Olettekos olleet joskus Torquayssa tai Bournemouthissa?? Itse olisin kiinnostunut niistä paikoista, ensi kesäksi.
Jos olette, mitä olette pitäneet paikasta??
EF Kielikurssi
3
469
Vastaukset
- mq
Olin kaksi vuotta sitten Torquayssa, ja ihan hyvä reissu se oli vaikka ei aivan loistava. EF rahastaa tosi paljon, ja monessa asiassa joutui pettymään. Torquay paikkana oli ihan kiva, sopivan kokoinen ja olihan siellä kauppoja, ranta ja kaikkea. Ja kaikki aika lähellä. Huono puoli vain, että siellä ei yhtään tykätä turisteista. Minä ja kolme kaveriani olimme illalla kävelemässä kotiimme ja joukko paikallisia nuoria alkoi seuraamaan meitä, ottivat meidät kiinni, huutelivat meille, tönivät meitä. Yritimme kävellä mahdollisimman nopeasti karkuun, ja pääsimme isäntäperheemme taloon ennen kuin muuta tapahtui, mutta kyllä siinä pelästyi. Erästä meidän ryhmässä olevaa poikaa, varsin lihaksikasta ja pitkää, oli uhkailtu ja hän oli joutunut oikeasti juoksemaan karkuun, siitä lähtien liideri oli aina iltaisin saattanut hänet kotiinsa. Näitä vastaavia tapahtumia siellä oli enemmänkin.
Ei koko reissu kuitenkaan ihan huono ollut, kyllä siellä hauskaa oli, mutta Torquay ei välttämättä ole ihmisten takia paras paikka.=)- pistefien
Joo, noi tuo ei kyllä ole kovin yleistä. Itse olen ollut torquayssa kaksi kertaa peräkkäin yhteensä 6 viikkoa eikä mitään (!) ongelmia! Sitäpaitsi on ihan ymmärrettävää, ja jossain on ollut tuosta keskustelua, että englantilaiset nuoret on kateellisia "meille rikkaille" ulkomaalaisille.
- Purple__
Olin viime kesänä 2 viikkoa Torquayssa. Oli todella ihana ja sopivan pieni paikka. Itse en ainakaan huomannut, että ihmiset olisivat olleet turisteja vastaan, vaikka sellaista olenkin kuullut. Monet ihmiset vaikuttivat oikein mukavilta. Tietenkin oli hyvä tuuri, ettei häiriköitä sattunut eteen. Suosittelen Torquayta lämpimästi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1584856On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192129Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352006- 1151899
Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161879- 931688
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461337- 671232
- 1201166
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka291115