Turkuun ollaan avaamassa syyskuun alussa kuntokeskusta (nimeä en muista) tarkalleen,olisikohan ollut jokin silver jotain....... ikävaatimus ainakin 40 vuotta mutta mieluummin 50 vuotta,joko aletaan ikärasisimia harrastamaan liikunnan parissa ja varsinkin kuntokeskuksissa,joita jo mahtuu joka kadun nurkkaan ?!
IKÄRASISMI?
46
1116
Vastaukset
- Fitnesss
Kyllä oudolta kuulosta,ei muuta kuin tukkaa harmaahapsuksi värjäämään,busines on busines ;))
- uuno 79
Turkku oh Turkku,siäl voi tehrä mitä huvitta.
- tunaz.
eiköhän ne firmat saa asiakkaansa valita niin halutessaan, jos yksityisen omistamia ovat. Voishan sitä perustaa vaikka salin blondeille, bruneteilla ei mitään asiaa, tai esim vain naisille. Aah, mutta sellaisiahan onkin jo monta...
- t..iiiiina
joo, on olemassa baarejakin, johon ei alle 24-v päästetä sisään. 18 vuotiashan on jo "aikuinen" lain silmissä mutta pulju on päättänyt, ettei teinejä oteta bileisiin mukaan.
- ikeeeeeeeeeee
t..iiiiina kirjoitti:
joo, on olemassa baarejakin, johon ei alle 24-v päästetä sisään. 18 vuotiashan on jo "aikuinen" lain silmissä mutta pulju on päättänyt, ettei teinejä oteta bileisiin mukaan.
Baari ja Kuntokeskus ovat kaksi aivan eri asiaa,nyt taidat olla hieman "hakusessa"????
- jounazztz
ikeeeeeeeeeee kirjoitti:
Baari ja Kuntokeskus ovat kaksi aivan eri asiaa,nyt taidat olla hieman "hakusessa"????
ihanko totta, ihanko itse hokasit, että ne ovat eri paikkoja?
Mutta mietitäänpä hiukan, kummassakin vietetään aikaa työtuntien ulkopuolella, kummassakin kehitetään kroppaa johonkin kuntoon, toisessa terveellisemmin kuin toisessa. Molempiin on yleensä ikäraja, periaatteessa baareihin lain mukaan vähintään 18, kuntosaleille usein 15 vaikkakaan laissa kai ei mitään mainintaa ole jälkimmäisestä. Molempien paikkojen olemassaololle on puolestapuhujansa ja vastaanhangoittelijat. Oikeastaan ainoa ero noilla yrityksillä on, ettei ainakaan tietääkseni kunnat omista yhtään baaria, kaikki ovat yksityisomistuksessa :) - fitness fani
jounazztz kirjoitti:
ihanko totta, ihanko itse hokasit, että ne ovat eri paikkoja?
Mutta mietitäänpä hiukan, kummassakin vietetään aikaa työtuntien ulkopuolella, kummassakin kehitetään kroppaa johonkin kuntoon, toisessa terveellisemmin kuin toisessa. Molempiin on yleensä ikäraja, periaatteessa baareihin lain mukaan vähintään 18, kuntosaleille usein 15 vaikkakaan laissa kai ei mitään mainintaa ole jälkimmäisestä. Molempien paikkojen olemassaololle on puolestapuhujansa ja vastaanhangoittelijat. Oikeastaan ainoa ero noilla yrityksillä on, ettei ainakaan tietääkseni kunnat omista yhtään baaria, kaikki ovat yksityisomistuksessa :)Saa lipukkeen jonka saa käyttää kuntosalin käyttöön,nks. etu ja me käymme duuniporukalla virka-aikana siellä,että ei nyt kaikki työajan ulkpuolella käytä aikaansa punttien kolisteluun,tiedoksesi!
- niimpa...
fitness fani kirjoitti:
Saa lipukkeen jonka saa käyttää kuntosalin käyttöön,nks. etu ja me käymme duuniporukalla virka-aikana siellä,että ei nyt kaikki työajan ulkpuolella käytä aikaansa punttien kolisteluun,tiedoksesi!
^ olet harvojen onnellisten joukossa. Tavallinen duunari maksaa treeninsä itse ja käyttää siihen vapaa-aikaansa.
- BK/
niimpa... kirjoitti:
^ olet harvojen onnellisten joukossa. Tavallinen duunari maksaa treeninsä itse ja käyttää siihen vapaa-aikaansa.
olen tavis duunari ja saamme valtion duunissa ilmaisen kuntsikka lipukkeen,jotta jaksamme paremmin duunissa ja vapaalla,hyvä idea,muutkin firmat voisivat ottaa käyttöön!
- 66-v
En tuntuu helvetin hullulle mutta ehkä siellä on tehty selvitys johon tuo ratkaisu perustuu.
Tarkoituksena ilmeisesti kosiskella ikäreitä jotka jostain käsittämättömästä syystä eivät ilkeä tulla muiden joukkoon.
Käyttämälläni salilla toimii muutama ikäriryhmä.
Ohjattu ukkojumppa jonakin aamuna ja tiistai aamupäivisin liikkeellä ovat mummelit omassa, ohjatussa koplassaan.
Kuitenkin muiden joukossa.
Itse olen päiväkävijöiden vanhin enkä kyllä haluaisi eristäytyä mihinkään ikäisteni papparaisten joukkoon.
Saattaa kuullostaa itserakkaalta mutta olkoon!- 58-vee
Oudolta tuntuu,mutta kai alan ammattilaiset ovat sentään todellakin tehneet Markkinatyötä,ennen kuin "uskaltavat" suunnata kuntsikan vaan yhteen ikähaarukkaan ;)
Itse aikuisena ikääntyneenä,mutta kuitenkin kunnostani kiinni pitävänä käytän mielelläni kuntsikkaa,jossa on kaikenikäisiä,niin naisia kuin miehiä samaan aikaan,kuten edellinen kirjoittajakin toi esille. - Urpo :))
58-vee kirjoitti:
Oudolta tuntuu,mutta kai alan ammattilaiset ovat sentään todellakin tehneet Markkinatyötä,ennen kuin "uskaltavat" suunnata kuntsikan vaan yhteen ikähaarukkaan ;)
Itse aikuisena ikääntyneenä,mutta kuitenkin kunnostani kiinni pitävänä käytän mielelläni kuntsikkaa,jossa on kaikenikäisiä,niin naisia kuin miehiä samaan aikaan,kuten edellinen kirjoittajakin toi esille.Turku on tulvillaan kuntosaleja,enemmän tai vähemmän suunnattuna jäppisille tai neitokaisille,eiköhän sinne nyt yxi uusi alan yritys mahdu,toivottavasti paikka on hyvien yhteyksien päässä,mihin bussit kulkevat ja alueella,johon tuon ikäryhmän kunnonkohentajia riittää,mutta kyllä oikea ammatinharjoittaja joka perustaa yrityksen,yleensä käyttää ammattitaitoista markkinahenkilöä,joka on "kartoittanut"jo hyvissä ajoin ko.asiat!!!!
ONNEA :)) - ikää 78
Urpo :)) kirjoitti:
Turku on tulvillaan kuntosaleja,enemmän tai vähemmän suunnattuna jäppisille tai neitokaisille,eiköhän sinne nyt yxi uusi alan yritys mahdu,toivottavasti paikka on hyvien yhteyksien päässä,mihin bussit kulkevat ja alueella,johon tuon ikäryhmän kunnonkohentajia riittää,mutta kyllä oikea ammatinharjoittaja joka perustaa yrityksen,yleensä käyttää ammattitaitoista markkinahenkilöä,joka on "kartoittanut"jo hyvissä ajoin ko.asiat!!!!
ONNEA :))Nautin suunnattomasti sauvakävelystä ja vanha olen,en tarvitse kuntosaleja,taivas on kattona ja viimeinen pysäkki jo häämöttää..........
- Anna Phill
Urpo :)) kirjoitti:
Turku on tulvillaan kuntosaleja,enemmän tai vähemmän suunnattuna jäppisille tai neitokaisille,eiköhän sinne nyt yxi uusi alan yritys mahdu,toivottavasti paikka on hyvien yhteyksien päässä,mihin bussit kulkevat ja alueella,johon tuon ikäryhmän kunnonkohentajia riittää,mutta kyllä oikea ammatinharjoittaja joka perustaa yrityksen,yleensä käyttää ammattitaitoista markkinahenkilöä,joka on "kartoittanut"jo hyvissä ajoin ko.asiat!!!!
ONNEA :))tsekkasin kyllä tuon paikan katuosoitteen ja aika pahalta vaikuttaa,varsinkin kulkuyhteyksien tiimoilta?
Ja mitä "kartoittamiseen" tulee,pitää nks:n markkinahenkilön olla tosi ammattilainen,vaiks' Jari Sarasvuon tyyppinen henkilö,jolla todellista tietoa vuosien kokemuksella.....
Ikärajoitus ei ainakaan plussaa :/(
- abcd ;/
Eiköhän Yritys ole teettänyt faktaa ko.asiasta/ikähaarukasta ja hienoa,että joku hankkii duunia,vaikka perustamalla oman pytinkin........parempi kuin makkoilla himpessä ;)))
- Sepa :)
Zumba paikkoja lisää,niistä on pulaa ja Lolan tapaisia iloisia ammattilaisia,niin johan laiskempikin saa kromppansa liikkeelle :))
Ei Ikärajoitusta kiitos!!! - Erjja
Sepa :) kirjoitti:
Zumba paikkoja lisää,niistä on pulaa ja Lolan tapaisia iloisia ammattilaisia,niin johan laiskempikin saa kromppansa liikkeelle :))
Ei Ikärajoitusta kiitos!!!yhdyn edelliseen,puntinkolistuspaikkoja jo ihan liialti ja mitkään pallot ei evvk,tanssi on iloa tuova kuntomuoto ja Zumpa ok..voi olla 50-v tai 70-v,kyllä käy :D
- 57 ja
Sepa :) kirjoitti:
Ei Ikärajoitusta kiitos!!!IKÄRAJOITUS ei koske zumba paikkoja ja Kiitos ;) miksi pitäisikään,kaikille tarkoitettu mukava "jumppatuokio"johon menee ilolla,ei kiitos ;( otsa kurtulla kuntosaleihin.....evvk tosiaan ja vielä mitä,että ikärajoituksia....... ;(((
- raparallaa
Onhan näitä saleja joissa on jokin alaikäraja. Siis en nyt tarkoita mitään 16 v vaan esim. 35 v.
Yläikärajallisiin saleihin en ole törmännyt!
Ilmeisesti jotkut vanhemmat ihmiset haluavat treenata oman ikäisten/vanhempien kanssa. Eräs ex-työkaverinikin valitteli, kun jumpassa oli vain jotain 20 -vuotiaita hyväkroppaisia tyttöjä. Hän oli itse n. 50 v.
Vaikka eihän kaikki 2-kymppiset suinkaan ole hyväkroppaisia... - Mummot salille
Erittäin hyvä !
Uskon että vanhemmat haluavat palveluita ja haluavat harrastaa yhdessä.
Ei kukaan halua olla kakaran kanssa kuntosalilla.
Miksi eläkkeellä oleva , ei saa rauhassa kuntoilla ja nauttia kuntoilusta.
Ei kaikki eläkeläiset halua harrastaa nuorien kanssa.
Tämä on erittäin hyvä jos on sali keski-ikäisille , eläkeläisille ja myöskin sopivat tunnit heille.
Heille sopivat ohjaajat.Itse menisin oitis sellaiselle salille.
Itse käyn salilla jossa ei ole miehiä.En halua harrastaa miesten kanssa.
Jos teen etelän matkan en halua lapsiperhe hotelliin.
Haluan rauhalliseen hotelliin.
Jokainen ostakoon eläkkeellä olevalle äidilleen ja isälleen kuntosalikortin lahjaksi.
Pitäkää vanhenpienne lihaksista huolta.
Pistäkää heidät syömään paljon proteiinia ja heittäkää heidän salaatit romukoppaan.
Vanhenpi ihminen tarvitsee paljon lihaksia ja luista on pidettävä hyvä huoli.- PIRJO 5 ja
Nyt kyllä herättää kysymyksen jos kaksikin kirjoitus??
Tulee mieleen,että onkohan "Oma lehmä ojassa"........mikäs' lääketieteen tohtoriksi itseään siellä luuleva,kirjoittaa täyttä poppoa vihanneksista ja neuvoo syömään paljon prroteiinia...huh..huh... :(( evvk.
Olen mummo-ikäinen ja haluan ehdottomasti kuntoilla nuorempien ihmisten kanssa,zumbaa ja muuta iloista liikuntamuotoa ja ehdottomasti Nuorten ammttitaitoisten vetäjien kanssa!!! - Pekka.P
Kirjoitustyylisi osoittaa jotakin sinusta,sorry,mutta niin se vaan menee :(
Olen tottunut käyttämään lapsista/nuorista muuta sanontaa,kuin kakara!
Kaikki eivät voi ostaa mummoilleen/papoilleen kuntosali-lahjakorttia,kas'meitä on myöskin työttömiä!
Ja tämä tuleva "taivaspaikka"on tosi kaukana kaikesta,tehdasmiljöön keskellä :((
Ikärajoite pelkkää miinusta! - 66-v
Tänään oli käyttämälläni salilla tytönhupakoiden säännönmukainen joukkojumppa.
Alkujumppa liikuntasalin puolella, sitten vajaa tunti kuntosalin vekottimien kanssa ohjattuna kiertoharjoitteluna.
Kuntosaliin jumpan vetäjä merkkaa numeroilla suorituspaikat ja käskyttää suoritusrupeamat ja tauot.
Hyvin menee.
Ohjattu loppuverryttely liikuntasalissa.
Mammojen ikähaarukka noin 55 - 75v.
Mammojen kanssa tarinoidessani ei kukaan ole kaivannut ikärajoitteista salia!
Enkä minä eivätkä nuoremmatkaan! - H/K ;)) 65
66-v kirjoitti:
Alkujumppa liikuntasalin puolella, sitten vajaa tunti kuntosalin vekottimien kanssa ohjattuna kiertoharjoitteluna.
Kuntosaliin jumpan vetäjä merkkaa numeroilla suorituspaikat ja käskyttää suoritusrupeamat ja tauot.
Hyvin menee.
Enkä minä eivätkä nuoremmatkaan!Kyllä niitä ikärajoituksia on maailmassa ihka tarpeeksi,itsekkin kuntosalilla ohjatussa ilmastoidussa ja hyvien ohjaajien "hoidossa",tunnen itseni hyvinkin nuoreksi,kun saan seurata nuorten naisten samaa "hikoilua" ;)
Ei ikärajoitteista salia! - Jallupa
Ostan heti pikemmite mammalleni ja vaarilleni kuntosalikortin lahjaksi,jos jostakin mania niin paljon jää,tällä kelan päivärahalla ei paljon mässäillä ylimääräisillä lahjoilla,vaiks' sen mielelläni tekisinkin!!!! :(
Ja liikuntaa harrastan itse ulkona lenkkeillen tai hiljaa tassutellen,saan raitista ilmaa ilmaiseksi.
Ikärajoitukset on pee...stä!!! - North State
Pittääkö olla kaunis ennenkuin kelpoo klupille ja ikkää yli 70 vuotta?
- Mummihupakot
66-v kirjoitti:
Hyvin menee.
Enkä minä eivätkä nuoremmatkaan!Me mummihupakot käymme sauvakävelyllä kolme kertaa viikossa ja kerran viikossa Naisten Kuntosalilla ja olemme todella tyytyväisiä,enemmän hyvien yhteyksien päässä olevia kuntosaleja mahtunee Turkuunkin,kaikilla ei ole omaa autoa,ei edes meilläkään monella,joten bussilla pitää päästä ja suolakammioissa käymme pari kertaa vuodessa Tallinnassa ja hyvässä kunnossa olemme,ei ole ikärajjoituksia missään.
- UUNO JA EETU
Pekka.P kirjoitti:
Kirjoitustyylisi osoittaa jotakin sinusta,sorry,mutta niin se vaan menee :(
Olen tottunut käyttämään lapsista/nuorista muuta sanontaa,kuin kakara!
Kaikki eivät voi ostaa mummoilleen/papoilleen kuntosali-lahjakorttia,kas'meitä on myöskin työttömiä!
Ja tämä tuleva "taivaspaikka"on tosi kaukana kaikesta,tehdasmiljöön keskellä :((
Ikärajoite pelkkää miinusta!MIssä tämä kuntosali on?
Pappat eivät löytäneet eilen illansuussa? - E...............
UUNO JA EETU kirjoitti:
MIssä tämä kuntosali on?
Pappat eivät löytäneet eilen illansuussa?Kyllä se sieltä löytyy monien mutkien takaa Manhattanin takana,mutta kartta on oiva apuväline ja sunnuntaisin ei paikka liene kovin kauan auki jos laisinkaan mikä on outoa,sillä syksyllä ihmisillä on aikaa käydä kuntoaan kohentamassa.
- 32-v iiiiiii
North State kirjoitti:
Pittääkö olla kaunis ennenkuin kelpoo klupille ja ikkää yli 70 vuotta?
näkyy tossa iässä kun pitää olla noin vanha mitä kuntokeskus mainostaa,kauneus on jo jäänä taakse :(
- Kikka koo
32-v iiiiiii kirjoitti:
näkyy tossa iässä kun pitää olla noin vanha mitä kuntokeskus mainostaa,kauneus on jo jäänä taakse :(
mutta paikassahan kun käy,ei tarvitse 70 vuotiaana käydä lääkärin puheilla,niin ne mainostaa :(
- Ekenäs
Rasismia nyt ei joka paikkaan pidä sotkea,mutta hemmetin rohkealta vedolta tuntuu,että asettaa jonkin IKÄRAJAN kuntoklubille....hmm.........
- Alle 40-v
Oudolta kuulostaa,mutta luin artikkelin heidän business ajattelustaan,elikkä ei sinne paljoa porukkaa haalitakkaan,no...voihan sitä vuoden pari pittää auki ja sulkea kannattamattomana.
- Jacce 41
Alle 40-v kirjoitti:
Oudolta kuulostaa,mutta luin artikkelin heidän business ajattelustaan,elikkä ei sinne paljoa porukkaa haalitakkaan,no...voihan sitä vuoden pari pittää auki ja sulkea kannattamattomana.
Hieman totuuksia ikärajoituksista.
Niitä ikärajoituksia maamme on pullollaan,pitääkö nyt vielä johonkin kuntosaliin niitä vielä asettaa,outoa puuhastelua,mutta jos se onkin vaan harrastus,eikä todellinen Firma,jonka tarkoituksena on,kuten yleensäkin on tuottaa tuloksellista budjettia,niin hemmetin hullulta koko ajatus tuntuu,kuten jo usea on aiemmin tässä foorumissa maininnut.
Pelkkä lasikatto ei tee paikasta "taivaallista" eikä kävijämäärää nosta,ammattitaitoisista Kuntosaliohjaajista,jotka laativat asiakkaalle ohjelman on ISO PLUSSA!!!
Ikärajoitukset sopivat baareihin ja Alkoon :( - 65 ukko
Jacce 41 kirjoitti:
Hieman totuuksia ikärajoituksista.
Niitä ikärajoituksia maamme on pullollaan,pitääkö nyt vielä johonkin kuntosaliin niitä vielä asettaa,outoa puuhastelua,mutta jos se onkin vaan harrastus,eikä todellinen Firma,jonka tarkoituksena on,kuten yleensäkin on tuottaa tuloksellista budjettia,niin hemmetin hullulta koko ajatus tuntuu,kuten jo usea on aiemmin tässä foorumissa maininnut.
Pelkkä lasikatto ei tee paikasta "taivaallista" eikä kävijämäärää nosta,ammattitaitoisista Kuntosaliohjaajista,jotka laativat asiakkaalle ohjelman on ISO PLUSSA!!!
Ikärajoitukset sopivat baareihin ja Alkoon :(Minunpa kattoni on raitis ilma ja sauvakävely ja iltojen hämärtyessä tuikkivat tähtöset ja ikää mittarissa 65,hyvin menee!
- happula
Ideana on varmaankin keskittyä nimenomaan vanhemmille ihmisille sopivan liikunnan tarjoamiseen, mikä on mielestäni täysin ok. En minä ainakaan näin kolmevitosena voi kuvitellakaan haluavani salille, jossa kävijät ovat 50-60 -vuotiaita ja jumpat sen mukaisia. Ennemminkin itseäni ihmetyttää paikassa se, että jäsenyys on tarjolla vain 700 ensimmäiselle ja sen jälkeen jäseneksi pääsee vain jäsenen suosittelemana (vai miten se nyt meni?) Ihme salaseurameininkiä! Mut kaipa siellä joku on laskenut että tuommoinen kannattaa, tiedä häntä... Turussahan on viime vuosina monta kuntokeskusta lopettanut alkuunsa tai jopa ennen avautumistaan, joten saa nähdä miten noille käy.
- Sirgei
Olen happulan kanssa ihan samaa mieltä,tosi oudolta puuhastelulta koko idea/kuntokeskuksena tuntuu,ikärajoitus jo sinäänsä puistattaa minua,koska siitä yleisesti yritetään päästä irti ja samaten kun kasahtelin uteliaisuuttani Silver Klupin (vai oliko se nyt club) omia sivuja bookissa,oli aukioloajat tosi epämääräisiä,tuntui siltä,että ollaan auki silloin kun suvulle ja kamuille löytyy aikaa tulla ihastelemaan "tyhjää"salia,kyllä aukioloajat täytyy olla suurinpiirtein samat joka pvä,ettei tarvitse miettiä milloin auki ja milloin kiinni,samaten kiinnitin huomiotani kuviin jossa kuntokeskusta/salia mainostetaan,ei vähempi voisi kiinnostaa tyhjä sali ja paljon laitteita ilman asiakkaita,muutama ällö punainen kukka siellä ja toinen täällä,suolahuoneessa "aurinkotuolit"?? Kyllä on paikan suunnittelijalla ammattitaito kaukana ,ken lieneekään,paikkaanhan mennään kuntoa kohottamaan ei ihastelemaan kynttiläkruunuja,kukkia eikä wc:n pesualtaita........huonon kuvan sain....... :(
- paawo won
Sirgei kirjoitti:
Olen happulan kanssa ihan samaa mieltä,tosi oudolta puuhastelulta koko idea/kuntokeskuksena tuntuu,ikärajoitus jo sinäänsä puistattaa minua,koska siitä yleisesti yritetään päästä irti ja samaten kun kasahtelin uteliaisuuttani Silver Klupin (vai oliko se nyt club) omia sivuja bookissa,oli aukioloajat tosi epämääräisiä,tuntui siltä,että ollaan auki silloin kun suvulle ja kamuille löytyy aikaa tulla ihastelemaan "tyhjää"salia,kyllä aukioloajat täytyy olla suurinpiirtein samat joka pvä,ettei tarvitse miettiä milloin auki ja milloin kiinni,samaten kiinnitin huomiotani kuviin jossa kuntokeskusta/salia mainostetaan,ei vähempi voisi kiinnostaa tyhjä sali ja paljon laitteita ilman asiakkaita,muutama ällö punainen kukka siellä ja toinen täällä,suolahuoneessa "aurinkotuolit"?? Kyllä on paikan suunnittelijalla ammattitaito kaukana ,ken lieneekään,paikkaanhan mennään kuntoa kohottamaan ei ihastelemaan kynttiläkruunuja,kukkia eikä wc:n pesualtaita........huonon kuvan sain....... :(
tsekkasin myös paikan osoitteen ja kuvat netissä,no,kukin tyylillään :)
- Virpipä 45
Kyllä kunnon Kuntosalilla on ohjattua jumppaa/liikuntaa kaikenikäisille,on sitten mukana kolmevitonen tai viisvitonen,me käydään työporukan kanssa Turussa sellaisessa paikassa,eikä haittaa ikä,menemme sinne ohjattuun hikitreeniin,emme katsomaan kuka on minkin ikäinen :)
Salaseurameininki tästä silverin touhusta kyllä tulee mieleen ja kirjoitetaanko se nimi nyt sitten klub-klup-tai lubi nimellä,kuten heidän booki sivustoillaan käytetään montaa eri muotoa,onkohan tosi ammattitaitoiset ihmiset nyt asialla???........outoa,mutta toivotaan runsasta kävijämäärää,niitä mitkä tulevat toistekkin.
Ikärajoitus on huono!!! - Master ?
Virpipä 45 kirjoitti:
Kyllä kunnon Kuntosalilla on ohjattua jumppaa/liikuntaa kaikenikäisille,on sitten mukana kolmevitonen tai viisvitonen,me käydään työporukan kanssa Turussa sellaisessa paikassa,eikä haittaa ikä,menemme sinne ohjattuun hikitreeniin,emme katsomaan kuka on minkin ikäinen :)
Salaseurameininki tästä silverin touhusta kyllä tulee mieleen ja kirjoitetaanko se nimi nyt sitten klub-klup-tai lubi nimellä,kuten heidän booki sivustoillaan käytetään montaa eri muotoa,onkohan tosi ammattitaitoiset ihmiset nyt asialla???........outoa,mutta toivotaan runsasta kävijämäärää,niitä mitkä tulevat toistekkin.
Ikärajoitus on huono!!!Jo pelkkä liikeidea Ikärajoituksena on tuhoontuomittu,puhumattakaan aukioloajoista joita katsoin netistä,jotka ovat mitä ovat,aukioloajat pitää olla säännölliset ja illalla auki ainakin klo 20 saakka,eivät kaikki ehdi päivällä,edes yli 50-vuotiaat kuntoilemaan......kuulostaa uskomattomalta näpertelyltä?
- maukka ukkeli
Master ? kirjoitti:
Jo pelkkä liikeidea Ikärajoituksena on tuhoontuomittu,puhumattakaan aukioloajoista joita katsoin netistä,jotka ovat mitä ovat,aukioloajat pitää olla säännölliset ja illalla auki ainakin klo 20 saakka,eivät kaikki ehdi päivällä,edes yli 50-vuotiaat kuntoilemaan......kuulostaa uskomattomalta näpertelyltä?
En löytänyt paikkaa ensimmäisellä yrityksellä viime sunnuntaina ja sitten kun löysin paikka olikin jo sulki.
Sunnuntaina nyt ainakin pitäisi olla auki ja aika myöhään,ja kuten joku täällä kirjoitti aukioloajat pitäisi olla yhtenäiset,en kuljeta allakkaa mukanani johon kirjoittaisin joitakin aukioloaikoja,jos nyt ylleensä olisin paikkaan edes päässyt,toiste ei tarvitse harhailla,kyllä niitä kuntosaleja löytyy turusta. - evvk no
maukka ukkeli kirjoitti:
En löytänyt paikkaa ensimmäisellä yrityksellä viime sunnuntaina ja sitten kun löysin paikka olikin jo sulki.
Sunnuntaina nyt ainakin pitäisi olla auki ja aika myöhään,ja kuten joku täällä kirjoitti aukioloajat pitäisi olla yhtenäiset,en kuljeta allakkaa mukanani johon kirjoittaisin joitakin aukioloaikoja,jos nyt ylleensä olisin paikkaan edes päässyt,toiste ei tarvitse harhailla,kyllä niitä kuntosaleja löytyy turusta.paikassahan on nykkyisin tanssit päivisin ja humppa soi! :/
- sauvat
Outoa näpertelyä koko puuhailu ja nyt tanssikursseja,hiihtokursseja,jo on aikoihin eletty !!!
- Sekin
evvk no kirjoitti:
paikassahan on nykkyisin tanssit päivisin ja humppa soi! :/
No voi Hyvää Päivää :((
- nappula 55
Idea ja idea :( ja luinpa heidän facebook sivustoaan,jossa aukioloajat muuttuvat alati,sekä jäsenyyden irtisanomisaika kummastuttaa??!!!
- LÄSKIMAHA
nappula 55 kirjoitti:
Idea ja idea :( ja luinpa heidän facebook sivustoaan,jossa aukioloajat muuttuvat alati,sekä jäsenyyden irtisanomisaika kummastuttaa??!!!
Nyt kannattaisi lukea uudestaan,sillä aukioloajat eivät ole muuttuneet alati!!!!
Avarat ja valoisat tilat ja irtisanomisaika 2 kk jonka lukaisin paikallisesta ilmaisjakelulehdestä.
Minä vanhana pidän ikärajoituksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328142Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587354Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1855015Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2523368Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82649Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1502495- 1792341
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121959Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955