AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / MTA - Meri Taistelu Asu

MTA - Meri Taistelu Asu

1 Vastausta 493 Lukukertaa
Morjes!

Voisiko joku katsoa, että kuka tuon MTA/LPA (meritaisteluasu/laivapalveluspuku) on valmistanut?

Itse olen 1/08 ja olin Niinisalon tykistöprikaatissa vähän aikaa ja sain siirron Upinniemeen ja alokaskauden jälkeen siirron Pansioon ml. Uusimaalle.

Muistan, että olimme viimeinen saapumiserä, joka sai Upinniemessä legendaariset M/62 maastopuvun ja palvelusasuna oli M/91. Niinisalosta sain mukaani M/05, joita ei nähnyt Upinniemessä 2008 kuin kantahenkilökunnalla. Muistan, että M/05 valmisti Imagewear, koska vaatteiden sisällä oli tunnistelaput, joissa firman nimi oli ilmoitettu, mutta unohdin katsoa, että kuka valmistaa MTA:t?

Eli jos joku vain pystyisi niin ilmoittaisi, että kuka valmistaa laivastopuolen tummansiniset meritaisteluasut?

Olisin erittäin kiitollinen! Kyseinen asu oli paras palveluspuku, jota sain koskaan pitää päälläni.

Kuvassa MTA: http://tietokannat.mil.fi/maanvyory09/merivoimat/include/thumbnail.php?id=97&width=640
Sainkin jo valmistajan/valmistajat selville. Vuoden joutuu odottamaan, että saako sellaisia ostettu. No hyvää kannattaa odottaa. :)
 /   /  /  / MTA - Meri Taistelu Asu

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta