ónko hyvä alotuspaketti??
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGP_16P_LCH.html
Proairsoft?
10
465
Vastaukset
- Mulinen
Ei kannata, ei ole hoppia, ja kuulat pistetään sisään tukista, ja tuo high speed-akku kestää ladata 18 h perus-laturilla. En suosittele. Hidas sarja ja huono kantomatka.
- iloveairsoft
Jätkä vähä kusee siin on normi lipas johon laitetaan kuulia ja akku kestää täyteen jtn about 5 h en omista asetta mutta olen katsonut arvosteluja
- Kalle ville
Hiton "Mulinen" toi on ihan normi ase ja kokonaisuutena hyvä paketti.
- djhfhnj
Oikeesti jos vasta alotat softaamisen osta joku vemppu! Opit softaamaan sen kanssa koska yleensä jos joku ostaa sähkön heti ekaks aseeks kuulia menee ihan hirveesti ja pelaamninen on sillon vaa jotai räiskimistä!
- iloveairsoft
Nojoo toi on totta ja jos ei oo kiinnostusta nii ei mee rahaa turhaa .. itte alotin haulikol makso 18 euroo prooairsoftis
- love soft
mullakin on thompson rumpu lipas ihan perus
- kaneliguytaneli
iloveairsoft oli hyvä alotus paketti se kannattaa
mut omahan on juttu minkä eka ostaa mut suosittelen vemppua ja toi on kyl hyvä ase mutta sanoisin et liian hyvä ja muuten djhfhnj on ihan oikeess - pikku g
musta toi ase on kyl tosi hyvä.mää ainakin suosittelen sitä ku itelläkki o tommonen.
- softari66
ihan ok ite oon ostamassa sähkökäyttöstä G36C:tä
- hg
gbhdmnfc, v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462