Linux tuhosi sosiaalisen elämän

Sirkka 85

Kaikki oli hyvin siihen asti kun poikaystäväni asensi linuxin. Ensin piti laittaa alkeellinen DOS viritelmä ja sitten siirtyi Ubuntuun. Nyt se vaan värkkää sen ubuntun kanssa eikä huomioi minua ollenkaan. Sanoo vaan että pitää viritellä Ubuntua. Pahimmillaan hän on koodannut jotain linuxin käyttäjäpintaa hardwarelle. Joutuis sitten pyörryttyään sairaalaan.

Nyt sillä on joku kannettava tuossa ja 16 päivää koodannut jotain rajapintaa. Olen yrittänyt puhua hänelle mutta suhteemme on todennäköisesti ohi. En halua olla linux desakoodin uhri. Hexakoodista tajuaisin mutta tuo linux menee jo yli!

Olen ihan poikki enkä jaksa enää. Järkipuhe käyttöliittymän vaihtamisesta ei kelpaa. Edelleenkään saatu tulostettua niitä lapin reissun kuvia kun linux vie koko ajan.

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok.

Kannattaa varmistaa suhteen alussa jo ettei puolisoehdokas käytä Ubuntua tai muuta Linux-distroa.Silloin on kyseessä epäsosiaalinen hylkiö ja nörtti jonka ainoa viilailun ja höyläilyn kohde tulee olemaan käyttis.

• El Mondo

Huume !
        Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" ja siitä se sitten alkaa "huume" sumentamaan aivotoimintaa, josta on monta esimerkkiä tälläkin sivulla , joten ......... ?

• El Mondo kirjoitti:

Huume !
        Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" ja siitä se sitten alkaa "huume" sumentamaan aivotoimintaa, josta on monta esimerkkiä tälläkin sivulla , joten ......... ?

"Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" "

Miten niin, Linux on aina ilmainen,

• Slim Jim
        exergy kirjoitti:

"Pari ensimmäistä kertaa saa ilmaisen "annoksen" "

Miten niin, Linux on aina ilmainen,

"Huumetta", joten siitä pääsee eroon, kun asentaa Windows seiskan ? Huh mikä helpotus ja minä kun jo luulin että olen "huumeen koukussa", kun asensin koeajoon Linuxsen koneeseeni !

Kiitos tiedosta !

• kiitosta vinkistä.
        Slim Jim kirjoitti:

"Huumetta", joten siitä pääsee eroon, kun asentaa Windows seiskan ? Huh mikä helpotus ja minä kun jo luulin että olen "huumeen koukussa", kun asensin koeajoon Linuxsen koneeseeni !

Kiitos tiedosta !

sitä konetta ei viitsi laittaa päälle.

• Widows lover

Joka "kärsii" sosiaalielämän puutteesta !
      Niitä on paljon ropellihattujen piirissä ja se todella on kaikki Linux systeemin syytä, kun se YDIN tarvii enemmän huomiota, kun rakas tyttöystävä ..............

http://www.rbucky.com/uploads/ladies-love-linux.jpg

• isotella.

• XYZWW

• Widows lover

Että Linux on hukkaanheitettyä elämää, mutta noita hihhuleita ei onneksi ole kovin montaa pilaamassa Windows ihmisten sosiaalielämää !

• Ulla31

Voimia. Minäkin löysin uuden joka tajuaa tietokoneen arkkitehtuurista enemmän kuin exä Ubuntisti. Vaikka niin ihana olikin. Elämä on joskun valintoja. Olen onnellinen että ten sein valinnan.

• ex-ubuntulainen...

Miten hieno viestiketju onkaan jäänyt unholaan! No, korjataanpa asia!

• XYZWW

Todellakin, sivun parhaita "helmiä" !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe