Nytpä mulla pillua kutkuttaa, sitä pitäis kyrvällä jutkuttaa!
Jos siellä on nuoria poikia, joilla on mulkku kovana, niin tervetuloa Mamma Kovaltschukin hoitoon!
MAMMA KOVALTSCHUKILLA ON ASIAA!
16
236
Vastaukset
- mulkku sojottaa
Meitsiä panettaa! Mä tulen sun luo ihan kohta. Meinaan vaan että jos siellä on oven takana muita jätkiä niin anna niiden vaan odottaa. Kai meitsi pääsee ihan ekaks panolle?
- lääkärisetä
huumeet teettää. Mene katkolle!
- .
tällaista se alkoholi-huume teettää.
- Herra Keissilä
Nimeni on Herra Keissilä ja mielestäni on ihmeellistä, että tuollaiset Mamma Kovaltschukit saavat jakaa persettään kaiken maailman nuorille kundeille, joilla ei edes ole rahaa maksaa panostaan.
Mielestäni nussiminen pitää varata vain meidän tasokkaiden ja varakkaiden herrasmiesten yksinoikeudeksi.
Nuoret jätkät runkatkoot munaansa siihen saakka että lompsassa on kunnolla fyffeä.- Herrasmies.
Tosin pillusta ei kannata maksaa liikaa ja ns. pissikset voisivat harjoitella, harmaantuvien herrasmiesten kanssa, tulevaan ammatiinsa pientä korvausta vastaan.
- Rotary-veli Amos
Me Rotary-veljet olemme myös sitä mieltä, että lompsassa pitää olla fyffeä, ennen kuin mies menee panemaan naista. Nuoret kollit voivat masturboida katsellessaan videopätkiä, jotka on kuvattu meidän Rotary-veljien kokoksista. Niissä juomme aina ensin korkealuokkaista alkoholia ja sitten yhdymme ämmiin, ensin vitttuun ja sitten perrsereikään eli anukseen.
Viimeksi meillä on huorrana Mamma Kovaltschuk ja saimme hyvää hoitoa. Ensi viikolla pidämme uuden kokouksen ja kutsumme myös sinne Mamma Kovaltschukin.
- henkilökohtainen.
Sun vittuasi rakastan, oi Mamma Kovaltschuk!
- RANSUKO
SE SIELLÄ TAAS HUUTELEE. KOTONA NAISTEN VAATTEISSA ISTUT JA RUNKKAAT MUNAA.
- herra töönteiböl
Viime jouluna kävin panemassa Mamma Kovaltschukia. Onneksi kohta tulee uusi joulu. Sitten taas panen.
- LääkäriSetä
herra töönteiböl kirjoitti:
Viime jouluna kävin panemassa Mamma Kovaltschukia. Onneksi kohta tulee uusi joulu. Sitten taas panen.
HESPERAN SULJETULLAKO MAJAILET?
- LääkäriSetä
LääkäriSetä kirjoitti:
HESPERAN SULJETULLAKO MAJAILET?
HESPERIAN SULJETULLAKO?
- yökerhon portsari
LääkäriSetä kirjoitti:
HESPERIAN SULJETULLAKO?
Ennen Mamma Kovaltschuk aina etsi jätkiä Hotelli Hesperian yökerhosta, mutta nyt se tykkää vain semmosista tosi nuorista kundeista, jotka ei vielä edes pääse sisään yökerhoon.
On se ihme Mamma!
- nobel-runoilija
Rakas Mamma!
Sä mulle pillua anna!
Kun vittuun liukuu molo,
on meillä hyvä olo!- Mamma Kovaltschuk
Ooh, nobel-runoilija on kaunosielu! Ooh! Hälle pillua tahdon mä antaa, ooh!
- HOMO-RANSU
SINÄ OLET!
ELLOKSESTA TILAAT NAISTEN VAATTEITA
JA RUNKKAAT NIISSÄ.
SÄÄLITTÄVÄ PELLE, SE SINÄ OLET! - Jippuku
Rakas Mamma Kovaltschuk! Nimeni on Jippuku ja rakastan vitttuasi. Voisimmeko tavata tänään klo 12.00 Stokkan kellon alla? Tunnistat minut siitä, että olen avannut sepalukseni ja runkkkaan kovana seisovaa kyrrpääni.
Haluan yhtyä sinuun, rakas Mamma Kovaltschuk, sillä perusteella että minua panettaa.
PS. En mene tänään kouluun, koska haluan vain sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917560Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333054Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321918- 1291541
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21772"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19713