Tosimiehen autoketju

Höh, onko Tosimies poistanut sen mukavan ketjunsa, jossa juteltiin siitä, millä autoilla "te hinttapulit tällä palstalla" ajatte? Ainakaan haulla ei löydy viestejäni enää.

Toivoin että ketju olisi siirretty jollekin autopalstalle. Se olisi ollut kiva aloitus siellä. :D

11

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskusk

Miten täältä yleensä pystyy poistamaan ketjuja muu kuin ylläpito? pitääkö olla kirjautunut käyttäjä?
      Luin ton tosimiehen ketjun ja tosimies ei ole rekattu nimimerkki. Oli ihan hauska normaalista ateisti uskovainen väittelystä poikkeava. En oo ainakaan ohjeista löytänyt miten voi poistaa ketjun.

• Tosimies.

poistamaan ellei ole rekattu nikki.

• rekattukaan poistamaan ketjusta kuin omat viestinsä. Ketjun voi poistaa vain ylläpito tai sefu, jos sellainen on. Viihdyn nykyään paremmin palstalla, jossa on sefu, joka on tehnyt nämä asiat yksiselitteisen selväksi. Hän nimittäin poistaa vaikka yksittäisiä viestejä ketjuista, jos ne ovat epäasiallisia. Esimerkillistä toimintaa ihmiseltä, joka sentään ei ole palstalla ammatikseen, vaan saa leipänsä ansiotyöstä.

• Kössönöm
        Teotwawki kirjoitti:

rekattukaan poistamaan ketjusta kuin omat viestinsä. Ketjun voi poistaa vain ylläpito tai sefu, jos sellainen on. Viihdyn nykyään paremmin palstalla, jossa on sefu, joka on tehnyt nämä asiat yksiselitteisen selväksi. Hän nimittäin poistaa vaikka yksittäisiä viestejä ketjuista, jos ne ovat epäasiallisia. Esimerkillistä toimintaa ihmiseltä, joka sentään ei ole palstalla ammatikseen, vaan saa leipänsä ansiotyöstä.

että jos ketjusta poistetaan viesti, niin siitä ei jää mitään jälkeä. Sitten saattaa näyttää siltä, että vastaisi itselleen, että haista paska:)

• herttainenhertta
        Kössönöm kirjoitti:

että jos ketjusta poistetaan viesti, niin siitä ei jää mitään jälkeä. Sitten saattaa näyttää siltä, että vastaisi itselleen, että haista paska:)

Oma viestini (ei mikään tärkeä, vaatimaton yritykseni huumorin saralla) poistettiin tästä ketjusta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9426450

Nyt näyttää siltä, kuin A.Mikkonen nauraisi omalle jutulleen. Viestini sisältö oli suunnilleen, että joku tulee pian kertomaan meille, että ateistit haluavat elää maailmassa, jossa viestejä poistetaan.

Olen mielestäni kirjoittanut täällä loukkaavampiakin asioita (ainakin yrittänyt), mutta tuo kyseinen viesti ylitti kuitenkin jonkun suvaitsevuuskynnyksen niin, että näki sen vaivan, että ilmoittaa siitä ylläpidolle. Itse olen sitä mieltä, että turhat aloitukset pitäisi poistaa, mutta yksittäisiä viestejä ei, ellei niissä ole esimerkiksi jonkun yksityisyystietoja. Aloitusta, jossa on kymmeniä viestejä ja paljon keskustelua ei missään nimessä pidä poistaa (Aku Ankka -ketju), se on koko foorumin idean vastaista.

Ja miksi ateismipalsta ei aina näy suosituimmissa keskustelun etusivulla? Viestimäärien perusteella se yleensä killuu kolmantena tai neljäntenä.

• Tosimies.
        Teotwawki kirjoitti:

rekattukaan poistamaan ketjusta kuin omat viestinsä. Ketjun voi poistaa vain ylläpito tai sefu, jos sellainen on. Viihdyn nykyään paremmin palstalla, jossa on sefu, joka on tehnyt nämä asiat yksiselitteisen selväksi. Hän nimittäin poistaa vaikka yksittäisiä viestejä ketjuista, jos ne ovat epäasiallisia. Esimerkillistä toimintaa ihmiseltä, joka sentään ei ole palstalla ammatikseen, vaan saa leipänsä ansiotyöstä.

siis vain omat voi poistaa,aikoinaan kun poisti oman avauksen lähti koko ketju.
        Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.
        Milläs palstan hinttapulit ajelee?
        Vaikka ettehän te muuta ajele saatana kuin toisianne,kulkenette kusenhajuisilla joukkoliikennevälineillä,hah.
        Itse ostin juuri Mersun 450 gl maasturin bensakoneella ja ajan yksin,saatana.
        Mulla on mersussa hierovat penkit perkele,ha.
        Ei muuta kuin hyvää työmatkaa aamulla joukkoliikennevälineissä,varokaa ettette saa kihomatoja ovenkahvoista,heh heh.

• 184
        Tosimies. kirjoitti:

siis vain omat voi poistaa,aikoinaan kun poisti oman avauksen lähti koko ketju.
        Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.
        Vaikka ettehän te muuta ajele saatana kuin toisianne,kulkenette kusenhajuisilla joukkoliikennevälineillä,hah.
        Ei muuta kuin hyvää työmatkaa aamulla joukkoliikennevälineissä,varokaa ettette saa kihomatoja ovenkahvoista,heh heh.

sillä saa Seatin.

• Tosimies.

sillä saa Seatin.

• 202

Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.

• 94
        202 kirjoitti:

Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.

Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.

Ja onpa tuolla ihan oma aloituskin tälle tärkeälle asialle

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9434443

Sinne vaan keskustelemaan päivänpolttavasta aiheesta

• Uhha väärä juttu
        202 kirjoitti:

Halvalla ei saa hyvää
        sillä saa Seatin.

Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Eḥad

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2691
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      57
      2632
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2578
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      85
      2504
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      79
      2018
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      48
      1995
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      140
      1853
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      29
      1422
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1422
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      14
      1377
    Aihe