Kokemuksia Shoo!Tag-suojasta

Shoo!tag

Miten toimii koiralla?

17

2754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shootag

      ite ostin viimevuonna. Ei toimi ainakaan meillä. Sen pitää olla koko ajan kosketuksissa (magneettipuolen) koiran ihoon. Eli jos se kääntyy ympäri, vaikutus lakkaa.. Ite pidän koirallani pantaa vain silloin kun menemme ulos. Nyt panta piti olla koko ajan kaulassa ja koko ajan sai vahtia onko magneettipuoli koiran ihoon päin vai ei.
      Eli meillä ei toiminut. En sitä sano etteikö kannattaisi kokeilla jos teillä vaikka toimisi =)

    • plahplah

      EI TOIMI! monta viikkoa ollut kiinni koirassa oikein päin mageetti alaspäin.. Punkkeja enemmän kun koskaan ennen.. ehkä se onkin punkkimagneetti eli vetää niitä koiraan kiinni.. HUIJAUSTA!

    • huslappu

      Silkkaa huijausta... ei muka aiheuta häiriötä millekään elolliselle, mutta hyttysille kyllä :D aaahhahaa. Jos joku haluaa uskoa magneettiväreiden voimaan, niin siitä vain. ShooTag kaulaan ja kuusikkoon! Lappu, jossa on magneetti (jonka toiminta lakkaa(???) neljässä kuukaudessa) ei häiritse ihmistä, ei kuusta, ei koiraa, ei leppäkerttua tai perhosta, mutta hyttystä kyllä? Vai häiritseekö sitäkään? Tai punkkia? Plasebo. Mielenkiintoista, että se toimii mahtavasti kaupunkikoirilla, jotka ei joudu punkkien tms. vaikutuspiiriin, mutta ei toimi maalaiskoirilla, joiden elinympäristö vilisee öttiäisiä.

    • Pahvipaavo2000

      Miten tollaseen vipuun voi edes mennä?! Törkeän huono huijaus ja loukkaus ammattikunnalle.

    • segseg

      Taas tyhmää höynäytetään, olin oikein vihainen kun näin kaupassa tuollaisen huijauskilkkeen myynnissä, kuinka kehtaavat.
      "Laitteella" ei ole mitään fysikaalista toimintaperustaa.
      Sama huijaus kuin jokin aika sitten muodissa ollut "tasapainoranneke", lopulta ranneketta valmistanut firmakin myönsi ettei rannekkeella ole mitään vaikutusta mihinkään.
      Kaikki on vain ihmisten omaa kuvitelmaa.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Lumelääke

      Terv. jenkkiharrastaja

      • Kultsu

        Mulla taas on aivan päinvastainen kokemus. Meillä on toiminut kaksi kesää kultasella noutajalla todella hyvin. Itsekin olin todella skeptinen tästä, mutta päätin kuitenkin kokeilla. Koiralla on ollut normaalisti todella paljon punkkeja ollessamme mökillä ja vieraiden koirat keräävät nykyisinkin kaikki punkit. Siis punkkeja löytyy, muttei meidän koirasta. Minä siis suosittelen.
        Haittapuolena tosiaankin on, että panta pitää olla koko ajan.


      • tiinahannelen
        Kultsu kirjoitti:

        Mulla taas on aivan päinvastainen kokemus. Meillä on toiminut kaksi kesää kultasella noutajalla todella hyvin. Itsekin olin todella skeptinen tästä, mutta päätin kuitenkin kokeilla. Koiralla on ollut normaalisti todella paljon punkkeja ollessamme mökillä ja vieraiden koirat keräävät nykyisinkin kaikki punkit. Siis punkkeja löytyy, muttei meidän koirasta. Minä siis suosittelen.
        Haittapuolena tosiaankin on, että panta pitää olla koko ajan.

        Meillä on myös hyvät kokemukset, vaikka epäilimme myös asiaa niin kumma kyllä toimii... tai ainakin vaikuttaisi toimivan, koska punkkeja ei ole ollut. Samat sanat haittapuolesta...


      • Miro-japsi
        Kultsu kirjoitti:

        Mulla taas on aivan päinvastainen kokemus. Meillä on toiminut kaksi kesää kultasella noutajalla todella hyvin. Itsekin olin todella skeptinen tästä, mutta päätin kuitenkin kokeilla. Koiralla on ollut normaalisti todella paljon punkkeja ollessamme mökillä ja vieraiden koirat keräävät nykyisinkin kaikki punkit. Siis punkkeja löytyy, muttei meidän koirasta. Minä siis suosittelen.
        Haittapuolena tosiaankin on, että panta pitää olla koko ajan.

        Hyviä kokemuksia jo parilta vuodelta. Epäilykset olivat tosin, kun järjellä aatteli, mutta toimi se. Punkit ja hyttyset välttyivät ainakin kolme kuukautta, kun vai muisti pitää lappusen kokoajan , yöt ja päivät kaulassa :)


    • vehnisemo

      Meilläpä käytetty jo kaksi kesää ja toiminut loistavasti. Koko kesänä kolme punkkia. Olen kiinnittänyt magneetin pantaan ns. jeesusteipilla joten magneetti koko ajan ihoa vasten. Pantaa pidän koko ajan. Suosittelen

    • nn__

      Täälläkin käytetty kaksi kesää ja hyvin on toiminut.

    • Skuuuuuuu997

      Meillä ei käytetty viime kesänä yhtään mitään eikä koirassa ollut ensimmäistäkään punkkia.

      Tiesittekö muuten että matkapuhelimessa teillä on paaaaaljon voimakkaampi magneetti kuin tuossa Shootagissa?

      Miten on, onko koirassa ollut punkkeja jos matkapuhelin on ollut mukana ulkoillessa?

      • Korbela

        Olet oikeilla jäljillä. Matkapuhelimen tuottamat sähkömagneettiset kentät ovat bioaktiivisia(kysy vaikka sähköallergikoilta). Muuttuva magneettikenttä vispaa punkin verta(koska veressä on rautaa) ja saa sen tuntemaan olonsa epämukavaksi. Ainoa haittapuoli kännykkää hyödynnettäessä on se että puhelimen antennin tulee olla maan magneettikenttää vastaan kohtisuorassa ja näyttö kiinni ihossa tai eläimen karvoituksessa.


    • 098

      meillä on toista kesää käytössä kummallakin koiralla ja olen todella tyytyväinen, ennen laittoa toisella koiralla oli punkki ja nyt kun ollaan laput kaulaan laitettu ei ole yhtään punkkia ollut.
      Metsässä lenkkeillään 3 kertaa päivässä.

    • punkiton

      Täyttä hölönpölöä! Mutta uskoo ken tahtoo :D

    • punkit hittoon

      Meillä oli viime kesänä ensimmäisen kerran tämä kyseinen kortti koiran kaulassa. Sitä ennen käytin apteekista ostettua punkkipantaa, siitä koira sai iho oireita mutta tämä kortti todella toimii. Ennen kortin laittamista löysin yhden punkin mutta sen jälkeen ei punkin punkkia kolmeen kuukauteen.

    • lyydia_*

      Täällä koiran kaulapantaan kiinnitettävä tehokas magneetti (neodyymi), jonka teho säilyy. ja sitä voi käyttää vuosia. Jos paksumpi kaulapanta, kannattaa ostaa myös pidennysosa. Itse laitoin ruuvattavaan osaan vähän pikaliimaa, ettei ruuvi itsestää löysty ja magneetti tipu.

      https://adiella.energetix.tv/shop/article/2000_ft/690

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe