Kaikki oli hyvin siihen asti kun poikaystäväni asensi linuxin. Ensin piti laittaa alkeellinen DOS viritelmä ja sitten siirtyi Ubuntuun. Nyt se vaan värkkää sen ubuntun kanssa eikä huomioi minua ollenkaan. Sanoo vaan että pitää viritellä Ubuntua. Pahimmillaan hän on koodannut jotain linuxin käyttäjäpintaa hardwarelle. Joutuis sitten pyörryttyään sairaalaan.
Nyt sillä on joku kannettava tuossa ja 16 päivää koodannut jotain rajapintaa. Olen yrittänyt puhua hänelle mutta suhteemme on todennäköisesti ohi. En halua olla linux desakoodin uhri. Hexakoodista tajuaisin mutta tuo linux menee jo yli!
Olen ihan poikki enkä jaksa enää. Järkipuhe käyttöliittymän vaihtamisesta ei kelpaa. Edelleenkään saatu tulostettua niitä lapin reissun kuvia kun linux vie koko ajan.
Linux tuhosi sosiaalisen elämän
12
323
Vastaukset
- ok.
Kannattaa varmistaa suhteen alussa jo ettei puolisoehdokas käytä Ubuntua tai muuta Linux-distroa.Silloin on kyseessä epäsosiaalinen hylkiö ja nörtti jonka ainoa viilailun ja höyläilyn kohde tulee olemaan käyttis.
- El Mondo
Huume !
Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" ja siitä se sitten alkaa "huume" sumentamaan aivotoimintaa, josta on monta esimerkkiä tälläkin sivulla , joten ......... ? El Mondo kirjoitti:
Huume !
Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" ja siitä se sitten alkaa "huume" sumentamaan aivotoimintaa, josta on monta esimerkkiä tälläkin sivulla , joten ......... ?"Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" "
Miten niin, Linux on aina ilmainen,- Slim Jim
exergy kirjoitti:
"Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" "
Miten niin, Linux on aina ilmainen,"Huumetta", joten siitä pääsee eroon, kun asentaa Windows seiskan ? Huh mikä helpotus ja minä kun jo luulin että olen "huumeen koukussa", kun asensin koeajoon Linuxsen koneeseeni !
Kiitos tiedosta ! - kiitosta vinkistä.
Slim Jim kirjoitti:
"Huumetta", joten siitä pääsee eroon, kun asentaa Windows seiskan ? Huh mikä helpotus ja minä kun jo luulin että olen "huumeen koukussa", kun asensin koeajoon Linuxsen koneeseeni !
Kiitos tiedosta !sitä konetta ei viitsi laittaa päälle.
- Widows lover
Joka "kärsii" sosiaalielämän puutteesta !
Niitä on paljon ropellihattujen piirissä ja se todella on kaikki Linux systeemin syytä, kun se YDIN tarvii enemmän huomiota, kun rakas tyttöystävä ..............
http://www.rbucky.com/uploads/ladies-love-linux.jpg- XYZWW
isotella. kirjoitti:
Löytyy niitä kissoja Windowsillekin:
http://www.gosiper.co.cl/e12/imagenes/windowschick.jpgWow ! Mikä "pimu", mutta taitaa olla vaan lainassa LINUX profeetalta kuvaukseen ...... heko heko
- Widows lover
Että Linux on hukkaanheitettyä elämää, mutta noita hihhuleita ei onneksi ole kovin montaa pilaamassa Windows ihmisten sosiaalielämää !
- Ulla31
Voimia. Minäkin löysin uuden joka tajuaa tietokoneen arkkitehtuurista enemmän kuin exä Ubuntisti. Vaikka niin ihana olikin. Elämä on joskun valintoja. Olen onnellinen että ten sein valinnan.
- ex-ubuntulainen...
Miten hieno viestiketju onkaan jäänyt unholaan! No, korjataanpa asia!
- XYZWW
Todellakin, sivun parhaita "helmiä" !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472