Minua on jo pari kuukautta piinannut eräs anonyymi henkilö täältä chattien puolelta ja pinna alkaa olla todella kireällä asian suhteen. Kyseinen häirikkö siis tietää rekisteröidyn nimimerkkini ja ilmaantuu tuon tuosta erilaisilla nikeillä uhkailemaan ja aukomaan suutaan minulle. Sattumoisin tiedän että tämä henkilö on reilu kolmekymppinen nainen ja viettää paljon aikaa huoneessa Café Romano 35 , jossa hänet epäonnisesti kesän alussa tapasin. Kaikki alkoi ihan viattomasta rupattelusta, mutta naisen alkaessa aggressiivisesti utelemaan henkilökohtaisuuksia minusta päätin pistää jutulle pysyvän stopin. Tästäkös nainen sitten riehaantui ja keksi alkaa mustamaalaamaan minua ja keksimään että olen jonkinsortin rikollinen. Saan häneltä muunmuassa säännöllisesti uhkauksia siitä, että hän tietää rikolliset suunnitelmani ja aikoo antaa ip:ni poliisille. Mitään lainvastaista en ole näissä chateissä koskaan tehnyt enkä liioin puhunut rikosten toteuttamisesta, mutta minua on alkanut pikkuhiljaa pelottamaan mitä tämä höyrypää voi saada aikaan. Sairaassa mielikuvituksessaan tämä henkilö on viime aikoina alkanut rakentamaan minusta terroristia ja pommimiestä ja vaikuttaa hyvin määrätietoisesti haluavan tuhota minut etenkin henkisesti. Selvästi ei ole tuolla ihmisellä kaikki kotona ja epäilenkin häntä jonkin sortin psykopaatiksi. Chatissa hän esimerkiksi vaikuttaa olevan hyvää pataa kaikkien kanssa, mutta puhuu salaa paskaa erikseen jokaisesta näitten selän takana. Viaton ulkokuori ja pirullinen selkäänpuukottava käytös ovat hänen tunnusmerkkejään, kuten myös alati vaihtuvat nimimerkit, joiden avulla hän saattaa joskus vaihtaa myös sukupuolta. Tiedän kyllä että tuollainen ihminen on äärettömän vaikea saada nalkkiin, varsinkin kun pistää häiriköintinsä pääsääntöisesti privalla, mutta eikö ylläpidolta todella löydy mitään keinoja, joilla tuollaiset ihmiset saataisiin pois edes hetkeksi tai vaikka varoitus annettua??
Nimimerkkiähän voi rekisteröimättömät vaihtaa vaikka kuinka usein, mutta ip:tä ei noin vain voi kätkeä. Viime yönä tämä häirikkö poikkeuksellisesti pisti häiriköintinsä ylellä, koska huoneessa ei ollut ketään muita näkemässä ja buutti oli jo lähellä. Tällöin ip:n olisi voinut saada talteen, mutta olen kuullut etteivät edes sheriffit nykyään näe enää ip:itä. Miksi näin? Miksi jatkuvasti karsitaan työkaluja, joilla chatit saataisiin pidettyä viihtyisämpinä? Miksi jatkuvasti pitää antaa näille mielisairaille häiriköille enemmän tilaa temmeltää ja pilata asiallisten ihmisten keskustelu ja oleminen joka päivä?
Kai tämäkin avautuminen oli loppujen lopuksi aika turhaa, mutta tuntui että oli pakko viimein sanoa jotakin, koska todella alan suuttua tällaisesta häiriköinnistä ja asiallisten järjestyksenvalvojien puutteesta.
Tietty joku voi sanoa, että minun ei tarvitse täällä olla ja voin mennä muualle, mutta pitääkö sen aina mennä niin että kiusatun pitää väistyä ja paeta, kun taas kiusaaja pääsee kuin koira veräjästä ja pääsee jatkamaan toimintaansa taas uuden uhrin kanssa?
Mitä tehdä chatti-häirikön suhteen?
4
936
Vastaukset
Hei, Jos tosiaan noin on, niin heitä tietokone ikkunasta ulos ja tutustu ympäröivään maailmaan.
- easya
ip:tä ei voi kätkeä? Googleta.
- kiertelijä
On olemassa sellaisia ohjelmia, joka kierrättää kaiken sellaisen palvelimen kautta, joka ei ole suomessa. Kätkee alkuperäisen ip luvun jota kotikonstein vaikea löytää, jo syystä' että kaikenaikaa kätketty luku muuttuu, eiks olekin kivaa :DD Jääköön kertomatta mikä tuollainen ohjelma on, etsii ken haluaa jos löytää. Itselläni on sellainen ja hyvin pelittää.
- pete 2
kiertelijä kirjoitti:
On olemassa sellaisia ohjelmia, joka kierrättää kaiken sellaisen palvelimen kautta, joka ei ole suomessa. Kätkee alkuperäisen ip luvun jota kotikonstein vaikea löytää, jo syystä' että kaikenaikaa kätketty luku muuttuu, eiks olekin kivaa :DD Jääköön kertomatta mikä tuollainen ohjelma on, etsii ken haluaa jos löytää. Itselläni on sellainen ja hyvin pelittää.
aivankin näin. esim "thorverkko kätkee sun ip osoitteen,eli voit tehdä netis,mitä haluat. eikä sun tarvii käyttää edes mitään erilaisia piiloutumuis settejä. sanot sille muijalle että lopeta.-vois olla yksinkertasin neuvo. ei kukaan tervejärkinen jaksa riivata loputtomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462