Keskihinta Q2 2009 = 1.931€
Keskihinta Q2 2010 = 2.126€
Keskimääräinen vuokra 2010 = 10,55€
Keskimäärin 80 neliön vuoden tuhnuttelu maksoi arvonnousuna 15.600€, lisäksi vuokraan 10.128€.
Ihanan kallista. Vain todella rikkailla on varaa tuollaiseen harrastukseen, hevosen pito ei ole mitään tuhnutteluun verrattuna.
Kallis harrastus tuo tuhnutus
10
228
Vastaukset
- kateeksi käy
Kyllä täytyy olla pinkka kunnossa että on vara vuokralla asua, itse yritin vuoteen 2006 saakka sitten ei vain enää perse kestänyt ja oli pakko siirtyä omistusasumiseen ja vuotta myöhemmin myös vuokranantajaksi. Ei vain yksikertaisesti normaali palkansaajalla ole moiseen varaa.
- harrastuss
Miksiköhän tuhnuttamista ei hehkuteta enemmän rikkaiden harrastuksena. Sitä voi todellakin verrata mihin tahansa luksus-harrastukseen, jossa raha poltetaan saamatta juuri mitään vastineeksi.
Tästäkö uusin trendi varakkaille ihmisille, ala tuhnuksi niin tunnet itsesi äveriääksi kun rahaa palaa isot määrät ja helposti.- maksuvapaat?
Pankinjohtaja heitti sinut pihalle, kun rukoilit maksuvapautus aikaa. Eikö sanonutkin,että kerää vaikka pulloja.. Nyt itket täällä..
- kaltaisillesi
maksuvapaat? kirjoitti:
Pankinjohtaja heitti sinut pihalle, kun rukoilit maksuvapautus aikaa. Eikö sanonutkin,että kerää vaikka pulloja.. Nyt itket täällä..
vuokraluusereille. Jatka vaan vähien rahojesi hassaamista vuokraan, meikäläisellä varallisuus kertyy jatkuvasti.
Ja tiedoksesi, että niitä lyhennysvapaita (käytä nyt edes oikeita termejä, ääliö) tarvitsisin vasta 3-4 vuoden työttömyyden jälkeen. Ja töitähän riittää.
Eli tässä paskaiset naurut sulle: BUHAHAHAHHAAH!!! - no kapitalisti
kaltaisillesi kirjoitti:
vuokraluusereille. Jatka vaan vähien rahojesi hassaamista vuokraan, meikäläisellä varallisuus kertyy jatkuvasti.
Ja tiedoksesi, että niitä lyhennysvapaita (käytä nyt edes oikeita termejä, ääliö) tarvitsisin vasta 3-4 vuoden työttömyyden jälkeen. Ja töitähän riittää.
Eli tässä paskaiset naurut sulle: BUHAHAHAHHAAH!!!tee sä vaan niitä duunejas,mä laitan aamupalaa vasta klo0900,ja lähden lenkille,sitten jos kalastelis ja vois lähtee ajeleen vaikka kiertäis suomee vähän.Tai sit kävis etelässä reissun.Pikkukapitallisti miettii vaan milloin korot nousee,minä en..ja rahaa on,ai niin, tota mersua ei tarvitse vieläkään katsastaa ja mökille tulee juuri sähköt,kidu vaan niiden lainojen ja korkojen kanssa,mä en.
- fggggff
no kapitalisti kirjoitti:
tee sä vaan niitä duunejas,mä laitan aamupalaa vasta klo0900,ja lähden lenkille,sitten jos kalastelis ja vois lähtee ajeleen vaikka kiertäis suomee vähän.Tai sit kävis etelässä reissun.Pikkukapitallisti miettii vaan milloin korot nousee,minä en..ja rahaa on,ai niin, tota mersua ei tarvitse vieläkään katsastaa ja mökille tulee juuri sähköt,kidu vaan niiden lainojen ja korkojen kanssa,mä en.
Tuolla tuli aikoinaan tuhnuteltua.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12804983165480&itemcmd=move15&listSize=62&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1406471
Hyhyhh...oikeen puistattaa jos joutuisi vielä neukkukuutiossa kyhnöttämään.Oli manneja,alkoholisteja ja narkkareita jne ns "parempaa väkeä" naapurissa/seinän takana.
Nyt onneksi uusi omakotitalo ja lainatkin alkavat olla 2 vuoden päästä historiaa. - ja saat
tee sä vaan niitä duunejas,mä laitan aamupalaa vasta klo0900,ja lähden lenkille,sitten jos kalastelis ja vois lähtee ajeleen vaikka kiertäis suomee vähän.Tai sit kävis etelässä reissun.Pikkukapitallisti miettii vaan milloin korot nousee,minä en..ja rahaa on,ai niin, tota mersua ei tarvitse vieläkään katsastaa ja mökille tulee juuri sähköt,kidu vaan niiden lainojen ja korkojen kanssa,mä en.
asumistukia nostettua. No kyllähän se vuokralla asuminen sitten onkin järkevintä sulle.
Normaalille ihmiselle omistusasuminen onnistuu samalla rahalla mitä kämpän vuokra olisi, joten tuo "varallisuutesi" ei kyllä ainakaan asumistavasta johdu. - oletko kenties
Manne? Jutut kuulosta ainakin siltä.
- oikea porvari
Joo ei tarvi sun mannemallin mersua katsastaa, kun määrätyt korjaukset on vieläkin rahapulan vuoksi tekemättä.
Itse en ole katsastanut autoa 12 vuoteen, kun olen vaihtanut ne uusiin alle kolmen vuoden ikäisinä. - peräkammarin poju
oletko kenties kirjoitti:
Manne? Jutut kuulosta ainakin siltä.
Onko joku joskus nähnyt mustalaisen kalassa? Tuskin käyvät. Kaveri on joku työtön reppana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217930Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516658Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834775Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2453245Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072266Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906- 1501905
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614