Saatana ei kuole koskaan

Totuus vapauttaa

Täällä on toistuvasti väitetty Jumalan tuhoavan saatanan. Tällainen tieto on täysin perätön. Väite on muutoinkin korni, koska helvetti johon perkele orjineen joutuu, on iankaikkisesti pysyvä kidutuspaikka saatanalle ja hänen valheisiinsa uskoneille ihmiskurjille.

Ilm. 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

32

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus vapauttaa

Ne jotka Jeesuksen vanhurskaudella ovat täällä puetut, vapautetaan saatanan kiusauksista. Jeesuksen omiin saatanalla ei ole mitään valtaa, siinä mielessä voidaan jossakin mielessä puhua saatanan tuhoutumisesta. Tämä saatanan vallasta ja helvetistä pääsy koskee ainoastaan niitä harvoja, jotka lähtevät täältä Kristuksen täydellisellä vanhurskaudella puettuina.

Valtaosa ihmisistä palaa helvetin tuskassa iankaikkisesti. Mutta kuten tältäkin palstalta on helppo todeta, niin saatana on kadotukseen matkaavilta puhkaissut silmät niin umpisokeiksi, että he vain nauravat tulevaa kohtaloaan ja pilkkaavat halveksien Jeesuksen omia. Voi miten kamalaa tämä on katsella. Kylmät väreet kulkevat selkäpiissä kun ajatteleekin heidän kamalaa kohtaloaan. Vaan minkäs teet, ei sille mitään mahda, kun totuutta ei kuulla eikä uskota, niin valhe vie helvettiin.

• TEU,

Että löytyy maininta siitä tuhustakin , koska olen lukenut siitä . Ja kirjoittanut lähes kymmenen kertaa ,
        mutta se ei jäänyt mieleen , mikä kohta se on ,SIINÄ KUITENKIN PUHUTAAN TOTAALISESTA TUHOSTA.
        jONKA JEESUS TEKEE HETI KUN TULEE MAANPÄÄLLE 2. KERRAN.

• Totuus vapauttaa
        TEU, kirjoitti:

Että löytyy maininta siitä tuhustakin , koska olen lukenut siitä . Ja kirjoittanut lähes kymmenen kertaa ,
        mutta se ei jäänyt mieleen , mikä kohta se on ,SIINÄ KUITENKIN PUHUTAAN TOTAALISESTA TUHOSTA.
        jONKA JEESUS TEKEE HETI KUN TULEE MAANPÄÄLLE 2. KERRAN.

Saatanaa ei tuhota koskaan. Sen Raamattu kiistatta todistaa. Saatanaan uskoneitakaan (epäuskoisia) ei tuhota, vaan he kärvetyvät saatanan kanssa samassa liekissä ikuisesti.

• teuta
        Totuus vapauttaa kirjoitti:

Saatanaa ei tuhota koskaan. Sen Raamattu kiistatta todistaa. Saatanaan uskoneitakaan (epäuskoisia) ei tuhota, vaan he kärvetyvät saatanan kanssa samassa liekissä ikuisesti.

Ja tänne kirjoittanut , tiedän että se on , mutten vielä löytänyt kohtaa.

• =)))))))))))))))))

Pilkkaat teutan ja Jeesus on tie nimimerkkien herraa =)))))))))

• teuta

Älä viitsi juksupojaksiko sinä laittaisit minut , hae parempia tätä tarjosit jo aiemmin.

• Totuus vapauttaa

Tuossa paikassa sanotaan aivan selvästi mikä on saatanan kohtalo, älä nyt jumputa selvää Jumalan sanaa vastaan enää enempää, - iso mies. Kuinka voitkin olla noin sokea kirjoituksia lukiessasi, mikään ei näytä menevän perille. Sääli sanoa, mutta tämä on totuus luku ja kirjoitustaidostasi.

On hyödytöntä ja turhauttavaa kirjotella mitään tuollaiselle henkilölle, joka ei ymmärrä lukemaansa tekstiä.
        Minkä sinäkään sille voit, jos ei avaudu niin ei avaudu.

Mutta se menee jo yli ymmärryksen että ryhdyt joka kerta kinaamaan päivänselvistä asioista ja panettelemaan niitä jotka ymmärtävät asiat kirjoituksia lukemalla. Se touhu on syntiä.

• savon ukko

miksi tällä osatolla pelotellaan vain saatanlla, ja helvetin tulella. Miksi ei juuri kehuta kuinka hyvä Jumala meillä on? Jos tunnustamme myös, suojelevan Jumalan hyvyyden ja kaikkivaltiuden, ei meillä ole vaaraa mistään saatanasta. Voimme olla levollisella mielellä Mutta kun varotellaan ja pelotellaan jatkuvasti pahalla, se tuo epävarmuutta ja ahdistusta, hyville sekä huonoille ihmisille.

Liikemaailmassakin kehutaan vain tuotteiden hyvyyttä, jolloin ihmiset uskovat ja ostavat. Jos taas moititaan ja varotetaan toisten tuotteiden huonoudesta ja vaarallisuudesta, kaikki ovat epävarmoja kaikkien tuotteiden suhteen ja kauppa käy huonosti.

Epärehelliset kauppiaat voivat kyllä haukkua ja lynkata kilpailijoittensa tuotteet omien tuotteiden menekin parantamiseksi. Mutta kyllä ostajat huomaavat huonon ja epärehellisen kauppiaan, vaikka hän sitten omia tuotteitaan verrattomiksi kehuisikin.

Emmekö voisi veista kiitosta, eikä uhata tuomioilla.

• teuta
        Totuus vapauttaa kirjoitti:

Tuossa paikassa sanotaan aivan selvästi mikä on saatanan kohtalo, älä nyt jumputa selvää Jumalan sanaa vastaan enää enempää, - iso mies. Kuinka voitkin olla noin sokea kirjoituksia lukiessasi, mikään ei näytä menevän perille. Sääli sanoa, mutta tämä on totuus luku ja kirjoitustaidostasi.

On hyödytöntä ja turhauttavaa kirjotella mitään tuollaiselle henkilölle, joka ei ymmärrä lukemaansa tekstiä.
        Minkä sinäkään sille voit, jos ei avaudu niin ei avaudu.

Mutta se menee jo yli ymmärryksen että ryhdyt joka kerta kinaamaan päivänselvistä asioista ja panettelemaan niitä jotka ymmärtävät asiat kirjoituksia lukemalla. Se touhu on syntiä.

Jotenkin helpottavalta , anna tulla vaan , mutta sitä asiaa se ei poista mitä sinä väität.
        Olkoon sinusta minun lukutaito mika tahansa , kuitenkaan se ei ole yhtään huononpi kuin sulla
        Siksi toiseksi , sinä olet se joka alkoi jumputtamaan , ja minä kysyin mikä maa no se ei käynyt .

Pätkääkään en anna tässä asiassa periksi , hae niin kauan kuin löydät minä muistutan.

• teuta
        savon ukko kirjoitti:

miksi tällä osatolla pelotellaan vain saatanlla, ja helvetin tulella. Miksi ei juuri kehuta kuinka hyvä Jumala meillä on? Jos tunnustamme myös, suojelevan Jumalan hyvyyden ja kaikkivaltiuden, ei meillä ole vaaraa mistään saatanasta. Voimme olla levollisella mielellä Mutta kun varotellaan ja pelotellaan jatkuvasti pahalla, se tuo epävarmuutta ja ahdistusta, hyville sekä huonoille ihmisille.

Liikemaailmassakin kehutaan vain tuotteiden hyvyyttä, jolloin ihmiset uskovat ja ostavat. Jos taas moititaan ja varotetaan toisten tuotteiden huonoudesta ja vaarallisuudesta, kaikki ovat epävarmoja kaikkien tuotteiden suhteen ja kauppa käy huonosti.

Epärehelliset kauppiaat voivat kyllä haukkua ja lynkata kilpailijoittensa tuotteet omien tuotteiden menekin parantamiseksi. Mutta kyllä ostajat huomaavat huonon ja epärehellisen kauppiaan, vaikka hän sitten omia tuotteitaan verrattomiksi kehuisikin.

Meillä on ollut täällä , joskus joku toinenkin aihe (useitakin ) Mutta yleensä on kestänyt jonkin aikaa
        että on vaihdettu aiheita , nytkään ei kukaan ole tehnyt viikkotolkulla uusia aloitteita.

Toinen juttu on se , että en ole antamassa nyt periksi kuin muulloin , jos huomasit joku
        kiehuu myös tuskissaan omaa tietouttaan.

• Auttaos Jeesus
        teuta kirjoitti:

Jotenkin helpottavalta , anna tulla vaan , mutta sitä asiaa se ei poista mitä sinä väität.
        Olkoon sinusta minun lukutaito mika tahansa , kuitenkaan se ei ole yhtään huononpi kuin sulla
        Siksi toiseksi , sinä olet se joka alkoi jumputtamaan , ja minä kysyin mikä maa no se ei käynyt .

Pätkääkään en anna tässä asiassa periksi , hae niin kauan kuin löydät minä muistutan.

Mutta vastauksistasi sokeutesi näkyy selvästi.

Nyt puhutaan siis lukihäiriöisen sokeudesta hahmottaa lukemansa tekstin sisältöä, ei hengellisestä sokeudesta. Ettei tulisi väärinkäsityksiä.

• Auttaos Herra
        savon ukko kirjoitti:

On täysin turhaa leperrellä kauniita valheita henkilölle joka odottaa "sähkötuolia" ilman toivoakaan pelastuksesta. Pirukin tykkäisi että sinulla valehdeltaisiin kauniita asioita. Näin emme voi uskovina tehdä koska valehtelu on syntiä.

Jos sinua ei kiinnosta päästä taivaaseen, niin miksi kiusaat täällä itseäsi, kuuntelemalla kauhistuttavaa totuutta, nauti ja hekumoi tämä loppuaika?

On täysin eri asia puhua sellaiselle henkilölle, joka elää Kristuksen vanhurskaudella puettuna. Hän odottaa onnesta hehkuen ja Jeesusta ylistäen pois siirtymistä taivaan kotiin.

• Herra pelasta
        teuta kirjoitti:

Meillä on ollut täällä , joskus joku toinenkin aihe (useitakin ) Mutta yleensä on kestänyt jonkin aikaa
        että on vaihdettu aiheita , nytkään ei kukaan ole tehnyt viikkotolkulla uusia aloitteita.

Toinen juttu on se , että en ole antamassa nyt periksi kuin muulloin , jos huomasit joku
        kiehuu myös tuskissaan omaa tietouttaan.

Jos avaus vähänkään koskettaa Kristuksen pelastavaa evankeliumia, niin nämä pirun lähettämät lähettiläät ovat heti paikalla, kuin korpit haaskalla. Miksi heittää kalliita pelastuksen päärlyjä niden repivien villisikojen eteen?

Harmittaa vaan niin kovasti, kun moni elämäntien vaeltaja kaipaa Jumalan sanan lohdutusta, vahvistusta ja virvoitusta uskolleen, he jäävät vaille sitä, mitä he eniten kaipaavat ja ogottavat. Ja ne lukijoista joita kääntymättöminä koskevat lain tuomiot, eivät ota herättävää sanaa vastaan, vaan pilkkaavat ja halveksivat Jumalaa, kukin omalla yksilöllisellä tyylillään. Täyttävät kaikki avaukset välittömästi tyhjillä paskapuheillaan.

• teuta
        Herra pelasta kirjoitti:

Jos avaus vähänkään koskettaa Kristuksen pelastavaa evankeliumia, niin nämä pirun lähettämät lähettiläät ovat heti paikalla, kuin korpit haaskalla. Miksi heittää kalliita pelastuksen päärlyjä niden repivien villisikojen eteen?

Harmittaa vaan niin kovasti, kun moni elämäntien vaeltaja kaipaa Jumalan sanan lohdutusta, vahvistusta ja virvoitusta uskolleen, he jäävät vaille sitä, mitä he eniten kaipaavat ja ogottavat. Ja ne lukijoista joita kääntymättöminä koskevat lain tuomiot, eivät ota herättävää sanaa vastaan, vaan pilkkaavat ja halveksivat Jumalaa, kukin omalla yksilöllisellä tyylillään. Täyttävät kaikki avaukset välittömästi tyhjillä paskapuheillaan.

Ole serihffin työyä , että saada häiriköt pois . ei me tarvitse sen takia vähemmän kirjoittaa ,
        me te tehdään sitä uskossa ja häiriköt tekevät piruuttaan , jos Seriffi antaa tehdä.

Olen myös seurannut tätä ilmiötä , eikä minusta ole oikein että me emme saa ilman häiriötä
        kirjoittaa sanaamme , Mikä oikeus häiriköillä on tulla tänne palstaan mellastamaan , aivan kuin
        me jotka olemme omallapalstalla , olisimme jotain vapaata riistaa, kuin Englaniin ketu jahti.

• teuta
        Herra pelasta kirjoitti:

Eilen heitin herjana , kyllä ja millaisia , jokaisessa on joku häirö tekijä , toisissa useampikin .
        Ja moneen päivään ei ollut yhtään , niinkuin sanoin kaipa se siitä .

Mutta se tilanne että saatanas ei kuole koskaan , siitä ei riviäkään vielä, ja se piti olla Raamatun paikka

• norrkauko

Näytä kaikille saatana. Ellet sitä pysty tekemään, se on sinun mielessäsi josta se pilkkaa Jumalaa ja Jeesusta 10 käskyn ja Jeesuksen vastaisilla opeilla.

• Herra auta

Saatanaa ei tarvitse kauempaa sinunkaan etsiä. En tarkoita että sinä olet saatana, vaan sitä, ett olet hänen mallioppilaansa, uskollinen ja totinen väärän profeetan ja eksyttäjän tehtävässäsi.

Voi sinua ihmisparka, kunpa Jumala armossaan tarttuisi sinuun niin että hänen sanansa saisi lävistää ja herättää paatuneen omantuntosi, ettei sinun tarvitsisi tuossa tilassa mennä kadotukseen.

• bnm,.-öä

ei saatana kuole jos rikollinen kristinusko saa päättää... "jos" sanalla on suuri merkitys...

• Auta Herra

Sinua hallitsevat pimeyden henkivallat. Toivotaa ja rukoillaan, että saisit parannuksen armon.

• teuta

oikeesti olekkaan ,kun sinä joka nimitit itses rikolliseksi .
        Sillä sanalla on suuri merkitys .

• citykani2011

Ainoa valtakunta mihin lestadiolaiset pääsevät on Helvetti.

• teuta

Ei se ole valtakunta , sehän on kuin perä reki , taivaan valtakunnalle , Siis tulimeri on vain se kuuma paikka .
        siihen pääsee vain se syntinen joka ei ole syntejänsä
        katunut ja toisia tuomitsee .

• savon ukko
        teuta kirjoitti:

Ei se ole valtakunta , sehän on kuin perä reki , taivaan valtakunnalle , Siis tulimeri on vain se kuuma paikka .
        siihen pääsee vain se syntinen joka ei ole syntejänsä
        katunut ja toisia tuomitsee .

Niin teuta, tartun tuohon, että tuomitsijatkin sitten on menossa sinne tulijärveen. Tuntuu siltä,että suurimmat ihmisten tuomitsijat löytyvät lestaadiolaisten saarnamiehistä, sekä tällekkin palstalle helvettiin tuomitsijoista, jotka eivät voi varmuudella sanoa kenestäkään kuinka suuri syntisäkki on hänellä selässä, tai onko sitä syntisäkkiä selässä laisinkaan.

Mutta teuta, ei hätää. Pelotelkaa vaan, ei sitä mitään tulijärveä ole olemassakaan, se on vain joillakin jo lapsesta asti päähän päntätty kuvitelma, tai sitten muuten saanut sen ajatuksiinsa. Meitä usein vaivaa kaikenlaiset turhat ajatukset ja kuvitelmat, mitkä haihtuvat ajan oloon kuin tuhka tuuleen. Täällä maanpäällä se helvetti on, jos varsinkin sillä pelotellaan ja uhkaillaan.

Näin minä teuta sen koen.

• teuta

Kun löysit tämän ketjun millä aika sektorilla pitää olla
        myös se ketju jossa kerrottiin , tästä saatanan tuhoamista ,
        saisit hakea sen myös , siinä on ne teiedot jotka olisi nyt
        tarpeen , viitsiikö citykani 2011 toimia.

• teuta

JA SINÄKÖ SEN PÄÄTÄT. SULA TAITAA OLLA ISOT LUULOT ITSESTÄSI .
      Voi olla että kaukaa katsellessa se näyttä tuolta .
      Mutta itseasiassa , meillä on lupaus , että jos uskomme
      Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojaksi me pelastumme.
      ja se on kaikki mitä tarviimme .

• savon ukko

Vastaan vieklä tuoho aloittajan saatana aiheeseen.

Se saatan on meissä jokaisessa, joka taistelee meidän sielusta ja mielestä. Se kurkkaa aina silloin kun halutaa sanoa tai tehdä lähimmäiselle pahaa ja loukkaavaa.

Sitten meidän sisällämme on hyvä, sanotaan nyt sitä vaikka Jumalan tahdoksi tai Pyhäksi Hengeksi. hän taas on joka palauttaa meidät sanomaan ja tekemään hyvää lähimmäiselle.

Oletteko sen huomanneet. Minä olen.

• teuta

En mynnä sitä että saana on minussa , koskaan .
      sillä syntiä meissä onb , kyllä kaikissa mutta ei saatanaa
      sehän on aivan toinen asia , ja kun olen korjannut syntini
      Jeesuksen Kristuksen , nimessä ja veressä syntiäni ei
      enää katsota minun rikokseksi , vaan se on anteeksi annettu
      ja näin ollen minä olen puhdas ja synnitön, aamen .

• savon ukko

Vastaan sinulle teuta. Saatana on mielestäni juuri se paha joka on meissä, myös sinussa ja muissa uskovaisissa. Se pysyy siellä, se on vain pidettävä kurissa.
        Johan tarinan mukaan Aatamikin lankesi syntiin, antoin pahalle vallan

Se hyvä joka on minussa ja sinussa. Jokaisessa meissä. meidän tulisi kaivaa se aina esiin kun paha nostaa päätään. Jeesus oli hyvän esimerkki. Hän tappoi pahan.

Jumala on hyvä, hänen avullaan saamme pahan taintumaan ja hyvän nousemaan pintaan. Olen näin yksinkertainen ja onnellinen Jumalaa rukoileva vanha mies.
        En pilkkaa Jeesusta sen enempää kuin Jumalaakaan, mutta tekopyyhyyttä halveksin.

• Jeesus on tie

Saatanan valtakunta sai kuoliniskun, kun Jeesus huusi ristillä, "SE ON TÄYTETTY.

Me Hengestä syntyneet JUmalan lapset emme ole enää synnin ja kuoleman lain alaisia, kuten te vielä epäuskossa epäuskossanne elävät ihmiset.

Epäuskon tunnistaa välittömästi, jo muutamasta sanasta, siinä asiassa sinun on turha pelleilla savon ukko.

Epäuskoista joka kynsin hampain vastustaa parannusta, loukkaa ilmoitus parannuksen tarpeesta.

Ja se on hyvä asia josparannussaarna loukkaa, nimittäin jos ihmisessä on vähänkään Jumalasta syntynyttä jäljellä, niin hän tiedostaa epäuskoisenakin jollakin tasolla alitajunnassaan, että asiani eivät ole Pyhän Jumalan edessä kunnossa.

No sinähän olet vuositolkulla yrittänyt todistella meille olevasi riittävän hyvä.
      Se on itsepetosta. Se tie vie valitettavasti kadotukseen kun tämä elämä saavuttaa päätepisteen.

Jumalan edessä ei nimittäin ole mitään muuta riittävää kun Kristuksen vanhurskaus. Puheesi paljastavat että Kristuksen vanhurskaus puuttuu sinulta, Jeesuksen sovintoveri ei ole pessyt pois sinun miljoonia syntejäsi. Et ole kysynyt Jeesuksen veren voimaa syntiesi puhdistukseen.

Sinun likapyykkisi on valkaistu oman tahtosi kautta, saatanan valheilla, itsepetoksen kautta.

Kysyt: Onko se nyt sitten Pyhä Henki joka tekee sinulle gudaa.

Ei ole, Pyhä Henki ei koskaan toimi vastoin Jumalan sanaa, vaan aina Jumalan sanan kautta ja Jumalan sanan voimasta.

Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"

Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.

Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
      Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.

Epäuskonen ei koskaan voi juoda Jeesuksen verta eikä syödä Jeesuksen lihaa, siihen tarvitaan Jumalan sanan ehtoollivälineiden lisäksi USKO jonka YKSIN Jumala antaa.

• teuta

Yksi tämän päivän teksteistä oli , Ps. 27:1-3, 7-9 . Kun
      Herra on ihmisten ELÄMÄN TURVA ,sekä HÄNEN VALKEUT-
      ENSA JA AUTUUTENSA ., HÄNEN EI TARVITSE PELÄTÄ IHMISIÄ , VIHOLLISIAAN , sillä Herra kätkee hänet turviinsa
      pahoina päivinä . HERRAN HUONEESSA JA SEN KOKOUKSISSA Hän viihtyy ja saa siellä sielulleen virvoitusta , kun RUKOILEE Herraa ja anoo Hänen armoaan . Niin tehdessään hän saa Daavidin tavoin ,VEDOTA HERRAN OMIIN SANOIHINSA . NÄIN SYNTYY JUMALAN TAHDON TAHDON MUKAINEN USKON RUKOUS . ks. Matt. 21:22.

Tuo Matt. 21:22 kuuluu . "Kaikki , mitä te anotte Rukouksessanne , uskoen , sen te saatte".

Jokainen meistä tuntee tämän Herran sanan , joka
      on tosi tosiaankin ihmeteltävä , kunhan vain alamme oikein miettiä ja tutkia sitä. Sillä Herra ei tee tässä mitään erotusta asiain , ruumillisten eikä hengellisten välillä , vaan lupaa ja antaa uskon Rukoukselle kaikki, mitä ikinä uskossa anomme. Hän lausuu tuon sisältörikkaan ja paljon merkitsevän sanan "kaikki" . Hän ei siis erota yhtäkään asiaa tästä , ei ainuttakaan .

jatkan

• teuta

Ja kenelle hän lupaa kaiken tämän ? Niille , jotka uskossa Häntä Rukoilevat ; vain tämän ehdon hä'n liittää Rukoukseemme . Vaikka siis anoisit Jumalalta monen laisia , vaan et kuitenkaan sydämessäsi uskoisi mitään saavasi Häneltä , niin ei sinulla olisi yhtään mitään apua tuosta Rukoilemisestasi . Mutta taas toiselta puolen ; mitä ikinä uskossa anot Jumalalta , sen sinä varmasti saat . Niinpä Jeesus sanookin: " Kaikki, mitä Rukoilette ja anotte uskokaa saavanne , niin se on oleva teillä". Mark. 11:24.

Sentähden tulevat kaikki senkaltaiset Rukoukset varmasti kuulluksi , jotka voimme Rukoilla täällä sydämen varmalla luottamuksella eli uskolla , että todella saamme , mitä olemme rukoilleet . Mitä taas epäilevin sydämin pyydät,
      sitä anot turhaan , kuin Jaakob todistaa : "älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa , Jaak.1:7.

• teuta

Ei ole liioin ihmisen omassa vallassa Rukoilla Herralta sydämen
        lujalla luottamuksella kaikkea sitä , mitä sydämemme haluaa .
        Sillä eipä anna Pyhä Henki aina Rukoillessamme sitä luottamusta , että epäilemättä uskoisimme saavamme , mitä olemme Rukoilleet . Sillä jkos Rukoilemme jotakin , joka on Jumalamme tahtoa vastaan , niin emme voi Rukoilla sitä uskon uskalluksella , vaikka miten tahtoisimme . Mutta taas, kun sydämesämme voimme olla varmat Rukouksen kuulemisesta,
        niin että lujasti ja vakavasti rohkenemme päättää: "niin on varmasti tapahtuva ", silloin onkin totisesti niin tapahtuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2773
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2656
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2571
    5. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      43
      2363
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      102
      2137
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2022
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1876
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1735
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1596
    Aihe