kulu ja karhu: sätissä on tosiaan tyhymää olla rehellinen.....täällä kaikki kierot pärjää
Tässäkö syy, ettei kunnon mies saa asiallista jutteluseuraa?
2
1440
Vastaukset
- hurmuri58
Olen mielestäni kunnon Nainen,vieläpä nokkela ja hauskakin.Saan tuolta treffipuolelta parin sanan lauseita,joka toinen kirjoittaja on ilmeisesti ukkomies.Eivät kerro nimeään..tai jos kertovat niin onko tottakaan.
Monet ehdottavat tapaamista sen kahden lauseen jälkeen ja ihmettelevät kun en sitten olekaan kiinnostunut.
Olen jollekin kertonut avomesti elämästäni,työstäni ja mielipiteistäni..vastaus ollut öööööö...ja sen jälkeen tullut vastaus tyyliin-tuutko yökylään,,ARGHHHHHHH!
Kaikkea Hyvää kunnon miehille:)!! - ytk5k434hw
Eiköhän se kierous tule ihmisiin siitä, että jo 13 vuotiaasta eteenpäin ellei jo aikaisemmin kaikki joutuvat hirmuisiin huijauksiin/kiusaamistilanteisiin koko maailman edessä (sikäli mikäli nettiä ei ennätetä pullottaa ja hallita tiedon leviämistä). Tuostahan tietysti seuraa jatkuva kieroilun ja vastahuijausten, vastasalajuonien sarja, puolin ja toisin, kaikin puolin, kaikilla tavoilla. Voisikos se olla mitenkään niin. Yksikin ikävä kokemus voi aiheuttaa ikuista raivoa ihmisessä (älä hae siihen hoitoa), pistä aggressio siihen kohteeseen johon se kuuluu, äläkä pura sitä typerälle taikaministeriölle (lääkärihoitokunta), joka on hyväksikäyttäjistä pahin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509