Kahden kerroksen väkeä

mrs. bridges

(Upstairs, downstairs) uusitaan TV1:llä lauantaisin ja sunnuntaisin 18.12. alkaen klo 11.15.

11

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrs Bridges

Aika nopeasti edellisen esityksen jälkeen. Sehän esitettiin viime vuonna kokonaan.

Hieno sarja, ei silti. Ehkä tulee katsotuksi silloin tällöin, vaikka tapahtumat ovatkin hyvin muistissa. Britit ovat aina hallinneet epookin teon.

• uutta kehiin!

kerta se jo on? Siitä lähtien kun ensimmäisen kerran esitettiin. En aio katsoa. Näin saadaan halvalla näytettävää, senkun arkistosta otetaan ja nostetaan lupamaksuja! Miksi ihmeessä suostumme moiseen?

• nostalgiaa...
        uutta kehiin! kirjoitti:

kerta se jo on? Siitä lähtien kun ensimmäisen kerran esitettiin. En aio katsoa. Näin saadaan halvalla näytettävää, senkun arkistosta otetaan ja nostetaan lupamaksuja! Miksi ihmeessä suostumme moiseen?

sarjaa on toivottu ja nimenomaan esitettäväksi viikonloppuna? Itse katsoin viime vuonna sarjan uudelleen hyvin nostalgisin tuntein ( vuosien tauon jälkeen, enkä muistanut kaikkea- huomasin) ja olin kiitollinen kun esitettiin uusintana. Kaikki eivät ole voineet katsoa varmaan esim töiden vuoksi joten viikonloppuesitykset ovat monelle ok. Erittäin lämminhenkinen sarja nykypäivään.

• ms Buck
        nostalgiaa... kirjoitti:

sarjaa on toivottu ja nimenomaan esitettäväksi viikonloppuna? Itse katsoin viime vuonna sarjan uudelleen hyvin nostalgisin tuntein ( vuosien tauon jälkeen, enkä muistanut kaikkea- huomasin) ja olin kiitollinen kun esitettiin uusintana. Kaikki eivät ole voineet katsoa varmaan esim töiden vuoksi joten viikonloppuesitykset ovat monelle ok. Erittäin lämminhenkinen sarja nykypäivään.

Vaikka omistankin sarjan dvd-boksit, on silti mukavaa, että sarja näytetään jälleen uudelleen. Se vain on yksi kaikkien aikojen parhaimmista draamasarjoista.
        Tällä hetkellähän briteissä kuvataan sarjalle eräänlaista jatko-osaa, joka sijoittuu ilmeisesti toisen maailmansodan vaiheisiin. Mukana tosin ei ole enää kuin sama talo ja sisäkkö-Rose.

Aikookohan yle esittää uuden sarjan myös? Odotan mielenkiinnolla!

• ihana sarja
        ms Buck kirjoitti:

Vaikka omistankin sarjan dvd-boksit, on silti mukavaa, että sarja näytetään jälleen uudelleen. Se vain on yksi kaikkien aikojen parhaimmista draamasarjoista.
        Tällä hetkellähän briteissä kuvataan sarjalle eräänlaista jatko-osaa, joka sijoittuu ilmeisesti toisen maailmansodan vaiheisiin. Mukana tosin ei ole enää kuin sama talo ja sisäkkö-Rose.

Aikookohan yle esittää uuden sarjan myös? Odotan mielenkiinnolla!

Odotan minäkin ja toivon, että jatko näytetään myös meillä. Olen varma, että moni on toivonut uusintaa, eikä läheskään kaikilla ole tallentavaa digiboxia. Jos on töissä arkena varsinkin vuorotyössä, ei voi seurata mitään sarjaa säännöllisesti.

• myös tämä
        ihana sarja kirjoitti:

Odotan minäkin ja toivon, että jatko näytetään myös meillä. Olen varma, että moni on toivonut uusintaa, eikä läheskään kaikilla ole tallentavaa digiboxia. Jos on töissä arkena varsinkin vuorotyössä, ei voi seurata mitään sarjaa säännöllisesti.

Minunkin mielestäni sarja on loistava kaikinpuolin. Jos Yle pakottaa katsojat tuijottamaan uusintoja tätä katsoo mielellään.

Kotimaisista sarjoista toivoisin näkeväni "Fallesmannin Arvon", jota saatavilla vain kirjaston VHS- kasetteina. Ihana, nostalginen vanhanajan kyläyhteisön kuvaus ansaitsisi todellakin jo uusintansa.
        Olisi hyvä saada edes DVD tästäkin Ylen sarjasta.

• richardbellamy
        myös tämä kirjoitti:

Minunkin mielestäni sarja on loistava kaikinpuolin. Jos Yle pakottaa katsojat tuijottamaan uusintoja tätä katsoo mielellään.

Kotimaisista sarjoista toivoisin näkeväni "Fallesmannin Arvon", jota saatavilla vain kirjaston VHS- kasetteina. Ihana, nostalginen vanhanajan kyläyhteisön kuvaus ansaitsisi todellakin jo uusintansa.
        Olisi hyvä saada edes DVD tästäkin Ylen sarjasta.

vihdoin viimein alkaa Kahden kerroksen väkeä. Sarjassa on 68 osaa, joten katsottavaa riittää.

• ihana sarja

En ole tajunnut, että sarja on esitetty viime vuonna, sillä en pysty katosomaan telkkaria arkipäivisin ja koska en omista mitään tallennusvälinettä, en edes lue päivien ohjelmatietoja. Ihanaa, että sraja tulee nyt viikonloppuisin, aamu jatkuu mukavasti, kun voi istahtaa tv:n ääreen. Ainakin minulle aika sopii juuri sopivasti, sillä viikonloppuaamuisin ei ole juuri ohjelmaa. Tosin jos sattuu reissaamaan, jaksot jäävät väliin. Harmi ettei jaksoilla ole esitysoikeutta laittaa niitä yle areenalle. Minä en ole aikaisemmin sarjaa katsonut, mutta nyt ihastuin siihen ihan totaalisesti!

• koukussa

Miksi sarja loppui kesken? Millonhan näytetään loput osat?

• yhdenkerroksen

"Jatkuu myöhemmin" luki TV1:n sivuilla.

• katsova

Ylen ohjelmapalautteesta tuli kysymykseeni seuraava vastaus:

Kahden kerroksen väkeä sarjasta näemme uusintoja aikavälillä 10.9. -
        12.11.2011. Uusia jaksoja 13.12. - 27.12.2011.

KEsätauko tuntuu hölmöltä. Ihan hyvin olisi voinut näyttää tätä sarjaa myös kesällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe