Löysin vihdoinkin miehen, joka rakastelee kiihkeästi ja hellästi, eikä väsy heti.
Minulla on olleet kaikki mieheni yhtä lukuunottamatta joko pikakiväärejä tai lerppoja.
Koetan olla aina tahdikas, jos ongelmia on, mutta pitkässä suhteessa nuo ongelmat väkisinkin alkavat haitata, jos tilanne jatkuu ja jatkuu samana.
Nyt minulla on fuckbuddy, joka ulkoisten asioiden perustella ei vakuuta. Vatsakas ja nelikymppinen.
Mutta voi jessus, millaista seksiä häneltä saan.
Kiihkeää ja kuitenkin hellää. Mies tulee vaikka matkojen päästä ja kesken töiden, kun vain vihjaisen.
Seksi kestää ja voin luottaa, että hän ei heti lerpahda tai laukea.
Seksin jälkeen hän jää viereeni joksikin aikaa ja jutellaan kaikkea. Ihana mies!
Yksi vika hänessä kyllä on.. Hän on ukkomies.
Liekö se syynä hänen uskomattomaan kiihkeyteensä, kun pelissä on hiukan jännitystäkin.
Aikaisemmin vannoin, etten huoli ukkomiestä, mutta kyllä se taitaa sittenkin olla minulle paras ratkaisu. Joku toinen pesee hänen kalsarinsa ja minä saan ihanaa ja kiihkeää seksiä aina kun MINÄ haluan.
Voin harrastaa ja tehdä omia juttujani ilman että pitää koko ajan paapoa jotakin miestä...
Olen varmaan kamala ihminen.
Löysin kiihkeän miehen
11
3258
Vastaukset
- kho
Onnea vaan hyvästä UKKOmiehestä ;DD
Muistaahan miehesi puristella persettäsi? - muu________
jep, niin olet.
- asiantynkää:
mut entäs jos sun ruuansulatuselimistösi päätepisteestä törähtäis jättemessevä ruokapieru sen feissille. Meinaan vaan sillä kun naisten pierut haisee drakonisen pahalle, todistetusti miesten pieruja pahemmalle :( )
- Velco1
Olet löytänyt etsimäsi. Pidä siitä kiinni! Siitin!
- no_offense
Sekä sinä että se mies olette kumpikin pikkuhuoria. :)
- vildwoman
sillä rekkakuskit ovat vatsakkaita,tavallisen näköisiä ja todella kiihkeitä.
Pääsevät tulemaan luokse koska tahansa ja ovat useimmiten varattuja.
ja kiihkeyttä löytyy,kokemusta on.Kokeile rekkakuskeja!!!- kijujukijuhyg
hän ON rekkakuski..hi hi hi.
Luoja, mikä peto sängyssä, eikä lerppuile!!!
- Jare 40v
Mä olen myös sellainen mies joka jaksaa rakastella illasta aamuun lähes tauotta, ei kaadu vehkeet vaikka spermat on pumpattu naisen sisälle pano vaan jatkuu yhtä kiihkeästi kuin ennen laukeamistakin ja nainen saa sitä mitä tahtoo, kaikilta se ei onnistu mutta minä pystyn saamaan naisen voihkimaan ja sellaiseen orgasmiin että nainen laukeaa rajusti ejakuloimalla niin että naiselta nesteet lentää takuu varmasti.
- ...
Onnex olkoon, sulla pyyhkii hyvin. Et oo mikään kamala ihminen. Seksuaalinen tyydytys on tärkeä asia hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta. t. hyvin väsynyt.
- kijuhygtfrdes
Tiedän tuon väsymyksen tunteen.
Ja jos turhautuminen liittyy seksikumppaniiin, niin se ei ainakaan paranna muuten alakuloista ja yleisvituttavaa oloa.
Olin 11 vuotta lerppakullin kanssa ja se oli kyllä kamalan raskasta. Vaikka kuinka koetti olla kiltti ja tahdikas, niin lerppa mikä lerppa.
Meillä juttua pahensi se, että jos se kulli sattui seisomaan, niin lasti tuli samantien. Se oli kamalaa, kun vuodesta toiseen piti vaan ymmärtää niin helevtisti.
Kyllä hyvä seksi on tärkeää. Vaikka kuinka kädellä tai suulla voisi tyydyttää, niin kyllä nainen kaipaa joskus kunnon panoakin.
- Keijo Hyytiäinen
http://tinyurl.com/riskiton-veto
Sisältää 50 euron arvoisen riskittömän vedon sekä 8€ ilmaiseksi, ilman talletusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82728Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642642- 1842491
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122014Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181975Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691548Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101123Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691119Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63980