Sain pakit, en silti pysty unohtamaan

3+19

Muutama vuosi sitten ihastuin erääseen tyttöön. Joka päivä hän oli mielessä useamman tunnin, keskittymiskyky oli vähän väliä aivan nollassa eikä mistään tullut mitään kun koko ajan pyöri ihastus mielessä. Tiesin että tilanne ei yksinkertaisesti olisi helpottunut, kuin ainoastaan jos menen kertomaan hänelle mitä ajattelen hänestä. Sain pakit. Pakit olivat kuitenkin harvinaisen kohteliaat ja ystävälliset. Vaikka hän ei ollut ilkeä, ei nauranut tai nolannut minua niin se tuntui kamalalta.

Tuosta tapauksesta on jo 8 kuukautta eikä olo ole helpottunut, ei tippaakaan. En enää haaveile hänestä enkä ole enää ihastunut, mutta tuo tunne on muuttunut suruksi ja kaipuuksi, ihan kuin olisi menettänyt jotain. Onko normaalia olla näin pitkään maassa pakeista? Voiko kestää vielä pitkäänkin? Tästä tuntuu vain olevan mahdotonta päästä yli. Ja kyseessä ei muuten nyt ole mikään 14v teinin ensi-ihastuminen, olen kuitenkin jo 22v, silti tuntuu jotenkin säälittävältä että ei kestä tämän paremmin pakkeja.

Asia mikä tässä masentaa ja tekee surulliseksi on tieto siitä että hän on olemassa, mutta ulottumattomissa. Joku päivä hänellä on joku, joku joka pääsee nauttimaan hänestä, itse en päässyt ikinä muutamaa sanaa ja katsetta enempää nauttimaan hänestä.
Olen kuullut muutamaankin otteeseen, että uusi ihastus pyyhkii nuo arvet pois. Olen ihastunut aiemminkin, ja jopa seurustellutkin. Silti yhdetkään pakit eikä edes ero ex-tyttöystävästä tuntunut miltään tämän rinnalla. Tämä viimeisin ihastus oli vain yksinkertaisesti mun unelmien täyttymys, ihanne. Se hymy ja nauru oli jotain ihmeellistä... Hänessä ei ole yhtäkään asia joka voisi olla paremmin, hänessä ei ole mitään huonoa, hän on vaan täydellinen.

Miten voin muka ihastua enää kehenkään muuhun, kun aina tämä edellinen tulee mieleen? Tietää aina että hän on olemassa. Jos joskus vielä päätyisin jonkun toisen naisen kanssa yhteen, rupeaisin jossain vaiheessa surkuttelemaan sitä kun sain silloin joskus pakit siltä tytöltä. Ainoa tapa päästä tuosta yli olisi ruveta halveksimaan häntä ja uskotella itselle että näin on parempi ei se niin kummonen ollut. Mutta se olisi itsepetosta.

Anteeksi että tuli näin pitkä, en tosiaankaan osaa sanoa mitään lyhyesti...

7

3983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kuulostaa surulliselta, melkeinpä omalta kirjoitukseltani eräästä miehestä. Olen sinua hitusen vanhempi ja taidan edelleen olla ihastunut mieheen vielä kuukausia siitä, kun sain tietää ettei meille tule mitään. Ei siitä sen enempää.

Mutta uskon että olet rakentanut mielessäsi erilaisia mielikuvia ja ajatuksia tuosta tytöstä. Olet ehkä haaveillut mielessäsi erilaisista tilanteista hänen kanssaan (usein ihastuneet sitä tekevät). Ehkä tyttö tulee mieleesi erilaisissa tilanteissa ja on ihan normaalia miettiä häntä edelleen, jos olet ehtinyt ihastua häneen kunnolla. Joskus ne kemiat vaan on vahvempia. Olen huono antamaan neuvoja, koska en itsekään tiedä, miten poistan mielestäni sen miehen kun vielä kaupan päälle tiedän hänenkin olleen ihastunut minuun (tuskin enää).

• µ§§µ

Ei siinä muu auta kuin purra hammasta ja jatkaa eteenpäin. Minulle ei ole käynyt täsmälleen samalla tavoin, mutta vähän samantyylisesti. Olen pari kertaa ihastunut sellaisiin tyttöihin, joita en vain yksinkertaisesti saada omalla ulkonäölläni ja sosiaalisilla taidoillani (en ihastu sellaisiin tyttöihin/naisiin, joita useimmat himoitsevat, mutta yhtä kaikki minulla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia näihin pariin ihastuksen kohteeseeni). Eilenkin näin erään aivan täydellisen kauniin tytön, jota olisin voinut katsella vaikka koko päivän. Todella raastavaahan se on, kun tietää tuollaisten jumalattarien olevan olemassa mutta ulottumattomissasi. Pari kertaa olen pillahtanut itkuunkin, kun olen ajatellut tuota asiaa. Eipä vaan taida olla mitään konsteja tuon tunteen voittamiseksi.

• =(

Rupesin kirjeenvaihtoon vähän ennen joulua fiksun oloisen nuoren naisen kanssa, asuimme kuitenkin eri paikkakunnilla ja ihastuin kirje kirjeeltä yhä enemmän ja enemmän olimme nyt 3 kuukautta kirjoitelleet toisillemme ja tunsin vahvaa ihastumisen tunnetta tätä naista kohtaan ja olen varma että tunne oli molemminpuoleinen kuitenkin pikkuhiljaa mietittyäni tajusin että emme pystyisi näkemään toisiamme toiselta puolelta suomea ja minulla oli vaikea elämäntilanne matkustella ja aloin pelkäämään että hänellä on joku toinen kerta ei ollut vähään aikaan kirjoitellut takasi , niimpä katkaisin välit tähän naiseen ja nyt on helvetin paska olo tän päätöksen vuoksi, hän tuntui niin ihanalta ja sopivalta mutta elämän tilanne on vähäntoinen. tuntuu samalta että olen menettänyt jotain todella hyvää ja ihanaa, jotkut ihmiset voisivat ajatella minun kaltaisten ihmisten olevan tyhmiä kerta menee kirjeen vaihdossa noin ihastumaan kuitenkin se on siitä kiinni kuinka paljon ihmiseen kiintyy, itellä just samallainen tunne et ``joku päivä hänellä on joku toinen``, pakko kai yrittää eteenpäin näin pitkän ihastumis tunteen jälkeen se on aika rankkaa ja vaikeaa, tää on näitä elämän raadollisuuksii

• kysymys

Mä ihastuin mun kaverin veljeen mut eu viittinny kysyy mun ihastukselta että pitääkö hän musta. sitten se mun kaveri kysy siltä sen veljeltä että pitääkö se musta ja se vastas että ei. pitäiskö mun kysyy ite mun ihastukselta pitääkö hän musta vai uskoo mitä hän kertoi siskolleen.

• Tuttu tunne :( Tosin mä ite pilasin siihen mieheen mahkuni, mutta vielki mietin sitä, ja siitä on melkee jo vuosi aikaa :O

• surullinen;(

seurustelin yhen pojankaa 13-päivää sit se jätti mut niin et se sano, en taho olla sunkaa enää, mut mietin sitä koko ajan enkä voi lopettaa, mull on mielessä et mä olisin jotenki syyllinen et me erottiin ja se sano et en oo mut se ei taho enää puhuu munkaa eikä nähä mua.
      täs on nyt malli...PS päivät eivät pidä paikkaansa...
      eilen me oltiin niin ihastuneita toisiimme ja tänään se vaan sanoo et en halua olla sunkaa enää, en tykkää susta enää.
      yritin saada vastauksen siihen et kui se ei enää tykkää musta ja niin edp...
      laitoin sille et, hei oot ainut poika josta oon välittänyt näin paljon ja se vastas et jaa.
      kysyin siltä et mikä vitun ongelma sillä on, se oli niin sydämmetön ja kauhee.
      kysyin siltä et eiks se välitä musta enää yhtään ja se laitto et en. ;(((((( oon tosi surullinen ja tarviin apua tähän ja oon 13v

• seis tai stop

Kannattaa ainakin lopettaa tuo viesteillä pommittaminen. Vaikka se ero varmasti sattuu, ei ne asiat ahdistelulla mihinkään muutu. Ja jos yhtäkkiä sen mieli muuttuisikin, pystyisitkö muka oikeasti luottamaan että ne tunteet on aitoja eikä kaveri ole pelkkien hyödykkeiden perässä. Ei se valheessa eläminenkään pidemmän päälle mukavaa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4909
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3922
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3493
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2386
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      56
      2284
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe