AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  /  / 2,2 tdci kone vm08

2,2 tdci kone vm08

21 Vastausta 1 008 Lukukertaa
Aikeissa ostaa kyseinen työjuhta onko kenelläkään kokemuksia?

Eikös

tuossa ole transitin kone ja laatikko, elikkäs varmasti kestää jos huolta pitää.
onko transussa vai sama 175hv kone?

juu

se sama kone, mallimerkintä ZSD-422 on Transitissa, Mondeossa ja Jaggen X-typessä. Ohjauselektroniikka ja sen myötä teho yms tietysti erilaiset henkilöautossa ja pakussa.
Tätä ei tietenkään paljoa kuulutella ettei Mondeolla ja varsinkaan X-typellä ajelevat tajuaisi autossaan olevan alun perin pakuun tehdyn moottorin.
Ja mitä sitten vaikka kuuluteltais? "Haen Toyotan, kun Mondeossa on pakettiauton moottori." "Piip, piip, piip." Voi Herra varjele.

Höh

Eikös pakun kone ole vain etu, ompahan ainakin kestävä mylly raskaaseen käyttöön.
Itse asiassa se on pösön, sitikan ja foortin yhteistyökone, käytetään myös isommissa täryjyrissä.

Kulutusölleröille pitää tietysti olla hienommat wermeet.

se on mulle...

ihan sama missä se kone on vaikka olis ruohonleikkurissa kunhan on kestävä ja toimiva niin kun viesteistä päätellen on!!Kiitos jo kaikille vastanneille!

ei ihan

'08 2.2tdci on PSA yhteistyökone, ts. ihan eri kuin tuo fordin oma.
Nyt itsellä 142tkm ajettu, autossa ei ole ollut mitään vikaa.

TDCI - huokaus

Hae tältä palstalta tdci hakusanalla. Ite jouduin vaihdattamaan ruiskupumpun alle 2 v ikäiseen autoon , 2.0 tdci Mondeoon. Ei nämä mitään maailman varmimpia dieseleitä ole.

Höh

Nuo pumput nyt on melkein joka kiisselissä saman tehtaan rakkineita, samanlailla toimivat tai ovat toimimatta myös muissa.

Vaain kun meni särki

"The problem is in the diesel pump which has a manufacturing defect. the cams and rollers are case hardened but a number of pumps have a problem whereby the case hardening fractures and contaminates the whole fuel system with small chards of hardened steel."
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/?t=8442&v=f

Sieltäpä lue ite amerikkaa. Minulta meni jo iteltä yksi ruiskupumppu alle 50,000 kilsan. Mikäpä minä olen sinun kanssasi inttämään.
Aina löytyy joku, jolta on mennyt jotain rikki. Sitten tullaan tänne ruikuttamaan, kun joku jotain asiallisesti kysyy. Jee vitun jee vaan ittelles.

Ole ilman autoa, niin ei mee mitään rikki.

Pistääkö niskaan?

Äläpä riehu.

Tuo aloittaja kysyi: "onko kenelläkään kokemuksia?"
No minulla on ja netistä löytyy Fordin TDCi virityksestä lisää niin pitkään kuin jaksaa lukea.
Syytön minä siihen olen, että minulla se ruiskupumppu meni särki. Ja kyseessä pitäisi vielä olla yksi dieselkoneen pitkä-ikäisimmästä osasta. Oy Ford Ab - tuo mainio maahantuoja - luisti tietysti irti kaikesta mahdollisesta vastuustaan.

Vedä pipa korville, jos et kestä kuulla asiasta.

Joo

Fordin maahantuoja on jo 50 luvulta saakka ollut mestariluistelija, Foordi on autona ihan hyvä jos saa sopivan hyvän käytetyn halvalla ja osaa hieman itekkin värkätä.

Foordilla taivaaseen

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/ford-ei-noudattanut-kuluttajariitalautakunnan-suositusta
Niinhän tuo Oy Ford Ab:n luistelu menee välillä järjettömyyksiin. Mieluummin vaikka kuluttajariitalautakunnan mustalle listalla kuin latiakaan asiakkaalle. Se ahneus jyrää välillä vähäisen järjen ylitse.

Muuten olen samaa mieltä. Ford Mondeoni on vallan mainio auto, erinomaiset ajo-ominaisuudet ja muutenkin käypänen peli. Maahantuoja vaan tekee kaikkensa mustatakseen merkin maineen.

Paska

Älä vaan osta. Polttoaine vuotoja.ruiskupumppu sippaa yms. Talvel et saa käyntii millää..parisataa tonnii ajettut ei kiinnosta ko purkaamoja.. Täysin susi.. Fordilla ei oo yhtään kestävää moottoria. Paskoja kaikki. Usko pois.. Sulattoo kaik foortit

sullako

paska housuus on!

Totta on tarinat

Täytyy olla täys urpo jos menee ja ostaa fordin näiden tarinoiden jälkee. Ihan sama oliko mondeo focus tai kuga.. Fordin koko mallisto täysin kelvotonta kamaa jos ajaa yli 50000km.. vittu vanha ladakii on varmempi peli.. Menkää vitun urpot päîväksi ford korjaamolle.. Siis täysiä paskoja. Sääliksi käy ford kuskeja.. Teille nauretaan liikentes..

Jep

nauru pidentää ikää, ite olen ajanut Fordeilla aina ja huoltanu ite, ei ongelmia.

Kulutusölleroiden tosin kannattaa Voorrtia karttaa ettei ala ahistaan.

Onneksi

Sinulle ei naureta.

Mondeo 2,2TDCI+ powershift

Kyllä se toimii, kuin junan vessa!!!
Mitä sitten jos on sama kone ku transitissa?!?!
Samoja koneita esim.kaikkien pappa-autojen kuningas Toyotaki käyttää monissa malleissaan...
 /   /  /  /  /  / 2,2 tdci kone vm08

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta