en saa multiplayeria toimimaan siis sitä monin peliä kun painaa sen se ei näytä niitä servuja eikä edes näytä lataavan mitään windows XP:llä se toimi mutta vistalla ei mikä voisi olla syy toivottavasti joku osaa auttaa
operation flashpoint goty
3
220
Vastaukset
- pelaaja5469
minulla on ollut samoja ongelmia.olisko game spy arcaden servut kaatuneet tai jotain? nyt voi kyllä ite pelata
oman koneen moninpelejä kun painaa new kohasta.servut ovat täysin varmuudella paikallaan ja joku penttihän aina yhtä servua ylläpitää. minulla näkyi noin 4 päivää sitten ne servut ja pääsin pelaamaankin ja niin hauska oli että nyt ärsyttää kun en enään pääse pelaamaan verkossa jostain yhteys asetuksista se johtuu katselin ulkomaan keskustelu palstoja ja yks oli kysyny pelin valmistajalta ja oli saanu vastauksen:
Varmista, että seuraavat portit ovat auki sinun Router/ palomuuri
Direct X on portti 47624 tai 6073 tcp sekä lähtevän ja saapuvan
2300-2400 tcp sekä tulevan ja lähtevän
2300-2400 UDP sekä tulevan ja lähtevän
Operation Flashpoint on 2234 tcp sekä tulevan ja lähtevän
Taas Operation Flashpoint Resistance käyttää porttia 2302 oletuksena (google kääntäjä)
http://www.vistax64.com/gaming/148637-tcp-udp-port-settings-ofp-goty.html
minä en ymmärrä tästä mitään eikä ymmärtäny kysyjäkään mutta jos joku ymmärsi niin mitä tarkoittaa nuo tcp ja UDP tai siis mitä ihmettä täytyy tehdä
- george5554546
nyt toimii Taas! voipi taas pelata fdfmodia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462