Ns. asiantuntijat!

jr.

Joskus, kun lukee tätä Kanarian palstaa, niin tuntuu siltä, että parhaat asiantuntijat ovat niitä peräkamarin poikia, jotka istuvat päivät päntiönään netin ääressä ja ikäänkuin eläytyvät näiden tosi turistien rooleihin. Sitten he antavat ns. asiantuntijalausuntoja kohteesta sun toisesta luettuaan toisten kertomuksia samaisesta paikasta.
Tämä on vain minun tuntemus, joten älkää vetäkö hernettä nenään. Itse en ole vielä mikään asiantuntija, koska olen vieraillut Kanarialla vasta 1970-luvun alusta ehkä noin 40-50-kertaa. Asiantuntija olen kyllä lähi-idästä, jossa olen työskennellyt aikanaan lähes kolme vuotta. Täällä on kyllä hyviä kirjoituksia esim. nimimerkillä Pavi, Sotavento ym. en jaksa kaikkia luetella. Minusta tärkeintä kuitenkin on, että kirjoitetaan ja onhan tämä terapiaa myös peräkamarin pojille, joten tarkoitukseni ei ole tyrmätä heidän ajatuksiaan. Hyvää tulevaa lomatalöea kaikille etelään pyrkiville.

5

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ><

ekspertti, henkilö, joka tuntee asian perin pohjin.

• don luis

nimimerkki mats,joka sopisi annettuihin tietoihisi kuin nenä päähän.jostain syystä mats on pysytellyt poissa näiltä palstoilta,eikä ole pahemmin marokon tarinoissakaan esiintynyt?

• Sinä olet ehdoton asiantuntija Inglesin osalta. Eipäs nyt olla niin vaatimattomia.
        Mutta hyvä havainto on tuo Matsin katoaminen. Hänellä oli kokemukseen perustuvaa ja lämminhenkistä
        tarinaa; viihtyi muistikuvani mukaan erityisesti PdlC:ssa.
        Tietysti on sitten Pavi, Vilperi, AH ja monia muita, jotka tuntevat sitä Inglesin ja lähialueiden anatomiaa.

• jr.

-teit muuten ystäväni don luis aivan oikeat johtopäätökset. Minä kirjoittelin tänne aikanaan nimimerkillä Mats, jonka olin myös rekisteröinyt. Mulle kävi kuitenkin niin, että olin unohtanut salasanan, enkä enään päässyt sisään, joten lannistuin ja olen ehkä noin vuoden ajan ollut kirjoittamatta. Nyt olin sitten rouvan kanssa Sansibaareilla ja Tansaniassa pari viikkoa ja kirjoitin Tansanian palstalle kokemuksia sieltä. Ensi talvena lähden taas rakkaalle Kanarialle, jossa olen tottunut vieraiIemaan nyt eläkkeellä 3-4 viikon reissuja. Lupasin serkkupojalleni, joka hiljan jäi eläkkeelle, että lähden hänelle oppaaksi. Hän ei ole koskaan käynyt Kanarialla.
        Hyviä Kanarianreissuja TEILLE KAIKILLE MATS!

• jr. kirjoitti:

-teit muuten ystäväni don luis aivan oikeat johtopäätökset. Minä kirjoittelin tänne aikanaan nimimerkillä Mats, jonka olin myös rekisteröinyt. Mulle kävi kuitenkin niin, että olin unohtanut salasanan, enkä enään päässyt sisään, joten lannistuin ja olen ehkä noin vuoden ajan ollut kirjoittamatta. Nyt olin sitten rouvan kanssa Sansibaareilla ja Tansaniassa pari viikkoa ja kirjoitin Tansanian palstalle kokemuksia sieltä. Ensi talvena lähden taas rakkaalle Kanarialle, jossa olen tottunut vieraiIemaan nyt eläkkeellä 3-4 viikon reissuja. Lupasin serkkupojalleni, joka hiljan jäi eläkkeelle, että lähden hänelle oppaaksi. Hän ei ole koskaan käynyt Kanarialla.
        Hyviä Kanarianreissuja TEILLE KAIKILLE MATS!

Olipa mukavia uutisia! Jos tulet Puertoon, ehkä siellä nyt sitten törmätään... Olin siellä viime talvena pari pidempää jaksoa ja paikkahan on tietyiltä osin muuttunut. Moni tuttu ravintola on laman takia sulkenut ovensa, toivottavasti vain tilapäisesti, on ollut paljon katutöitä jne. Vanhan kaupungin pääkatu on ihan uudessa kuosissa; noista varmasti olet lukenutkin. Mikko (Misama) omilla sivuillaan on jakanut
        ahkerasti hyvää paikallistietoa, minkä pohjalta pystyy kesäaikanakin pysymään kärryillä sen mukavan kaupungin tilanteesta. Täytyypä vilkaista Tansanian palstaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe