Petsku jätti Viivin!

?????

Täh? Juuri ehkä viikko sitten Petsku osti kihlatulleen moottoripyörän??? Ja hehkuttivat onnea! Nyt Petsku sanoo, jätti Viivin, käski tyhjentämään asunnostaan tavaransa ja lähtemään lätkimään???? Mitä on tapahtunut?

54

3004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussauskopissa

Onko Lotharilla sormensa pelissä (vastaa rehellisesti) ?

• Lopeensa kyllästynyt

Eikö tänne voi kirjoittaa ainoatakaan viestiä, johon tuo vitun Lothar-mulkero ei tulisi pätemään?

Mikä vitun aivovamma silläkin on? Ei voi käsittää!

• Reality check

Tuskin Viivi suostuisi edes okentamaan kyseisen hintelän papan päälle!

Joku rajasentään noihin viesteihin!

• suvi19.

• Vahingonilo

Miten käy sen Viivi-tatuoinnin?

Taisi valemiljonäärin todellinen luonne paljastua viimeinkin.

• Tahtoo tiätää

Jes. Mutta missä on Porsche?

• joopa se joo

Viivi kyllästyi syömään Kebabia tai Porschesta loppui bensa.

• Oikein!

Näin minäkin arvelen.

• jooo...

Siis Viivi jätettiin, eikä toisinpäin.

• viukkari

Liittykö tähän jotenkin ne poliisin antamat sähkikset? Ne oli vissiin ajanu kännissä autolla ja poliisit oli antanu niille sähkiksii. Siis hölmöilleet PAHASTI ja nyt sit tuli ero. Sitä ne häpee.

• ahmed on aina ahmed

miten käy sille porschelle jonka ahmed antoi viiville?
        palauttaako viivi virtuaali porschen takaisin turkinpippurille :) vai ettei siinä vaan käynyt niin että tuo virtuaali ajoneuvo katosi multiyrittäjän autopesullassa liiallisen liuottimen käytöstä ! nyt jo toinen ajoneuvo joka on näkymätön..hehehe...
        ahmed voisi ottaa tuksun niin saisivat yhdessä hevostella olemattomilla asioilla !

• Bumbattava Barbara

Pumpattiin täyteen ja vaihtoon meni.

• Vihaankaikkeajne

Kuinka tyhmä nainen ottaa mieheltään tuollaisia lahjoja vastaan vajaan vuoden tuntemisen jälkeen? Ei ehkä ihan terve suhde, jos rakkaus pitää "maksaa". Ja missä on naisen oma kunnianhimo? Sanoisin, että molemmat ovat ns. turhia julkkiksia.

• pizza enrico
        Vihaankaikkeajne kirjoitti:

Kuinka tyhmä nainen ottaa mieheltään tuollaisia lahjoja vastaan vajaan vuoden tuntemisen jälkeen? Ei ehkä ihan terve suhde, jos rakkaus pitää "maksaa". Ja missä on naisen oma kunnianhimo? Sanoisin, että molemmat ovat ns. turhia julkkiksia.

missä ne turkkilaisen antamat lelut on? = ei missään

• inna-27

Voi Viivi-parkaa, nyt sulkeutu rahahanat. Milläs se pätkä nyt sit shoppailee.. Tosin tää ero nyt ei ollu mikään uutinen, sen arvas heti alusta asti. Nauratti sillon ku ne joka lehdessä hehkutti rakkauttaan, ja ei ollu vaikee arvata kuinka siinä lopulta käy. Haa haa, sanon mä!

• perin kateellinen

Mutta jos ne rahat on hanoineen olleet yhtä virtuaalisia kuin se Porssekin, niin eihän tässä kuinkaan ole käynyt.

• ...

Voi ei Pensselisetä Petsku jätti Viivin ...

• The Boss

nyt kohta paljastuu sen pakolaisen töppäykset.

täys tyhjätasku paskajaakko se on.

• kukkuuuuuuu
        The Boss kirjoitti:

nyt kohta paljastuu sen pakolaisen töppäykset.

täys tyhjätasku paskajaakko se on.

hahahah..... euroopan johtava spesial siivous ! missä on on muualla toimipisteitä ku tuo kotisivunen tarjonta? se ei oo kansainvälistä vaikka toimiikin lentokentän kupeessa :)

ei ne suuret luulot vaan ne pienet menot :=)

• Siru26

Kyllä ne ns. kunniamurhien uhrit on yleensä ulkomaalaisia. Muslimit ottaa yleensä vakavasti vain musliminaiset. Länsimaiset naiset on pääsääntöisesti h...a ja viihdykettä. Harva niistä länsimaisen naisen takia on valmis vankilaan menemään. Jos oikeasti aikoo avioitua kihlatun kanssa, ei sitä dumpata pikku riidan takia. Iranissa varmaan odottaa oikea tuleva aviovaimo.

• lähetti ..

Petskulle tekstarin, josta ei voinut kieltäytyä.

• Siru26

Suomalaisten miesten kuvitelmissa ulkomaalaiset miehet juoksee suomalaisten naisten perässä ja että suomalaisen naisen tapailu on niille joku suuri unelma. Tosiasia on kuitenkin se, että useimmat niistä ei ota suomalaisia naisia vakavasti, vaan tapailee monia yhtä aikaa ja kyllästyy nopeasti yhteen. Pezhmannilla ei välttämättä ole ollut aikomustakaan jatkaa Viivin kanssa kovin pitkään, vaan esim. saada julkisuutta yritykselleen. Ei kihlausta pureta pikku seikkojen vuoksi, jos oikeasti aikoo avioitua ko. henkilön kanssa. Viivi muuttakoon takaisin murjuunsa. Eipä tarvi lukea lehdistä enää siitä, minkä lelun se seuraavaksi mieheltään saa.

• suomalainen nainen

Musumiehelle on myös kasvojen menetys se, ettei pysty maksamaan kaunottarensa kalliita leluja vaan joutuu median edessä nöyrtymään ja palauttamaan luototuslaitoksille autot, mopot ja helyt. Silloin on paljon siistimpää vetäytyä kuvioista jättämällä koko muija. Sen bisnekset joutuis muutenkin huonoon valoon.

• ................
        suomalainen nainen kirjoitti:

Musumiehelle on myös kasvojen menetys se, ettei pysty maksamaan kaunottarensa kalliita leluja vaan joutuu median edessä nöyrtymään ja palauttamaan luototuslaitoksille autot, mopot ja helyt. Silloin on paljon siistimpää vetäytyä kuvioista jättämällä koko muija. Sen bisnekset joutuis muutenkin huonoon valoon.

Ei vois vähempää kiinnostaa tämän parin toilailut.

• tiskirätti.

Eikös tuo olekin juurikin mitä mieltä suomalaiset miehet ovat? Sitähän juuri kaikki yrittävät takoa noiden suvaitsevaisten patjojen kalloon.

Luuletko sinä valkoisten miesten arvostavan suvaitsevaisia panopuita? Oletko ehkä itse haksahtanut näihin naistenlehtien moku-hehkutuksiin?

• Letku Letkeä

On pumpattu tarpeeksi, on aika pumpata muuta.

• tai vitun tyhmä!

tämä petsku, sanoi yhdessä haastattelussa, että isänsä on suuri liikemies jne...sitten luin jostain lehdestä, että sen faija omistaa jonkun räkälän jossain kontulassa tai muussa vastaavassa paikassa...ou yeah....!!!:-)

• .hienoa pesta autoja
        tai vitun tyhmä! kirjoitti:

tämä petsku, sanoi yhdessä haastattelussa, että isänsä on suuri liikemies jne...sitten luin jostain lehdestä, että sen faija omistaa jonkun räkälän jossain kontulassa tai muussa vastaavassa paikassa...ou yeah....!!!:-)

hyva ruoka siela on ja murjaninkuningas on poikalla autopesula

• ei muutakun ihonsiirto tallinnassa tai sitten vaikka uuden kullan nimi tilalle, jos vaikka löytys joku melkein saman niminen, ei tarttis niin paljon korjailla :D

• muuttaa käsivarteen

ja sit vaan alkaa kovasti ryyppäämään valkoista ja punaista :) on meitä joka junaan.. sillähän on se maailman "paras" autopesula ei ku tunkee ranteen sinne ja kas kas katoo tatuointi samallalailla kun se luvattu moottoripyörä ja porsche.

huom yrittäjät ! lisätkää firman nimeenne Europe niin yrityksestänne tulee heti kansainvälinen esim tmi Matti Leivosen putkipalvelu Europe

• 17+11=28

Taisi pesussa liueta ainoastaan muijakaveri, sellaista on autopesulan työntekijän arki. Eikö nuo liuottimet ole haitallisia pitemmän päälle käytettynä, siltä ainakin vaikuttaa?

Missähän se moottoripyörä ja Porsche on tällä hetkellä? Jätkä ite kuulemma on jossain kaverin virtuaalijahdilla Etelä-Ranskassa? Mites käy kun pizzanpaistaja herää päiväuniltaan?

• Siru26

Siis tää Pezhmannin varallisuus tuntuu olevan suomalaismiehille se ylitsepääsemätön juttu. Ei niitä niin häiritse se, että se tapaili lyhyttä lappalaisnaista, vaikka sekin vähän kaivelee. Iranista muuttaneet usein on varakkaista suvuista, koska ne on shaahin kannattajia, jotka on poliittisen suuntauksensa takia paenneet Iranista. Shaahia kannattivat usein varakkaat, maan eliitti ja Ahmadinejadia/vallankumoushallitusta maan köyhät. Iranilais- ja arabimiljonäärejä maailmassa riittää. Yrittäkää nyt oppia elämään sen asian kanssa, että kaikilla Suomen maahanmuuttajilla ei mene yhtä huonosti tai huonommin kuin teillä. Samanlainen oikeus niillä on vaurastua työtä tekemällä kuin suomalaisillakin.

• Siru26

Sinänsä tämä Pezhman on ihan yhtä turha ja samanlainen julkisuudentavoittelija kuin ex-kihlattunsakin. Mutta ei minua hänen yritteliäisyytensä ja aktiivisuutensa työelämässä ja niiden tuoma varallisuus häiritse.

• k ii

Hanki elämä!

• Kyllä vaan...

Vielä yhdenkään ns. julkkisparin yhteiselon kestävyyteen en oo koskaan uskonu niin vähän, kun tuon kaksikon!

Kello tikittää myös Aitolehden parisuhteelle...

• perin kateellinen

Eikös Marttiina ole juuri ottamassa silikoneja Tallinnassa. Ehkä uusilla tisseillä mennä kitkutetaan parisuhdetta taas muutama kuukausi. Sitten pitää keksiä taas jotain uutta ja jännittävää. Eksokin voisi leikkauttaa naamansa aivan uuteen uskoon, niin parisuhde saa aivan uutta pontta, kun vaimo voi kuvitella olevansa vieraissa. Sitten ehkä pitää taas ruveta lastentekoon. Kun entinen kasvoi jo vauvaiästä pois eikä kohta enää olekaan söpö. Sen jälkeen voisi kehitellä vaikka jonkun kolmiodraaman suhteen piristykseksi ja toinen voisi tulla vaikka uskoon. Jos tämäkään ei jaksa kantaa suhdetta niin voisi vaikka masentua ja kirjoittaa kirjan. Saa silleen kivasti sisältöä elämään.

• BB-Pissis
        perin kateellinen kirjoitti:

Eikös Marttiina ole juuri ottamassa silikoneja Tallinnassa. Ehkä uusilla tisseillä mennä kitkutetaan parisuhdetta taas muutama kuukausi. Sitten pitää keksiä taas jotain uutta ja jännittävää. Eksokin voisi leikkauttaa naamansa aivan uuteen uskoon, niin parisuhde saa aivan uutta pontta, kun vaimo voi kuvitella olevansa vieraissa. Sitten ehkä pitää taas ruveta lastentekoon. Kun entinen kasvoi jo vauvaiästä pois eikä kohta enää olekaan söpö. Sen jälkeen voisi kehitellä vaikka jonkun kolmiodraaman suhteen piristykseksi ja toinen voisi tulla vaikka uskoon. Jos tämäkään ei jaksa kantaa suhdetta niin voisi vaikka masentua ja kirjoittaa kirjan. Saa silleen kivasti sisältöä elämään.

Pitikö toi salarakas ja Tribaali-Esko sotkea nyt tähänkin ketjuun kerta kaikkiaan kuvottavaa.

• juurikin...
        perin kateellinen kirjoitti:

tolla samalla linjalla olin! Avioliitto on hyvin arkista puuhastelua ja kun ikuiset rakkaudet on hehkuteltu mediassa puhki, niin ei siinä enää paljonkaan jää "turhanjulkisuuden"-aihioita.

• mikä varallisuus?
        juurikin... kirjoitti:

tolla samalla linjalla olin! Avioliitto on hyvin arkista puuhastelua ja kun ikuiset rakkaudet on hehkuteltu mediassa puhki, niin ei siinä enää paljonkaan jää "turhanjulkisuuden"-aihioita.

Minulle on kuule ihan sama mihin suuntaa tämä petzmanni haluaa pyllistää ja mikä on hänen taustansa, oli shaani tai vaikka tningis chaani, mutta rahaa hänellä ei ole, toisin kuin yrittää esittää, se vituttaa!

Minulla tuskin on raha asioissa kadehtimisen aihetta kenellekään, olen rikasta metsänomistaja sukua, sehän se just onkin mikä näissä kaikenmaailman martina aitolehdissä ja muissa turhiksissa ottaa pannuun, kun nämä ei OIKEASTI OLE YHTÄÄN MITÄÄN vaan kunhan esittävät, ja velkaa on suut ja korvat täynnä!!!

• perin kateellinen
        BB-Pissis kirjoitti:

Pitikö toi salarakas ja Tribaali-Esko sotkea nyt tähänkin ketjuun kerta kaikkiaan kuvottavaa.

Totta kai piti ottaa tähän ketjuun kaikki mahdolliset turhimot. Kuinkas muuten sitten? Eikös tässä ollut jo Lottana, Tuksu ja muut sankarit jotka pitää mainita aina toistensa yhteydessä. =)))

• Ali Deai
        mikä varallisuus? kirjoitti:

Minulle on kuule ihan sama mihin suuntaa tämä petzmanni haluaa pyllistää ja mikä on hänen taustansa, oli shaani tai vaikka tningis chaani, mutta rahaa hänellä ei ole, toisin kuin yrittää esittää, se vituttaa!

Minulla tuskin on raha asioissa kadehtimisen aihetta kenellekään, olen rikasta metsänomistaja sukua, sehän se just onkin mikä näissä kaikenmaailman martina aitolehdissä ja muissa turhiksissa ottaa pannuun, kun nämä ei OIKEASTI OLE YHTÄÄN MITÄÄN vaan kunhan esittävät, ja velkaa on suut ja korvat täynnä!!!

Älkäkää sotkeko tänne noita b-julkkuja kuten Marttina ja Esko! Kaunis Viivi ja Iranin poika oli jotain elämää suurempaa. Ainakin meille taviksille. Sääli aina ettei rakkaus kestä.

• .......
        mikä varallisuus? kirjoitti:

myös se on ihan sama, onko tämä Petsku rikas vai ei. Tietysti verot pitäs maksaa ja muutenkin puhtaat jauhot pussissa. En minä tiedä onko Aitolehti miehinensä nyt niin hirveesti noussut julkisuudessa esille rikkauden tähden? Jos näin on, niin sitten mulla on aukko sivistyksessä, mutta en luekkaan seiskaa juuri ikinä.

Tuntuu just, että toi "rahaa löytyy" -tyylinen asenne provosoi suomalaisia kaikkein eniten! Tottakai se on naurettavaa, että pitää julkisuudessa elvistellä rahoillaan, mutta yhtälailla se on naurettavaa, että sellaisesta pitää tuollatavalla provosoitua!

Oon huomannut omassa elämässäni, että ne jolla rahaa on lapsuudessa nuoruudessa ollu niukemmin suhtautuu kaikkein kriittisimmin jonkun toisen ihmisen rikkauteen ja heihin on iskostunut kaikkein voimakkaimmin se "raha ratkiasee"-asenne. Siellä se perisuomalainen "kateus".
        Itse taas oon tullu perheestä, jossa rahaa on ollut ihan riittävästi, eli vaikkein nyt miljonääriä sentään, niin rahaa on saanut aina kun sitä on tarvinnut.
        Huomaa vaan miten erillainen asenne rahaan ja rikastumiseen on itsellä, verrattuna näihin ensinmainittujen perheiden kavereihin, vaikka heistäkin monet on päässeet hyville liksoille elämässään.

Siksi mahdan pikkaisen epäillä..."arvon rikkaan metsänomistajasuvun vesa"...onko asiat sittenkään näin, kun kerran jaksat provosoitua tollasesta?!;D

Minua ei siis tosiaankaan ärsytä näissä pariskunnissa se, onko heillä rahaa vai ei tai jos on rikkaita, niin millätavalla ollaan rikastuttu(kunhan se on jotakuinkin laillista!). Enemmän kiinnostaa julkkiksessa se, onko hänellä oikeasti mitään sanottavaa vai onko homman nimi se, että julkisuudessa on vaan pysyttävä hinnalla millä hyvänsä, ilman mitään muuta missiota!

• mitä uskot!
        ....... kirjoitti:

myös se on ihan sama, onko tämä Petsku rikas vai ei. Tietysti verot pitäs maksaa ja muutenkin puhtaat jauhot pussissa. En minä tiedä onko Aitolehti miehinensä nyt niin hirveesti noussut julkisuudessa esille rikkauden tähden? Jos näin on, niin sitten mulla on aukko sivistyksessä, mutta en luekkaan seiskaa juuri ikinä.

Tuntuu just, että toi "rahaa löytyy" -tyylinen asenne provosoi suomalaisia kaikkein eniten! Tottakai se on naurettavaa, että pitää julkisuudessa elvistellä rahoillaan, mutta yhtälailla se on naurettavaa, että sellaisesta pitää tuollatavalla provosoitua!

Oon huomannut omassa elämässäni, että ne jolla rahaa on lapsuudessa nuoruudessa ollu niukemmin suhtautuu kaikkein kriittisimmin jonkun toisen ihmisen rikkauteen ja heihin on iskostunut kaikkein voimakkaimmin se "raha ratkiasee"-asenne. Siellä se perisuomalainen "kateus".
        Itse taas oon tullu perheestä, jossa rahaa on ollut ihan riittävästi, eli vaikkein nyt miljonääriä sentään, niin rahaa on saanut aina kun sitä on tarvinnut.
        Huomaa vaan miten erillainen asenne rahaan ja rikastumiseen on itsellä, verrattuna näihin ensinmainittujen perheiden kavereihin, vaikka heistäkin monet on päässeet hyville liksoille elämässään.

Siksi mahdan pikkaisen epäillä..."arvon rikkaan metsänomistajasuvun vesa"...onko asiat sittenkään näin, kun kerran jaksat provosoitua tollasesta?!;D

Minua ei siis tosiaankaan ärsytä näissä pariskunnissa se, onko heillä rahaa vai ei tai jos on rikkaita, niin millätavalla ollaan rikastuttu(kunhan se on jotakuinkin laillista!). Enemmän kiinnostaa julkkiksessa se, onko hänellä oikeasti mitään sanottavaa vai onko homman nimi se, että julkisuudessa on vaan pysyttävä hinnalla millä hyvänsä, ilman mitään muuta missiota!

En ole mikään miljardööri, mutta omistamme silti lähes kaikki metsät ja pellot eräältä keskisuurelta paikkakunnalta. Etkö ymmärrä, että se todellakin pistää vihaksi, kun julkisuudessa kaikenmaailman persaukiset petskut esittää jotain miljinääriä ja MINÄ TIEDÄN, että rahaa niillä ei ole. Se on juuri se asia mikä minua henk.koht ottaa päähän. Ja martina aitolehden kaltaisille turhiksille voin sanoa, että "rumat ja köyhät ne vaatteilla koreilee". Eli sen takia vedin hänet tähän keskusteluun mukaan, kun minun mielestäni hän on juuri perikuva sellaisesta ihmisestä, joka ei ole(siis minun mielestäni) minkään näköinen mutta saahan sitä rumankin ihmisen näyttämään edes joltain, kun on tarpeeksi hyvin leikelty, meikattu ja puettu.

ennen oli asiat paremmin, sanotaan kun vanhempani ovat olleet nuoria, niin silloin arvostettiin esim meidän perheen tapaisia rikkaita sukuja, eikä kaikenmaailman ex-malli pellejä!

Jenkeistä tulee kaikki tälläinen paska, mutta ilmeisesti se kiehtoo valtaväestöä ihannoida näitä tyhjä taskuja, koska ovat niin "hyvännäköisiä" mutta edelleen sanon, että KÖYHIÄ!

-Rikas mies 28v-

• heh...
        mitä uskot! kirjoitti:

En ole mikään miljardööri, mutta omistamme silti lähes kaikki metsät ja pellot eräältä keskisuurelta paikkakunnalta. Etkö ymmärrä, että se todellakin pistää vihaksi, kun julkisuudessa kaikenmaailman persaukiset petskut esittää jotain miljinääriä ja MINÄ TIEDÄN, että rahaa niillä ei ole. Se on juuri se asia mikä minua henk.koht ottaa päähän. Ja martina aitolehden kaltaisille turhiksille voin sanoa, että "rumat ja köyhät ne vaatteilla koreilee". Eli sen takia vedin hänet tähän keskusteluun mukaan, kun minun mielestäni hän on juuri perikuva sellaisesta ihmisestä, joka ei ole(siis minun mielestäni) minkään näköinen mutta saahan sitä rumankin ihmisen näyttämään edes joltain, kun on tarpeeksi hyvin leikelty, meikattu ja puettu.

ennen oli asiat paremmin, sanotaan kun vanhempani ovat olleet nuoria, niin silloin arvostettiin esim meidän perheen tapaisia rikkaita sukuja, eikä kaikenmaailman ex-malli pellejä!

Jenkeistä tulee kaikki tälläinen paska, mutta ilmeisesti se kiehtoo valtaväestöä ihannoida näitä tyhjä taskuja, koska ovat niin "hyvännäköisiä" mutta edelleen sanon, että KÖYHIÄ!

-Rikas mies 28v-

Jos on kusta päässä, niin on ihan sama ootko rikkaasta suvusta vai rutiköyhästä. Tekeekö se sitäpaitsi susta jotenkin erityisen ihmisenä, jos olet vaan sattunut syntymään rikkaaseen sukuun?
        Tuohan on just sitä jenkkipaskaa pahimmillaan, että kaikenmaailman Hiltonit saa valtavaa ihailua aikaan, kun ovat vain sattuneet syntymään tiettyyn sukuun. Amerikassahan nimenomaan arvostetaan sitä, kuinka rikas olet...

Minusta on ainakin hyvä, että suomessa ollaan päästy tästä "kahden kerroksen väkeä" -kulttuurista pois. Suomessa voi julkkiksen työtä ja saavutuksia arvostaa vaikka nämä ois ihan tavallisen pulliaisen kuukausiliksoilla(esim. monet näyttelijät).

Eli edelleen...minulle on ihan sama, miten paljon petskuilla tai aitolehdillä on oikeasti rahaa. En vaan pidä heistä ihmisinä/julkkiksina ja juuri tuollaiset 7-päivää julkkikset on ihan hanurista!

• luamanni

Pezhman Ahmadi ei olekaan Hunksien tanssija

12.5.2010 11:23
      A A

Helsingin Sanomat
      Rosemarie Särkkä

Viivi Pumpasen avomiestä Petzhman Ahmadia on tituleerattu Scandinavian Hunksien tanssijaksi, vaikka todellisuudessa tämä ei läpäissyt ryhmän koeaikaa viime vuonna.

Viivi Pumpasen avomiestä Petzhman Ahmadia on tituleerattu Scandinavian Hunksien tanssijaksi, vaikka todellisuudessa tämä ei läpäissyt ryhmän koeaikaa viime vuonna.

Runsaasti julkisuudessa viime aikoina esiintynyt Pezhman "Petsku" Ahmadi ei ole päässyt koeajalta Scandinavian Hunks -tanssiryhmän varsinaiseksi jäseneksi. Asiasta kertoo MTV3:n Viihdeuutiset. Ahmadi tunnetaan tämän vuoden Miss Suomen Viivi Pumpasen avomiehenä.

Ahmadia on nimitetty julkisuudessa jatkuvasti tanssiryhmän jäseneksi, mutta tämä ei ryhmän mukaan pidä paikkaansa.

"Pezhman Ahmadi ei ole Scandinavian Hunks -showryhmän jäsen eikä esiinny kyseisessä ryhmässä tai edusta ryhmää. Pezhman on ollut vuonna 2009 Scandinavian Hunksien harjoittelukokoonpanossa koeajalla. Varsinaisen Scandinavian Hunks -ryhmän jäseneksi valitaan harjoittelukokoonpanosta esiintyjät vasta koeajan ja muutaman koe-esiintymisen perusteella", Scandinavian Hunks tiedottaa Viihdeuutisten mukaan.

Tanssiryhmän varatoimitusjohtajan Samuli Järvisen mukaan Ahmadin jääminen ryhmän ulkopuolelle johtui liian vähäisestä harjoittelusta.

"Ryhmän jäseneksi pääsemiseksi hänellä ei vain ole ollut aikaa harjoitella riittävästi show'ta ja sen vaatimia koreografioita sekä esiintymistä", Järvinen kertoo Viihdeuutisille.

• petskunkaveri

Petsku kehuskeli Lepuskissa baarissa kaverilleen pari viikkoa sitten, että maksaa Viiville silarit synttärilahjaksi. Viivi ei vissiin sitten tykännytkään ideasta..

• ,
        petskunkaveri kirjoitti:

Petsku kehuskeli Lepuskissa baarissa kaverilleen pari viikkoa sitten, että maksaa Viiville silarit synttärilahjaksi. Viivi ei vissiin sitten tykännytkään ideasta..

voe voe sentään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2304
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      176
      1892
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      71
      837
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe