mikähän näistä aseista olisi luotettavin ja tehokkain/hinta-laatusuhteeltaan paras: cyma ak47 beta (cm037), jing gong a47-b beta spetznatz, G&G gr16 carbine combo"high speed", G&G rk47 combo"high speed" vai jing gong g36c?????hinta pitäisi olla alle 200€
mikä sähköaseeksi
16
354
Vastaukset
- .
ota g36
- smokeman
kiitos mutta lisään vielä että perustelut ois ihan kivat et voisin ite kattoo mikä sopis parhaaks ekaks sähköks
- stalinkitten
smokeman kirjoitti:
kiitos mutta lisään vielä että perustelut ois ihan kivat et voisin ite kattoo mikä sopis parhaaks ekaks sähköks
Itse suosittelen tuota cyman beta spetsnazia. Cymahan tekee parhaat kiinalaiset kalashnikovit heti realswordin jälkeen. Ja itse ainakin ostaisin ensimmäiseksi aseeksi tuon cyman betan. Jos saat toimivan kappaleen niin siinä sulle ase. Ainahan maanantaikappaleen voi takuussa vaihtaa. Suositteln.
- smokeman
stalinkitten kirjoitti:
Itse suosittelen tuota cyman beta spetsnazia. Cymahan tekee parhaat kiinalaiset kalashnikovit heti realswordin jälkeen. Ja itse ainakin ostaisin ensimmäiseksi aseeksi tuon cyman betan. Jos saat toimivan kappaleen niin siinä sulle ase. Ainahan maanantaikappaleen voi takuussa vaihtaa. Suositteln.
onkos tää cybergunin tekemä beta jotenki erilainen ku on halvempi mutta kovempi lähtönopeus??? jos ois rahaa nii ostaisin kyl cyman metallisen aksun bakeliitti lippaal mut ku ei oo proairsoftis varastos ja milgearist on 16 euroo kalliimpi
- stalinthecatmatte
smokeman kirjoitti:
onkos tää cybergunin tekemä beta jotenki erilainen ku on halvempi mutta kovempi lähtönopeus??? jos ois rahaa nii ostaisin kyl cyman metallisen aksun bakeliitti lippaal mut ku ei oo proairsoftis varastos ja milgearist on 16 euroo kalliimpi
cyybergunin aseet ovat vai cyyberin omiin paketteihin pakattuja aseita. Ovat todennäköisesti sama ase mutta kauppaon vain katsonut kyyperkunin paketista lähdöt.
- smokeman
stalinthecatmatte kirjoitti:
cyybergunin aseet ovat vai cyyberin omiin paketteihin pakattuja aseita. Ovat todennäköisesti sama ase mutta kauppaon vain katsonut kyyperkunin paketista lähdöt.
Katsotaan nyt minkä aseen ostan jos ostan kun on pienoinen rahapulakin. Ostan tuon metallisen Cyma aks74u:n jos rahat riittää ja jos ei riitä niin sitten varmaan tuo cybergunin beta.
- Khyllä
smokeman kirjoitti:
Katsotaan nyt minkä aseen ostan jos ostan kun on pienoinen rahapulakin. Ostan tuon metallisen Cyma aks74u:n jos rahat riittää ja jos ei riitä niin sitten varmaan tuo cybergunin beta.
Mä suosittelen noit kahta Cymaa.
- laatukamaavaansuoraa
Khyllä kirjoitti:
Mä suosittelen noit kahta Cymaa.
kavereilla on cyman aseita ihan ookooita paitsi akut ja ne ulkopalat tippuu, mutta mulla on gr16 ja on muute hyvä sarja on tosi hyvä ainoa huono juttu on se hicu lipas joka on ihan paska kanattaa ostaa siihe mukaan niitä king arms lippaita.
- smokeman
laatukamaavaansuoraa kirjoitti:
kavereilla on cyman aseita ihan ookooita paitsi akut ja ne ulkopalat tippuu, mutta mulla on gr16 ja on muute hyvä sarja on tosi hyvä ainoa huono juttu on se hicu lipas joka on ihan paska kanattaa ostaa siihe mukaan niitä king arms lippaita.
Ok mutta olen kuullut että tuo gr16 lakkaa joskus yhtäkkiä toimimasta ja että ei oo oikeen hyvä
- G&G GR16
smokeman kirjoitti:
G&G GR16 se on unelma ase jokaiselle aloitelialle siinä on muovia joisakin paikoissa niin se on kevyt mutta älä pelkää G&G aseiden muovi osat ovat todella kovia ei hajoa käsiin ja kantamakin on pitkä ja tarkka ase on myö ja lähtönopeus...ihan kuin unta hyvää unta mutta oikea aseen nimi on G&G GR16 Light Carbine mutta se on hyvä ase kokeneelle pelaajallekin.Ostakaa ihmeessä
- airsoft tietäjä
G&G GR16 kirjoitti:
G&G GR16 se on unelma ase jokaiselle aloitelialle siinä on muovia joisakin paikoissa niin se on kevyt mutta älä pelkää G&G aseiden muovi osat ovat todella kovia ei hajoa käsiin ja kantamakin on pitkä ja tarkka ase on myö ja lähtönopeus...ihan kuin unta hyvää unta mutta oikea aseen nimi on G&G GR16 Light Carbine mutta se on hyvä ase kokeneelle pelaajallekin.Ostakaa ihmeessä
Kannattaa ottaa joku tukkiperä ase koska siinä piisaa akku tehoa talvellakin g&g gr16 on avo etu päällä joten akku ei toimi kylmällä säällä (-20). Tukki perään menee iso akku ja pysyy lämpimänä toi aksu ei ole hyvä valinta jos aikoo talvella pelata!!!
- Gr16
Itselläni on ollut tuo Gr16 light carbine nyt 1 vuosi ja on toiminut hyvin, mutta kun sun kysymyksestä on jo 2-vuotta niin ootjo varmaan ostanusen...
- pro.airsoftaaja
Ekana sähkönä suosittelen jotain Cyman AK-47:kaa
- sähköase
osta tää: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_D_COM.html
eli ja -
tarkka
tehokas
mukana tulee kuulia ja lasit
akun ansiosta hyvä sarjatuli
hi-cap lipas
ei liian painava
miinuksia ei löydy ite aion ostaa ton ja oon lukenu arvosteluja - softguy
jos aiot ostaa ekaks sähkö aseeks nii kannattaa ostaa g36c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462