Mikä mättää?? Käytän FF:ää mutta kokeilin myös IE:llä kun yritin etsiä kuvia Googlen kuvahaulla, kuvat eivät lataudu selaimeen. *PRK* Mikä mättää? Kone on ihan kunnossa (?), 2 MT kiinteä laajakaista joka toimii moitteettomasti antaa par aikaa 1,7 MT.
Itse asiassa minulla on sama ongelma toisella koneella joka toimii nettitikulla (2mt).
Ongelma on syntynyt viimeisen Googleulkonäköpäivityksen jälkeen. Onko jokin asetus pielessä vai mitä?
Esim tällä haulla saan auki vain yhden kuvan, tuon Lassin ja Leevin tuossa ylhäällä vasemmalla, muut eivät lataudu, ei IE:lläkään.. MIKSI?? Oisko kellään ideoita??
http://www.google.fi/images?hl=sv&q=lazy&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Kuvat ei lataudu selaimeen
2
426
Vastaukset
- 12
Oletko koettanut muuttaa asetuksia 'sökinställningar', ettei filtteröi mitään kuvia. Hävitä myös Googlen vanhat keksit.
- 13
Jos pääset modeemin asetuksiin (eli sinne, missä piti ihan aluksi valita kaikenlaiset salaustasot ja verkon salasanat ym.) niin koita jos seuraava toimisi:
Mene väilehteen "Firewall" > "Intrusion Detection", tällä sivulla pitäisi olla sitten sellainen otsikko kuin "DoS Detect Criteria", jonka alla on monta kohtaa joihin voi määrittää lukuja. (Nämä välilehdet on A-Linkin modeemista; voivat olla eri nimisiä jos sulla on joku toinen laite, mutta itse asia pitäisi kyllä kaikista löytyä.)
Näistä yksi on "Maximum incomplete TCP/UDP sessions number from same host", jonka tyypillinen oletusarvo on 10. Koita laittaa siihen 30, ja tallenna sitten. Voit laittaa myös 50, mutta itselläni riitti tuo 30.
Ongelma on siis siinä, että palomuuri tulkitsee niin ison kuvakasan latauksen hyökkäysyrityksenä, ja pistää sille stopin, vaikka liikenteen suunta on ulospäin, eli omalta koneelta poispäin! Logeista näkee sen leimana **UDP Flood to Host** tai **SYN Flood to Host**.
Jos ei toimi, niin sitten on kyseessä joku ihan muu juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462