Haluisitko

5

tietää mitä tarkoitin sillä viestillä? Kyllähän sä arvaat. Ei mitään tuhmia ollut tarkotus ehdotella, vaan olin aidosti kiinnostunut, vieläkin. En vaan tiedä haluutko että selventäisin näitä mun ajatuksia sulle.
Joskus tuntuu, että odotat sitä, ja seuraavalla kerralla et. Eikä se helpota mun puolelta tilannetta, että tiedän tilanteesi, vai pitäiskö sanoa etten tiedä. Oon aika turtana näitten ajatusten kanssa. Olen myös pahoillani jos oon sotkenut asioita, ei ollut tarkoitus. Voihan se olla ettei mun tekemiset ole hetkauttanu sua millään tavalla ja turhaan kuvittelen k a i k e n l a i s t a. Kaikki ei aina ole niin helposti tulkittavissa, minä mukaan lukien. Oon hulluna suhun

46

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä.

Lähettänyt sen viestin naiselle vain miehelle ?

• 5

"lähetin" Naiselle

• Jos haluat

Selvitellä asioita, niin se on tehtävä tosielämässä. Palstakirjoitukset on palstakirjoituksia ja ne ei merkitse paljoakaan.
      Jos olisi tuo aloitus minulle, niin mä en todellakaan tiedä mitä sä haluat. Siksi en tiedä miten mun pitäs suhtautua. Eli me ei kumpikaan tiedetä mistään mitään. Asioiden selvittely olisi varmastikin hyvä idea, jos jotain todellista haluat.

• 5

Tiedän oikein hyvin, ei ne täällä ratkea

• NW

haluaisin ,jos ne ovat hyviä ajatuksia "meistä"
      huonoja en enää toivoisi.

• pyyntö:

Ilmoita asioista sisarelle, isälle tai exmiehelle. Siten voisit auttaa jos et itse uskalla.

• S

Kenelle tämä?

• sinisilmä n

mäkin oon. täytys vaan vielä tietää kuka kysyy

• 7´´

Koskas olet viestiä lähetellyt?

• öitä.

mitäs luulet ?en varmaan

• Toinen stadikka

Pieni tyttö tässä taas tarvitsee huomiota. Jos joku ei vastaa sun viestityksiin, niin t ä y t y y h ä n siihen joku syy olla. Kysy vaikka isiltäsi.

• kiukkukasalle

Suu vaahdossa täällä kiukuttelet tuntemattomille :D

• intohimoinen nainen

ku on mahdollisuus selvennä.Nyt voin vain arvailla että tykkäät musta mutta jos sen paljastat tää asia vois edetä paremmin..et oo sotkenu asioita ja tottakai mä oon kiinnostunu susta ja sun asioista.Oikeesti se viesti oli aika kiihottava ;) jopa niin että sä saat mut hulluuden partaalle.Tekis mieli käydä kii!! sä oisit mun taivas... kaipaan sua ja rakastan hulluna!!

• missetön

minne päin viesti menee?

• 5

ei ollut sulle kun vilkasin:)

• sulaa vahaa

Koko tän ajan kun ollaan juteltu olen samalla tuskaillut miten sanoa sen sulle..ja miettinyt pitäisikö sanoa ollenkaan, ettet pelästy ja karkaa minulta. Harva mies siihen pystyy, mutta sinä sen teit. Sulatat minut.

• nainen.

Selvennä vain kiitos sitä mitä minusta haluat jos haluat. Itsehän sitä viestiä laitoit. Jos kysyy suoraan niin voi myös saada suoran vastauksen. En minä tiedä mitä sinä haluat. Enkä jaksa arvuutella.

• soittele.

selvitellään vaan,voitas mennä kahville tai jotain?

• 5

kuulostaa epämääräseltä kun viestistä puhun, mutta en omista hänen numeroa. Ei ehkä kannata täällä liika paljastaa, harva täällä uskaltaa paljastaa paljoakaan. Hän voisi tunnistaa jos yhdistelee oikeita palasia, tämä ei ollut ensimmäinen aloitus.
      Alkanut jo kuumottamaan tietyt viestit, täällä ei voi olla silti mistään varma, ainoastaan irl.
      Jotenkin tuntuu kaukaa haetulta, että hän täällä olisi, ja vieläpä minun takia. Toivoa silti aina saa.

• huppsis..

pois ,koska hänellä on numero ja äkkiä saisi kyllä tietoon sen.

• mmhh..

ehdottelisit niitä #tuhmia# ,tunnistaisi sinut paremmin ?

• 5
        mmhh.. kirjoitti:

ehdottelisit niitä #tuhmia# ,tunnistaisi sinut paremmin ?

viesti ei varsinaisesti sisältänyt mitään tuhmaa, sen pystyi silti tulkita väärin, tai se saattoi herättää kysymyksiä motiiveistani. Luulen ettei hän tahdo tietää niitä, ei siltä ainakaan vaikuta. Ja lisäksi faktat on mitä on, tai mistä voisin tietää mitä ne nykyään on.
        Taas on palattu maan pinalle, en osaa silti luovuttaa.

• intohimoinen nainen
        5 kirjoitti:

viesti ei varsinaisesti sisältänyt mitään tuhmaa, sen pystyi silti tulkita väärin, tai se saattoi herättää kysymyksiä motiiveistani. Luulen ettei hän tahdo tietää niitä, ei siltä ainakaan vaikuta. Ja lisäksi faktat on mitä on, tai mistä voisin tietää mitä ne nykyään on.
        Taas on palattu maan pinalle, en osaa silti luovuttaa.

että oisit halunnut mua ;)) tulkitsinko väärin? siis et haluukkaan.. meillä ei oo toisten numeroita mutta saatais ne ihan helposti mutta ollaan juteltu toistemme kanssa.. älä luovuta jos oisit hän,niin kertoisitko seuraavan kerran mitä oikeesti ajattelet haluutko musta vain ystävän vai kenties enemmän? jos sä pystyisit avautuun niin se helpottais mua koska en voi olla varma tilanteeesta..missä mennään.Tai ees avitat sitä jollain lailla et mää kysyn jos et uskalla.Rohkeutta vaan..jos oisit hän niin musta se oli jo rohkeeta mitä sulta lipsahti vaikka nyt oon vähän pettyny tarkotikko oikeesti sitä miten mää sen tulkitsin.Musta vaan tuntuu etten oo ennen kohdannu tämmösiä tuntemuksia siis niin valtavaa intohimoa sua kohtaan ja luulenpa et jos tunne ois molemminpuolinen niin meillä vois olla jotain mahtavuutta siis jotain paljon enempää mitä en ois osannu kuvitellakkaan olevan olemassakaan.Oon toivoton mutta en luovuta en vaan voi oon rakastunu ja se tunne ei häviä ja oisin valmis jutteleen tästä..kun tulisit vaan puolitiehen vastaan

• heko heko

On ylipäätään lottovoitto (kuten joku asian ilmaisi muualla) löytää täältä se oma kaivattunsa, vielä suurempi epätodennäköisyys on siihen että tänne saisi perustettua kolmiodraaman!

Kaikki on mahdollista. Ja voihan olla niin, että joku on niin kiero, että haluaa tahallaan aiheuttaa tälläistä pientä draamanpoikasta, jos näin sattuisikin. Kolmiodraama sekä suomi24:lla ETTÄ oikeassa elämässä -kaikki osapuolet ei kuitenkaan tietäisi missä ollaan menossa :))

Onko mulla hyvä mielikuvitus vai voisko tämä(kin) olla totta jonkun elämässä :)))

• 5
        intohimoinen nainen kirjoitti:

että oisit halunnut mua ;)) tulkitsinko väärin? siis et haluukkaan.. meillä ei oo toisten numeroita mutta saatais ne ihan helposti mutta ollaan juteltu toistemme kanssa.. älä luovuta jos oisit hän,niin kertoisitko seuraavan kerran mitä oikeesti ajattelet haluutko musta vain ystävän vai kenties enemmän? jos sä pystyisit avautuun niin se helpottais mua koska en voi olla varma tilanteeesta..missä mennään.Tai ees avitat sitä jollain lailla et mää kysyn jos et uskalla.Rohkeutta vaan..jos oisit hän niin musta se oli jo rohkeeta mitä sulta lipsahti vaikka nyt oon vähän pettyny tarkotikko oikeesti sitä miten mää sen tulkitsin.Musta vaan tuntuu etten oo ennen kohdannu tämmösiä tuntemuksia siis niin valtavaa intohimoa sua kohtaan ja luulenpa et jos tunne ois molemminpuolinen niin meillä vois olla jotain mahtavuutta siis jotain paljon enempää mitä en ois osannu kuvitellakkaan olevan olemassakaan.Oon toivoton mutta en luovuta en vaan voi oon rakastunu ja se tunne ei häviä ja oisin valmis jutteleen tästä..kun tulisit vaan puolitiehen vastaan

Ollaanko me juteltu useinkin vai muutaman kerran vai ainoastaan yhden kerran?
        Monta kirjainta sun nimessä on, kiinnostaisi kovin tietää:)

• 5
        5 kirjoitti:

milloin nähtiin viimeksi?

• 5

En voi kieltää ettenkö sua haluais ja myös enemmän;) Vaikka kirjotuksessasi kaikki osuu kohdilleen, niin vastaataathan kysymyksiin, tai edes milloin nähtiin viimeksi. Meitä on täällä niin paljon.
        Aivot alkaa kramppaamaan ja sydämmen tiheys kasvaa.

En ole minäkään kokenut mitään vastaavaa, hulluksihan tässä tulee.

• 5

Toivottavasti et luule jos sinut täällä tunnistaisin, että alkaisin perääntymään;)

• sulaa vahaa
        5 kirjoitti:

milloin nähtiin viimeksi?

Ihan kasvotusten näkemisestä on pitkä aika, valitettavasti. Kerro edes mihin päin Suomea nämä ihastuksellesi tarkoitetut viestit menevät?!

• intohimoinen nainen
        5 kirjoitti:

niih täsmääkö?

• intohimoinen nainen
        5 kirjoitti:

En voi kieltää ettenkö sua haluais ja myös enemmän;) Vaikka kirjotuksessasi kaikki osuu kohdilleen, niin vastaataathan kysymyksiin, tai edes milloin nähtiin viimeksi. Meitä on täällä niin paljon.
        Aivot alkaa kramppaamaan ja sydämmen tiheys kasvaa.

En ole minäkään kokenut mitään vastaavaa, hulluksihan tässä tulee.

Ja ollaan juteltu monta kertaa :)

• 5

niih täsmääkö?

osunu. Olihan tää arvattavissa miten käy. Niin liippasi jo lähelle, että lähemmäksi
        tuskin voi enää osua. Tähän on hyvä päättää tää sekoilu täällä, turhaa elätellä täällä toiveita, onhan se nähty

bye

• kaipaasalaa...

pidin siit viestist ja oon aina tykänny sust... vaikka sit on vähä vaikee ilmasta.
      Oon odotellu et selventäisit mut oot aika vaatimaton---

• kaipaasalaa...

on varmaan olemas koska se on tarkotettu meidän elämien piristykseks :P

• ihastunut edelleen.

voisit selventää kaikki muutkin asiat. Mä en tiedä yhtään että mikä on homman nimi. Mitä sä tahdot ?
      Olen aina tulkinnut niin, että sua ei vois vähenpää kiinnostaa, siis irl:ssä. Ja siksi en ole uskaltanut olla enää yhteydessä.

• kysmysmerkki.

tunne että olet sen viestin kirjoittanut tänne tai jonnekkin näille sivuille ?
      Pitäs vain se tunnistaa ,laitoitko jotain kirjainta tai tunnistetta itsestäsi tai hänestä?

• vielä uskaltanut

tulla niin lähelle, että alettaisiin jutella? Mikset? En voi olla niin pelottava, että sun täytyy piilotella ittees multa? Joskus on hemmetin vahva tunne, että olet jossain lähistöllä ja näet mut, mutta mä en näe sua....vainoharhaistako, ehkä.

• höh :)

varatulla on siis yliote jos et sitä tiedä.

• ei 5

että viesti olisi ollut minulle, mutta taidan olla tässä tapauksessa vanha versio samalla kaavalla. Spostillako viestin laitoit jos sulla numeroa ei ole?

• 5

Nähtiin viime viikolla, tiistaina. Eiköhän tämä ole lopullinen niitti tälle ketjulle..

• yksivain...

että missäpäin suomea hänet näit?

Itse tapasin ihastukseni kohteen juuri tuona päivänä...

• 5
        yksivain... kirjoitti:

että missäpäin suomea hänet näit?

Itse tapasin ihastukseni kohteen juuri tuona päivänä...

Etelä-Suomessa...

• yksivain...
        5 kirjoitti:

Etelä-Suomessa...

minäkin. :)

Mutta tuskin olet hän... Vaikea uskoa, että hän minua täällä kaipailisi, tai kaipailisi ylipäätään.

Välillä sydämessäni tuntuu kummia pistoksia kun häntä ajattelen, tämä tuntuu niin epätodelliselta.

• 5
        yksivain... kirjoitti:

minäkin. :)

Mutta tuskin olet hän... Vaikea uskoa, että hän minua täällä kaipailisi, tai kaipailisi ylipäätään.

Välillä sydämessäni tuntuu kummia pistoksia kun häntä ajattelen, tämä tuntuu niin epätodelliselta.

tapasit, ensimmästä kertaako?

• yksivain...
        5 kirjoitti:

tapasit, ensimmästä kertaako?

Ja juuri tämä yksityiskohta hämmästyttää mua.

• 5
        yksivain... kirjoitti:

Ja juuri tämä yksityiskohta hämmästyttää mua.

oli ensimmäinen kerta, niin sitten olet väärä henkilö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      46
      2959
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2571
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      105
      2154
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1812
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      21
      1695
    Aihe