kuuluu : käykö se tähän aseeseen ? jos ei, nii mikä kävis ? kiitos jos vastaat.

• Tulipahan vaa mieleen.

Anteeks vaa, mut noihi ainaki osiin G&G aseisiin on asennettu suuren tulinopeuden sallivat rataslaatikot. En kyl nyt muista mitä Sörsselii se on mut eine tosta 9,6 V akusta mikskää mee :D

• softari säkylästä

Olen ostamassa tuota GR16 Carbine combo high speediä.Kannattaako sitä ostaa proairsoftilta tai mistään muusta paikasta vai onko jotain parempia aseita hinnaltaan? itse aseesta en löytänyt aseesta yhtään mitään virhettä kun katsoin sitä proairsoftilta. HYVÄ akku! HYVÄ tulinopeus! Siis aivan täydellinen!

• Tukesoftaaja

Eli käykö tohon Swiss Arms punapistetähtäin ? olisin ostamassa tuollasta..kertokkaapas, että onko hyvä tähtäin. Ja jos ois joku muu, ni mikä ? En halua mitään hirveän kallista.Perustele vastauksesi. Kiitos etukäteen niille jotka viittii vastata.

• sdfsdfsdf

Saako tähän äänenvaimeninta?

• Tukesoftaaja

Luulisin, että noi Swiss Arms äänenvaimentimet käy ttähän..mutta en ole aivan varma. Mut mites noi punapistetähtäimet ? käykö ?

• softarii

ostaisin muovisotilaasta kannattaako

• ok900

EI EI EI JA EIIIIIIIIIIIIIIII YLIHINTA

• softaajapro

Kannattaa ostaa. Ittelläni on ollut jonkin aikaa ja hyvin on toiminut. Ainoo miinus on kun tota 9.6v akkua saa ladata yön yli mutta sen jäkeen saa kyllä pitkään ammuskella PS.ostin Proairsofista ja oli hyvä ja halpa paketti

• JOKEri12345678987876

olisin ostaa tätä kannattaako onko se lipas oikeesti niin surkea

• gr16-man

mulla olleessa lippaassa ei ole ollut vikoja puoleen vuoteen, eikä koko aseessakaan.

• softman

ei oo surkee kuka ikinä sano nii tais erehtyy ;)

• gr16-man

kaikki tavalliset tähtäimet sopii siihen; alta löytyy perus-kisko, olen käyttänyt, ja sopii kiikarit, pp:t ja kaikki muutkin

• softman

mul o sama ase ja toimii ku unelma jos haluat laatu aseen suht halvalla ni osta toi:)

• lippaista

itse omistan ton GR16 carbine combon ase on hyvä ja se toimiikin hyvin ainut ongelma on ollut että lipas ei välillä syötä vaan ase pitää ladata kuin jousitoiminen m16 ja sitten kuulia tulee aseesta noin 30-60 kuulaa. se ei sinäänsä oikeen haittaa joten kysyisin myös onko nämä http://www.milgear.fi/kauppa/king-arms-lipaspaketti-m16m4-p-2522.html lippaat sopivia aseeseen ja toimivatko ne.

• Ajaara

Yhdyn myös edellisen kirjoittajan viestiin^^. Minulla täysin samaa pikku vikaa.

Minulla on tuo High Speed-versio, ja akku on toiminut moitteettomasti kaksi kesää.
      Kestävyys, piippu, tähtäimet, ja liipaisin on metallia. Itseltäni on tippunut
      muutaman kerran aika korkealta ja ehkä naarmu on tullut.
      Tehoa löytyy, vaikka muille jakaa. Parempi kantama kuin esim.
      Classic Army XM177, joka maksoi uutena 300e ja parempi kuin Cyma Ak74
      ja Ak47, jonka lähdöt ovat myös mainiot!
      Hinta-laatusuhde on erinomainen eli vastinetta rahoilleen todella saa!
      Akku, 9.6v Greenpower tehoakku.
      Sarjatuli on varmasti yksi parhaimmista alle 200e aseista.

-Ulkonäkö, aseen aika lyhyt piipun tynkä on aika tyhmän näköinen, mutta se on aivan sama ja se.

Suosittelen asetta aloittelijalle kuin kokeneemmallekin "Softaajalle"

T. Ajaara

• Ajaara

King Arms lippaat sopii M4-sarjan aseisiin eli juuri tuohon GR16:seen
      T. Ajaara

• loooooooooooool!

aseessa on valmiiksi kiskot

• Softarin poika

GR16 Carbine Combo "high speed" joululahjalistan top 1.

• pissankauhija

pissa

• houh näitä jonneja

Ok

• Prosoftaaja

Oon ton keseisen tussarin omistanu reilu puol vuotta ja ei mitään vikoja.Se mitä tulinopeuteen tulee niin siinä kyllä tulee juoksian etu gr:llä ampujalle ja 450:menen kuulan lipas kyllä riittää ellei ole kovan luokan puunroiskija.Mutta mikä parasta aseessa niinkun kaikissa m4 mallin aseissa on teleskooppi tukki ,mutta aseelle parasta kyllä on lyhyt piippu kuitenkaan tarkkuus ei kärsi. Mikäli kyseisen aseen ostat niin sitä et kyllä joudu katumaan.
      PS.Käytä 0.20g kuulia

• joku

tosi hyvä ase kahel kaveril on

• Kysysjä?

HEI! meinasin kaverini kanssa ostaa tollasen G&G GR16 aseen tai gybergunin AK47 tacicalin jäykkä perällä niin kumpi mahtaa olla parempi? perustelkaa Ps. Olen aloittamassa pieni muotoista airsoftia

• Kysyjä?

Anteeksi viime kommentti. Siis tarkoitin tuota G&G CM16 tai G&G GR16 tai jing gong AK47 Tactical jäykällä perällä. Mikä näistä olisi paras. Tai jos osaatte suositella jotain muuta alle 200€ asetta niin voitteko sanoa?

• vastaaja½!

G&G cm16 on paras noista.itellä ollut 2 vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut,jos osaa huoltaa asetta.Ja vielä noista jing jongi aseista, aivan täyttä paskaa,kaveril on ne ja niist hajoo aina jtn ,älä osta! turhaa rahan menoa .

• softeri

itsella on toi cm 16 carbine high speed versio jossa 9.6 v akku,ekalla kokeilukerralla toimi ihan hyvin mutta tokalla se ei vaan suostunu ampumaan vaikka akku oli ladattu valmiiksi. olisiko mitään vinkkejä. Enkä asetta viitti avata kun takuu vielä voimassa

• aseen omistaja

ase on hyvä mutta sen oma lipas ei pysy perässä johtuen kovasta tuli nopeudesta

• Jfiid

Mutta aseen mukana tulee 9,6 v tehoakku,joten jos tätä akkua käyttäessä tulee joku ongelma takuu ei korvaa sitä, sillä käytössä on ollut "tehoakku"

• ncvvt . cxfz

onkos kaan kuitu ase hyvä

• 13+18=30

Juuh, ite tykkään ihan kympillä omasta gr16:stani, joka tosin ei ole se combat machinen vaan "aidon" G&G:n. Tykkään kuiturungosta tosi paljon eikä se mihinkään hajoa.

• ahaaa

Saako tuosta muuten etutähtäimen irroitettua, kun haluaisin laittaa tuohon ns. matalan punapistetähtäimen?

• 1+10=10

Eiköhän onnistu. Enemmän tai vähemmän nätisti ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe