AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / pyykinpesupaikka

pyykinpesupaikka

7 Vastausta 259 Lukukertaa
Hei! Missä päin Riihimäkeä olisi paikka jossa voisi pestä pyykkiä? Meillä oma pesukone hajosi tarvitsis johonki päästä pesemään...

Pyykkiä

Ei täällä muuta pesupaikkaa ole, kuin vain se oma kone, tai jos asuu kerrostalossa, niin oman talon pyykkitupa.
sitä mä vähän pelkäsinkin...

Se on

siellä sun kylppärissä. Vai onko sulla ämpäritkin menneet rikki?
Ahahah! Olitpa hauska! Ihan itekö keksit tuon?! :D

Atomissa

oha tuol risman kauppakeskuksessa joku pesula, pullonpalautuksen ja postin vieresä. sollin pesula vai mikä se oli, vai saaks sinne viiä pyykkiään? emmää tiä, josse on vaan firmoille tarkotettu tyävaatteijjen pesuun, mee kysyy ihmees.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No eihän sinne SOL:in pesulaan itse voi mennä pyykkiä pesemään !!! Käsittääkseni aloittaja tarkoitti paikkaa, missä hän voisi itse pyykkinsä pestä.

SOL Pesulapalvelut

SOL Pesulapalvelut on pohjoismaiden suurin kemiallisen pesulan ketju. SOL Pesulapalvelut palvelee yksityisiä asiakkaita ja yrityksiä monin tavoin. SOL Pesulat (65 kpl) ympäri Suomen palvelevat siellä, missä asiakkaat liikkuvat ja asuvat. Pesemme lähes kaikki vaatteet pesulamyymälöissämme, niinpä voit kertoa toiveesi suoraan tekstiilinkäsittelyn ammattilaiselle. Näin varmistamme laadukkaan pesu- ja viimeistelytuloksen. Vaatteiden toimitusaika on minimissään 3 tuntia, laadusta tinkimättä.

pyykit

Osta kaupasta pesukone, mitä siinä yrität kerjää
 /   /  /  / pyykinpesupaikka

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta