Olen lähihoitaja ja toiminut ammatissani vuodesta 2002 lähtien. Haaveenani on jo pitkään ollut työ ulkomailla, mutta en haluaisi ns. viedä leipää paikallisten suusta (en toki ole ollenkaan vakuuttunut että siihen edes pystyisin). Olemme ystäväni kanssa kehitelleet pienimuotoista lapsenvahtipalvelua joka voisi pitää mahdollisesti sisällään myöskin sairaanhoitajan palveluita tarvittaessa (ystäväni siis sairaanhoitaja). Olisiko yleensäkin Thaimaahan lomalle lähtevillä perheillä kiinnostusta tällaiseen palveluun? Olisiko jotain sellaisia asioita, joita toiminnan suunnittelussa pitäisi mielestänne huomioida? Haluaisitteko suorittaa haastattelut ja tapaamisen jo ennen lomalle lähtöä Suomessa vai paikan päällä Thaimaassa tarpeen tullessa. Jos olette olleet perheenne kanssa tilanteessa, jossa olisitte tarvinneet lapsenvahtia, voisitteko olla niin ystävällisiä, että kertoisitte tilanteista, jotta saisin näkemystä esimerkiksi siitä ajoittuuko tarve yleensä aamu-, päivä- vai ilta-aikaan ja kuinka kauan olisitte lapsenvahtia tarvinneet. Minkä ikäisiä lapsenne tuolloin olivat?
Olen äärettömän kiitollinen kaikista vastauksista!
Olemme 15 loman aikana ottaneet aina lastenvahdin baarista.
Lapsemme eivät nykyisin halua suomalaista nannyä ollessamme ulkomailla vaan mukavan paikallisen ihmisen, jolla on jotain uutta annettavaa meille tuntemattomasta, mutta meitä huomattavasti viisaammasta kulttuurista.
Kannustan silti yrittämään ja mikäli itse jotain paikallista osaatte, siirtämään sen luonnollisen oppimisprosessin kautta suomalaislapsiin.
ps:
ja tälle asiattomuuksien ja huorittelujen kirjoittelijalle (SIKA-AMALIA) tiedoksi: ÄLÄ OSALLISTU TÄHÄN KETJUUN !!
Kaipaisin kohderyhmän palautetta ideasta...
Olen lähihoitaja ja toiminut ammatissani vuodesta 2002 lähtien. Haaveenani on jo pitkään ollut työ ulkomailla, mutta en haluaisi ns. viedä leipää paikallisten suusta (en toki ole ollenkaan vakuuttunut että siihen edes pystyisin). Olemme ystäväni kanssa kehitelleet pienimuotoista lapsenvahtipalvelua joka voisi pitää mahdollisesti sisällään myöskin sairaanhoitajan palveluita tarvittaessa (ystäväni siis sairaanhoitaja). Olisiko yleensäkin Thaimaahan lomalle lähtevillä perheillä kiinnostusta tällaiseen palveluun? Olisiko jotain sellaisia asioita, joita toiminnan suunnittelussa pitäisi mielestänne huomioida? Haluaisitteko suorittaa haastattelut ja tapaamisen jo ennen lomalle lähtöä Suomessa vai paikan päällä Thaimaassa tarpeen tullessa. Jos olette olleet perheenne kanssa tilanteessa, jossa olisitte tarvinneet lapsenvahtia, voisitteko olla niin ystävällisiä, että kertoisitte tilanteista, jotta saisin näkemystä esimerkiksi siitä ajoittuuko tarve yleensä aamu-, päivä- vai ilta-aikaan ja kuinka kauan olisitte lapsenvahtia tarvinneet. Minkä ikäisiä lapsenne tuolloin olivat?Olen äärettömän kiitollinen kaikista vastauksista!
Olemme 15 loman aikana ottaneet aina lastenvahdin baarista.
Lapsemme eivät nykyisin halua suomalaista nannyä ollessamme ulkomailla vaan mukavan paikallisen ihmisen, jolla on jotain uutta annettavaa meille tuntemattomasta, mutta meitä huomattavasti viisaammasta kulttuurista.
Kannustan silti yrittämään ja mikäli itse jotain paikallista osaatte, siirtämään sen luonnollisen oppimisprosessin kautta suomalaislapsiin.
ps:
ja tälle asiattomuuksien ja huorittelujen kirjoittelijalle (SIKA-AMALIA) tiedoksi: ÄLÄ OSALLISTU TÄHÄN KETJUUN !!
ihan vaan jos sattuu kiinnostaa
thanks
hyvä sivu.Useista löytyy myös sijaintipaikka kartalla.
http://www.thaimaan-suomi-linkit.com/