Tuli kirje verottajalta jos ei tule alkuvuodesta ALV ilmoituksia, poistetaan ennakkoperintärekisterista 30.11.2010.
Töitä on ollut raksalla mukavasti pari duunariakin, mutta kun on kiire ei kaikkia ehdi tekemään.
Täältä varmaa löytyisi halpa kirjanpitäjä joka tekisi kenkälaatikkokirjanpidon edullisesti.
Tossa ne on laatikossa.. taitaa olla joku eläkelappukin.
Mitähän toi maksaissi, painoa en ole mitannut, mutta pariin mappiin mahtuu, edellinen tilikausi maksoi 2300 € mutta se tehtiin osaksi väärin jouduin maksamaa veroja melkein 30000 e kun laskutus oli 234 Th.
Eikös verot ole n.10 % tulosta. Vaikka veroprosenttini verokirjassa on 8.5%
En jaksa laitella papereita mappiin, mut kai siinä laatikossa kaikki on ..
Töitä on tehty, mut kirjanpito ?
19
707
Vastaukset
- mukaan-vaan
>> Mitähän toi maksaissi, painoa en ole mitannut, mutta pariin mappiin mahtuu, edellinen
>> tilikausi maksoi 2300 € mutta
Kuus tonnia tarjottu!- ölkölklö
nopea ja hyvä kirjoitti:
2 päivää ja valmis, ota yhteyttä
[email protected]Jos lippuset ja lappuset laittasi sitä mukaa mappiin, kun niitä tulee ja toimittaisi tilitoimistoon, et tuollaisen parin mapillisen veloitus paljoa olisi. Puhumattakaan verottajan santioista. Tänä vuonna jos valvotailmoitusten jättö myöhästyy, puhumattakaan että niiden jättö on tyystin laiminlyöty, samoin kun verojen tilitys, syntyy siitä aikamoinen paukku.
- jooopajpp
tyypillinen idiootti
älä maksa veroja
älä teetä asiantuntijalla säännöllisesti kirjanpitoa
hankkiudu tarkoituksella pois rekistereistä, jotka kertovat muille että (mahdollisesti?) olet asiallinen yrittäjä
maksa veroja moneen kertaan
teetä kirjanpito väärin
jatka yrittäjyyttä ja hanki itselle luottotietojen menetys yms
herää - 17
Polta samantien koko kenkälaatikko
- ketjuyrittäjä
Jos alvit on maksamatta vuoden alusta niin ei sinun bisnes ole niin kannatavaa, että voisit maksaa edes ne korkoineen. Paermpi että opettelet kerrasta perustamaan uuden Oy;n kun edelisestä alkaa verottaja kysellä maksujen perään
- kirja-bertta
sinne kuulusteltavaksi asiakkaiitteni takia. Rakennusfirmoja, vähintään puolet harmaana, ukot harmaana, verot ja työnantajamaksut maksamatta, ja kuten ketjuyrittäjällä, firma toisensa jälkeen.
Juu, en voinut juuri auttaa, koska tuota väkeä ei saa kuntoon.
Skatteverketillä näin, missä ne äijät nyt on: Ruotsin kaikissa vankiloissa. Niin että siitä vaan.
Toinen vaihtoehto on alusta asti pitää paperit kunnossa. Käteismaksut ja pankista nostot käteiskässaan kassa-kansioon ja pankkitilin tapahtumat toiseen, aikajärjestyksessä, pohjalle vanhimmat.
Se oli tietysti myös niin, että kaikkein huolimattomimmat asiakkaat kitisivät aina hinnasta.
Kirjanpitäjän ammattiin pitää oppia vähintään yhtä paljon kuin rakennusfirman yrittäjän ammattiin. Siksi on tuntilaskutus myös vähintään sama. Jos se ei sovi, pysykää kaukana!
- rthdtyjtyj
Sanoit että edellinen tilikausi tehtiin väärin ja jouduit sen takia maksamaan.
Tuon selostuksesi perusteella ei ole mikään ihme että joudoit maksamaan ja syyllinen siihen löytyy katsomalla peiliin. Jos olet ollut koko vuoden maksamatta veroja eikä yhtään ilmoitusta ole alkuvuodelta annettu joudut maksamaan muutaman tonnin jo pelkätään veronkorotuksia. Tän vuoden alusta verottaja perii 20% veron korotuksen korot jokaisesta myöhästyneestä ilmoituksesta.
Mikä vittu siinä on ettet ole saanut niitä lappujasi ajoissa jollekin kirjanpitäjälle? Kalkkiviivoilla vasta alat suoli24 palstalta etsimään jotain halpaa kirjanpitäjää selvittämään sotkujasi koko vitun vuoden ajalta. Ei saatana mikä urpo.
Toivottavasti kukaan ei alennu selvittelemään sun sotkujas tai jos selvittää niin ottaa siitä sellaisen hinnan että saa korvauksen myös vitutukselle. - et sitten tehnyt?
Niin...
- näin85
Googlaa Laskentatoimisto espoo, niin pitäs löytää mut. Et oikein laittanu yhteystietoi, niin ota yhteyttä jos tarvetta vielä oli.
Hintoja en voi/uskalla sanoa ennen kuin näen materiaalin ja ne hinnat on minulla ihan asiakaskohtaisia(sovitaan asiakkaan kanssa). - .
SE FIRMA JA HETI... ...JOS OLET OLLUT REILU ISÄNTÄ NIIN VEROTTAJA KAATAA SEN VAIKKA VÄKISIN (DUUNARIT LAITETTAVA AISOIHIN JA NÖYRÄKS JA MIELUMMIN VIROLAISIA NIIN SAAT PITÄÄ VIRMAS).
- 10+4
Mä voin tehdä 25 000 eurolla. Tulee vielä 5000 euroa halvemmaks kun viime vuonna.
- ammattilainen
10+4 kirjoitti:
Mä voin tehdä 25 000 eurolla. Tulee vielä 5000 euroa halvemmaks kun viime vuonna.
Voin tehdä sen, halvemmalla saat kuin edellisellä tilikaudella mutta lopullista hintaa en minäkään sano ennen matriaalin näkemistä. [email protected]
- Tarjous !
ammattilainen kirjoitti:
Voin tehdä sen, halvemmalla saat kuin edellisellä tilikaudella mutta lopullista hintaa en minäkään sano ennen matriaalin näkemistä. [email protected]
Laittele viestiä:
[email protected]
Lyö matsku kassiin ja maksat vasta kun veroilmoitus kädessäsi. - helppoheikkijakaija
Tarjous ! kirjoitti:
Laittele viestiä:
[email protected]
Lyö matsku kassiin ja maksat vasta kun veroilmoitus kädessäsi.No mä teen 10 eurolla! Etkä maksa eurookaan jos et saa ainaskii 10 000 egee palautuksia.
- Olen ammattilainen
Tarjous ! kirjoitti:
Laittele viestiä:
[email protected]
Lyö matsku kassiin ja maksat vasta kun veroilmoitus kädessäsi.Voisin tehdä 1500 € ilman kuittia...
Ohjelmat on. - tilitkuntoon
Olen ammattilainen kirjoitti:
Voisin tehdä 1500 € ilman kuittia...
Ohjelmat on.Hei!
Laita viestiä osoitteeseen [email protected], niin voimme jatkaa keskustelua.
Täällä en viitsi yrityksemme nimeä ryvettää, sillä valitettavasti aina keskustelujen taso tai keskustelijoiden tieto ei ole kovin relevanttia. - bali
Olen ammattilainen kirjoitti:
Voisin tehdä 1500 € ilman kuittia...
Ohjelmat on.Hei minulle tarvitse tarkistus kun itse olen epävarma m inun kirjanpitosta voisitko ilmoitta kyllä maksaisin ja sovitaan sitten tarkistuksesta tasakirjesta ja tilipäätös on tehty mutta minun mielestä tehty väärin mailaa [email protected]
- toiminimiabc
itse olen freelanceri ja käytän helppoa ja halpaa webkirjanpitoa, palvelu on nimeltään zervant ja maksaa vain 6€ kuukaudessa.
Sinne ei tarvitse kuin laittaa tunnit ja se lähettää laskut, muistaa alvit ja tekee kaiken muunki omasta puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917610Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236334Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624452Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh361942- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo42831Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782